×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 65Q900T

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل:65Q900T
سری :9
کیفیت صفحه نمایش :8K
نوع صفحه نمایش :QLED
توان خروجی صدا : 60 وات
تعداد بلندگو : 4 بلندگو
سری پردازنده : 4 هسته ای
سال ساخت :2020 میلادی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 65 اینچ 8K اسمارت سامسونگ 65Q900T

بر طبق گفته های منتقدان یک تلویزیون باشکوه در نگاه اول می تواند جایگاه و منزلت خود را نمایش دهد. به این منظور سامسونگ در سال 2020 تلویزیون q900t را طوری ساخته که قدرت و عظمتش را به رخ سایرین بکشد.

در واقع می توان گفت، امروزه داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربرب آسان، کیفیت تصویر 4k،اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون ال جی 75NANO80 یکی از این مدل ها می باشد که این تلویزیون برای علاقمندان به گیمینگ و کنسول های بازی پیشنهاد بسیار مناسبی می باشد چرا که از فناوری های ALLM(جهت کاهش تاخیر ورودی) و همچنین HGIG پشتیبانی می کند.

ظاهر زیبا، نمایش تصاویر با کیفیت طبیعی و پخش صدا شفاف از جمله ویژگی های بود که سبب شد این محصول مورد اقبال افراد زیادی در سراسر جهان واقع شود. تعریف کردن کوالتی 8k نیز از محدود کار های بود که سامسونگ توانست با بکارگیری در ان نه تنها جذابیت خود را بالا ببرد نیز توانست به نیاز اکثر کاربران پاسخ کامل دهد.

کوالتی ایت کی با بهرهگیری بیش از 33 میلیون پیکسل می تواند کیفیت تصاویر را به طوری افزایش دهد که واقعیت را از دل هر صحنه بیرون بکشد و ان را به مخاطبینش هدیه دهد. جدا ازاین تلویزیون سامسونگ q900t برای ایجاد رنگ های پویا و طبیعی از تکنولوژی STAINLESS STEEL کمک گرفته است.

اما درنهایت فناوری که از ان نیز به عنوان غول صدا در تلویزیون های رده بالا نیز یاد می شود Dolby است. این فناوری بینظیر قادر است محوطه فراصوت برای کاربران به ارمغان بیاورد. به گونه ای افراد با قرار گرفتن در این محدوده فراصوت احساس حضور در سینما های سه بعدی به ان دست خواهد داد. علاوه براین خصوصیات کاربران به پا درمیانی فناوری TV to Mobile – Mirroring می توانن محتوا موجود در تلفن هوشمند خود را به طور کامل به تلویزیون سامسونگ q900t انتقال دهند. همچنین لازم به گفتن است که سامسونگ برای ایجاد راه ارتباط سریع به اینترنت از نوآوری WIFI استفاده کرده است.

 

پردازنده تصویر Quantum Processor 8K

همان طور که اگاه هستید یکی از مهم ترین ملاک ها در انتخاب یک تلویزیون خوب به کیفیت نمایش تصاویر ان بازمیگردد. به این سبب سامسونگ برای برانگیختن حواس شما به هنگام نمایش تصویر در تلویزیون q900t از پردازنده تصویر Quantum Processor 8K استفاده کرده است. این پردازنده با استفاده از الگوریتم های دیجیتالی خود می تواند سبب بهینه سازی میزان روشنایی، حرکت اجسام و صدا شود. یعنی در یک کلام می توان گفت این تلویزیون با وجود همچنین پردازنده قدرتمند جای هیچ گونه ایرادی را باقی نگذاشته است.

 

صفحه نمایش QLED در تلویزیون سامسونگ اسمارت 65q900t

اگر به پیشرفت های بشر در چند دهه اخیر در صنعت لوازم خانگی نگاهی بیندازید متوجه این نکته خواهید شد که فناوری که توانست انقلاب در این عرصه انجام دهد صفحه نمایش کوانتمی  QLED بود. این ذرات کوانتمی بسیار کوچک به نوبه خود موجب ایجاد رنگ های طبیعی و زیبا در این صفحه نمایش خواهد شد که این ویژگی سبب می شود کاربران بهتر بتوان به حس خوب ناشی از هر صحنه دست پیدا کنند. اما یکی بارزترین خصوصیات که این نمایشگر QLED به نسبت سایر نمایشگر های دیگر دارد ان است که از قیمت مقرون به صرفه بهره دار است. به بیان عامیانه تر شما می توانید تصاویر به نسبت بهتری را با قیمت پایین تر مشاهد کنید.

 

فناوری صدای Object Tracking Sound +

تا الان ممکن است به موضوع پی برده باشید که گاهی دیدن تصاویر زیبا و واقعی نمی تواند حس کامل صحنه را به شما انتقال دهد بلکه در این راه نیز صدا شفاف و هماهنگ نیز می تواند تاثیر به سزایی داشته باشد. به این منظور سامسونگ برای ایجاد صدا واضح و زیبا از تکنولوژی Object Tracking Sound + استفاده کرده است.

این فناوری فوق العاده با استفاده کردن از موقعیت یابی های صوتی و تجزیه تحلیل به موقع صوت می تواند تجربه بی نظیر از به عرضه گذاشتن صدا در تلویزیون سامسونگ q900t به شما منتقل دهد. باید خاطر نشان کنم که این تمام خصوصیت های این فناوری بی نظیر نیست بلکه Object Tracking Sound + نیز به نوبه خود سبب هماهنگی صدا با تصویر پخش شده نیز می شود.

 

فناوری هوشمندی در تلویزیون سامسونگ 65q900t

سامسونگ برای ایجاد محیط مدرن در خانه های شما از هوش مصنوعی Bixby استفاده کرده است. کاربران با بهرهگیری از این فناوری می توانند به  تعامل با این تلویزیون بپردازند. به گونه ای که میتوانید از این پس تنها با استفاده از صدای خود به خواسته هایشان برسند. علاوه براین شما با استفاده از سیستم عامل TIZEN می توانید به محیط با بیش از هزاران برنامه سرگرم کننده و در عین حال کاربردی دسترسی پیدا کنید.

اما یکی از خصوصیات که جذابیت این محصول را دوچندان کرده فناوری SmartThings است. شما با استفاده از این فناوری می توانید تلویزیون سامسونگ q900t را به وسایل هوشمند اطرافتان وصل کنید و از طریق ان دست کنترل انها بزنید. اما در نهایت یکی دیگر از فناوری های هوشمند که توانسته که مصرف انرژی صرفه جویی به عمل اورد Eco Sensor است. این فناوری با تجزیه و تحلیل میزان نور اطراف می تواند روشنایی تلویزیون به گونه ای تغییر دهد که علاوه به ایجاد کنتراست زیبا نیز در مصرف انرژی الکتریکی صرفه جویی شود.

فناوری های هوشمند امروزه در تمامی محصولات سامسونگ مشاهده میشود، یکی از این محصولات تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 55RU7172 میباشد.

 

طراحی زیبا در تلویزیون سامسونگ اسمارت 65q900t

تلویزیون سامسونگ q900t با ظاهر اراسته که دارد می تواند خود را با هر دکوراسیونی وفق دهد و خود را به عنوان یک اثر هنری متحرک در نظر مخاطبینش جلوه دهد. صفحه نمایش 65 اینچی سبب شده این محصول انتخاب عالی برای سالن های متوسط و بزرگ باشد. همچنین ضخامت به باریک کاغذ این تلویزیون به گونه ای طراحی شده که توانسته جلوه ویژه به ان ببخشد.

اما ویژگی که توانسته یک بصری خیره کننده از این تلویزیون در ذهن کاربران به جای بگذارد صفحه نمایش بدون هیچ گونه چهارچوبی است. سامسونگ این صفحه نمایش را طوری ساخته که شما با نگاه دقیق به این محصول متوجه این نکته خواهید شده که اطراف این صفحه نمایش هیچ گونه قابی وجود ندارد. اما در کنار این خصوصیات ها لازم به ذکر است که این تلویزیون قابلیت اتصال به دیوار را دارد.

طبق ادعای سامسونگ این محصول در صورت اتصال به دیوار خود را مرکز توجهات همگانی قرار خواهد داد. همچنین سامسونگ پشت تلویزیون q900t را طوری طراحی کرده که کاربران با دیدن ان حس کاملا فرمالیته در ان ها القا خواهد شد. در نهایت ذکر این نکته خالی از لطف نیست که سامسونگ پورت های خروجی این محصول را نیز در پشت ان قرار داده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65Q900T

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 اینچ
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
4320*7380 پیکسل
توان خروجی صدا
60 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
نور پس زمینه Direct Full Array 32x - تکنولوژی Ultimate 8K Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - فناوری Ultra Black Elite - تکولوژی افزایش عمق Q Contrast EliteMax
تایمر خاموش
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
تعداد بلندگو
4 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
قاب باریک
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
HDR 4000
4K Upscaler
ارتقای تصویر به 8K
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital
OSD Language
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
قابلیت ضبط
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : Quantum Processor 8K - فرمان صوتی Bixby - راهنمای جهانی Universal Guide - فناوری AI - طراحی Ambient Mode

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست