×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 50TU8100

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :50TU8100
سیستم عامل : تایزن
خروجی صوتی : 20 وات
سری پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت :2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 50 اینچ فورکی 4k اسمارت سامسونگ 50TU8100

مشخصات تلویزیون 50 اینچ فورکی 4k اسمارت سامسونگ 50TU8100

امروزه همگی بر این باور هستیم که نمی توان محیط زندگی و استراحت خود را بدون تلویزیون تصور کرد و مدت زمان طوالنی را در فضایی که رسانه تلویزیونی در آن وجود ندارد، سپری نمود.بنابر این می توان به نفوذ تلویزیون به عنوان یکی از قدرتمندترین رسانه ها بر سبک زندگی امروزی و جایگاه ویژه و قابل مالحظه ای آن در نزد خانواده ها پی برد. تلویزیون سامسونگ 50TU8100 نیز یکی از برترین محصول کمپانی سامسونگ بوده که از کیفیت باالیی برخوردار است.

شرکت سامسونگ در ساخت و تولید این تلویزیون به تمامی جوانب نظر داشته و سعی بر آن نموده تا رضایت کاربران را به بهترین نحو ممکن جلب نماید. رمز موفقیت این محصول کیفیت باال و در عین حال قیمت مناسب آن است و همین امر موجب شده افراد زیادی مجذوب آن شود. سایز صفحه نمایش این تلویزیون 50 اینچ می باشد که با توجه به استاندارد ها متناسب با فضاهای متوسط است.

در واقع داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. تلویزیون ال جی 43UP7750 یکی دیگر از مدل های هوشمند می باشد. شرکت ال جی در این مدل از صفحه نمایش ال ای دی در طراحی خود استفاده کرده است و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن از نوع 4K می باشد. کیفیت تصویر خروجی 4K به نسبت تلویزیون هایی با کیفیت Full HD می‌تواند تا حدود ۴ برابر تصویر بهتری را به کاربر ارائه دهد.

ازکیفیت تصویر 4K بهره می برد که موجب شده است این تلویزیون از کیفیت فوق العاده ای برخوردار باشد.صفحه نمایش این تلویزیون ال ای دی می باشد.سامسونگ با جای دادن موتور پردازشگر تصویر 4K Processor Crystal کاری کرد تا حقایق پشت پرده برنامه ها برایتان آشکار شوند.از سویی دیگر قرار دادن دو بلندگو با توان خروجی 20 وات و همچنین استفاده از تکنولوژی از بین برنده نویز موجب شده تا این تلویزیون از صدای فوق العاده ای بهره ببرد.

طراحی شیک و بی نظیر تلویزیون 50TU8100

طراحی شیک و بی نظیر تلویزیون 50TU8100

کمتر کسی وجود دارد که در منزل خود از تلویزیون استفاده نکند.تلویزیون از واجبترین وسایل منزلی است که در هر خانه ای وجود دارد. تلویزیون سامسونگ 50TU8100 ساخت شرکت سامسونگ در سال 2020 می باشد.طراحان این تلویزیون در دیزاین آن توجه زیادی داشته اند چون سبک طراحی تلویزیون از ویژگی های اصلی انتخاب آن بوده و از انتخاب زیادی برخوردار است.دهد.

ابعاد این تلویزیون در سایز 50 اینچ 5.1230 × 3.783 × 2.250میلی متر و وزن آن 2.14 کیلوگرم می باشدتلویزیون سامسونگ دارای پایه های دو شاخه ای است همچنین دارای قاب باریک و نازکی هستش که زیبایی و جذابیت خاصی را به تلویزیون داده است. پایه ها طوری طراحی شده اند که با وجود وزن نسبتا زیاد تلویزیون 50 اینچ به راحتی وزن تلویزیون را تحمل میکند. این پایه امکان پنهان سازی کابلها را برای کاربران فراهم میسازد با این قابلیت به راحتی می توانید کابلها را درون پایه مخفی کنید و نظم و آراستگی خاصی در دکوراسیون اتاق نشیمنتان ایجاد کنید. تلویزیون سامسونگ TU8100 با طراحی شیک و لوکسی که دارد به راحتی میتواند در هر فضا جذابیت خاصش را نشان دهد.

کیفیت تصویر در تلویزیون 50TU8100 

کیفیت تصویر در تلویزیون 50TU8100

کیفیت تصویر یکی از عواملی است که در هنگام خرید تلویزیون باید به آن توجه کنیم،چونکه کیفیت تصویر به عنوان فاکتور اصلی در نظر گرفته شده است. تلویزیون سامسونگ TU8100 از فناوری HDR10 و +HDR10 بهره می برد که با دارا بودن این قابلیت در تلویزیون می توانیددقت و وضوح تصاویر را چندین برابر ببینید و از کنتراست بهینه نمایش لذت ببرید.

تلویزیون سامسونگ 50TU8100 نیز همانند مدل های پیشین خودش یک پردازنده تصویر دارد که 4K Processor Crystal نامیده می شود و تنظیم رنگ و بهینه کردن کنتراست را در تصویر بر عهده دارد. فناوری نمایش کریستال در تلویزیون سری 8 سامسونگ باعث می شود رنگ ها زنده تر و تصاویر واضح تر و دقیق تر به چشم بیننده برسند به بیانی دیگر، محتوا همانطور که هستند نمایش داده می شوند.

صدای دلنشین تلویزیون 2020 سامسونگ 50TU8100

صدای دلنشین تلویزیون 2020 سامسونگ 50TU8100

در این چند سال اخیر شرکت های سازنده تلویزیون سعی کرده اند محصوالت خود را هم از نظر ظاهری، هم کیفیت تصویر و هم از نظر صدا به بهترین شکل تولید و در اختیار کاربران قرار دهند. در این میان شرکت سامسونگ علاوه بر اینکه فناوری های پیشرفته ای در بخش تصویر بر روی تولیدات خود از جمله 50 اینچ TU8100 قرار داده است، سامسونگ با جای دادن توان صدای 20 وات در تلویزیون های باالردهاش ثابت کرد که از نظر کیفیت صدا هیچ مشکلی پیش نمیآید.

سیستم صوتیشان با توان صدای 20 وات مجهز شده است. این یعنی اینکه از نظر توان صدا کم و کسری نخواهد داشت. در این میان تلویزیون سامسونگ 50tu8100 نیز دارای دو بلندگوی 10 واتیست که روی هم با توان کلی 20 وات صدا به صورت کاملا واضح و رسا به گوش میرسد.صدا به عنوان بخش هیجانانگیز این LED با توان باالی 20 وات هر آهنگی را گوش نواز اجرا میکند.

از این گذشته سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ فکری به حال محیط هایی با متراژ باال نیز کرده به صورتیکه با مجهز بودن این سیستم صوتی به قابلیت Link Multiroom صدا در هر نقطه به صورت مساوی تقسیم میشود.

سیستم عامل تایزن در تلویزیون سامسونگ 50TU8100

سیستم عامل تایزن در تلویزیون سامسونگ 50TU8100

از بحث تصویر وصدا که بگذریم می رسیم به سیستم عامل تایزن (TIZEN) که به همراه یک مرورگر وب دسترسی شما را به سایت ها و شبکه های اینترنتی فراهم می سازد؛ همچنین این تلویزیون در زمینه اشتراک گذاری با موبایل و سایر دستگاه های دیجیتال کامال پیشرو است، سیستم عامل تایزن لیستی از برنامهها را بر روی صفحه نمایش میآورد و با صرف زمان کم میتوان به تماشای عالقهمندیهایتان بنشینید.

تکنولوژی PurColor 

تکنولوژی PurColor

این فناوری در تلویزیون های 4K استفاده میشود مخصوصا مواقعی که محتوا (مانند تصویر) رزولوشن پایین تری نسبت به 4K دارد. این فناوری باعث پر شدن پیکسلهایی میشود که رنگ یکنواخت و مشابهی دارند. همچنین این فناوری با تکثیر رنگ در تصویر، باعث میشود که محتوا باکیفیتی بسیار بهتر نمایش داده شوداین فناوری بیشترین تأثیر را در طیف های رنگی دارد.

قابلیت جدید Screen magic در تلویزیون سامسونگ 50TU8000

این قابلیت به شما کمک می کند که در هنگامی که تلویزیون TU8100 سامسونگ خاموش است عکس های مورد پسندتون را روی صفحه نمایش نشان دهید، و تلویزیون را می توان به یک اثر هنری جذاب وزیبا تبدیل کرد، همچنین با این قابلیت می توان از اخبار روزانه و اب و هوا اطالع داشته باشید، که این قابلیت در نوع خودش واقعا منحصر به فرد است.

فناوری Refresh Rate یا Motion Rate +120 در تلویزیون TU8100

فناوری Refresh Rate یا Motion Rate +120 در تلویزیون 50TU8100

هنگام خرید تلویزیون با اعداد و ارقام متنوعی روبه رو میشویم و طبق پیشفرض ذهنی که داریم، هرچه این اعداد بزرگ تر باشند بهتر است! عدد ذکر شده برای Rate Refresh نیز همین وضعیت را دارد، این قابلیت بیانگر دفعاتی است که تلویزیون تصویر را به روزرسانی می کند که با واحد هرتز بیان میشود. برای مثال عبارت 60 هرتز بیانگر نمایش 60 تصویر روی صفحه نمایش در هر ثانیه است.

زمانی که جسمی متحرک در صفحه به نمایش در میاید، کمی محو شدگی در تصویر ایجاد ان را تشخیص ندهند، بعضی ان را ببینند اما برایشان مهم نباشد و برخی میشود. در این میان برخی از افراد ممکن است اصالً دیگر نیز از دیدن ان آزرده شوند.که این قابلیت، از بین بردن تاری لحظات سریع فیلم را بر عهده گرفته است. منظور از سرعت رفرش در تصویر چیست؟

حذف و از بین بردن تاری های تصویر خصوصاً صحنههای پر سرعت از عهده سرعت رفرش تصویر 60 هرتز تلویزیون سامسونگ برمیآید،وقتی یک تلویزیون با موشن ریت ۱۲۰ ارائه میشود به این معنا است که نرخ رفرش ۶۰ هرت ز واقعی داشته و با استفاده از تکنولوژی های ویژه سامسونگ به اندازه ۱۲۰ هرتز شبیه سازی شده است، سامسونگ این ویژگی را مختص طرفداران گیم و فیلم های اکشن طراحی کرده است .

تکنولوژی AirPlay2 

تکنولوژی AirPlay2

در واقع قابلیت Airplay یک قابلیت برای ارتباط بیسیم میان ایفون ، آیپد، اپل تی وی و تلویزیون های دیگر است. با استفاده از این تکنولوژی میتوان تصویر، ویدیو، اهنگ و یا هر محتوای دیگری که در دستگاه اپل شما وجود دارد را روی تلویزیون اینه کنید. و از تماشای ان در یک صفحه نمایش بزرگ تر لذت ببرید. تلویزیون های سامسونگ که از 2 AirPlay پشتیبانی میکنند از طریق دستگاه اپل روی تلویزیونهای خود به مشتریان این امکان را میدهد که فیلمها ، موسیقی و سایر محتواها را مستقیماً پخش کنند.

امکان ارتباط این محصول از تلویزیون سامسونگ را با تولیدات اسمارت برند اپل فراهم کند و محتوای موجود را به صورت بیسیم و با کیفیت باال به تلویزیون سامسونگ 50TU8100 انتقال دهد. اشتراک گذاری فایل در این تلویزیون از گزینه های بسیار جذاب می باشد که شرکت سامسونگ آن را برای کاربران محصوالت خود در سطح وسیعی فراهم نموده است.

جمع بندی

جمع بندی

تلویزیون 50TU8100 از پیشرفته ترین و مدرن ترین تلویزیون های سال 2020 است. این تلویزیون از طراحی جذاب و ویژه ای بهره مند است که با نمایشگر50 اینچی سینمای خانگی شما را زیباتر می کند و تجربه دیداری و شنیداری لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.در کنار تمامی این ها، طراحی زیبا و همچنین امکان اتصال به دیوار، ویژگی های تکنولوژیک تلویزیون سامسونگ TU8100 را کامل کرده اند.

این تلویزیون با توجه به اینکه از محتوای HD پشتیبانی میکند و قابلیت ارتقای تصاویر دارد، در مورد نحوهی نمایش تصاویر به خوبی عمل میکند.این تلویزیون با داشتن پایه های دو شاخه ای و با رنگ مشکی ظرافت خاصی را به دکوراسیون شما می دهد. در ادامه بررسی های محصولات سامسونگ محصولی خاص و زیبا را به شما معرفی میکنیم، تلویزیون سامسونگ RU7372 سایز 49 اینچ یکی از مدل های حرفه ای سامسونگ.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50TU8100

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
14.2
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
0.5 وات
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
2160×3840
توان خروجی صدا
20W
ویژگی های صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
ندارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant, Bixby و Alexa
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
+A
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
ضبط صدا
ندارد
تعداد ورودی Component
ندارد
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
OSD Language
زبان محلی (Local Languages)
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
123.0×78.3×25.0
ابعاد بسته (سانتی متر)
138.6×84.3×15.8
پورت RS-232C
ندارد
کشور سازنده
کره
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست