×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 65TU8100

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65TU8100
سیستم عامل : تایزن
خروجی صوتی : 20 وات
سری پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل
پورت ها :3 عدد HDMI و 2 عدد USB

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 65TU8100

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 65TU8100

امروزه همگی بر این باور هستیم که نمی توان محیط زندگی و استراحت خود را بدون تلویزیون تصور کرد و مدت زمان طوالنی را در فضایی که رسانه تلویزیونی در آن وجود ندارد، سپری نمود.بنابر این می توان به نفوذ تلویزیون به عنوان یکی از قدرتمندترین رسانه ها بر سبک زندگی امروزی و جایگاه ویژه و قابل مالحظه ای آن در نزد خانواده ها پی برد. تلویزیون سامسونگ 65TU8100 یک تلویزیون هوشمند است که ارزش خرید را دارد.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. تلویزیون اولد ال جی 77B1 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که برای محیط های با متراژ بالا بسیار مناسب می باشد. این مدل  دارای ریموت کنترل جادویی میباشد.

 تلویزیون سامسونگ 65TU8100 عملکرد عالی صوتی ،تصویری را ارائه می دهد. و از مزایایی هم چون طراحی و ساخت خوب،کیفیت رنگ مناسب،صدای عالی و قابلیت های هوشمند برخوردار است.این تلویزیون در سال ۲۰۲۰ تولید و ب بازار جهانی عرضه شده است.کیفیت تصویر 4K می باشد که با وجود آن تصاویر با هر کیفیتی به بهترین نحو ممکن به نمایش گذاشته می شوند تا کاربر به راحتی هر فایلی با هر کیفیتی را در این تلویزیون پخش کند. تلویزیون سامسونگ TU8100 دارای یک جفت بلندگوی 10 واتی داخلی است که در مجموع 20 وات نیرو را تحویل می دهد. صدای تولید شده از این بلندگوها به اندازه کافی بلند است.

طراحی بسیار جذاب تلویزیون سامسونگ 65TU8100

طراحی بسیار جذاب تلویزیون 65TU8100

طراحی دکوراسیون تلویزیون و دیزاین آن همواره از اهمیت ویژه ای در دکوراسیون داخلی برخوردار است و بیشترین تاثیر را در زیبایی دکوراسیون منزل دارند. تلویزیون سامسونگ TU8100 ساخت شرکت سامسونگ می باشد که از طراحی شیک و کاربر پسندی بهره می برد.این تلویزیون ازنظر طراحی هیچ گونه کم و کسری ندارد و با انتخاب آن باید فضای خانهتان را جهت تغییر و تبدیل به محیطی کامالً رویایی آماده کنید.

کیفیت تصویر 4K و تکنولوژی HDR که به واسطه آن جزییات تصاویر به نمایش گذاشته میشود باعث میشود که سایه روشن تصاویر را به وضوح ببینید. پایه های زیبای این تلویزیون که در دو طرف آن قرار گرفته اند در کنار صفحه نمایش ال ای دی زیبا توجه شما را به خود جلب میکند و با دکور فضای مورد نظر شما به راحتی قابل هماهنگی است. ای تلویزیون عالوه بر قرار گرفتن روی پایه قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارد و شما میتوانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون خود نحوه نصب آن را انتخاب کنید.

خوشبختانه در این تلویزون روشهای مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند کابل های تلویزیون را با موفقیت مخفی کنید، از پوشاندن کامل آن ها و استفاده از قالب های آماده (داکت ها) گرفته تا ترفند های ساده برای تزئین کابل ها.کسانی که به دکوراسیون و زیبایی محیط اطراف خود اهمیت میدهند انتخاب تلویزیون سامسونگ 65TU8100 انتخاب هوشمندانه برایشان خواهد بود

کیفیت تصویر تلویزیون 65TU8100

کیفیت تصویر تلویزیون 65TU8100

مهم ترین ویژگی ای در انتخاب تلویزیون ایده آل مان باید به آن توجه داشته باشیم، کیفیت نمایشگر آن است. سرعت رفرش تصویر، روشنایی نمایشگر، سطح کنتراسترزولوشن و وضوح رنگ عناوینی هستند که در هنگام خرید باید به آن های تو جه زیادی شود. صفحهنمایش کریستال از نقطه قوت های تلویزیون های سری TU در سال 2020 بود که تلویزیون سامسونگ 65TU8100 نیز به آن مجهز میباشد.

در واقع این صفحهنمایش که از کیفیت تصویر 4K برخوردار می باشد به لطف موتور پردازشگر تصویر 4K Processor Crystal هر تصویر به زیبایی دانه های کریستال جلوی چشم نمایان میشوند. این موتور پردازنده نه تنها بر روی کار اصلی خود یعنی تنظیم کردن رنگ ها و عالی نشان دادن آنها تمرکز میکند؛ بلکه در عین حال نیز کنتراست و HDR را تنظیم می کند.

سخن از HDR به میان آمد و بهتر است شما را با ویژگیهای عالی از آن آشنا کنیم. HDR یک فرمت تصویری است که از آن به عنوان استاندارد تصویر نیز یاد میشود. این فرمت تصویری هم با پردازش رنگ ها آنها را بسیار با کیفیت نمایش میدهد و هم اینکه رنگ های سیاه و سفید را به خوبی نشان میدهد.

صدای زیبا و دلنشین در تلویزیون 2020 سامسونگ 65TU8100

صدای زیبا و دلنشین در 65TU8100

صدای فراگیر یک بخشی جدایی ناپذیر از تجربه سینمای خانگی است و با این وجود، بسیاری از فرمت های صدای فراگیر برای استفاده وجود دارند. تلویزیون سامسونگ 65TU8100 به سیستم صوتی دو کاناله و توان صوتی 20 وات مجهز شذه است و به کمک فناوری دالبی دیجیتال پالس کیفیت صدا را بهبود میبخشد.صدای فراگیر Plus Digital Dolby ،یک پیشرفت در سیستم فوق العاده می باشد, که صدای چند کاناله با خروجی کانال مجزا رادارد.

در این سیستم صوتی به افزایش چند برابری کیفیت ووضوح صدا کمک می کند، که می توان ب راحتی به موسیقی های دلخواه خودتون گوش کنید، اگر واقعا می خواهید یک تلویزیون با کیفیت صدای عالی برای شما جای سیستم های صوتی را پر کند، تلویزیون 65TU8100 گزینه مناسبی میباشد.

قابلیت اتصال به اینترنت در تلویزیون TU8100

قابلیت اتصال به اینترنت در 65TU8100

امروزه تلویزیون های هوشمند به علت داشتن قابلیتها و امکانات کاربردی، طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از قابلیتهای مهم را میتوان اتصال به اینترنت دانست، چراکه این ویژگی سبب میشود تا با استفاده از این تلویزیونها، هم زمان بتوان چندکار را انجام داد و از فضای اینترنت به راحتی استفاده کرد.هر کسی با اتصال تلویزیون خود به اینترنت میتواند برنامه یا کار مورد عالقهاش را انجام دهد.

از بازی آنالین گرفته تا بررسی شبکه های اجتماعی، تماشای تلویزیونهای اینترنتی و همینطور وبگردی که دنیایی از اطالعات و وبسایتها را در اختیار کاربر میگذارد.رکن اولیه تمامی تلویزیون ها هوشمند،اتصال به شبکه اینترنت است. تلویزیون های سامسونگ نیز از دو شیوه FI-WI و LAN به شبکه اینترنت متصل میشوند.

گیرنده دیجیتال S_DVB در تلویزیون سامسونگ TU8100

گیرنده دیجیتال در تلویزیون یکی از قسمتهای مهم می باشد و در هنگام خرید باید یکی از مواردی باشد که به آن توجه می شود. زیرا اگر تلویزیونی دارای گیرنده دیجیتال نباشد، کاربران خواهند بود تا یک دستگاه گیرنده جداگانه تهیه کنند که عالوه بر متحمل شدن هزینه آن، باید شلوغی کابل و اطراف تلویزیون را نیز تحمل کرد، پخش دیجیتال ویدیو (DVB )به عنوان یک استاندارد برای تلویزیون های دیجیتال در بسیاری از کشورها به کار می رود.

حروف DVB مخفف عبارت Video Digital Broadcasting بوده که به معنی پخش ویدیو به صورت دیجیتالی می باشد، از این سیستم برای پخش برنامه های تلویزیونی استفاده می شود. در مجموع میتوان از طریق گیرنده دیجیتال T-DVB و تلویزیون هایی که این نوع گیرنده ی دیجیتال در آن ها به کار رفته است تمامی کانال های دیجیتال داخلی ایران را مشاهده کرد

قابلیت ریموت کنترل one Remote در تلویزیون هوشمند 65TU8100

قابلیت ریموت کنترل one Remote در تلویزیون 65TU8100

امکان متصل کردن دستگاه های مرتبط و به صورت خودکار نشان داده میشود و همچنین تمامی پخش کننده های صوتی و تصویری را درخود جای می دهد و از یک محیط کاربردی بسیارساده و کالسیک با دکمه های بسیار ایده ال و هم یک اسمارت فون اندرویدی می باشد وحتی می توان کانال های آن را با گوشی و یا فشردن تنها یک کلیک عوض کنید واز قابلیت دیگری نیز برخوردار است مانند قطع اتوماتیک صدا هنگام دریافت تماس های صوتی .

قابلیت Play Air در تلویزیون 65 اینچ سامسونگ TU8100

قابلیت Play Air در تلویزیون 65TU8100

به دلیل وجود قابلیت AirPlay اپل میتوان محتوای دستگاه خود را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون آینه کرد، یعنی می توان بدون هیچ زحمتی فیلم، موسیقی و عکس را از طریق دستگاههای اپل خود به صورت مستقیم در تلویزیون هوشمند الجی پخش کرد. وجود برنامه هوشمند 2 AirPlay برای تلویزیون سامسونگ ضروری میباشد چراکه این برنامه مشکل اتصال دستگاههای اپل به ال ای دی را حل میکند.

بهتر است بگوییم برنامه 2 AirPlay هر نوع دستگاه شرکت اپل اعم از گوشیهای آیفون، آیپد و مک بوک را به تلویزیون متصل و اجازه اشتراکگذاری محتوا به کاربران را میدهد. اگر بخواهیم یک محصول ویژه از کمپانی سامسونگ را به شما معرفی کنیم، تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل 50RU7172 بی شک از بهترین گزینه ها میباشد.

جمع بندی

جمع بندی تلویزیون سامسونگ 65tu8100

مروری اجمالی بر روی تمامی امکانات تلویزیون 65TU8100 ثابت میکنند که این محصول ارزش خرید را دارد و کارایی عالی را به شما ارائه خواهد داد. تلویزون سامسونگ 65TU8100 طراحی شیک و زیبایی دارد و به راحتی با دکوراسیون خانه شما هماهنگ می شود. این تلویزیون را هم می توان روی پایه و میز نصب نمود و هم می توان آن را روی دیوار نصب کرد. در هر دو صورت زیبایی خاصی به محیط خانه شما می بخشد.

فناوریهای موجود برای تولید صدا و پخش آن در سالن و محل زندگی شما نیز عالی عمل میکنند تا صدایی همهجانبه و با قدرت مطلوب را از این محصول بشنوید. تلویزیون سامسونگ TU8100 به طراحی منحنی مجهز شده است و این امکان را به شما میدهد تا دیزاینی متفاوت را به سالن خود ببخشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65TU8100

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
14.2
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
0.5 وات
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
2160×3840
توان خروجی صدا
20W
ویژگی های صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
ندارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant, Bixby و Alexa
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
+A
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
8
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
ضبط صدا
ندارد
تعداد ورودی Component
ندارد
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
OSD Language
زبان محلی (Local Languages)
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
123.0×78.3×25.0
ابعاد بسته (سانتی متر)
138.6×84.3×15.8
پورت RS-232C
ندارد
کشور سازنده
کره
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست