×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سامسونگ 43AU9000

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
توان خروجی :20 وات
سال ساخت :2021 میلادی
دارای قابلیت :One Billion Color
دارای پردازشگر :Crystal Processor 4K
دارای قابلیت :Motion Xcelerator Turbo
پورت ها3 پورت HDMI و 2 پورت USB 
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون سامسونگ 43AU9000 سایز 43 اینچ 

تلویزوین 43 اینچ سامسونگ 43AU9000

شرکت سامسونگ یکی از محبوب ترین و باکیفیت ترین برندهای تولید تلویزیون در جهان می باشد. این برند هر ساله با استفاده از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها محصولات خود را روانه بازار می کند و باعث رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود می شود. یکی از جدیدترین مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار گردیده است تلویزیون سامسونگ 43AU9000 می‌باشد که در اندازه و سایز های متفاوتی طراحی شده است. در این بخش قصد داریم اندازه ۴۳ اینچ این دستگاه را که به اختصار 43AU9000 نامیده می شود مورد بررسی قرار دهیم و ویژگیهای آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم.
تلویزیون سامسونگ 43AU9000 برای اینکه بتواند به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بالاتری برخوردار باشد در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری کریستال استفاده کرده است که این فناوری سبب می گردد تا درخشندگی تصاویر ارائه شده به کاربر تا حد بسیار زیادی ارتقا داده شود و تصاویر جذاب تری در خروجی نمایش داده شود. کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون 4K می باشد که می تواند تصاویر فوق العاده زیبایی را در صفحه نمایش به تصویر بکشد.
برای پردازش تصاویر در این مدل از پردازشگر کریستالی بسیار قدرتمندی استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های مختلفی به بهبود کیفیت تصاویر می‌پردازد.یکی از قابلیت های فوق العاده ای که برای علاقه مندان به فیلم و سریال در این تلویزیون در نظر گرفته شده است حالت Film Mode می‌باشد که این قابلیت سبب می‌شود تا کیفیت تصاویر در حال پخش به تصاویر واقعی نزدیک تر شود و لذت دیدن محتوا را برای مخاطب دوچندان می سازد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون سامسونگ 43AU9000 برای علاقه مندان به بازی نیز یک پیشنهاد بسیار مناسب می باشد.از جمله فناوری هایی که برای این علاقه‌مندان در نظر گرفته شده می‌توان به قابلیت Game View اشاره کرد که می تواند کیفیت واقعی تصویر در بازی را حفظ کند.همچنین دارای فناوری Game Bar می‌باشد که می تواند تنظیمات بازی را به صورت یکجا در اختیار کاربر قرار دهند به عبارت دیگر این ویژگی می تواند دسترسی سریع به تنظیمات مورد نیاز کاربر را برای وی فراهم سازد. 

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 43AU9000

قیمت و خرید تلویزیون 43 اینچ سامسونگ 43AU9000

کیفیت تصویر از جمله مهمترین فاکتورهای میباشد که تاثیر بسزایی در خرید محصول توسط مشتری دارد. تلویزیون ۴۳ اینچ سامسونگ سری AU9000 از فناوری کریستال در ساخت صفحه نمایش خود استفاده کرده است. این مدل برای نور پس زمینه خود از فناوری Edge LED استفاده کرده است و همچنین در ساخت پنل خود از تکنولوژی VA بهره گرفته است.
همچنین در این تلویزیون از زاویه دید افقی گسترده پشتیبانی شده است به این مفهوم که کاربر در هر محدوده و زاویه نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد، بدون افت وضوح و کیفیت تصویر می تواند خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کنند. این تلویزیون دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن 4K است. برای کنترل نور پس زمینه در تلویزیون سامسونگ 43AU9000 از فناوری UHD Dimming استفاده شده است.
یک تلویزیون هر چه طیف رنگ گسترده‌تری را نمایش دهد، تصاویری که در خروجی نمتیش می دهد واقعی تر بوده و از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد. برای همین منظور در تلویزیون ۴۳ اینچ سامسونگ سری AU9000 از تکنولوژی های Dynamic Crystal Color و One Billion Color بهره گرفته شده است که حدودا می‌تواند یک میلیارد رنگ متفاوت را در تلویزیون نمایش دهد.
برای افزایش کنتراست تصاویر و اینکه بتوان تصاویر را به صورت واقع گرایانه تر به کاربر ارائه داد از فناوری Contrast Enhancer استفاده شده است. همچنین برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR استفاده شده است که از فرمت های HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می شود که می تواند بر روی جنبه های مختلف یک تلویزیون از جمله کیفیت تصویر ،کیفیت رنگ و کنتراست تصاویر تاثیر بسزایی داشته باشد. 

طراحی زیبا تلویزیون 2021 سامسونگ 43AU9000

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 43 اینچ سامسونگ 43AU9000

تلویزیون سامسونگ 43AU9000 از طراحی زیبا و منحصربه فردی برخوردار است.این تلویزیون دارای قابلیت AirSlim است که به ضخامت بسیار کم و طراحی بدنه نازک ان اشاره دارد که باعث می شود برای نصب روی دیوار بسیار مناسب باشد و دکوراسیون خاصی را به  منزل شما می دهد.فریم اطراف این تلویزیون نازک  است که از حواس پرتی شما هنگام تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه تان جلوگیری می کند و گستره دید بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد.همچنین این تلویزیون دارای پایه در وسط است که استحکام تلویزیون را بسیار بالا می برد و شما می توانید بدون لرزش تلویزیون را روی میز قرار دهید و به  تماشای ان بپردازید.

پردازشگر قدرتمند تلویزیون 43 اینچ سامسونگ AU9000

قیمت و خرید تلویزیون 43 اینچ سامسونگ AU9000

که بتوان المان‌های مختلف یک تلویزیون از جمله کیفیت تصویر یا صدا این طیف رنگی ارائه شده در تلویزیون را تا حد بسیار زیادی ارتقا داد می‌توان از یک پردازشگر در تلویزیون استفاده کرد. در تلویزیون سامسونگ 43AU9000 از ورزشکار کریستالی Crystal Processor 4K استفاده شده است که با توجه به هوش مصنوعی که در آن قرار داده شده می‌تواند به بهبود جنبه های مختلف تلویزیون کمک شایانی کند.
برای از بین بردن نویز موجود در تصاویر طراحان این تلویزیون از تکنولوژی‌های Analog Clean View و Digital Clean View استفاده کردند که به ترتیب این تکنولوژی ها می توانند نویز های موجود در تصاویر آنالوگ و دیجیتال را از بین ببرند. در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدأ دارای کیفیت پایین و نامطلوب باشد با استفاده از قابلیت 4K Upscaling کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می‌شود و در نتیجه کار بر همواره تصاویر با بالاترین استاندارد ممکن را در خروجی مشاهده خواهد کرد.
در صورتی که کاربر در حال مشاهده فیلم های اکشن یا انجام بازی‌های رایانه‌ای که سرعت پخش بسیار بالایی دارند، باشد ممکن است با مشکلاتی مانند تاری تصاویر یا پایین آمدن کیفیت آن مواجه شود که برای حل این مشکل در تلویزیون سامسونگ 43AU9000 از فناوری Motion Xcelerator Turbo استفاده شده است. این تکنولوژی سبب میگردد تا تصاویر به صورت شفاف و روان و به صورت کاملا واضح در اختیار کاربر قرار بگیرد. 

قابلیت هوشمند بودن تلویزیون سامسونگ AU9000 سایز 43 اینچ

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون سامسونگ AU9000 سایز 43 اینچ

تلویزیون سامسونگ دارای سیستم عامل تایزن است که برنامه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.یکی از قابلیت های کار شده در این تلویزیون Smart things است که به وسیله ان می توانید سایر وسایل هوشمند منزل خود را توسط صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید.این تلویزیون دارای  3 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB است که شما می توانید برای دیدن محتوای هارد اکسترنال یا فلش مموری خود از کابل USB استفاده کنید.

یکی دیگر از فناوری های موجود در تلویزیون سامسونگ Multi View است که به وسیله ان می توانید چند محتوا را به صورت همزمان بر روی صفحه نمایش تلویزیون پخش کنید .همچنین این تلویزیون دارای دستیار صوتی Bixby است که به وسیله ان می توانید توسط صدای هوشمند خود اعمال مربوط به تلویزیون ا انجام دهید و به برخی از تنظیمات ان دسترسی پیدا کنید.

شما  می توانید با استفاده از قابلیت های وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 43AU9000

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 43AU9000

تلویزیون سامسونگ مدل 43AU9000 دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی 20 وات است که با استفاده از ویژگی های مانند Dolby Digital Plus, Multiroom Link صدایی با کیفیت بسیار بالا را در اختیار شما قرار می دهد.یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون Q-Symphony است که به تلویزیون این امکان را می دهد که بلند گو هاوسیستم صوتی به صورت همزمان و هماهنگ صدا را پخش کنند و شما می توانید از شنیدن ان لذت ببرید.

 این تلویزیون دارای سیستم کاهنده نویز صدا Clear Voice III  است که نویز های اضافه صدا را کاهش می دهد و صدای با وضوح دقیق تر را در اختیار شما قرار می دهد.

تلویزیون سامسونگ 43AU9000 دارای فناوری Dialog Enhancement است که افت و خیز های صدا روکاهش می دهد و صدا با جزئیات دقیق تری پخش می شود.تلویزیون سامسونگ با استفاده از قابلیت Object Tracking Sound باعث ایجاد صدای سه بعدی محتوای در حال پخش می شود و شما ا در صدای ان غرق می کند و می توانید از دیدن برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت بیشتری ببرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43AU9000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
اقلام همراه
باطری ، دفترچه راهنما ، کابل برق ، ریموت کنترل
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم)9وزن بدون پایه: (کیلوگرم)8.4
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
108
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
ریموت کنترل
دارد
سری
9
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
701.7 * 187.6 mm
ابعاد بسته (سانتی متر)
1093 * 677 *129 mm
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
تگ اشتراک گذاری NFC
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...

فهرست