×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 65RU7400

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل:65RU7400
سیستم عامل : تایزن
نوع صفحه نمایش :LED
توان خروجی صدا :20 وات
سری پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت :2019 میلادی
کیفیت تصویر : 4K Ultra HD
سیستم های صوتی : Dolby Digital

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فرکی اسمارت سامسونگ 65RU7400

تلویزیون سامسونگ 65RU7400

تلویزیون سامسونگ 65RU7400 با انواع فناوری هوشمند و قابلیت های متعدد در سال 2019 تولید و روانه بازار شده است اکنون نوبت آن است که تک تک ویژگی های این تلویزیون را بررسی کنیم  سیستم‌صوتی تلویزیون سامسونگ RU7400 به صورت 2.0 کاناله تولید شده‌است؛ یعنی در تولید صدای 20 واتی این تلویزیون دو بلندگوی ده واتی به  نقش دارند که در مجموع صدایی به قدرت 20 وات را در محیط تولید و پخش می کنند.

با وجود فناوری دالبی دیجیتال پلاس و قابلیت multiroomlink صدایی همه جانبه در انواع کانال ها مشاهده خواهید نمود.  تلویزیون سامسونگ تلویزیونی هوشمند است که از سیستم عامل تایزن پشتیبانی می کند این سیستم عامل برای شما انواع فناوری مانند سرچ صوتی و امکان گشت و گذار در وب و قابلیت اشتراک گذاری تصویر و صدا از گوشی به تلویزیون و از تلویزیون به گوشی را  برای شما فراهم می آورد.

همچنین این تلویزیون از فناوری google accisstant و bibxy و فناوری اشتراک گذاری محصولا اپل AirPlay پشتیبانی می کند این فناوری ها نشان از هوشمند بودن تلویزیون می دهد  و نشان می دهد که این تلویزیون نیاز های یک کاربر مردن را بر اورده می کند. اکنون برای اولین بار ، می توانید جدیدترین فیلم ها را با برنامه جدید Apple TV در تلویزیون هوشمند 65 اینچ تماشا کنید.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون ال جی 65UP7550 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

تلویزیون سامسونگ از جدید ترین کیفیت تصویر پشتیبانی می کند کیفیت تصویر تلویزیون 65RU7400 فورکی 4k است و میتواند تصاویر را با کیفیت 4k به نمایش بگذارد. همانطور که می دانید این کیفیت به معنای وجود چهار برابر پیکسل به نسبت تلویزیون‌های Full HD است که موجب می‌شود تصاویر دقت و وضوحی شگفت انگیز داشته باشند و حتی باید بگوییم با دیدن تصاویر ارائه شده توسط تلویزیون 65 اینچ سامسونگ RU7400 ممکن است به چشم های خود باور نکنید.

طراحی و ظاهر تلویزیون سامسونگ 65RU7400

تلویزیون سامسونگ RU7400

تلویزیون سامسونگ RU7400 دارای صفحه نمایش تخت و پایه های رومیزی است این پایه ها تمامی وزن تلویزیون را به دوش می کشند همچنین صفحه ی منجنی با وجود زیبا تر بودن و برخورداری از طراحی بهتر اما همیشه صفحه ی تخت طرفدارا  بیشتر و کاربران بیشتری را به خود جلب کرده است. تلویزیون 65 اینچ سامسونگ با طراحی خیلی باریک کمتر از 1 اینچ بی نهایت منحصر به فرد و جذاب بوده است.

رنگ تلویزیون 65 اینچ را رنگی مشکی مات پوشانده است که با تمام وسایل دیگر اتاق و سالن شما ست می شود. هنگامی که مهمان صفحه نمایش تلویزیون میشوید دیگه حاشیه ی زیاد و بیش از حد کاور تلویزیون شما را از پیشرفت عقب نمی اندازد زیرا که تلویزیون 4K سامسونگ 65RU7400 خوش طرح از حاشیه کمتر از یک اینچ الهام گرفته است جنس بدنه تلویزیون سامسونگ 65ru7400 محکم است و در برابر هر ضربه ای از خود مقاومت نشان می دهد درگاه های پرداختی در پشت پنل عقب تلویزیون 65 اینچ سامسونگ خود را به خوبی جای داده است این پورت ها عبارتند از: 3 عدد پورت hdmi، 2 عدد پورت usb، کامپوزیت و کامپوننت، خروجی دیجیتال optical و ورودی rf است.

همچنین این تلویزیون دارای قابلیت Clean Cable Solution است این قابلیت تمامی کابل های شما را در محفظه ای قرار می دهد علاوه بر آن که دیگر خبری از گرد و غبار بر روی سیم ها دیده نمی شود دیگر خبری هم از نامرتبی سیم در تلویزیون نیست. 

کیفیت تصویر فورکی در تلویزیون 65RU7400

قیمت خرید تلویزیون 65RU7400

همان طور که در بالا به عرضتان رساندیم تلویزیون RU7400 دارای کیفیت تصویر فورکی است و تصاویر با رزولوشن 2160×3840 پیکسل نمایش داده می شود. سامسونگ برای افزایش میزان عمق از فناوری های مفیدی مانند HDR و UHD Dimming بهره گرفته است. این فناوری ها با تنظیم روشنایی، کنتراست و همچنین نقاط تاریک و روشن، عمق را افزایش می دهند. این تلویزیون طبق انتظار از رزولوشن فورکی بهره می برد به همین دلیل قادر به ارائه ی جزئیات فراوانی خواهد بود.

همانطور که می دانید رنگ ها در کیفیت تصویر نقش ویژه ای ایفا می کنند و هر چه تعداد این رنگ ها بیشتر باشد و حالتی غنی تر داشته باشند، کیفیت تصاویر بهتر و واقعی تر خواهد بود. به همین دلیل سامسونگ از فناوری PurColor بهره گرفته تا طیف وسیع تری از رنگ ها نمایش داده شود. سامسونگ تنها به این فناوری ها بسنده نکرده و از تکنولوژی های پیشرفته ی دیگر مانند UHD Engine و اسکن تصویر 100 هرتز بهره گرفته است. 

فناوری Dynamic Crystal Colour کمک خواهد کرد رنگ های شفاف و پویا را با وضوح بالا ببینید و از دیدن مجموعه ی عظیمی از رنگ ها شگفت زده شوید. علاوه بر این سامسونگ فناوری Contrast Enhancer را هم برای تقویت کنتراست بین پس زمینه و پیش زمینه به کار گرفته تا این دو قسمت را در تصویر از هم جدا کند و تصاویر شفاف تر دیده شود. 

سیستم عامل و امکانات فراتر از هوشمند در تلویزیون سامسونگ 65RU7400

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 65 اینچ سامسونگ RU7400

تلویزیون سامسونگ 65ru7400 قابلیت اتصال به اینترنت را به دو روش برای کاربرانش فراهم کرده است سیستم عامل پشتیبانی شده در این تلویزیون تایزن است این سیستم عامل کارایی بسیار چشمگیر دارد و شما به راحتی می توانید به تنظیمات تلویزیون دسترسی داشته باشید. پردازنده چهار هسته ای کاری کرده است تا دیگر تاخیری در انجام دادن کار با تلویزیون دیده نشود.

مرورگر وب، دسترسی به شبکه های یوتیوب و نتفلیکس و فناوری wifi direct از ویژگی های تلویزیون سامسونگ است که تلویزیون را به وسیله ای همه چیز و سرگرمی خوبی برای شما فراهم کرده است. با دستیار صوتی گوگل  می توانید از طریق  صدایتان تلویزیون را روشن یا خاموش کنید یا صدای تلویزیون را کم و زیاد کنید و بسیاری از کار های دیگر تنها با صدای شما امکان پذیر است باید صدایتان رسا باشد تا این تکنولوژی سریع به سوال ها و کارهای درخواست شده شما پاسخ دهد.

قابلیت های صوتی دیگر مانند amazon alexa و bibxy هم دقیقا همین وظیفه را دارد و درجهت هوشمند ساختن خانه شما خلق شده است. برنامه Smart Thing تمامی محصولات هوشمند خانه تان را به همدیگر متصل می نماید تا شما به راحتی همه ی این محصولات را از راه دور هم کنترل نمایید.

 با خرید تلویزیون هوشمند سامسونگ RU7400 یک ریموت کنترل هوشمند را دریافت خواهید کرد با این ریموت کنترل دیگر نیازی نیست که برای هر دستگاه یک کنترل جداگانه ای به کار ببرید بلکه همه ی دستگاه ها از طریق این ریموت کنترل هوشمند می توان مدیریت کرد. قابلیت AirPlay 2  امکان اتصال تلویزیون سامسونگ به محصولات اپل apple را فراهم کرده است و از این به بعد با کمک این قابلیت می توانید از گوشی های آیفون و آیپدها نیز محتوا را به تلویزیون سامسونگ انتقال دهید.

انواع فناوری اشتراک گذاری بی سیم در تلویزیون سامسونگ 65RU7400 تعبیه شده است تا بتوان محتوا های روی گوشی را به صفحه نمایش بزرگ یعنی اینچ انتقال داد و هم بتوان محتوا های روی تلویزیون را به گوشی منتقل کرد شما می توانید با این فناوری ها هم صدا و هم تصویر را از تلویزیون به گوشی و از گوشی به تلویزیون منتقل نمایید. 

یکی از مدلهایی که بی شک از بهترین گزینه های خرید میباشد تلویزیون 43 اینچ سامسونگ مدل 43N5300 است.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65RU7400

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری - کابل برق - دفترچه راهنما - پایه رومیزی
وزن
وزن با پایه : 28 کیلوگرم- وزن بدون پایه : 25 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Audio Pre-selection Descriptor, Dolby™ Digital Plus, Multiroom Link, تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement), پخش صدا از طریق بلوتوث
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Dynamic Crystal Color,UHD Dimming, بهبود دهنده عمق خودکار ( Auto Depth Enhancer ), تقویت کننده کنتراست ( Contrast Enhancer ), نسبت کنتراست دینامیک (Mega Contrast)
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
سیستم های رنگ
Dynamic Crystal Color
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد بدون پایه : 145.75*83.73*6.02 سانتی متر - ابعاد با پایه : 145.75*92.28*38.73 سانتی متر
نسبت کنتراست
مگا کنتراست Mega ∞
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
HDR10
دارد
HLG
دارد
سایر ویژگی و امکانات
حالت Gallery,Embedded POP, EPG, Mobile to TV – Mirroring, TV Sound to Mobile, Wi-Fi Direct, تکنولوژی UHD Dimming, جستجوی خودکار کانال, قابلیت Anynet+, نمایشگر دیجیتال (Digital Clean View)

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست