×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 65Q65T

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65Q65T
سری :6
سیستم عامل : تایزن
صفحه نمایش :QLED
 خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K Ultra HD
قابلیت ها : HDR و HDR 10+
درگاه ها :3 پورت HDMI و 2 پورت USB

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ QLED اسمارت سامسونگ 65Q65T

مشخصات تلویزیون 65 اینچ QLED اسمارت سامسونگ 65Q65T

تلویزیون سامسونگ 65Q65T یکی از محصولات 2020 شرکت سامسونگ می باشد یکی از ویژگی های مهم تلویزیون سامسونگ صفحه نمایش کیو ال ای دی QLED است. با این صفحه نمایش شما تلویزیونی را دارید که جزئیات را از دل تاریکترین تصاویر بیرون میکشد. کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ Q65T فورکی 4k است. کیفیت تصویر فورکی امروزه طرفدارن بسیار زیادی را به خود جذب کرده است.

در واقع داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون سامسونگ 43AU9000 یکی از این مدل ها می باشد.در ساخت صفحه نمایش این مدل از فناوری کریستال استفاده شده که این فناوری سبب می گردد تا درخشندگی تصاویر ارائه شده به کاربر تا حد بسیار زیادی ارتقا داده شود و تصاویر جذاب تری در خروجی نمایش داده شود.

البته باید بدانید که کیفیت های بالاتری هم از فورکی وجود دارد اما چون قیمت آن ها بسیار گران است و برای اکثر مردم مشکل پسنتد است اما فورکی هم قیمت مناسبی دارد و هم تصاویر فوق العاده هم را برای کاربران تلویزیون ارمغان می آورد رزولوشن پشتیبانی شده در تلویزیون سامسونگ 2160×3840 پیکسل می باشد. این پیکسل ها نشان می دهند که شما از کدام کیفیت تصویر بهره می برید به زبان ساده تر رزولوشن عامل تشخیص کیفیت تصویر می باشد.

موتور پردازشگر تصاویر را پردازش می کند و تصویری واضح و شفاف را برای شما به ارمغان می آورد.  با ویژگی Q HDR 1000 شما دارای دامنه وسیع و طیف رنگی گسترده تری خواهید بود. از فرمت های پیشرفته HDR فرمت HLG  و HDR 10+ هستند. سیستم صوتی که وظیفه تولید و پخش صدا را دارد در این تلویزیون 2 کاناله است که صدایی به توان 20 وات را تولید می کند. 

سیستم عامل این تلویزیون سامسونگ مثل همیشه تایزن TIZEN است و سیستم عامل تایزن فقط مخصوص سامسونگ است و سامسونگ این نام سیستم عامل را به خودش اختصاص داده است که دارای کارایی بسیار اسان و راحت است. فناوری های اشتراک گذاری از موبایل به تلویزیون Mobile to TV و از تلویزیون به موبایل TV to Mobile مرورگر وب، برنامه TVPLUS و SmartThings قابلیت Universal Guide از ویژگی های هوشمند ال ای دی سامسونگ 65Q65T است.

طراحی و ساختار تلویزیون سامسونگ 65Q65T

طراحی و ساختار تلویزیون سامسونگ 65Q65T

تلویزیون سامسونگ Q65T یکی از تلویزیون های مدرن شرکت سامسونگ است که در سال 2020 تولید و روانه بازار شده است.  تلویزیون سامسونگ 65Q65T  در انواع سایز تولید شده است تا کاربران متناسب به فضای سالنشان سایز این تلویزیون را انتخاب نمایند. سایز 65 اینچ برای سالن های بزرگ مناسب می باشد با قابلیت اتصال به دیوار فضای سالنتان هم بزرگتر می شود و فضای کمتری اشغال میگیرد.

پایه‌های تلویزیون 2020 سامسونگ 65Q65T به ‌زیبایی روی دیوار نصب می‌شود و فاصله‌ای بین دیوار و تلویزیون باقی نمی‌گذارد. این تلویزیون که از همه جهت زیبا و چشم‌نواز است، کاملاً با اتاق نشیمن شما جور در می‌آید. این محصول با صفحه نمایش 65 اینچی خود توانسته گزینه ی مناسب برای افرادی باشد که به تلویزیون های با ابعاد بزرگ علاقمند هستند .

اما ویژگی که سبب شده طراحی کلاسیک و زیبای به این محصول ببخشد، رنگ مشکی ان است. همچنین تلویزیون سامسونگ Q65T  قابلیبت اتصال به دیوار را دارد که درصورت اتصال به دیوار باعث می شود این محصول مرکز توجه عموم حتی به هنگام خاموشی واقع شود. اما ویژگی که سبب تعجب همگان شده ضخامت کم این محصول است. این امر علاوه بر این که به زیبای این محصول می افزاید بلکه سبب می شود امکان اتصال به پورت های خروجی اسان تر و سریع تر باشد.

در تلویزیون 65Q65T از 4 درگاه HDMI سه عدد پورت USB استفاده شده است. این دو پورت که پیشرفته هستند دستگاه های پیشرفته هم به این دو درگاه متصل می شوند.

کیفیت تصویر فورکی در تلویزیون 65Q65T

کیفیت تصویر فورکی در تلویزیون 65Q65T

تلویزیون 65Q65T دارای نمایشگر QLED  است این نمایشگر با OLED ال حی در رقابت است. کیو ال ای دی QLED به‌گونه‌ای توسعه یافته است که علاوه بر برخورداری از سیستم نورپردازی موجود در نمایشگرهای ال ای دی، لایه‌ نقطه کوانتوم جای گرفته در بین صفحات مختلف قابلیت تنظیم نور هر پیکسل منحصر به‌فرد را به‌صورت کاملاً متمایز از یکدیگر با استفاده از افزایش و یا کاهش نرخ فرکانس فراهم می‌آورد.

تلویزیون‌های QLED سامسونگ که در آنها از مواد غیر ارگانیک استفاده شده‌ است، با دوام بالای خود کیفیت تصویر روشن و شفاف را برای سال‌ها تضمین می‌کند. سامسونگ از فناوری Q HDR در تلویزیون سامسونگ 65Q65T استفاده نموده است که علاوه بر طیف رنگی گسترده، نسبت کنتراست و میزان روشنایی و میزان دیدن جزئیات و …را افزایش می دهد. 

موتور پردازشگر با عملکرد بسیار سریع در پردازش و تفکیک تصاویر صحنه های سریع را بدون هیچ گونه تار یا نویزی به اجرا در می آورد و با سرعت عمل خود حتی صحنه های بسیار سریع را به صورت دقیق پردازش می کند ، پردازش قدرتمند تصاویر باعث ایجاد تصاویری با کیفیت بسیار بالا و رنگ های زنده و غنی می شود.  فناوری Dynamic Crystal Colour در تلویزیون Q65T موجب می شود تا تصاویر را با رنگ های شاداب تر و زنده تر مشاهده کنید همچنین باعث مناسب بودن کنتراست تصویر می شود. 

سیستم عامل و امکانات اسمارت  تلویزیون سامسونگ Q65T 

سیستم عامل و امکانات اسمارت تلویزیون سامسونگ Q65T

تلویزیون Q65T دارای سیستم عامل تایزن می باشد این سیستم عامل منوی راحت و کاربر پسندی دارد و دسترسی سریع و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. با استفاده از این فضا می توان لیست علاقه مندی های خود را ایجاد کرد و یا فیلم ها وبرنامه ها و شبکه های مورد علاقه ی خود را در دسترس سریع قرار داد و همچنین به منوی تنظیمات و اپلیکیشن های مختلف دسترسی راحتی داشت. 

مجهز بودن به مرورگر اینترنت در این تلویزیون سامسونگ 65Q65T باعث می شود تا ساعت ها در صفحات مختلف وب جستجو کرد و به وبگردی پرداخت. فناوری های اشتراک گذاری تصاویر و محتوا بین تلویزیون سایر دستگاه های هوشمند در تلویزیون سامسونگ Q65T تعبیه شده اند. این فناوری ها شامل فناوری میرورینگ  Mirroring برای انتقال تصویر از تلویزیون به موبایل، فناوری DLNA برای انتقال محتوا از موبایل به تلویزیون است.

با فناوری Sound mirroiring هم صدا را از گوشی به تلویزیون و از گوشی به موبایل منتقل می نماید. از دیگر فناوری های هوشمند این تلویزیون می توان به AirPlay 2 اشاره کرد. با استفاده از این برنامه مخاطبین قادر اند؛ محتوای درون دستگاه اپل خود را به صفحه تلویزیون انتقال داده و از طریق ان به راحتی به تماشا فیلم یا عکس های مورد علاقه خود بپردازند.

درکنار این ویژگی ها تلویزیون سامسونگ 65Q65T دارای فناوری Gallery است، مخاطبین قادر اند به راحتی هرچه تمام تر به ذخیره کردن عکس ها و فیلم های مورد علاقه خود بپردازند. در صورتی که قصد خرید محصولی با کیفیت و امکانات بالا را دارید  پیشنهاد ما به شما تلویزیون سامسونگ 32T4300 میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65Q65T

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ، پایه نگهدارنده ، کابل برق
وزن
وزن با پایه : 22.6 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 22.3 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 30.8 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
164 سانتی متر
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Mega Contrast - Dual LED - Quantum HDR - 100% Color Volume with Quantum Dotموتور پردازشگر Quantum Processor Lite -
QLED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Alexa - Google Assistant
قابلیت DVB-s
NO
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
6
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1449.6*907.7*289.1 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1449.6*829.3*57.6 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1606*963*178 میلی متر
نسبت کنتراست
مگا کنتراست
امکانات ویژه
Multi-View - Sound Mirroring - Mobile Tap Mirroring - TV Sound to Mobile - Multi Voice Assistant - SmartThings App Support -
منبع تغذیه
AC220-240V 50/60Hz

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست