×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 55Q900T

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55Q900T
سری :9
کیفیت صفحه نمایش :8K
نوع صفحه نمایش :QLED
توان خروجی صدا : 60 وات
تعداد بلندگو :4 بلندگو
سری پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت :2020 میلادی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 55 اینچ 8K اسمارت سامسونگ 55Q900T

سامسونگ که یکی از مشهورترین کمپانی در تولید و توزیع وسایل صوتی و تصویری است که هر ساله مدل های جذاب و متنوع با ویژگی های مختلف روانه بازار می کند. از جمله این محصولات می توان به تلویزیون سامسونگ q900t اشاره کرد. این تلویزیون خارق العاده با همراه شدن به تکنولوژی های روز دنیا می تواند به تمام نیاز های مخاطبینش پاسخ دهد. البته قیمت تلویزیون سامسونگ نسبت به رقبا کمی بالاتر است.

در واقع می توان گفت، امروزه داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربرب آسان، کیفیت تصویر 4k،اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون ال جی 75NANO80 یکی از این مدل ها می باشد که این تلویزیون برای علاقمندان به گیمینگ و کنسول های بازی پیشنهاد بسیار مناسبی می باشد چرا که از فناوری های ALLM(جهت کاهش تاخیر ورودی) و همچنین HGIG پشتیبانی می کند.

از قبیل این تکنولوژی ها می توان به رزولوشن 8k اشاره کرد. این رزولوشن با بهرهگیری از 7,680 x 4,320 پیکسل می تواند تا حدی بسیار زیاد کیفیت هر صحنه را بالا برده به گونه ای که کیفیت نمایش ان خارج از تصورات است. به علاوه فناوری Viewing Angle توانسته به تولید رنگ های جذاب در این تلویزیون کمک شایانی کند. اما نکته مهم که در این میان وجود دارد ان است که دیدن صحنه های با کوالتی 8k به نوبه خود جذاب است اما خصوصیت که می تواند این جذابیت را دوچندان کنند همراه شدن این تصاویر با صدا عالی است.

به این منظور سامسونگ برای ایجاد صدا درخشان  و فراصوت در این محصولش از تکنولوژی Object Tracking Sound + بهره برده است. جدا از این خصوصیت ها سامسونگ برای ایجاد فضای سرگرم کنند و جذاب در این تلویزیون از سیستم عامل TIZEN کمک گرفته است. که از خصوصیات بارز این سیستم عامل می توان به وب گردی و استفاده از شبکه های جهانی چون Netflix, Amazon ,YouTube اشاره کرد.

طراحی زیبا در تلویزیون سامسونگ اسمارت 55q900t

به طور یقین تا الان به این موضوع پی برده اید که شمار تلویزیون های هوشمند در دهه های اخیر به صورت کاملا چشم گیری در حال افزایش بوده اما یکی از خصوصیاتی که موجب ایجاد تفاوت میان یک محصول با سایر محصولات دیگر می شود، شیوه دیزاین ان است. خوشبختانه تلویزیون سامسونگ q900t با ظاهر زیبا و جذاب که دارد توانسته در همان نگاه اول خود را در دل کاربران جای دهد.

پایه مسطتیل شکل در این تلویزیون سبب شده علاوه به حمایت عالی که از این محصول به عمل اورد نیز سبب شده جلوه ویژه ان ببخشد. همچنین سامسونگ بخش های مختلف این تلویزیون را به گونه کاملا زیبا و دقیق در کنار هم قرار داده است به گونه ای که توانسته ظاهر کاملا مینیمالیسمی به این محصول ببخشد. اما ویژگی سبب شده این محصول مرکز توجه عموم حتی به هنگام خاموشی قرار گیرید صفحه نمایش 55 اینچی بدون قاب است.

بله درست شنیدید سامسونگ این محصول را به گونه ای طراحی کرده که هیچ گونه قاب اضافه در اطراف صفحه نمایش وجود نداشته باشد واین به نوبه خود حیرت انگیز است. در نهایت لازم به ذکر است سامسونگ برای دسترسی کاربران به پورت های خروجی ان را در پشت این محصول قرار داده است.

استفاده از فناوری ذرات کوانتمی در تلویزیون سامسونگ 55q900t

به جرعت تمام می توان گفت یکی مهم ترین پیشرفت های اخیر بشر در صنعت لوازم صوتی و تصویری به استفاده از ذرات کوانتمی در صفحه نمایش بود. این صفحه نمایش های کوانتمی که رقیب اصلی صفحه نمایش OLED  نیز به شمار می ایند می تواند به شیوه قابل تحسینی کیفیت نمایش تصویر را بالا ببرند. به بیان بهتر این صفحه نمایش کوانتمی QLED قادر است نور پس ضمینه را به گونه ارتقا دهد که موجب ایجاد کنتراست بی نظیر در این تلویزیون شود.

به گونه ای که شما با دیدن صحنه های خلق شده می توانید به حس کامل صحنه دست پیدا کنید. علاوه براین خصوصیت سامسونگ با بکارگیری علم کوانتم نیز توانسته پردازنده های تصویر کوانتمی را اختراع کند که سبب بهینه سازی کامل تصویر شود. این پردازنده تصویر Quantum Processor 8K علاوه به بهینه سازی تصویر، به نوبه خود میتواند سبب بهینه سازی صدا و حرکت اجسام نیز شود.

صدا واضح و زیبا در تلویزیون سامسونگ 55q900t

اما طبق سنت های گذشته باز سامسونگ در زمینه صدا سنگ تمام گذاشته است. خروجی صدا 60 وات در کنار کانال صوتی 4.2 از محدود کار های بود که سامسونگ توانست با بکارگیری از ان جذابیت خود را دو چندان نماید. اما فناوری که توانست کاربران را به سمت و سوی خود بکشیاند Dolby بود. این فناوری با بکارگیری از المنت های فعال الکترونیکی می تواند موجب افزایش کانال های صوتی در این تلویزیون شود.

این ویژگی باورنکردنی باعث ایجاد محیط سه بعدی خواهد شد به گونه ای که مخاطبین با واقع شدن در این محدوده  احساس حضور در دل صحنه به انها دست خواهند کرد. علاوه براین سامسونگ برای ایجاد فضای ارتباطی سریع کاربران با سایر وسایل صوتی و جانبی از نوآوری Bluetooth Headset Support یاری گرفته است.

فناوری های هوشمند در تلویزیون سامسونگ 55q900t

در حال حاضر تلویزیون های هوشمند توانستهاند نقش به سزای در رفاه و اسایش مردم بازی کند که این سبب شده به مرور زمان جذابیت این تلویزیون های اسمارت به مراتب بیشتر شود. برای همین اگر شما نگاهی به مشخصات هوشمندی این تلویزیون بیندازید متوجه خواهید شد که سامسونگ تمامی فناوری هوشمند رده بالا خود را در این محصولش قرار داده است. از جمله این فناوری های می توان دستیار هوشمند Bixby را نام برد.

این دستیار هوشمند به تنهای قادر است زندگی مدرن را به خانه های شما بیاورد به گونه ای که شما می توانید با به مکالمه پرداختن با این تلویزیون به نیاز هایتان دست یابید. این دستیار هوشمند نیز با گوش کردن و انجام محسبات دقیق دیجیتالی می توان در سریع ترین واکنش ممکن به خواسته شما پاسخ دهد. اما زمانی پتانسیل نهایی این دستیار هوشمند اشکار خواهد شد که با فناوری SmartThings  همراه شود.

تکنولوژی SmartThings به کاربران این امکان را می دهد که تلویزیون سامسونگ q900t را مقر فرماندهی وسایل هوشمند اطرافتان قرار دهید. به بیان بهتر شما با بهرهگیری همزمان این دو فناوری می توانید تنها با استفاده از صدا خود تمام خانه یتان را کنترل نماید. جدا از این خصوصیت کاربران با پا درمیانی نوآوری Multi View می تواند صفحه تلویزیون را به دو قسمت تقسیم کرده و در قسمت ایجاده شده محتوا تلفن هوشمند خود را قرار دهند.

اما خبر دیوانه کننده که سامسونگ به گیمیر های عزیز داده ان است که از این پس می توانید با حالت Game Mode به نهایت لذت ممکن از یک بازی دست پیدا کنید. یکی از بهترین گزینه ها برای شما میتواند تلویزیون 55 اینچ منحنی سامسونگ مدل 55NU7302 باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55Q900T

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
4320×7380 پیکسل
توان خروجی صدا
60 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
نور پس زمینه Direct Full Array 32x - تکنولوژی Ultimate 8K Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - فناوری Ultra Black Elite - تکولوژی افزایش عمق Q Contrast EliteMax
تایمر خاموش
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
تعداد بلندگو
4 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
HDR 4000
4K Upscaler
ارتقای تصویر به 8K
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital
OSD Language
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
قابلیت ضبط
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : Quantum Processor 8K - فرمان صوتی Bixby - راهنمای جهانی Universal Guide - فناوری AI - طراحی Ambient Mode

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست