×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون شیائومی 43A2 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :43A2
کشور سازنده :چین
کیفیت تصویر : 4K
سیستم عامل : اندروید
توان صدا : 20 وات
رفرش ریت تصویر :60 هرتز
زاویه دید گستره :178 درجه
سال ساخت :2022 میلادی
پردازنده :4 هسته ای A55
پورت ها :3 پورت HDMI و 2 ورودی USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون شیائومی 43A2 یکی از سری تلویزیون های 43 اینچی در سال 2022 است که با ظاهری شیک و خیره کننده وارد بازار شد. این تلویزیون به دلیل امکانات و کیفیت خوب صدا و تصویر در رده تلویزیون های محبوب شیائومی قرار می گیرد که تاکنون درصد فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده اند. تلویزیون شیائومی A2 سایز 43 اینچ مجهز به کیفیت تصویر 4k به همراه پردازشگر تصویر Mali G52 MP2 می باشد که تصاویری روان و بدون نویز به بیننده نمایش می دهد.

فناوری HDR با پشتیبانی از فرمت‌های Dolby Vision و HDR10 در تلویزیون 43A2 جذابیت خیره‌کننده‌ای در تصاویر ایجاد می‌کند و امکان پخش محتوای HDR را فراهم می‌کند.

تلویزیون شیائومی A2 صدایی با توان کلی 24 وات را به گوش بیننده می رساند که با استفاده از فناوری هایی مانند Dolby Audio و DTS-HD صدایی شفاف و روان را به صورت فراگیر تولید می کند.

شیائومی با استفاده از نسخه جدید سیستم عامل اندروید در این تلویزیون، امکانات سرگرم کننده متنوعی را برای کاربران خود به ارمغان خواهد آورد.

تلویزیون 43 اینچ شیائومی A2 هوشمند را می توان با قیمت بسیار مناسب خریداری کرد که برای مناطق متوسط ​​گزینه بسیار خوبی است، بنابراین می توانید با خیالی آسوده آن را خریداری کنید.

تلویزیون شیائومی 43A2 ساخت 2022 میلادی

طراحی یکپارچه و بسیار شیک تلویزیون شیائومی 43A2

شیائومی یکی از برندهای معروفی است که همواره در دیزاین و طراحی محصولات خود پیشرو بوده است. این شرکت تلویزیون شیائومی 43A2 را با ظاهری فوق العاده لوکس تولید کرده است، این تلویزیون دارای فریم فلزی است که بسیار مستحکم و بادوام است. قاب دور صفحه نمایش با ظرافت فوق العاده ای طراحی شده است تا حداکثر دید از صفحه نمایش را در اختیار بیننده قرار دهد. طراحی ظریف قاب جذابیت و زیبایی تلویزیون را افزایش داده است.

پنل تلویزیون هوشمند شیائومی 43A2 با مقاومت بسیار بالا و ضخامت بسیار کم ساخته شده تا کاربر بتواند آن را روی دیوار نصب کند. این پنل تخت ساخته شده و برجستگی زیادی روی دیوار ایجاد نخواهد کرد. درگاه های ارتباطی نیز در پنل پشتی تلویزیون قرار گرفته اند تا ظاهر تلویزیون را به هم نریزد. سوراخ های استانداردی در پشت پنل تلویزیون شیائومی A2 سایز 43 اینچ وجود دارد که محل نصب براکت است. با خرید یک براکت مناسب می توانید به راحتی تلویزیون شیائومی را روی دیوار اتاق نشیمن خود نصب کنید تا هم شاهد فضایی سینمایی باشید و هم از اشغال فضا جلوگیری کنید.

همچنین شیائومی برای تلویزیون ۴۳ اینچی خود یک پایه محکم و زیبا طراحی کرده است که تلویزیون را روی میز ثابت نگه می دارد و تاثیر بسزایی در ظاهر آن دارد. این پایه از پلاستیک فشرده ساخته شده که بسیار بادوام است و وزن تلویزیون شیائومی را به راحتی تحمل می کند.

طراحی یکپارچه و بسیار شیک تلویزیون شیائومی 43A2

وضوح 4K Ultra HD

تلویزیون شیائومی 43A2 از سری 4K ال ای دی 2022 می باشد که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب محبوبیت خاصی در بین مصرف کنندگان به دست آورده و توانسته در رده پرفروش ترین تلویزیون های شیائومی قرار گیرد. این مدل تصاویر را با وضوح 4K بر روی صفحه نمایش 43 اینچی خود نمایش می دهد. تراکم 2160 در 3840 پیکسل بر روی صفحه نمایش، تصاویر را حتی واقعی تر از انتظار بیننده می کند. تلویزیون های 4K با 4 برابر جزئیات بیشتر از تلویزیون های Full HD به سرعت در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده اند و کیفیت بسیار بهتری برای نمایش جزئیات واقعی دارند.

وضوح 4K Ultra HD در تلویزیون شیائومی 43A2

تلویزیون شیائومی 43A2 و سازگاری با فرمت های HDR

فناوری High Dynamic Range که به اختصار HDR نامیده می شود، نوعی از فناوری تصویربرداری پیشرفته است که با ایجاد کنتراست مناسب در سطح نمایشگر، صحنه هایی واضح با جزئیات کامل ایجاد می کند. این فناوری در واقع به دیدن تصاویر با جزئیات بیشتر رنگی در تمام صحنه ها کمک می کند و بنابراین برای فیلمسازان اهمیت ویژه ای دارد. به طور کلی، برای اینکه یک تلویزیون محتوای HDR را به خوبی نمایش دهد، باید به میزان مناسبی از روشنایی، کنتراست و طیف رنگ دست یافت. با توجه به مقرون به صرفه بودن مدل شیائومی 43A2 از این نظر عملکرد خوبی دارد.

تلویزیون 2022 شیائومی 43A2 از فرمت های مختلف HDR پشتیبانی می کند و با پشتیبانی از HDR10 قادر به بهبود روشنایی تصاویر با یک فرمان کلی در فیلم ها از طریق متادیتای استاتیک خواهد بود. همچنین هنگام پخش محتوای زنده از استاندارد HLG پشتیبانی می کند که با محتوای SDR نیز سازگار است. تلویزیون 4K شیائومی 43A2 از فناوری پیشرفته Dolby Vision پشتیبانی می کند. Dolby Vision یک فرمت منحصر به فرد HDR است که به طور انحصاری توسط Dolby توسعه یافته است. این فناوری امکان نمایش ویدئوها با سطح بالاتری از روشنایی، کنتراست، رنگ و جزئیات را فراهم می کند و باید گفت که همه اینها با افزودن متادیتا پویا انجام می شود.

تلویزیون شیائومی 43A2 به لطف استفاده از فناوری دالبی ویژن گزینه بسیار مناسبی برای علاقه مندان به فیلم و سریال است که تجربه ای سینمایی را در اختیار بیننده قرار می دهد.

تلویزیون شیائومی 43A2 و سازگاری با فرمت های HDR

نمایش کامل رنگ های تلویزیون

گاموت یا وسعت رنگ را می توان یکی از عوامل تعیین کننده کیفیت تصویر تلویزیون در نظر گرفت. در واقع گاموت توانایی صفحه تلویزیون برای تولید رنگ های مختلف است. هرچه این مقدار بیشتر باشد، تنوع رنگ تلویزیون بیشتر است. DCI-P3 یک استاندارد رنگ رایج است که توسط صنعت فیلم هالیوود تنظیم شده است که بر اساس آن طیف رنگی هر تلویزیون تعیین می شود. با پوشش 90 درصد از این فضای رنگی استاندارد، تلویزیون شیائومی A2 سایز 43 اینچ می تواند تصاویر رنگی غنی را به نمایش بگذارد. طیف رنگی گسترده (Wide Color Gamut) در کنار کالیبراسیون رنگ دقیق در این تلویزیون قرار گرفته و تصاویر خیره کننده ای را به ارمغان خواهد آورد.

شیائومی تلویزیون A2 را به صفحه نمایش با عمق رنگ 10 بیتی (8 بیت + FRC) مجهز کرده و قادر است حدود 1.07 میلیارد رنگ را نمایش دهد، بنابراین به کیفیت تصویر رضایت بخشی دست می یابد.

نمایش کامل رنگ های تلویزیون A2 سایز 43 اینچ

نمایش صاف صحنه های متحرک

نرخ رفرش نیز یکی از مواردی است که هنگام خرید تلویزیون باید اندازه گیری شود، زیرا نقش مهمی در کیفیت و وضوح تصاویر دارد. اساساً نرخ تازه سازی تعداد دفعاتی است که تصویر بر روی صفحه نمایش در هر ثانیه به روز می شود که بر حسب واحد هرتز اندازه گیری می شود. شیائومی 43A2 مانند اکثر تلویزیون های معمولی دارای نرخ رفرش 60 هرتز است، بنابراین می تواند بیشتر محتوای اکشن را نمایش دهد.

شیائومی این مدل از تلویزیون 43 اینچی خود را به فناوری MEMC مجهز کرده است که برای نمایش صاف و روان صحنه های سریع در این تلویزیون استفاده می شود. ال ای دی شیائومی 43A2 از فناوری MEMC نیز بهره می برد. MEMC مخفف Motion Estimation، Motion Compensation مخفف Motion Estimation و Compensation است که به بیننده اجازه می دهد صحنه های متحرک بی عیب و نقصی را تماشا کند. معمولاً هنگام تماشای اکشن برخی از فریم ها از بین می روند. فناوری MEMC قادر به جبران فریم های از دست رفته است و می تواند عملکرد جبران فریم عالی را ارائه دهد و وضعیت محتوای بهتر را نشان دهد.

نمایش صاف صحنه های متحرک

قابلیت صوتی تلویزیون شیائومی A2 

تلویزیون شیائومی 43A2 علاوه بر کیفیت تصویر عالی، در قسمت صدا به صدای استریو با کیفیت نیز مجهز شده است. این مدل تلویزیون شیائومی به 2 بلندگوی قدرتمند 12 واتی مجهز است، بنابراین حتی از یک تلویزیون LED معمولی با عملکرد صوتی پیشرفته قدرتمندتر خواهد بود. خروجی صدای این دستگاه معادل 24 وات خواهد بود که با توجه به اندازه و اندازه محیطی که در آن قرار خواهد گرفت، باید گفت تجربه رضایت بخشی را ارائه می دهد. با این حال، حتی استفاده از یک سیستم صوتی جداگانه همراه با آن برای اهداف افزایش صدا آسان و بدون درز خواهد بود.

فناوری های Dolby Audio و DTS-HD از جمله فناوری های پیشرفته به کار رفته در تلویزیون شیائومی A2 سایز 43 اینچ هستند که می توان به آنها اشاره کرد. هر کدام از این کدک های صوتی که توسط Dolby و DTS توسعه یافته اند به پخش فیلم هایی با جلوه های صوتی واضح و دقیق از تلویزیون شیائومی A2 سایز 43 اینچ کمک می کنند. از طرفی حالتی فراگیر برای صداهای قابل پخش در تلویزیون معرفی شده است تا شما را در تماشای محتوای مورد علاقه خود کاملا غرق کند و تجربه ای سینمایی از تماشای فیلم های هیجان انگیز را به شما ارائه دهد.

قابلیت صوتی تلویزیون شیائومی A2

قابلیت های سخت افزاری

شیائومی در ساختار تلویزیون 43 اینچی 43A2 از تراشه بسیار قدرتمند و باکیفیتی استفاده کرده است که عملکرد و کارایی بسیار خوبی دارد. این مدل مجهز به پردازنده A55 است که عملکرد تلویزیون را به سطح جدیدی می رساند. این نوع پردازنده با 4 هسته پردازنده خود راه حلی قدرتمند برای اجرای برنامه های مورد علاقه کاربر و سرگرمی های هیجان انگیز ارائه می دهد. علاوه بر این، این دستگاه از یک واحد پردازش گرافیکی Mali G52 MP2 (GPU) استفاده می کند. این پردازنده از طریق فناوری 4K Upscaling، حتی تصاویر را با کیفیت پایین تر از 4K با وضوح یکسان بهینه می کند.

تلویزیون xioami 43A2 مجهز به 2 گیگابایت حافظه رم بوده و سرعت بالایی در انجام عملکردهای مختلف دارد. همچنین با 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی که بخشی از آن را برنامه های پیش فرض اشغال کرده اند امکان دانلود برنامه های بیشتری را به کاربر می دهد.

قابلیت های سخت افزاری تلویزیون شیائومی A2 سایز 43 اینچ

تلویزیون Xiaomi 43A2 با دسترسی گسترده به سرگرمی

تلویزیون شیائومی 43A2 با استفاده از سیستم عامل اندروید ساخته شده و در رده تلویزیون های هوشمند قرار می گیرد. به طور کلی سیستم عامل اندروید در بین کاربران جهانی بسیار محبوب است زیرا راه آسانی را برای دسترسی به سرگرمی در اختیار آنها قرار خواهد داد. با دسترسی به این سیستم عامل تلویزیون شیائومی، می توانید به بیش از 400000 فیلم و نمایش از سرویس های پخش آنلاین دسترسی داشته باشید و محتوای مورد علاقه خود را تماشا کنید. همچنین می توانید بیش از 5000 برنامه را از فروشگاه Google Play دانلود و نصب کنید.

تمامی برنامه ها و شبکه های محبوب جهانی مانند نتفلیکس، آمازون پرایم ویدئو و یوتیوب به صورت پیش فرض بر روی تلویزیون نصب می شوند. برای استفاده از خدمات این برنامه ها نیاز به اتصال به اینترنت دارید در حالی که در برخی موارد مانند استفاده از نتفلیکس نیاز به خرید اشتراک جداگانه دارید.

تلویزیون Xiaomi 43A2 با دسترسی گسترده به سرگرمی

دستیار گوگل

یکی از مزایای بزرگ تلویزیون شیائومی A2 سایز 43 اینچ ، دستیار داخلی گوگل است که مزایای زیادی را برای کاربران به ارمغان می آورد. این تلویزیون در واقع می تواند صدای کاربر را از راه دور از طریق دستیار صوتی یکپارچه Google تشخیص دهد، بنابراین همه چیز را می توان بسیار راحت تر بدون نیاز به تایپ خسته کننده کنترل کرد. دکمه Google Assistant در کنترل از راه دور تلویزیون هوشمند تعبیه شده است، با فشار دادن این دکمه می توانید کارهای بیشتری را با تلویزیون خود به صورت صوتی انجام دهید. شما می توانید از گوگل بخواهید که به سوالات مختلف شما پاسخ دهد، یک تقویم در اختیار شما قرار دهد یا حتی کانال را تغییر دهد.

شیائومی تلویزیون فورکی 43A2 را به قابلیت مرکز کنترل خانه هوشمند مجهز کرده و قابلیت کنترل هوشمند سایر دستگاه های سازگار با تلویزیون شیائومی را برای کاربران فراهم کرده است. همه اینها دقیقاً یک اکوسیستم هوشمند را در خانه شما ایجاد می کند که از طریق آن دسترسی به همه چیز آسان تر می شود و فضایی مدرن و هوشمند برای خانه شما ایجاد می شود.

دستیار گوگل در تلویزیون شیائومی 43A2

کنترل از راه دور بلوتوث شیائومی

در سال 2022، شیائومی یک کنترل از راه دور هوشمند و با کاربری آسان طراحی کرد که عملکردهای مختلفی را به کاربران ارائه می دهد. تلویزیون شیائومی 43A2 با این ریموت برای کاربران جهانی در دسترس است. این کنترل از راه دور 360 درجه بلوتوث به کاربر این امکان را می دهد که تلویزیون را در هر موقعیتی کنترل کند.

ریموت تلویزیون شیائومی مجهز به میکروفون صوتی برای اجرای دستورات صوتی است و آیکون دستیار گوگل روی دکمه مخصوص حک شده است. این مدل شما را به ترتیب با دکمه های SET و INPUT به تب تنظیمات و ورودی ها هدایت می کند. کلیدهای میانبر مربوط به سرویس‌های محبوب Netflix و Prime Video نیز در کنترل از راه دور هوشمند شیائومی تعبیه شده‌اند، بنابراین می‌توانید به دنیایی از عملکردهای هوشمند کاربردی با سریع‌ترین روش دسترسی داشته باشید.

کنترل از راه دور بلوتوث شیائومی A2

اتصال راحت گوشی هوشمند به نمایشگر

امکان به اشتراک گذاری محتوا بین تلفن همراه و تلویزیون می تواند مزایای زیادی را برای کاربران به ارمغان بیاورد و فرصتی را فراهم کند تا به راحتی محتوای مورد نیاز خود را به اشتراک بگذارید. خوشبختانه شیائومی با گسترش عملکرد تلویزیون هوشمند توانست از Chromecast داخلی و Miracast در Xiaomi 43A2 برای راحتی کاربران استفاده کند. با کمک این فناوری ها می توانید محتوای مورد نظر را از گوشی های هوشمند به صفحه تلویزیون شیائومی A2 سایز 43 اینچ منتقل کنید و از وضوح استثنایی آن برای لذت بردن از کیفیت تصویر عالی در فیلم استفاده کنید.

اتصال راحت گوشی هوشمند به نمایشگر

مجموعه کامل از اتصالات کاربردی 

در قسمت اتصالات تلویزیون شیائومی 43A2 ، امکان ایجاد اتصالات مختلف برای کاربران وجود دارد تا بتوانند به صورت مستقیم یا بی سیم به سایر دستگاه ها متصل شوند. این تلویزیون زیبا با امکانات گسترده خود نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است و می توانید از خدمات گسترده آن برای گسترش دامنه تلویزیون استفاده کنید. مدل 43 اینچی 4K شیائومی دارای 3 پورت HDMI 2.0 است که دارای کانال صوتی eARC نیز می باشد. به طور کلی می توان گفت که پورت HDMI کاربردی ترین پورت در هر تلویزیونی است که نمایشگر را به هر دستگاه صوتی یا تصویری که دارای درگاه HDMI است متصل می کند و امکان انتقال همزمان صدا و تصویر را فراهم می کند.

پس از معرفی درگاه HDMI نوبت به معرفی پورت USB می رسد که به نوبه خود برای کاربران بسیار مفید خواهد بود. با استفاده از این پورت قادر خواهید بود به دستگاه های ذخیره سازی خارجی، فلش، حافظه، هارد و ... متصل شوید. و می توانید محتوای مختلف را در تلویزیون شیائومی A2 سایز 43 اینچ خود به اشتراک بگذارید. از دیگر درگاه های ارتباطی تلویزیون اسمارت 43A2 می توان به ورودی کامپوزیت، خروجی صدای دیجیتال، پورت هدفون، پورت LAN و اسلات CI اشاره کرد که هر کدام مزایای خود را دارند. گیرنده های DVB-T2 و DVB-S2 همچنین امکان دسترسی به کانال های خارجی و داخلی را فراهم می کنند.

شیائومی برای تلویزیون 43 اینچی خود بلوتوث و اتصال اینترنت نیز فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی با دستگاه های سازگار متصل شوید و اتصال بی سیم و هوشمند را تجربه کنید. امکان اتصال به اینترنت هم از طریق اتصال بی سیم و هم از طریق وای فای دو بانده (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز) وجود دارد.

مجموعه کامل از اتصالات کاربردی شیائومی A2

شما می توانید در این صفحه از فروشگاه دوزین کالا قیمت این محصول را مشاهده کرده و نسبت به خرید تلویزیون شیائومی 43A2 محصول 2022 با کمترین و ارزان ترین قیمت، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا به صورت مستقیم از بانه و گناوه اقدام نمایید.

سایت منبع : xioami

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K شیائومی مدل A2 سایز 43 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست