×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 75Q65T

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :75Q65T
سری :6
سیستم عامل : تایزن
صفحه نمایش :QLED
خروجی صدا :20 وات
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت تصویر :4K Ultra HD
قابلیت ها : HDR و HDR 10+
درگاه ها :3 پورت HDMI و 2 پورت USB

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 75 اینچ QLED اسمارت سامسونگ 75Q65T

مشخصات تلویزیون 75 اینچ QLED اسمارت سامسونگ 75Q65T

تلویزیون سامسونگ 75Q65T از تلویزیون هایی است که دارای کیفیت تصویر فورکی 4K و صفحه نمایش کیو ال ای دی است. کیفیت تصویر فورکی و رزولوشن 2160×3840 پیکسل تصاویر واقعی و زنده را بر روی صفحه نمایش شما پدید خواهد آورد. کیفیت تصویر فورکی 4K بالاترین کیفیت تصویر در عرصه امروز است. 

در واقع داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون سامسونگ 43AU9000 یکی از این مدل ها می باشد.در ساخت صفحه نمایش این مدل از فناوری کریستال استفاده شده که این فناوری سبب می گردد تا درخشندگی تصاویر ارائه شده به کاربر تا حد بسیار زیادی ارتقا داده شود و تصاویر جذاب تری در خروجی نمایش داده شود.

فناوری QLED به کار رفته در کنتراست و تکنولوژی رنگ، بالاترین و بهترین وضوح و کیفیت را به تصاویر داده و شما را غرق در دنیای دیجیتال خواهد کرد. از دیگر قابلیت های صفحه نمایش میتوان به HDR که موجب افزایش محدوده گسترده دینامیکی است و رفرش ریت که منجر به حرکتی روانتر و ماتی کمتر است قابل ذکر است بدانیم رفرش ریت این تلویزیون زیاد است به این معنا که 100 عکس را در هر ثانیه بر روی نمایشگر تعویض می شوند. در تلویزیون سامسونگ Q65T صدایی به قدرت 20 وات در محیط تولید و پخش می شود.

با استفاده از فناوری های صدا که سامسونگ برای تلویزیون 75 اینچ سری 9 نظر گرفته است کیفیت صدا بسیار قدرتمند و واضح می باشد. فناوری Dolby Digital Plus باعث شده است که صدایی همه جانبه و واضح در محیط تولید و پخش شود. قابلیت Multiroom Link هم در هر جای خانه مثلا در اتاق یا آشپزخانه و.... با استفاده از این قابلیت موسیقی مورد علاقه شما در یکی از این ها پخش خواهد شد.

این تلویزیون به کمک دستیار صوتی Bixby ، Assistant و قابلیت SmartThings امکان نظارت و کنترل بر روی سایر دستگاه های خانه را فراهم می کند. تلویزیون 2020 سامسونگ دارای سیستم عامل tizen است سیستم عامل تایزن که محیطی هوشمند از اپلیکیشن ها اتصالات ذخیره سازی های جانبی و ارتباط های بدون سیم با گوشی و تبلت های هوشمند را مهیا کرد و به لطف سیستم عامل تایزن توانسته هوشمند باشد و با رقبا خود رقابت بیشتری باشد. گیرنده ی دیجیتالی تمامی کانال های صدا و سیما را بدون برفک بر روی نمایشگر 75 اینچی می آورد

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 75Q65T

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 75Q65T

تلویزیون سامسونگ Q65T دارای نمایشگر QLED است. این تراشه کوانتومی از الگوریتم های هوش مصنوعی برای پر کردن جزئیات تصاویر استفاده می کند که این امر سبب می شود؛ تجربه شگفت انگیزی به هنگام مشاهده صحنه های این کالا به مخاطبین انتقال یابند. در حقیقت این پردازنده کوانتومی 4K قادر است واقعیتی کامل از هر تصویری را به نمایش بگذارد.

پردازنده تلویزیون سامسونگ 75Q65Q منحنی با بکارگیری از الگوریتم هوش مصنوعی قادر به پرکردن جزئیات هنگام افزایش فول اچ دی به فورکی است. یعنی به بیان بهتر این فناوری بی نظیر این فرصت را به شما می دهد که با دیدن تصاویری واقعی و جذاب به صورت کامل در میان صحنه های خلق شده توسط این محصول غرق شوید. کیفیت تصویر فورکی با رزولوشن 2160×3840 خبر از به کار گیری حدود 8.2 میلیون پیکسل بر روی صفحه نمایش شماست که نتیجه آن دیدن تصاویر واقعی تر خواهد بود. 

فناوری Immersion فن آوری است که تلاش می کند دنیای واقعی را به دنیای مجازی ببرد و تا جایی که تفاوت آن با واقعیت قابل تشخیص نباشد. با فناوری Q HDR در تلویزیون 75Q65T تمام جزئیاتی را که در سایه‌ های تاریک پنهان هستند یا در روشنایی زیاد به رنگ سفید در می‌ ایند به بهترین نحو قابل تشخیصه ببینید. با فرمت های تصویرHLG و HDR10+صحنه های فیلم زنده و طبیعی  نشان داده می شود و خود را در زمان حال فیلم احساس خواهید کرد.‌ 

فناوری Q Contrast در تلویزیون 2020 سامسونگ کنتراست بالایی دارد تا در محیط های روشن و تاریک رنگ سیاه به طور عمیق تی نشان داده شود. فناوری رنگ Q Colour سایه های تلویزیون سامسونگ 75Q65T را برجسته می کند و شما را به دنیای پر از رنگهای گوناگون و متفاوت دعوت می کند علاوه بر آن این قابلیت رنگ ها را دقت بسیار بالایی تشخیص می دهد.

سیستم صوتی تلویزیون 2020 سامسونگ 75Q65T

سیستم صوتی تلویزیون 2020 سامسونگ 75Q65T

صدا در تلویزیون 75Q65T از طریق سیستم صوتی دو کاناله و با توان 20 وات پخش خواهد شد که با توجه به اندازه صفحه نمایش بسیار مناسب است اما برای دوست داران صدای بلند یک خروجی صدای دیجیتال از نوع optical قرار گرفته است تا با وصل کردن سند بار ها صدا با توان بالاتری در محیط پخش شود.  فناوری دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus موجود در تلویزیون سامسونگ 75Q65T تمامی کانال های صدا را تجزیه و تحلیل می کند و سپس صدایی دقیق و شفاف تولید می کند.

قابلیت بلوتوث اتصال سیستم های صوتی بی سیم را به تلویزیون Q65Q فراهم می کند. برنامه مالتی روم Multiroom link به سادگی به موسیقی می توانید دسترسی داشته باشید ویژگی های این برنامه عبارتند از پیمایش با صفحه گردان لمسی برای انتخاب آسان آهنگ، پخش مستقیم از صفحه اصلی در زمان اجرا، و تعویض سریع منوها است. قابلیت تقویت کننده دیالوگ Dialog Enhancement از ویژگی های سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ Q65T است. 

امکانات هوشمند و اسمارت تلویزیون سامسونگ Q65T

امکانات هوشمند و اسمارت تلویزیون سامسونگ Q65T

تلویزیون Q65T تلویزیونی هوشمند است که اتصال به اینترنت را از طریق پورت lan و wifi برای شما فراهم می آورد. با مرورگر وب می توانید در اینترنت جستجو کنید و هر نوع محتوایی و هر اسنادی که خواستید در این مرورگر موجود است و یک شبکه جهانی گسترده است. قابلیت DLNA می تواند چندین دستگاه را به صورت همزمان به یکدیگر وصل کند.

اتصال موبایل و به تلویزیون و از تلویزیون به موبایل از طریق قابلیت Mirroring است که انوع فیلم را می توانید بر روی نمایشگر کوچکتر یعنی گوشی همراهتون یا صفحه نمایش بزرگتر ببینید. با قابلیت TV Sound to Mobile در تلویزیون سامسونگ 75Q65T می توانید صدای تلویزیون را به گوشی همراهتون منتقل کنید. یکی از ویژگی هیا بسیار چشمگیر تلویزیون سامسونگ q65t سیستم عامل هوشمند آن است.

به وسیله این سیستم عامل می توانید به راحتی به دنیای اینترنت وارد شده، برنامه ها و نرم افزارهای مورد علاقه خود را آپلود و دانلود کرده و یا آنلاین ببینید. می توانید به جای فشردن دکمه از دستورات صوتی برای کنترل تلویزیون استفاده کنید. می توانید از راه دور به وسیله تلفن همراه خود به تلویزیون کیو ال ای ای دی 75 اینچ سامسونگ وصل شده به تبادل اطلاعات بپردازید، یا تلویزیون سامسونگ 75Q65T را از راه دور کنترل کنید. پیشنهاد ما به شما جهت خرید محصولی با کیفیت مناسب و امکانات بالا تلویزیون سامسونگ 65TU8507 میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75Q65T

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ، پایه نگهدارنده ، کابل برق
وزن
وزن با پایه : 36.3 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 36 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 47.1 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
Mega Contrast - Dual LED - Quantum HDR - 100% Color Volume with Quantum Dotموتور پردازشگر Quantum Processor Lite -
QLED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Alexa - Google Assistant
قابلیت DVB-s
NO
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
6
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1675.4*1049.4*352.3 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1675.4*959.6*60.4 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1840*1118*198 میلی متر
نسبت کنتراست
مگا کنتراست
امکانات ویژه
Multi-View - Sound Mirroring - Mobile Tap Mirroring - TV Sound to Mobile - Multi Voice Assistant - SmartThings App Support -
منبع تغذیه
AC220-240V 50/60Hz

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست