×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 65CU7000 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
32,400,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :65CU7000
کیفیت تصویر :4K
نوع صفحه نمایشLED
رفرش ریت :60 هرتز
فناوری رنگ : Pur Color
سال ساخت :2023 میلادی
سیستم عامل :Tizen 7.0
پورت ها :3×HDMI و 1×USB
پردازنده تصویر :Crystal Processor 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 65CU7000 به عنوان مقرون به صرفه ترین تلویزیون در خط تولید Crystal 4K سامسونگ در سال 2023 معرفی شد. امسال سری Crystal سامسونگ با پیشوند C پس از اینچ به عنوان جایگزینی برای تلویزیون های پیشوند B در گذشته به بازار جهانی معرفی می شود. تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 65 اینچ در بخش نرم افزار به روز شده است و به لطف ویژگی های سفارشی سازی بیشتر، تعامل با آن آسان تر است. به نظر نمی رسد تلویزیون های 2023 سامسونگ از نظر سخت افزاری و ظاهری تغییرات قابل توجهی را تجربه کرده باشند، اما همچنان به وضوح از تلویزیون های مشابه سایر برندها بهتر عمل می کنند.

این تلویزیون 65 اینچی مجهز به پردازنده کریستال 4K است و از رزولوشن 4K برای نمایش بیشتر محتواها پشتیبانی می کند. پردازنده منحصر به فرد سامسونگ برای اطمینان از ارتقاء کیفیت منابع حتی پایین تر از 4K توسعه یافته است. نمایشگر کریستالی 65CU7000 طیف گسترده ای از رنگ ها را برای تجربه واقعی تر به دست می آورد.

تلویزیون سامسونگ CU7000 به همان اندازه که توانایی پخش فیلم های معمولی را دارد، به لطف رنگ و روشنایی مطلوب، قابلیت پخش محتوای HDR را نیز دارد، اما به هیچ عنوان نمی توان انتظار حرفه ای بودن را داشت. از سوی دیگر، پشتیبانی از HDR10+ برای یک تلویزیون مقرون به صرفه، تلاش سامسونگ برای ارائه کیفیت تصویر بالاتر از انتظار مصرف کنندگان را نشان می دهد. مانند نسل قبلی، مرکز هوشمند سامسونگ جستجو و دسترسی به محتوا را به صورت آنلاین در اولویت قرار داده است. این تلویزیون با قابلیت اتصال به انواع دستگاه های صوتی و تصویری آماده ارتقای تجربه سرگرمی شماست.

تلویزیون سامسونگ 65CU7000 ساخت 2023

تعبیر زیبایی در سادگی و مینیمالیسم!

تلویزیون های سامسونگ در سال های اخیر جوایزی را در رویداد فناوری CES به دست آورده اند. نکته ای که تا حدودی تعجب آور است این است که سامسونگ سعی می کند از روش های طراحی جذاب حتی در مدل های اقتصادی خود استفاده کند تا توجه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. تلویزیون کریستال سامسونگ 65CU7000 سری 7 را می توان از چند جهت تحسین کرد. زبان طراحی Slim Look استفاده شده برای این تلویزیون به بدنه نازک آن اشاره دارد. این ضخامت حدود 59.9 میلی متر است و در اصل امکان نصب تلویزیون بر روی دیوار وجود دارد. برای این منظور باید از پایه دیواری در ابعاد 400*300 میلی متر استفاده کنید.

امروزه مینیمالیسم تاکید ویژه ای بر کاهش المان های بصری دارد و سامسونگ تنها با پیروی از این سبک توانست ضخامت فریم یا قاب اطراف صفحه نمایش را کاهش دهد. در مورد تلویزیون سامسونگ 65CU7000 ، این حتی به این معنی است که شما یک صفحه نمایش 65 اینچی خواهید داشت که می توانید از حداکثر ظرفیت خود برای تماشای محتوای مورد نظر خود استفاده کنید.

پایه های تلویزیون سامسونگ 65CU7000 دو طرفه با ابعاد 1185.5×282.2 میلی متر بخشی از جذابیت طراحی تلویزیون است. این پایه ها در ارتفاع مناسب از میز قرار می گیرند تا بتوانید نوار صوتی با طراحی باریک را زیر تلویزیون قرار دهید. پایه ها با قابلیت حفظ تعادل پنل بسیار موثر هستند. برای نگه داشتن کابل ها در پشت پایه می توان از گیره های مخصوص استفاده کرد. در نهایت متریال به کار رفته در هر قسمت از تلویزیون 65CU7000 کیفیت بالای آن را توجیه می کند.

طراحی تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 65 اینچ

تلویزیون سامسونگ 65CU7000 با PurColor

مدل‌های کریستال خط تولید ویژه تلویزیون‌های برند سامسونگ هستند که از پردازنده خاصی استفاده می‌کنند. چنین تلویزیون هایی اساساً دارای صفحه نمایش LED یکسان هستند، اما با فناوری رنگی پیشرفته، عملکرد کمی بهتر در هنگام نمایش محتوا دارند. تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 65 اینچ از فناوری PurColor استفاده می کند. این در واقع یک فناوری جدید و منحصر به فرد از سامسونگ است که تا حدودی مانند محدوده دینامیکی بالا عمل می کند.

PurColor به تلویزیون های سامسونگ اجازه می دهد تا طیف وسیع تری از رنگ ها را برای عملکرد تصویر بهینه در مقایسه با روش های سنتی RGB (قرمز، سبز و آبی) بیان کنند. در عمل باید گفت که تلویزیون از طریق پردازنده خود می تواند علاوه بر رنگ های اصلی، روی نمایش رنگ های سرخابی، فیروزه ای و زرد نیز تمرکز کند. دستاورد این فناوری جزئیات بیشتر، رنگ های غنی تر و دقت رنگ بیشتر در تلویزیون CU7000 است که برای به دست آوردن تجربه واقعی تر بسیار مفید است. این تلویزیون با توانایی پوشش چیزی حدود یک میلیارد رنگ، عملکردی بهتر از حد انتظار برای یک مدل مقرون به صرفه دارد.

تلویزیون سامسونگ 65CU7000 با PurColor

کیفیت تصویر را با پردازنده Crystal 4K بهبود بخشید

Crystal Processor 4K را می توان مهم ترین فناوری مورد استفاده در تلویزیون 65 اینچ سامسونگ CU7000 دانست. این پردازنده پیشرفته سامسونگ کیفیت تصویر را از طریق یک پایگاه داده منحصر به فرد بهینه می کند. تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 65 اینچ دارای رزولوشن 4K است که به 2160 در 3840 پیکسل می رسد که تا 4 برابر بهتر از یک تلویزیون فول اچ دی معمولی است. اگرچه با گذشت زمان، بیشتر محتوا با کیفیت 4K ضبط می شود، اما هنوز منابع زیادی با کیفیت پایین تر از 4K وجود دارد، بنابراین کدام ویژگی می تواند کیفیت بهتر تلویزیون را تضمین کند.

پردازنده کریستال 4K در تلویزیون سامسونگ 65CU7000 منابع وضوح کمتر را سریعتر از آنچه فکر می کنید شناسایی می کند. همان پردازنده بهبودیافته با فناوری مقیاس‌بندی 4K چنین منابعی را نزدیک به وضوح 4K بهینه می‌کند. هماهنگ سازی رنگ، بهینه سازی سطح کنتراست و افزایش محتوای HDR بخشی از عملکردهای پردازشگر تصویر است. اکنون حتی می توانید فیلم های قدیمی مورد علاقه خود را با کیفیت 4K در این تلویزیون تماشا کنید.

کیفیت تصویر را با پردازنده Crystal 4K بهبود بخشید

تلویزیون سامسونگ 65CU7000 سازگاری با فرمت های HDR

تلویزیون 4K سامسونگ 65CU7000 با پشتیبانی از محدوده دینامیکی بالا (HDR) می تواند با افزایش سطح روشنایی بر کنتراست رنگ در صحنه ها تأکید کند. محتوای HDR به لطف پشتیبانی از طیف رنگی گسترده و سطح روشنایی بهینه قابل نمایش است.

HDR که امروزه در صنعت فیلم و تلویزیون بسیار مهم است، در قالب های مختلفی توسعه یافته است. تلویزیون 2023 سامسونگ 65CU7000 از HDR10+ پشتیبانی می کند که حتی نسخه پیشرفته تری از HDR10 است. این فناوری از طریق ابرداده پویا، سطح روشنایی فیلم ها را فریم به فریم تغییر می دهد، بنابراین می توان انتظار داشت که بیننده محتوای زنده و پویا را در تلویزیون تماشا کند. این مدل از فرمت HLG نیز پشتیبانی می کند.

سازگاری با فرمت های HDR در تلویزیون کریستال سامسونگ 65CU7000

سایر فناوری های پیشرفته تصویربرداری

  • یکی از فناوری های ویژه ای که در تلویزیون های سامسونگ استفاده می شود، UHD Dimming است تا جلوه هاله و اعوجاج تصویر را به حداقل برساند. این فناوری با اسکن قسمت هایی از کل تصویر، روشنایی را با عمق بخشیدن به رنگ های سیاه و سفید تنظیم می کند و تاثیر آن در نمایش تصاویر واضح تر قابل تشخیص است.
  • تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 65 اینچ همچنین از فناوری Mega Contrast برای بهبود کنتراست در صحنه ها استفاده می کند.
  • تشخیص روشنایی یکی از ویژگی های مهم تصویر تلویزیونی است. این مدل مجهز به سنسور روشنایی برای اندازه گیری نور است و با قابلیت تشخیص روشنایی، امکان تنظیم آن بر روی صفحه نمایش نیز وجود دارد.
  • حالت Filmmaker که به اختصار FMM نامیده می شود یکی از حالت های تصویر تلویزیون SAMSUNG 65CU7000 است که تنظیماتی مانند نسبت تصویر، نرخ فریم و رنگ را روی حالت پیش فرض قرار می دهد تا از هرگونه جلوه مصنوعی در محتوا جلوگیری کند و دقیقاً مطابق با دید سازنده نمایش داده شود. .
  • "تلویزیون سامسونگ 65CU7000" دارای یک پنل 60 هرتزی است که در نمایش محتوای اکشن مانند اکثر تلویزیون ها عملکرد خوبی دارد. سامسونگ از فناوری Motion Xcelerator برای بهبود حرکت در صحنه ها استفاده می کند. به عنوان مثال، این فناوری فریم های گم شده را در بازی های ویدیویی تشخیص می دهد و با قرار دادن فریم های اضافی بین فریم های اصلی از تار شدن و لرزش جلوگیری می کند.

سایر فناوری های پیشرفته تصویربرداری

فناوری های صوتی تلویزیون 65CU7000

در بخش صوتی تلویزیون های کریستال 2023، به نظر می رسد تغییرات زیادی ایجاد نشده است. تلویزیون هوشمند سامسونگ 65CU7000 دارای 2 کانال صوتی با قابلیت بازتولید 20 وات صدا می باشد. فناوری OTS Lite Object Tracking Sound یکی از بهترین فناوری های صوتی در این تلویزیون محسوب می شود. این فناوری صداها را با تجزیه و تحلیل ورودی و محتوا (مانند فیلم، استریم، ورزش، بازی) بهینه کرده و به بلندگوها ارسال می کند. تأثیر این فناوری در صدا مشهود است که دقیقاً متناسب با موقعیت آن روی صفحه نمایش بازتولید می شود، بنابراین تجربه شنیداری بسیار واقعی تری ایجاد می کند. علاوه بر این، در این تلویزیون از عملکرد Adaptive Sound برای بهینه سازی تن صدا در زمان واقعی و با توجه به هر سبک صوتی در زمان واقعی استفاده می شود.

فناوری Q-Symphony که چندین سال است در تلویزیون های سامسونگ دیده می شود، همچنان به عنوان یک دارایی محسوب می شود. همگام سازی صوتی صدای تلویزیون و نوار صوتی سامسونگ متصل به آن با استفاده از همین فناوری انجام می شود تا بدون قطع صدای بلندگوهای تلویزیون، تجربه فراگیرتری را به دست آورید. با پشتیبانی Multiroom Link و برنامه اختصاصی آن، کاربران می توانند موسیقی را روی دستگاه های صوتی با مکان های مختلف در ال ای دی سامسونگ 65CU7000 به اشتراک بگذارند.

تلویزیون سامسونگ 65CU7000 با قابلیت Bluetooth audio به راحتی برای پخش صدا به سایر دستگاه های بلوتوث متصل می شود. سوئیچ خودکار Buds یک ویژگی جدید در این تلویزیون است که امکان سوئیچ خودکار بین منابع صوتی را فراهم می کند.

هاب هوشمند سامسونگ 65CU7000

تلویزیون اسمارت سامسونگ 65CU7000 بر اساس نسخه به روز شده سیستم عامل تایزن انواع دسترسی هوشمند را برای کاربران خود فراهم می کند. سال گذشته سامسونگ تغییراتی را در Smart Hub یا رابط کاربری خود اعمال کرد که شامل 3 بخش Media، Background و Gaming Hub بود و امسال نیز همینطور است. شما می توانید تمام محتوای مورد علاقه خود را در یک مکان پیدا کنید. از آنجایی که Samsung Smart Hub جستجو و دسترسی به محتوا را در اولویت قرار می دهد، می توانید از پخش فیلم، بازی ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود بدون اتلاف وقت لذت ببرید.

Smart Hub TV 65CU7000 همه گزینه های سرگرمی شما را سازماندهی می کند، مانند ست تاپ باکس، VOD و سرویس های محبوب OTT، و به سرعت تنظیمات برگزیده شما را زمانی که می خواهید بین سرویس ها جابه جا شوید، یاد می گیرد و حتی پیشنهادات محتوای شخصی شده را بر اساس منطقه انتخابی شما ارائه می دهد. پلتفرم های متعدد با خرید اشتراک جداگانه نتفلیکس، می توانید فورا به فیلم های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. از داغ‌ترین موزیک ویدیوها گرفته تا داغ‌ترین ویدیوها در بازی، تناسب اندام، فیلم، نمایش، اخبار، آموزش و موارد دیگر، می‌توانید در YouTube دنبال کنید. Prime Video و Disney+ همیشه چیزهای هیجان انگیزی برای تماشا دارند.

سرویس Samsung TV Plus در این تلویزیون هوشمند به شما امکان می دهد همزمان با اتصال به اینترنت، بیش از 200 کانال و هزاران فیلم و نمایش را به صورت رایگان انتخاب کنید.

کنترل آسان تلویزیون هوشمند 65CU7000

امروزه کاربران برای اتصال تعداد قابل توجهی از دستگاه ها به روش های ساده، قابل همکاری و ایمن نیاز دارند. تلویزیون های هوشمند سامسونگ با پلت فرم SmartThings می توانند به طور یکپارچه به همه دستگاه های هوشمند شما متصل شوند تا بتوانید مستقیماً خانه خود را از طریق یک هاب مرکزی کنترل کنید. هنگام استفاده از این روش، باید به وای فای، بلوتوث یا شبکه بی سیم دیگری متصل شوید و البته وارد حساب سامسونگ خود شوید. به طور کلی، SmartThings در تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 65 اینچ به عنوان یک هاب خانه هوشمند ساده و قابل ارتقا به کاربران این امکان را می دهد تا روال هایی را تنظیم کنند که در کاهش زمان و انرژی آنها موثر باشد.

تلویزیون سامسونگ 65CU7000 هوشمند سامسونگ با بلندگوهای الکسا و دستیار هوش مصنوعی نیز سازگار است و با خرید جداگانه این دستگاه‌ها، کاربران می‌توانند موارد مختلفی را از طریق صدای خود کنترل کنند و در نهایت راحتی بسیار بیشتری را به ارمغان می‌آورند.

سایر خدمات و دسترسی هوشمند

  • با استفاده از فناوری Mobile to TV، می توانید محتوا را از تلفن هوشمند به تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 65 اینچ انتقال دهید. هر یک از فناوری‌های Sound to Mobile و Sound Mirroring نیز انتقال صدا را از تلویزیون به دستگاه تلفن همراه و بالعکس فراهم می‌کنند. با عملکرد Wireless TV On، حتی می توانید تلویزیون را از طریق تلفن هوشمند خود روشن کنید.
  • راه حل Mobile Tap Mirroring یا Tap View که چند سالی است در تلویزیون های هوشمند سامسونگ تعبیه شده است، به کاربران این امکان را می دهد که محتوای صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را تنها با یک ضربه ملایم روی صفحه تلویزیون منعکس کنند. این راه حل فقط برای اتصال گوشی های سامسونگ گلکسی سازگار استفاده می شود.
  • این تلویزیون 65 اینچی 4K با پشتیبانی از ارتباطات تصویری و Google Meet به شما امکان می‌دهد با دوستان و آشنایان خود در صفحه نمایش بزرگ‌تر تماس ویدیویی داشته باشید. برای این کار، به یک دوربین SlimFit سامسونگ، یک وب کم لاجیتک یا یک دوربین موبایل نیاز دارید، در حالی که گیرندگان تماس نیز باید برنامه را از قبل نصب کرده باشند.
  • با عملکرد Wireless Dex می توانید تلویزیون فورکی سامسونگ 65CU7000 سامسونگ را به فضای کاری در خانه خود تبدیل کنید. برای استفاده از این ویژگی زمانی که از اتصال شبکه مطمئن هستید، می توانید آن را در تلویزیون و لپ تاپ، گوشی هوشمند یا رایانه سازگار خود فعال کنید. اتصال از راه دور و استفاده از صفحه تلویزیون به عنوان دسکتاپ رایانه فقط برای Windows 10 Professional Mac OS X 10.5 پشتیبانی می شود.
  • طبق گزارش ها، سامسونگ با Nifty Gateway، یک پلتفرم NFT برای خرید و فروش محصولات کلکسیونی دیجیتال، همکاری کرده است تا آن را در تلویزیون های نسل بعدی خود قرار دهد.

با تلویزیون CU7000 وارد دنیای هیجان انگیز بازی شوید!

Gaming Hub بخشی جداگانه از رابط کاربری سامسونگ در تلویزیون های نسل بعدی است که دسترسی به بازی های مبتنی بر ابر، اتصال به کنسول های بازی و همچنین برنامه های مستقل را فراهم می کند. با دسترسی به این قسمت می توانید در زمان صرفه جویی کنید و روند انتخاب بازی را تسریع کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که ویژگی‌ها و بازی‌های پشتیبانی‌شده در کشور های مختلف متفاوت خواهند بود.

تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 65 اینچ پورت HDMI 2.1 ندارد و نمی تواند بازی هایی با فریم ریت بالا انجام دهد. در واقع از آنجایی که این مدل نمی تواند بازی های 4K را با سرعت 120 فریم بر ثانیه انجام دهد، پتانسیل بازی با کنسول های نسل 9 را ندارد، اما به لطف چندین ویژگی پیشرفته، انتخاب مناسبی برای بازی با کنسول های نسل هشتم است. حالت Auto Low Latency Mode به اختصار ALLM در این تلویزیون به شما این امکان را می دهد که با بهینه سازی صفحه نمایش و تنظیم حالت تصویر در بازی، بازی را بدون لگ و لرزش انجام دهید تا با کنترل بیشتر جریان بازی برنده شوید.

تلویزیون سامسونگ 65CU7000 همچنین می‌تواند گرافیک HDR را برای بازی‌های ویدیویی با حالت HGiG تنظیم کند، بنابراین آنچه از بازی مقابل خود می‌بینید روشن‌تر و پویاتر به نظر می‌رسد.

گزینه های اتصال در تلویزیون کریستال سامسونگ 65CU7000

تلویزیون سامسونگ CU7000 سایز 65 اینچ با پشتیبانی از WiFi5 یا استفاده از کابل شبکه از طریق پورت LAN قابلیت اتصال به اینترنت و دسترسی به سرگرمی های آنلاین را دارد. این دستگاه با بلوتوث نسخه 5.2 نیز سازگار است و می تواند برای انتقال محتوا از سایر دستگاه های بلوتوث با سرعت بالا آماده باشد.

3 پورت HDMI برای اتصال دستگاه های صوتی و تصویری مختلف از جمله مهم ترین گزینه های ارتباط تلویزیونی است. کنسول های بازی، سیستم های سینمای خانگی، پخش کننده های DVD و موارد دیگر. می توان از طریق کابل HDMI به تلویزیون متصل شد. فناوری Anynet+ که همان استاندارد HDMI-CEC در تلویزیون های معمولی است، امکان کنترل دستگاه های متصل به تلویزیون را از طریق ریموت کنترل آن فراهم می کند. علاوه بر این، این تلویزیون از استاندارد eARC پشتیبانی می کند.

1 پورت USB برای اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال، خروجی صدای اپتیکال برای اتصال سیستم های صوتی و انتقال صدای دیجیتال بدون نویز و 2 ورودی آنتن (RF) از دیگر درگاه های اتصال تلویزیون سامسونگ سی یو 7000 می باشد.

قیمت تلویزیون سامسونگ 65CU7000 در صفحه پیش روی شما قابل مشاهده است. شما می توانید این تلویزیون را با قیمت ارزان، با گارانتی (بدون گارانتی) و ضمانت اصالت و سلامت کالا به صورت مستقیم از بانه خریداری نمایید. اگر به تلویزیون بهتری برای استفاده روزمره و تماشای حرفه ای فیلم احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ 65CU8000 بروید.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون کریستال 4K سامسونگ مدل CU7000 سایز 65 اینچ محصول 2023

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
دفترچه راهنما،کابل برق،ریموت کنترل،باتری
نوع صفحه نمایش
Crystal
تخت
قطر نمایشگر (cm)
163
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد HDMI 2.0
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 عدد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
دارد
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
سال ساخت
2023
ریموت کنترل
هوشمند
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
اپتیکال
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
حالت فیلم
دارد
Local Dimming
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حالت تصویر
Dynamic-Filmmaker-Standard-Movie-Eco
مدل
CU7000
وزن خالص (کیلوگرم)
وزن با پایه 20.9(کیلوگرم)-وزن بدون پایه 20.6(کیلوگرم)
رزولوشن
2160*3840
نسخه سیستم عامل
7
HDR10
دارد
HLG
دارد
مناسب برای
استفاده خانگی و معمولی-تماشای فیلم
شرکت سازنده
Samsung
شناسه کالا
29024711188
DVB-S2
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست