×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 75Q900T

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :75Q900T
سری :9
کیفیت صفحه نمایش : 8K
نوع صفحه نمایش :QLED
توان خروجی صدا :60 وات
تعداد بلندگو : 4 بلندگو
سری پردازنده :  4 هسته ای
سال ساخت :2020 میلادی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون 75 اینچ 8K اسمارت سامسونگ 75Q900T

شاید می توان به جرعت گفت یکی از مهم ترین رویداد های اخیر در صنعت وسایل صوتی و تصویری که توانست روند کلی بازار را به کلی تغییر دهد معرفی و تولید سری تلویزیون های Q بود. دیدن تصاویر زیبا و جذاب در کنار صدای عاری از هر گونه نویز از محدود کار های این مجموعه تلویزیون های بینظیر است. اما در راس این مجموعه، تلویزیون سامسونگ q900t قرار دارد.

در واقع با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. تلویزیون ال جی 65NANO90 از مدل تلویزیون 2021 میلادی می باشد که طراحی بسیار شیک و زیبای میباشد و از ضخامت بسیار کمی برخوردار است. همین امر سبب می‌شود تا این تلویزیون آراستگی ظاهری دکوراسیون منزل را تا حد بسیار زیادی زیباتر جلوه دهد و همچنین می توان این تلویزیون را در صورت نیاز بر روی دیوار نصب نمود.

تلویزیون سامسونگ q900t با کمک فناوری های روز دنیا توانسته خود را در دل کاربرانش شیرین و خواستنی جلوه دهد. صفحه نمایش QLED بکار رفته در این تلویزیون بی نظیر قادر است سطح غوطه وری متفاوت به نمایش بگذارد. به بیان بهتر این صفحه نمایش همان طور که از اسمش پیداست با بکارگیری از ذرات کوانتمی تصاویر روشن تر و جذاب تر خلق خواهد کرد.

اما ممطمئا به این نکته پی برده اید که کمپانی سامسونگ خصوصیات صوتی محصولاتش را به گونه دیزاین می کند که کاربران نیازمند خرید وسایل جانبی صوتی نباشند. برای این منظور تلویزیون سامسونگ q900t دارای خروجی صدا 70 وات و کانال صوتی 4.2.2 است. هوش مصنوعی Bixby Voice نیز به نوبه خود قادر است سبک تازه از زندگی مدرن را به خانه های شما بیاورد.

کاربران با بهرهگیری از این هوش مصنوعی می توانند از این پس برای رسیدن به خواسته هایشان از صدایشان استفاده کنند. این هوش مصنوعی Bixby Voice با گوش دادن به خواسته های کاربران  و بکارگیری از الگوریتم های سریع ارتباطی می تواند در حداقل زمان ممکن به انها پاسخ دهند.

 

طراحی تلویزیون سامسونگ اسمارت 75q900t

بر طبق شواهد و گفته های اکثر کاربران شما با نگاه کردن به این محصول فقط متوجه یک تلویزیون بزرگ با ظاهر ساده نخواهیده شد بلکه شما در نگاه ابتدای خود متوجه یک اثر هنری بسیار زیبا از سامسونگ خواهید شد. تلویزیون سامسنوگ q900t با صفحه نماش 75 اینچی که دارد توانسته انتخاب خوبی برای سالن های بزرگ و حتی سمینار های نیز باشد.

اما خصوصیت که سبب بی نظیر واقع شدن این محصول شده ضخامت بسیار باریک است. به گفته منتقدان شما با نگاه کردن از جانب به این تلویزیون متوجه ضخامت به باریکی یک دفتر کم حجم خواهید شد. علاوه براین یکی از مهم ترین سنت شکنی های سامسونگ در تلویزیون q900t به چهار چوب اطراف صفحه نمایش برمیگردد. سامسونگ این تلویزیون به گونه ای طراحی کرده که شما با نگاه کردن به ان متوجه هیچ گونه قاب اطراف صفحه نمایش نخواهید شده که این به نوبه خود موجب می شود این محصول همانند یک اثر بدون قاب در نظر مخاطبین ظاهر شود. همچنین در کنار این ویژگی ها پشت تلویزیون سامسونگ به صورت کاملا یک دست طراحی شده تا بتوان حس کاملا ملودراماتیک در کاربران القا نماید.

کیفیت نمایش تصویری در تلویزین سامسونگ اسمارت 75q900t

یکی از مهمترین پیشرفته های که در سال 2020 توانست انقلاب عظیمی در وسایل صوتی و تصویری ایجاد کند استفاده از پردازنده های کوانتمی بود. پردازنده تصویر Quantum Processor با استفاده از الگوریتم های سرعتی خود می تواند سبب بهبود قابل توجه تصاویر شده و ان را به واقعیتشان نزدیک و نزدیک تر نماید. به طوری کاربران با دیدن صحنه های این تلویزیون احساس حضور در دل تصویر به ان ها دست خواهد داد.

اما شاید یکی از شگفت انگیزترین خبرهای که سبب شد جذابیت این محصول دو چندان شود همراه شدن این پردازنده تصویر با کوالتی 8k بود. کوالتی 8k با مجهز بودن به بیش از میلیون ها پیکسل می توانند کوچک ترین جزئیات را به نمایش بگذارد. یعنی در یک کلام سامسونگ با ترکیب این دو فناوری قول این را به شما خواهد داد که با وجود این تلویزیون حس کامل هر صحنه به سمت شما کمانه خواهد زد.

علاوه بریان ذکر این نکته نیز دور از لطف نیست که به دلیل تازگی کوالتی 8k محتوا های با این کیفیت در حال حاضر کم است و این سبب شده این فناوری بی خاصیت در نظر کاربران جلوه گیرد. اما باید این مژده را به شما داد که سماسونگ برای رفع این مشکل از فناوری ارتقا دهنده تصویر 8K AI Upscaling استفاده کرده است.

صدای شفاف و همه جانبه در تلویزیون سامسنوگ 75q900t

مطمئنا تا الان به این نکته پی برده اید که دیدن تصاویر شگفت انگیز به تنهای قادر به پاسخ گویی به نیاز های مخاطبین نیست بلکه در این میان صدا نیز میتواند تاثیر به سزایی بگذارد. سامسونگ برای ارتقا خروجی صدا و ایجاد محدودی صوتی در این تلویزیون از بلندگو های Woofer استفاده کرده است. اما به جرعت تمام می توان گفت حیرت انگیزترین خصوصیت صوتی این تلویزیون به فناوری Dolby باز میگردد.

این فناوری با ایجاد صدا همه جانبه می تواند تجربیات شنیداری شما را به طور کامل درهم بشکند. به عبارت مختصر تر این فناوری با بهرهگیری از المنت های میکروالکترونیکی می تواند موجب افزایش کانال های صوتی  شده و در نهایت محدوده فرا صوت برای شنوندگانش خلق کند. همچنین جدا از این خصوصیت سامسونگ بار دیگر برای جذب رضایت کاربران خود از تکنولوژی Bluetooth Headset Support کمک گرفته است. مخاطبین با وجود این فناوری می توانند وسایل جانبه صوتی از قبیل سینما خانگی خود را از طریق بلوتوث به تلویزیون سامسونگ q900t وصل کنند.

فناوری هوشمندی در تلویزون سامسونگ 75q900t

سامسونگ برای ایجاد محیط مرفع در این محصولش از سیستم عامل TIZEN کمک گرفته است. این سیستم عامل که از جدید ترین و فوق العاده ترین کشف های اخیر سامسونگ به شمار می اید می تواند سطح تازه و اسان از تعامل کاربران با این تلویزیون ایجاد کنند. به گونه کاربران به لطف این فناوری می توانند در کمترین زمان و حداقل ترین بازده انرژی به خواسته های خود برسند.

اما شاید یکی از حیرت اور ترین خصوصیت هوشمندی در تلویزیون سامسونگ q900t به فناوری SmartThings مربوط می شود. بر طبق ادعای سامسونگ مخاطبین با پا درمیانی این فناوری می توانند وسایل هوشمند اطرفشان را به طور کامل کنترل نمایند. به علاوه کاربران با استفاده از فناوری Mobile to TV می تواند محتوا داخل گوشی هوشمند همراه خود را به تلویزیون سامسونگ q900t  انتقال دهند. اما در اخر لازم به بیان است سامسونگ برای ایجاد مسیر سریع برای ارتباط با دنیای مجازی از نوآوری Wi-Fi Direct کمک گرفته است. پیشنهاد ما جهت خرید تلویزیون با امکانات و کیفیت بالا تلویزیون 49 اینچ سامسونگ مدل 49M6500 میباشد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75Q900T

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
240 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
8K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
4320×7380 پیکسل
توان خروجی صدا
60 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
QLED
نور پس زمینه Direct Full Array 32x - تکنولوژی Ultimate 8K Dimming - میزان صد درصدی نقطه کوانتومی - فناوری Ultra Black Elite - تکولوژی افزایش عمق Q Contrast EliteMax
تایمر خاموش
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
تعداد بلندگو
4 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های رایج
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
HDR 4000
4K Upscaler
ارتقای تصویر به 8K
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
رنگ
مشکی
رنگ تقویت پویا
دارد
OSD Language
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
پورت RS-232C
دارد
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
قابلیت ضبط
دارد
سایر ویژگی و امکانات
موتور تصویر : Quantum Processor 8K - فرمان صوتی Bixby - راهنمای جهانی Universal Guide - فناوری AI - طراحی Ambient Mode

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست