×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سامسونگ 75AU7000 + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
کیفیت تصویر :4K
توان خروجی : 20 وات 
 سال ساخت :  2021 میلادی
دارای :سیستم عامل تایزن
دارای فناوری : Auto Motion Plus
استفاده از فناوری :Dolby Digital Plus
استفاده از قابلیت : Tv Sound To Mobile 
دارای پردازشگر :3Crystal Processor 4K

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

معرفی و مشخصات تلویزیون سامسونگ 75AU7000 سایز 75 اینچ فورکی اسمارت

تلویزیون سامسونگ 75AU7000

از جمله محبوب ترین مدلهای که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت سامسونگ تولید گردیده است تلویزیون سامسونگ 75AU7000 می باشد. در واقع سری از تلویزیون های هوشمند در رده تلویزیون های ارزان قیمت بازار قرار می‌گیرند و با توجه به قیمت فوق العاده به صرفه آن برای آن دسته از افرادی که به هر دلیلی نمی توانند هزینه زیادی را برای خرید تلویزیون متحمل شوند، گزینه بسیار مناسبی می باشد.

در واقع می توان چنین گفت که این تلویزیون با توجه به قیمت پایین آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و تا حد بسیار زیادی رضایت مشتریان را به ارمغان می آورد. در این بخش قصد داریم سایز ۷۵ این تلویزیون را مورد بررسی قرار دهیم و به تفصیل در رابطه با خصوصیات و ویژگی های آن برای عزیزان صحبت خواهیم کرد. تلویزیون سامسونگ 75AU7000 با توجه به سایزی که دارد برای محیط های با متراژ بالا بسیار مناسب می باشد و می تواند با هر نوع دکوراسیون داخلی منزل تطبیق پیدا کند.

این تلویزیون برای اینکه به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت بهتری برخوردار باشد در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری کریستال استفاده کرده است که همین امر سبب کیفیت بالاتر تصویر در خروجی می گردد. برای بهبود کیفیت تصاویر در این تلویزیون از پردازشگر کریستالی به نام Crystal Processor 4K استفاده شده است که تا حد بسیار زیادی می‌ تواند کیفیت تصاویر ارائه شده در پروژه را بهبود دهد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ سری AU7000 از کیفیت صدای خوبی نیز برخوردار می باشد که برای این منظور از سیستم صوتی دو کاناله برای خروجی صدا استفاده کرده است. همچنین برای افزایش تعداد رنگ های قابل نمایش در تلویزیون از فناوری One Billion Color در این محصول استفاده شده است که این فناوری قادر است در حدود یک میلیارد رنگ مختلف را تشخیص دهند.

برای اتصال سایر دستگاه های خارجی نیز از پورت های مختلفی استفاده شده است که برای نمونه می‌توان به پورت HDMI و USB اشاره کرد که با استفاده از درگاه USB می توان فلش مموری هارد اکسترنال را به تلویزیون متصل کرد و به تماشای محتوای آن پرداخت. در این تلویزیون از سیستم عامل اختصاصی تایزن بهره گرفته شده است که این سیستم عامل امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. 

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 75AU7000

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 75au7000

به طور قطعی هنگام خرید یک تلویزیون مهمترین فاکتوری که مشتری را تحت تاثیر قرار خواهد داد، کیفیت تصویر آن محصول می باشد. در واقع هنگام تماشای تلویزیون حس واقعی تری داشته باشد ،احتمال اینکه آن تلویزیون را خریداری کند بسیار بیشتر می شود. برای همین منظور طراحان و سازندگان تلویزیون سامسونگ 75AU7000 تمام تلاش خود را کرده اند که از بهترین فناوری ها جهت ارتقای کیفیت تصویر این تلویزیون استفاده کنند.

برای اینکه این تلویزیون نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی تصویر با کیفیت تر و واقعی تر را داشته باشد، برای صفحه نمایش این مدل از فناوری کریستال استفاده شده است که این فناوری قادر است طیف رنگی بسیار گسترده تری را به نسبت ال ای دی های معمولی نمایش دهد همچنین کنتراست تصاویر بسیار بالا می باشد که می‌تواند دقیق ترین جزئیات را در اختیار کاربر قرار دارد.

این مدل دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن از نوع 4K است که این کیفیت عمق بسیار زیادی از تصویر  خروجی را در اختیار کاربر قرار می دهد. برای افزایش کنتراست تصاویر در این تلویزیون از فناوری Contrast Enhancer استفاده شده است. می‌توان گفت نور پس زمینه تلویزیون سامسونگ 75AU7000 از تکنولوژی Edge LED استفاده می کند.

در این محصول از پنل VA نیز استفاده شده است که می تواند زاویه دید بسیار گسترده ای را در اختیار کاربر قرار دهد،یعنی کاربر در هر محدوده و مکانی نسبت به تلویزیون قرار داشته باشد با بالاترین کیفیت خروجی در صفحه نمایش مشاهده می کند. برای بهبود محتوای تصویر در‌ تلویزیون سامسونگ 75AU7000 از فناوری HDR استفاده شده است این فناوری از فرمتهای HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند و می تواند المان هایی مانند کنتراست تصویر و طیف رنگی نمایش داده شده را تا حد بسیار زیادی بهبود دهد. 

طراحی زیبا تلویزیون 2021 سامسونگ 75AU7000

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچ سامسونگ 75AU7000

تلویزیون سامسونگ 75AU7000 دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است .این تلویزیون از ضخامت کم و حاشیه نازک برخوردار است که بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد وگستره دید بیشتری را هنگام تماشای تلویزیون در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت بیشتری ببرید.

تلویزیون سامسونگ دارای پایه های محکمی در دو طرف خود است که استحکام تلویزیون را بالا میبرد و شما می توانید تلویزیون را به راحتی روی میز قرار دهید.

پردازشگر قدرتمند تلویزیون هوشمند سامسونگ 75AU7000

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ سامسونگ AU7000

برای بهبود هر چه بیشتر کیفیت تصویر و حتی صدا در تلویزیون سامسونگ 75AU7000 از پردازشگر قدرتمندی به نام Crystal Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از روش‌ های مختلفی که برای آن تعریف شده است به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصویر و صدای تلویزیون کمک خواهد کرد. برای اینکه صحنه های اکشن و سریع در این تلویزیون به خوبی نمایش داده شود و هنگام پخش تصاویر با مشکل پایین آمدن کیفیت و تاری تصاویر مواجه نشویم.

از تکنولوژی Auto Motion Plus استفاده می شود. این مدل همچنین دارای رفرش ریت ۶۰ هرتز می باشد که می تواند تصاویر را با وضوح مناسب در خروجی نمایش دهد. در صورتیکه تصاویر دریافتی از مبدا یا تصاویری که در تلویزیون در حال پخش است از کیفیت نامطلوب برخوردار باشد با استفاده از فناوری 4k Upscaling کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K افزایش داده می‌ شود و تصاویر با بالاترین کیفیت و استاندارد ممکن به مخاطب منتقل می گردد.

برای بهبود کیفیت صدا نیز با استفاده از این پردازشگر از قابلیت Adaptive Sound استفاده شده است این فناوری قادر است محتوا و ژان رنو در حال پخش از تلویزیون را به صورت خودکار تشخیص داده و صدای پخش شده از بلندگو را متناسب با آن محتوا به صورت اتوماتیک تنظیم کند. یکی از فعالیت های اصلی که توسط این پردازشگر تصویر انجام می شود.

از بین بردن نویز های موجود در تصاویر می باشد که برای این منظور از تکنولوژی Digital Clean View جهت از بین بردن نویز های موجود در تصاویر دیجیتال و همچنین از فناوری Analog Clean View از بین بردن نویز های موجود در تصاویر آنالوگ استفاده می شود. 

کیفیت صدا تلویزیون 75 اینچ سامسونگ AU7000

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچ سامسونگ AU7000

کیفیت صدای تلویزیون ساسمونگ 75AU7000 از وضوح مناسبی برخوردار می باشد و می تواند صدا را به صورت رسا به مخاطب منتقل کند. سیستم صوتی استفاده شده در این تلویزیون دو کاناله می باشد و همچنین دو عدد بلندگوی استفاده شده در این مدل هر کدام می توانند توان صوتی ۱۰ وات را در خروجی تولید نمایند که مجموعاً توان صوتی ۲۰ وات را خواهیم داشت.

به طور کلی می توان گفت کیفیت صدای این محصول محسوب می باشد ولی اگر قصد افزایش میزان صدای تلویزیون را داشته باشید می‌توانید اقدام به خرید سیستم صوتی یا ساندبار نماید که در صورت وقوع این امر در این تلویزیون از قابلیت Q-Symphony بهره گرفته شده است که قادر است صدای بین تلویزیون و ساندبار را هماهنگ کرده و صدا را به صورت همزمان از آنها پخش خواهد کرد.

در صورتی که قصد داشته باشید محتوای صوتی تلفن همراه خود را در تلویزیون گوش دهید می توانید از قابلیت Bluetooth Audio استفاده کنید. عکس این حالت نیز امکان پذیر است و می توانید با استفاده از قابلیت Tv Sound To Mobile صدای پخش شده از تلویزیون را به گوشی همراه منتقل کنید. یکی دیگر از ویژگی‌ های بسیار فوق‌ العاده که در این تلویزیون از آن استفاده شده است و تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت صدا دارد.

تکنولوژی Dolby Digital Plus می باشد که می تواند صدا را به صورت فراگیر و چند بعدی در اختیار مخاطب قرار دهد. همچنین با استفاده از تکنولوژی Multiroom Link می‌توان چندین دستگاه را از طریق وای فای به هم متصل کرده و صدا را از یک دستگاه به عنوان مبدا در سایر دستگاه پخش کرد. کیفیت صدا در محصولات سامسونگ بی شک از سطح بسیار بالایی برخوردار میباشد، تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 65Q8F یک محصول سطح بالا و خاص میباشد.

قابلیت اسمارت تلویزیون سامسونگ 75AU7000

قیمت و خرید تلویزیون 75AU7000

تلویزیون سامسونگ مدل 75AU7000 قابلیت های هوشمند بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که شما می توانید به راحتی از ان ها استفاده کنید. این تلویزیون دارای سیستم عامل تایزن است که دسترسی به منوی ان بسیار راحت است.در این تلویزیون می توانید با استفاده از بلوتوث و وای فای تعبیه شده در تلویزیون دستگاه های خارجی خود را مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند را خود را به تلویزیون متصل کنید و محتوای مورد نظر خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.

یکی از قابلیت های جذاب تلویزیون سامسونگ 75AU7000، این مورد Smart things است که به وسیله ان می توانید سایر وسایل هوشمند منزل خود را توسط صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید.همچنین می توانید به وسیله قابلیت های BT HID و USB HID موس یا کیبورد خود را به تلویزیون وصل کنید و کار های خود را انجام دهید.این تلویزیون دارای 3 عدد پورت HDMI و1 عدد پورت USB است .همینطور می توانید با استفاده از قابلیت مرور گر وب به وب گردی بپردازید و از ان لذت ببرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75AU7000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
باطری ، دفترچه راهنما ، کابل برق ، ریموت کنترل
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم)30.8وزن بدون پایه: (کیلوگرم)30.4
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
رزولوشن تصویر
2160×3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20W
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 عدد
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
ندارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021 میلادی
ریموت کنترل
دارد
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
Local Dimming
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1426.5 * 341.1 mm
ابعاد بسته (سانتی متر)
1840 * 1118 * 198 mm
میزان صدا
20 وات
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...

فهرست