×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون شیائومی 65P1E + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
34,300,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :65P1E
کیفیت تصویر :4K
سیستم عامل :اندروید
توان صدا :20 وات
رفرش ریت تصویر :60 هرتز
زاویه دید گسترده :178 درجه
حافظه داخلی :8 گیگابایت
سال ساخت :2021 میلادی
پردازنده :A55 چهار هسته ای
دارای :3 پورت HDMI و 3 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون شیائومی 65P1E یکی از تلویزیون های هوشمند موجود در بازار است که به کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840×2160 پیکسل مجهز شده است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش تخت و زاویه دید 178 درجه است که می تواند دید کاملی را در اختیار بیننده قرار دهد.

سیستم صوتی تلویزیون شیائومی P1E سایز 65 اینچ 20 وات صدا تولید می کند و از بلندگوهای دو کاناله تابش می کند. صدا به صورت شیوا و رسا و هماهنگی کامل با محتوای در حال پخش به گوش شما خواهد رسید.

سیستم عامل اندروید شیائومی که امروزه یکی از پرطرفدارترین سیستم عامل های دنیا محسوب می شود. در ساختار این تلویزیون 65 اینچ شیائومی P1E استفاده شده است تا بتواند کارکردها و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهد. قابلیت اتصال به تلفن همراه، وای فای، بلوتوث، بهره مندی از دستیار صوتی و دنیایی از برنامه ها و فیلم های متنوع و جذاب از ویژگی های هوشمند این تلویزیون زیباست.

تلویزیون شیائومی 65P1E ساخت 2021 میلادی

ساختار و طراحی تلویزیون شیائومی 65P1E

"تلویزیون شیائومی 65P1E" ظاهری بسیار شیک و مجلل دارد و یکی از تلویزیون های خوش ساخت و مدرن به حساب می آید. با خرید این تلویزیون می توانید انقلابی جدید در زمینه دکوراسیون منزل ایجاد کنید زیرا با طراحی خاص خود می تواند ظاهری خیره کننده و جذاب در فضای شما ایجاد کند. ضخامت تلویزیون به قدری کم است که در صورت نیاز می توانید آن را روی دیوار نصب کنید و به عنوان یک قاب عکس هنری از زیبایی بی نظیر آن لذت ببرید.

شیائومی از پایه های دو طرفه برای ساختار تلویزیون 65P1E خود استفاده می کند که به طور قابل توجهی زیبایی و ظاهر آن را تحت تاثیر قرار می دهد. این پایه ها علاوه بر زیبایی که به تلویزیون می دهند، بسیار مقاوم هستند و تلویزیون را به خوبی روی میز نگه می دارند. به این ترتیب، تلویزیون هرگز بیرون نمی‌رود.

پورت ها و پورت های ارتباطی نیز در کنار صفحه نمایش قرار می گیرند تا ظاهر تلویزیون P1E را به هم نریزد. اگر بخواهیم این محصول را از نظر استحکام و دوام مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که دارای بالاترین میزان استحکام و دوام بوده و از طول عمر بالایی برخوردار است.

ساختار و طراحی تلویزیون شیائومی 65P1E

صحنه هایی با بالاترین وضوح و کیفیت

تلویزیون شیائومی 65P1E به لطف کیفیت تصویر 4K و وضوح 3840 در 2160 پیکسل، شفاف ترین و واضح ترین صحنه ها را به رخ می کشد. این تلویزیون زیبا به لطف استفاده از فرمت‌های تصویری مانند Dolby Vision و HDR10+ صحنه‌ها را دقیقا پردازش می‌کند و صحنه‌های واقعی‌تر و واضح‌تر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تلویزیون هوشمند شیائومی 65P1E دارای زاویه دید 178 درجه است و به بیننده این امکان را می دهد که از تمام زوایا و جهات دید کاملی از صفحه نمایش داشته باشد.

تصاویری که از تلویزیون 4K شیائومی 65P1E دریافت می کنید با طیف گسترده ای از رنگ های غنی شده نمایش داده می شوند و با رنگ های متنوع و زنده به صورت کاملا طبیعی و زنده دیده می شوند.

فناوری های تصویربرداری تلویزیون 65P1E

شیائومی برای ارائه محتوای بهتر و با کیفیت تر، از فناوری های مهمی در بخش صوتی خود استفاده می کند که هر کدام تأثیر خاصی بر روی تصاویر دارند. به عنوان مثال فناوری MEMC وظیفه افزایش نرخ فریم را بر عهده دارد و به شما این امکان را می دهد که صحنه های سریع و اکشن را روان و بدون نویز و تاری داشته باشید. بنابراین می تواند بهترین گزینه برای تماشای فیلم های اکشن و بازی های کنسولی باشد.

تلویزیون شیائومی P1E سایز 65 اینچ همچنین از فرمت های توسعه یافته HLG، HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند. این فرمت ها نور و روشنایی صحنه ها را به صورت حرفه ای و بسیار دقیق تنظیم می کنند و رنگ های تیره و روشن را با وضوح بیشتری قابل مشاهده می کنند. این عدد باعث می شود هر صحنه را به صورت زنده و واقعی با رنگ های طبیعی ببینید.

فناوری های تصویربرداری تلویزیون 65P1E

ایجاد صحنه های روان و بدون نقص

هر بیننده ای انتظار دارد تصاویر بی عیب و نقصی را از تلویزیون خود ببیند، این شرکت از یک پردازنده قدرتمند در ساختار تلویزیون شیائومی P1E استفاده می کند تا نتیجه عالی را هنگام ارائه محتوا تضمین کند. پردازنده Mali G52 هر صحنه و فریم را با دقت بالایی پردازش و آنالیز می کند. وظیفه اصلی پردازنده تشخیص عیوب تصاویر و تصحیح آنهاست. بنابراین تمامی ایرادات، نویزها و تاری های تصاویر را تشخیص داده و به طور کامل برطرف می کند. در نتیجه تصاویری بهبودیافته و بی عیب و نقص بدون هیچ گونه نویز یا تاری خواهید داشت.

قابلیت بهبود کیفیت تصویر

یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون شیائومی 65P1E قابلیت بهبود کیفیت تصویر است. این کار با استفاده از پردازشگر تصویر و فناوری 4K Upscaling انجام خواهد شد. در مرحله اول، پردازشگر به طور کامل تصاویر را بررسی و آنالیز می کند، سپس عیوب هر تصویر را شناسایی و تصحیح می کند. پردازشگر تصویر با استفاده از فناوری 4K Upscaling کیفیت تصویر را بهبود می بخشد. با این قابلیت حتی صحنه هایی با کیفیت پایین و کیفیت 4K را در تلویزیون خود خواهید داشت. می توانید به راحتی فیلم های قدیمی و خاطره انگیز خود را با کیفیت عالی 4K بر روی صفحه نمایش 65 اینچی تلویزیون هوشمند شیائومی تماشا کنید.

صدای قدرتمند و رسا با تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیائومی P1E سایز 65 اینچ یک تلویزیون همه کاره است که علاوه بر کیفیت تصویر خوب، از صدای عالی، قدرتمند و رسا نیز بهره می برد. شیائومی از بلندگوهای Down Firing برای ارائه قدرت صدای بهتر استفاده می کند، این نوع بلندگوها قدرت صدای بالایی دارند و می توانند صدایی با قدرت بالا را در سراسر فضای شما بازتولید کنند. ساختار بلندگوهای Down Firing به گونه ای است که شنونده صدا را به صورت مستقیم و رو به جلو دریافت خواهد کرد که نقش مهمی در جذابیت صدا برای شنونده دارد.

هر اسپیکر می تواند به طور مستقل صدایی با توان 10 وات تولید کند و اگر بخواهیم قدرت صدای تلویزیون شیائومی را در مجموع بیان کنیم باید بگوییم که صدایی با توان 20 وات ارائه می کند.

معمولاً این قدرت صدا برای چنین تلویزیونی کاملاً مناسب است، اما در صورتی که کاربر به قدرت صدای بالاتری نیاز داشته باشد، می تواند با خرید سیستم های صوتی اضافی مانند نوار صوتی و بلندگو، قدرت صدای تلویزیون خود را به سطح بالایی برساند. با پورت های HDMI و ARC می توانید به راحتی به سایر سیستم های صوتی متصل شوید و قدرت صدای تلویزیون خود را افزایش دهید.

کیفیت صدا در تلویزیون 65 اینچ شیائومی P1E

صدا و همچنین تصویر باید از کیفیت عالی برخوردار باشد تا جذابیت محتوا برای بیننده حفظ شود. تلویزیون 2021 شیائومی 65P1E خاص و زیبا در قسمت صوتی خود از فناوری های پیشرفته و مفیدی بهره می برد که از جمله آنها می توان به فناوری Dolby Digital اشاره کرد، این فناوری در تلویزیون شیائومی P1E سایز 65 اینچ کیفیت صدا را بالا برده و صدا را کاملا شفاف می کند دریافت صدای فراگیر و کنترل صدای سینمایی در فضای شما در واقع می توان گفت این تلویزیون حس حضور در سینما یا در یک برنامه زنده را به شما القا می کند.

از سوی دیگر فناوری Dolby Atmos در دریافت صدای فراگیر موثر بوده و قادر است صدای سه بعدی را برای شما به ارمغان بیاورد. صدای سه بعدی یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون است که مورد پسند و پسند کاربران قرار گرفته است. تجربه صدای سه بعدی بهترین لذت و جذابیت را برای شما به ارمغان می آورد.

ویژگی صدای فراگیر با استفاده از بلندگوهای Down Firing باعث می‌شود صدا را به روشی فراگیر دریافت کنید. این ویژگی اجازه می دهد تا صدا به طور یکنواخت و جامع از تمام جهات مختلف در فضای شما پخش شود.

تجربه ای متفاوت از بازی و سرگرمی

تلویزیون شیائومی 65P1E به دلیل کیفیت بالای تصویر و فناوری هایی که در ساختار خود دارد می تواند گزینه بسیار خوبی برای بازی و سرگرمی باشد. این تلویزیون از سرعت پردازش داده بالایی برخوردار است و می تواند صحنه های سریع را با قدرت بالا از عهده بگیرد، همچنین به لطف فناوری MEMC می تواند حتی سریع ترین صحنه ها را هم روان و با جزئیات کامل نمایش دهد.

این فناوری در واقع هرگونه نویز و تاری در صحنه های سریع را از بین می برد و باعث می شود تمام حرکات بازی را به صورت روان و دقیق ببینید. این مشکل می تواند دقت شما را در طول بازی افزایش دهد و شانس برنده شدن شما را افزایش دهد.

از طریق پورت HDMI به راحتی می توانید کنسول های بازی را به تلویزیون xiaomi 65P1E خود متصل کرده و انواع بازی های جذاب و هیجان انگیز را روی تلویزیون خود انجام دهید. در نتیجه از اوقات فراغت خود در کنار خانواده و دوستان خود لذت خواهید برد.

تجربه ای متفاوت از بازی و سرگرمی تلویزیون 65P1E

سیستم عامل تلویزیون شیائومی 65P1E

سیستم عامل را می توان یکی از مهم ترین قطعات تلویزیون دانست، مدل تلویزیون شیائومی 65P1E به دلیل استفاده از سیستم عامل پیشرفته اندروید در رده تلویزیون های هوشمند و هوشمند قرار می گیرد که کارکردهای مفید و کاربردی را برای شما به ارمغان می آورد و توانایی ها.

تلویزیون شیائومی P1E سایز 65 اینچ با سیستم عامل PatchWall شیائومی نیز سازگار است و همراه با سیستم عامل اندروید می تواند محتوای برنامه های مختلف را مرتب و یکپارچه کند. این مشکل را می توان یکی از جذابیت ها و مزیت های تلویزیون هوشمند شیائومی نسبت به سایر تلویزیون ها دانست.

تلویزیون LED شیائومی 65P1E منویی فوق العاده روان و کامل دارد و می تواند به شما امکان دسترسی به بیش از 5000 اپلیکیشن و بیش از 700000 فیلم و سریال را بدهد.

سیستم عامل تلویزیون شیائومی 65P1E

ویژگی های جذاب و سرگرم کننده شیائومی

با تلویزیون شیائومی 65P1E می توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و از سایت های مختلف بازدید کنید. حتی می توانید بازی ها و برنامه ها را دانلود و نصب کنید. حافظه داخلی تلویزیون به شما امکان ذخیره هر نوع محتوایی را می دهد. همچنین می توانید به شبکه های جهانی محبوب مانند YouTube و Netflix دسترسی داشته باشید.

تلویزیون شیائومی P1E سایز 65 اینچ می تواند لیست مورد علاقه شما را به خاطر بسپارد و روزانه لیستی از برنامه های مطابق با سلیقه و علاقه شما را به شما نشان دهد. می توانید گزینه مورد علاقه خود را در بین برنامه های نمایش داده شده شروع کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

ویژگی های جذاب و سرگرم کننده شیائومی 65P1E

از Chromecast استفاده کنید

تلویزیون فورکی 65P1E به ویژگی های مفیدی مانند Chromecast مجهز شده است. Chromecast می تواند بهترین و ساده ترین گزینه برای اتصال به دستگاه هایی مانند تلفن همراه و تبلت باشد. Chromecast در واقع می تواند با استفاده از مرورگر Chrome، فیلم ها و ویدیوها را از تلفن و رایانه لوحی شما به صفحه تلویزیون ارسال کند. در نتیجه می توانید ویدیوها و فیلم های مورد نظر خود را با کیفیت عالی در صفحه نمایش تلویزیون 65 اینچی شیائومی تماشا کنید.

البته Chromecast مزایای دیگری نیز دارد. برای مثال، می‌توانید تلویزیون خود را از طریق سایر دستگاه‌های دیجیتال با Chromecast کنترل کنید. در مجموع می توان گفت که Chromecast تلویزیون شما را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل می کند.

مزایای دستیار گوگل

همانطور که اشاره کردیم تلویزیون شیائومی مدل 65P1E یک تلویزیون هوشمند است. به عنوان یکی از ویژگی های این تلویزیون هوشمند می توان به Google Assistant اشاره کرد که می تواند خانه شما را به یک خانه هوشمند تبدیل کند. این دستیار دارای مزایای مختلفی است که برای هر کاربری بسیار مفید و جذاب خواهد بود.

می توانید دستورات دستیار Google خود را صدا کنید. این دستیار در اسرع وقت نوع سفارش شما را شناسایی و انجام خواهد داد. به عنوان مثال، می توانید برنامه ها و فیلم های مورد علاقه خود را به صورت صوتی جستجو کنید، دستیار Google به سرعت آنها را پیدا کرده و روی صفحه نمایش پخش می کند.

حتی می توانید سوالات خود را از Google Assistant بپرسید و پاسخ سوالات خود را روی صفحه تلویزیون ببینید. این کمکی علاوه بر جذابیت باعث صرفه جویی در وقت و انرژی و سرعت بخشیدن به کار شما می شود.

مزایای دستیار گوگل تلویزیون شیائومی 65P1E

خانه خود را هوشمندانه مدیریت کنید

داشتن تلویزیون هوشمند می تواند زندگی هوشمندانه ای را برای شما به ارمغان بیاورد. با استفاده از تلویزیون شیائومی 65P1E می توانید سایر دستگاه های هوشمند خانه خود را کنترل و مدیریت کنید. این کار با کمک Google Assistant انجام خواهد شد.

شما می توانید تمام وسایل هوشمند خانه خود را فقط با صدای خود کنترل و مدیریت کنید. برای این منظور کافی است دستگاه های شما با تلویزیون شیائومی سازگار باشند. با بلوتوث می توانید به راحتی دستگاه های هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و از زندگی هوشمند نهایت لذت را ببرید.

راه های ارتباط در تلویزیون شیائومی 65P1E

روش های ارتباطی مختلفی در تلویزیون شیائومی 65P1E وجود دارد که به طور کلی به دو دسته روش های ارتباط بی سیم و روش های ارتباط مستقیم تقسیم می شوند. از جمله روش های ارتباط بی سیم در این تلویزیون می توان به وای فای و بلوتوث اشاره کرد. به راحتی می توانید بدون نیاز به کابل از طریق بلوتوث با سایر دستگاه های بلوتوث ارتباط برقرار کنید و حتی به محتوای آنها دسترسی داشته باشید.

پورت ها و درگاه های ارتباطی را نیز می توان از راه های ارتباط مستقیم در تلویزیون هوشمند شیائومی دانست. ورودی های مختلفی مانند HDMI، USB، ورودی آنتن، اپتیکال، میکروفون و ... وجود دارد که پورت های HDMI و USB از مهمترین و پرکاربردترین آن ها محسوب می شوند. از طریق این پورت ها می توانید به دستگاه های دیگر متصل شده و حتی محتوای آنها را به تلویزیون خود منتقل کنید.

کنسول های بازی، تلفن های همراه، حافظه های جانبی مانند فلش، حافظه و غیره. از جمله دستگاه هایی هستند که می توانید به راحتی از طریق درگاه های ارتباطی به آنها متصل شوید.

خرید تلویزیون شیائومی 65P1E

تلویزیون را می توان از آن دسته وسایلی دانست که برای هر خانه ای ضروری است. پس باید در انتخاب و خرید نهایت دقت و شایستگی را به خرج دهید. در اینجا با معرفی تلویزیون شیائومی P1E سایز 65 اینچ این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که بشناسید و آگاهانه خرید کنید تا خرید رضایت بخشی داشته باشید. این تلویزیون با سیستم عامل پیشرفته; یکی از دسته‌بندی تلویزیون‌های هوشمند به حساب می‌آید که امکانات متنوع و کاربردی زیادی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد.

اگر بخواهیم به تلویزیون 65 اینچ شیائومی از نظر کیفیت و قیمت نگاه کنیم، باید بگوییم که این تلویزیون با توجه به کیفیت و امکانات رفاهی، قیمت فوق العاده مناسبی دارد که امکان خرید را برای هر خریداری فراهم می کند.

اگر به دنبال خرید یک تلویزیون هوشمند و با کیفیت هستید، تلویزیون هوشمند شیائومی می تواند گزینه خرید هوشمند و مناسبی باشد. برای خرید و مشاوره کافی است متراژ سالن خود را به کارشناسان ما اطلاع دهید و مشاوره خرید لازم را به صورت رایگان دریافت کنید. شما می توانید در این صفحه قیمت تلویزیون شیائومی 65P1E را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با کم ترین و ارزان ترین قیمت، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بازار بانه و گناوه اقدام نمایید.

سایت منبع : xiaomi

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون ال ای دی 4K شیائومی مدل P1E سایز 65 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست