×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سامسونگ 75AU9000

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
سیستم عامل :تایزن
دارای قابلیت :Edge LED
سال ساخت :2021 میلادی
استفاده از فناوری:Contrast Enhancer 
استفاده از قابلیت :Analog Clean View
دارای پردازشگر :Crystal Processor 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات تلویزیون سامسونگ 75AU9000 سایز 75 اینچ 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ 75AU9000

تلویزیون‌های هوشمندی که توسط شرکت سامسونگ طراحی می شوند از جمله با کیفیت ترین و محبوب ترین مدل های موجود در بازار می باشد. یکی از مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند تولید کردید و به بازار جهانی عرضه شد، تلویزیون سامسونگ 75AU9000 می باشد که در اندازه ها و سایز های متفاوتی طراحی گردیده است.
بزرگترین سایز تولید شده این سری اندازه 75اینچ می باشد که به اختصار 75AU9000 نامیده می شود و در این بخش قصد داریم ویژگی های این محصول را به طور کامل و جامع برای شما عزیزان تشریح کنیم. یکی از ویژگی هایی که این تلویزیون را با تلویزیون های ال ای دی معمولی متمایز می سازد استفاده از فناوری کریستال در ساخت صفحه نمایش می باشد به همین علت تلویزیون سامسونگ 75AU9000 را تلویزیون کریستالی نیز می نامند.
در واقع استفاده از فناوری کریستال این مزیت را در بر دارد که طیف رنگی بسیار گسترده ای در تلویزیون قابل نمایش می باشد و در نتیجه تصاویری که در خروجی نمایش داده می شود بسیار جذاب تر می باشد و با کیفیت بالاتری به مخاطب ارائه می شود. این مدل همچنین از کیفیت بسیار مطلوب نیز برخوردار می باشد و صدا را با بزرگ بسیار مناسبی به مخاطب منتقل می کند که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در این تلویزیون استفاده شده است.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

برای رابط کاربری در این مدل از سیستم عامل اختصاصی تایزن که توسط خود شرکت سامسونگ طراحی شده ، استفاده شده است که این سیستم عامل می تواند امکانات بیشماری را در اختیار کاربر قرار دهد. تلویزیون سامسونگ 75AU9000 با توجه به سایز بزرگی که دارد برای محیط های با متراژ بالا بسیار مناسب می باشد و زیبایی خاصی را به دکوراسیون داخلی منزل می باشد و همچنین به سادگی قابل نصب روی دیوار را دارد.
تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ سری AU9000 از قابلیت جست و جوی صوتی نیز برخوردار می باشد به این منوال که کاربر به سادگی و با استفاده از صدا می‌تواند کارهای مورد نظر خود را در تلویزیون انجام دهد.برای اتصال دستگاه های خارجی به تلویزیون هم از درگاه ها و پورت های متفاوتی استفاده شده است که برای نمونه می توان به درگاه HDMI و USB اشاره داشت. 

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 75AU9000

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ ال جی 75AU9000

کیفیت تصویر از جمله مهمترین عواملی است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و هر فرد هنگام خرید یک تلویزیون در ابتدای امر به کیفیت تصویر آن توجه خواهد کرد و سپس به سراغ سایر فاکتورها می‌رود. تلویزیون سامسونگ 75AU9000 برای ساخت صفحه نمایش خود از تکنولوژی کریستال استفاده کرده است که همین امر سبب می‌شود تا به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بسیار بالاتری برخوردار باشد و تصاویر بسیار جذاب تری را به مخاطب منتقل سازد.
این تلویزیون دارای کیفیت تصویر خروجی 4K می باشد و همچنین دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که ترکیب این دو ویژگی با یکدیگر سبب می‌شود تا جزئیات بسیار باور نکردنی از تصویر در خروجی به کاربر نمایش داده شود. همان طور که می دانید یک تلویزیون هر چه قابلیت نمایش طیف رنگی گسترده تری داشته باشد، تصاویری که در خروجی نمایش داده می شود بسیار به تصاویر واقعی نزدیکتر بوده و برای مخاطب جذابیت بیشتری دارد.
برای همین منظور در تلویزیون سامسونگ 75AU9000 از تکنولوژی One Billion Color استفاده شده است که این تکنولوژی می‌تواند حدود یک میلیارد رنگ متفاوت در تلویزیون نمایش دهد و به این ترتیب کاربر از دیدن برنامه مورد نظر خود نهایت لذت رو خواهد برد. برای نور پس زمینه در این مدل از فناوری Edge LED استفاده شده است. همچنین برای افزایش کنتراست تصاویر از قابلیت Contrast Enhancer بهره گرفته شده است.
برای بهبود محتوای تصویر نیز از تکنولوژی HDR استفاده شده است که این تکنولوژی از فرمتهای HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. در واقع می‌توان گفت فناوری HDR بر روی المان هایی مانند کنتراست تصاویر و طیف رنگی ارائه شده در تلویزیون تاثیر بسزایی دارد و آنها را تا حد بسیار فوق‌العاده ارتقا می دهد. پنل استفاده شده در تلویزیون سامسونگ 75AU9000 از قابلیت VA استفاده کرده است. 

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 سامسونگ 75AU9000

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچ ال جی 75AU9000

تلویزیون سامسونگ 75AU9000 دارایی طراحی زیبا و منحصر به فردی است که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.این تلویزیون دارای ضخامت بسیار کمی است که به همین دلیل لقب AirSlim را به خود اختصاص داده است و بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دیزاین خاص و زیبایی را به منزل شما می دهد.

وجود پایه در وسط تلویزیون استحکام و مقاومت ان را بسیار افزایش می دهد و شما می توانید بدون هیچ گونه لرزش اضافه تلویزیون را بر روی میز قرار دهید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.همچنین حاشیه باریک این تلویزیون گستره دید بیشتری را هنگام تماشای تلویزیون در اختیار شما قرار می دهد و میتوانید بدون هیچ گونه حواس پرتی به تماشای تلویزیون بپردازید.

پردازشگر تلویزیون 75 اینچ سامسونگ AU9000

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ سامسونگ AU9000

استفاده از پردازشگر مجزا این مزیت را برای تلویزیون دربر دارد که به نسبت تلویزیونهای که از پردازشگر مجزا استفاده نمیکنند، دارای کیفیت تصویر و حتی صدای بهتری می باشد. در تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ سری AU9000 از پردازشگر تصویر قدرتمند Crystal Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از هوش مصنوعی بسیار قدرتمندی که درون آن وجود دارد و همچنین الگوریتم های مانند یادگیری عمیق به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصویر و صدای تلویزیون می پردازد.
یکی از قابلیت های بسیار جالبی که برای بهبود محتوای تصویر در این تلویزیون به کار برده شده است، 4K Upscaling نام دارد. در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا پایین و نامطلوب باشد با استفاده از قابلیت 4K Upscaling کیفیت ان تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و در نتیجه کاربر همواره تصاویری با بالاترین کیفیت ممکن را در خروجی دریافت خواهد کرد.
برای از بین بردن نویز های موجود در تصاویر از تکنولوژی های Digital Clean View و Analog Clean View استفاده شده است که این فناوری ها به ترتیب نویز های موجود در تصاویر دیجیتال و آنالوگ را از بین میبرد و تصاویر را به صورت شفاف در اختیار کاربر قرار می دهد. اگر کاربر در حال مشاهده فیلم های اکشن یا انجام بازی های رایانه ای باسرعت پخش بالا باشد، ممکن است با مشکل پایین امدن کیفیت تصاویر و یا تار شدن ان مواجه شود که برای مواجه با این مشکل و جلوگیری از بروز ان از تکنولوژی Motion Xcelerator Turbo استفاده شده است که که می تواند خروجی را به صورت شفاف و روان در اختیار کاربر قرار می دهد. 

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ AU9000 سایز 75 اینچ

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون سامسونگ AU9000 سایز 75 اینچ

تلویزیون سامسونگ از کیفیت و وضوح صدای بالایی برخوردار است.این تلویزیون از سیستم صوتی 2 کاناله  برخوردار است ودارای 2 عدد بلند گو که هر کدام قدرت صوتی اندازه 10 وات دارند و در مجموع خروجی صوتی و قدرت صدای این تلویزیون 20 وات است.یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون Q-Symphony است که به تلویزیون این امکان را می دهد که بلند گو هاوسیستم صوتی به صورت همزمان و هماهنگ صدا را پخش کنند.

همچنین یکی دیگر از فناوری های موجود در  این تلویزیون Object Tracking Sound است که  باعث ایجاد صدای سه بعدی محتوای در حال پخش می شود و شما می توانید از دیدن برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت بیشتری ببرید.

هوشمند بودن تلویزیون سامسونگ 75AU9000

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 75AU9000

تلویزیون سامسونگ دارای سیستم عامل تایزن است که سیستم عامل اختصاصی شرکت سامسونگ است و برنامه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد..این تلویزیون دارای  3 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB است که شما می توانید برای دیدن محتوای هارد اکسترنال یا فلش مموری خود از کابل USB استفاده کنید.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Smart things است که به وسیله ان می توانید سایر وسایل هوشمند سامسونگ  منزل خود را توسط صفحه نمایش تلوزیون کنترل کنید.

تلویزیون سامسونگ 75AU9000 دارای دستیار صوتی Bixby است که به وسیله ان می توانید توسط صدای هوشمند خود اعمال مربوط به تلویزیون را انجام دهید و به برخی از تنظیمات تلویزیون دسترسی پیدا کنید.همچنین شما  می توانید با استفاده از قابلیت های وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود در تلویزیون لذت ببرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75AU9000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
باطری ، دفترچه راهنما ، کابل برق ، ریموت کنترل
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم)33.2وزن بدون پایه: (کیلوگرم)32.1
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
189.3
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160*3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021
ریموت کنترل
دارد
سری
9
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1
ورودی CI-Slot
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
363.2 * 338.9 mm
ابعاد بسته (سانتی متر)
1834 * 1138 * 190 mm
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر-مجارستان
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...

فهرست