×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 55TU7170

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55TU7170
سیستم عامل : تایزن
خروجی صوتی : 20 وات
سری پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت :  2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل
پورت ها :2 عدد HDMI و 1عدد USB

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 55TU7170

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 55TU7170

تلویزیون به عنوان یکی از مهمترین لوازم خانگی، جایگاه ثابتی در خانه هایمان دارد. تلویزیون دیگر صرفا ابزاری برای تماشای محتوای ویدئویی نیست؛ بلکه امروزه بسیاری از افراد برای استفاده از سرویس های ویدئو، بازی و حتی وبگردیهای ساده از آن بهره می برند، خرید تلویزیون شاید در نگاه اول کار سادهای به نظر بیاید؛ اما فاکتورهای بسیار مهمی وجود دارند که الزم است هنگام خرید از آنها آگاه بوده و در انتخاب خود مدنظر قرار دهید.

 اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. تلویزیون اولد ال جی 77B1 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که برای محیط های با متراژ بالا بسیار مناسب می باشد. این مدل  دارای ریموت کنترل جادویی میباشد.

این شرکت در سال 2020 با طراحی تلویزیون سامسونگ 55TU7170 در بازار جهانی به یک باری درخشید، یکی از دالیل محبوبیت تلویزیون به طراحی ان مربوط می شود، چون که بسیار خوش طرح است. این تلویزیون دارای کیفیت عالی فورکی می باشد .و در هنگام تماشای محتواهای HDR ،تمامی جزئیات را در روشن ترین نقطه به نمایش می گذارد. خرید تلویزیون سامسونگ با این کیفیت تصویر یک گزینه فوق العاده بنظر میرسد.

در تلویزیون سامسونگ TU7170 هوشمند شما به 2 ورودی ویک خروجی صدارا دارد. تلویزیون 4K سامسونگ 55TU7170 رنگهایی دقیق تر و طبیعیتر را جلوه می کند و فناوری خاصی را در حوزه رنگ پردازی برای تلویزیون UHD خود طراحی کرد که PurColour نام دارد.. موتور پردازشگر UHD سامسونگ از یک فرآیند 4 مرحله ای ابتکاری برای تبدیل محتوای مورد عالقهتان به محتوایی با کیفیت عالی و واقعی استفاده میکند.

این تلویزیون با کیفیت 4K و رزولوشن 2160×3840 ساخته شده است. مجهز شدن مدل 55TU7170 به قابلیت اسمارت سبب شده است مدل 55TU7170 تنها یک تلویزیون معمولی برای تماشای تلویزیون نباشد و امکانات بسیار متنوعی در اختیار شما قرار گیرد. سیستم عامل این مدل Hub Smart است که جزو سیستم عامل های برتر در تلویزون ها به شمار میرود.

طراحی و دیزاین تلویزیون سامسونگ 55TU7170

طراحی و دیزاین تلویزیون سامسونگ 55TU7170

از مهمترین معیار انتخاب تلویزیون دیزاین و طراحی آن است. تلویزیون سامسونگ 55TU7170 دارای طراحی بسیار شیک و زیبا می باشد، متناسب با دکوراسیون مدرن خانه های امروزی طراحی شده است .و به سادگی با دکوراسیون داخلی قابل ست کردن است، در موقع خاموشی هم همانند یک تابلو نقاشی در خانه شما جلب توجه می کند.

در سال 2020 سامسونگ از ضخامت تلویزیونهای خود کاسته است اما این قضیه باعث نشده است تا نسبت به استحکام و کیفیت آنها بی تفاوت باشد بلکه بهترین قطعات را برای ساختن آنها در نظر گرفته است. تلویزیون 55TU7170 جزو محصوالت سری 7 سامسونگ از طراحی شیک و بدون عیبی بهره میبرد. در این تلویزیون اسمارت از وجود خطوط باریکی در اطراف نمایشگر استفاده شده.

علاوه بر زیباتر کردن تلویزیون باعث میشود تا مخاطبین محتواها را در ابعاد بزرگ تر مشاهده نمایند و تجربه دیداری همه جانبه و کامل را داشته باشند، اکثر خانواده ها حداکثر به مدت 4 الی 5 ساعت از تلویزیون استفاده می کنند اما با این وجود، فضای زیادی از منزل را اشغال می کند. این بدان معناست که نصب تلویزیون بر روی دیوار سبب می شود مقدار کمتری از فضای اتاق شما را به خود اختصاص داده و در عین حال مشاهده هر گونه گرد و غبار و اثر انگشت بر روی آن راحت تر می شود.

در یک نگاه کلی به این تلویزیون در میابیم که این مدل در دسته ی تلویزیون های صفحه تخت با دو پایه قرار دارد، این دیزاین زیبا یکی از جدیدترین محصوالت این شرکت میباشد که به تازگی به بازار عرضه شده است. امکانات بسیار خوب و کیفیت بسیار باالی این محصول سبب میشود که این مدل یکی از تلویزیون های بسیار خوب برای خرید باشد.

کیفیت تصویر تلویزیون 55TU7170

کیفیت تصویر تلویزیون 55TU7170

یکی از مهم ترین معیارهای خرید تلویزیون، کیفیت تصویر آن است. سامسونگ همواره توجه ویژه ای به کیفیت تصویر تلویزیون هایش داشته و با اضافه کردن قابلیت ها و فناوری های جدید، کیفیت تصویر را در تلویزیون سامسونگ TU7170 ارتقا داده است.در این تلویزیون با چند تکنولوژی جدید برخورد میکنیم تلویزیون های سامسونگ از کیفیت تصویر و صدای باور نکردنی برخوردارند.

این تلویزیون با کیفیت 4K و رزولوشن 2160×3840 ساخته شده است. در اولین برخورد با HDR ، نهایت تابش نور خورشید را مشاهده خواهید کرد .و از طرفی، کوچکترین جزئیات را نیز در تیره ترین سایه ها خواهید یافت. این تکنولوژی در هرچه واقعی تر شدن تصاویر کمک میکند چنانکه تصاویر HDR گویی جان گرفته و زنده اند. در تلویزیون سامسونگ 55TU7170 عالوه بر قابلیت HDR از دو قابلیت HDR10 و HLG نیز بهره می برد که کیفیت ووضوح تصاویر را افزایش می دهد.

این صفحه نمایش از نوع Display Crystal می باشد و به لطف وجود  پردازنده ای که کیفیت تصاویر را نیز به 4K ارتقا می دهد، روشنایی تک تک پیکسل ها را باال برده و رنگ های پخش شده از آنها را نیز غنی تر از قبل می نماید. . توسط فناوری Dimming Micro تمام جزئیات بازسازی میشوند و صحنه ها با سطح دقیق تری از کنتراست و رنگ پخش خواهند شد.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 55TU7170

کیفیت صدا در تلویزیون 55TU7170

تلویزیون 55TU7170  از دستیارهای صوتی AmazonAlexa، Bixby و GoogleAssistant پشتیبانی می کند. وجود این دستیارهای صوتی امکان کنترل تلویزیون توسط صدا را فراهم می کند. تلویزیون TU7170 با صدای فراتر صدای تولید میخواهد خود را به عرصه نمایش بگذارد زیرا صدای چند بعدی این تلویزیون نشانه کیفیت باال و طبیعی ان است چرا که ابن تلویزیون با داشتن این همه امکانات به خود میبالد.

سیستم صوتی این تلویزیون از بلندگوهای با قدرت 20 وات خارج میشود هر کدام از این بلندگو ها دارای توان 20 وات بوده که صدای گیرا و دلنواز پخش خواهند کرد .وجود فناوری Bixby به شما کمک می کند تا صدای با بالا ترین کیفیت را تجربه کنید. دستیارهای صوتی وسیله ای عالی برای انجام فعالیت های مربوط به تلویزیون هستند و وجود آن ها باعث صرفه جویی در زمان و سهولت انجام کار ها می شود.

این وسیله های کمکی توسط صدای کاربر کنترل می شوند و شما تنها با استفاده از صدایتان در هر فاصله ای از تلویزیون قرار داشته باشید، می توانید آن را کنترل کنید. با اتصال این دستیارهای صوتی به تلویزیون سامسونگ 55TU7170 می توانید از طریق صدایتان، تلویزیون را روشن و خاموش کنید، صدای آن را کم و زیاد کرد و یا کانال ها را تغییر دهید. این دستیارهای صوتی امکان اتصال به هر نوع وسیله ی هوشمند که قابلیت پشتیبانی از آن ها داشته باشد، متصل می شوند.

قابلیت ریموت کنترل oneRemote در تلویزیون 55TU7170

قابلیت ریموت کنترل oneRemote در تلویزیون 55TU7170

در تلویزیون TU7170 امکان متصل کردن دستگاه های مرتبط و به صورت خودکار نشان داده میشود و همچنین تمامی پخش کننده های صوتی و تصویری را در خود جای می دهد و از یک محیط کاربردی بسیار ساده و کالسیک با دکمه های بسیار ایده ال و هم یک اسمارت فون اندرویدی می باشد وحتی می توان کانال های آن را با گوشی و یا فشردن تنها یک کلیک عوض کنید و از قابلیت دیگری نیز برخوردار است مانند قطع اتوماتیک صدا هنگام دریافت تماس های صوتی.

قابلیت صفحه نمایش کریستالی در تلویزیون هوشمند سامسونگ 55TU7170

قابلیت صفحه نمایش کریستالی در تلویزیون 55TU7170

صفحه نمایش کریستالی چیزی است که سامسونگ به نمایشگر تلویزیون های 2020 خود لقب داده است. این قابلیت رنگ ها و اجسام متغیری را چنانچه جذاب و با کیفیت بر روی صفحه نمایش نشان می دهد چه بسا به جای تصاویر عادی کریستال را مشاهده میکینم، نور پس زمینه نور الزم را اعمال میکند که اندازه ی معینی از دستگاه و داده درون پیکسل های صفحه نمایش انتشار می یابد. در حقیقت قابلیت کریستالی رنگ های خالص، روشنایی خیره کننده و کنتراست باالیی تولید و ارائه می دهد.

سیستم عامل تایزن در تلویزیون 2020 سامسونگ TU7170

سیستم عامل تایزن در 55TU7170

سیستم عامل تایزن از جمله سیستم باز است.که برای محصولات سامسونگ و مخصوصا تلویزیون های اسمارت گسترش یافته. این فناوری کاربرد های زیادی در بر میگیرد از جمله MPB, PNG,GIF .مرورگر webkit در این سیستم عامل مورد استفاده قرار میگیرد، سیستم عامل تایزن از سرعت بالای اطلاعات و قابلیت های اشتراک گذاری بی سیم نیز بر خوردار است.

این تلویزیون در زمینه اشتراک گذاری با موبایل و سایر دستگاه های دیجیتال کامال پیشرو است، سیستم عامل تایزن لیستی از برنامه ها را بر روی صفحه نمایش میآورد و با صرف زمان کم میتوان ب تماشای ان بپزدازید.

قابلیت micro dimming در تلویزیون سامسونگ TU7170

قابلیتی است که می تواند با استفاده از پردازنده های فوق العاده سریع ، الگوریتم های فوری را بر روی اطلاعاتی که به آنتن یا گیرنده وارد می شود بصورت لحظه ای اجرا کند. این فناوری روشنایی یا تاریکی تصاویر را تنظیم می کند. برای تنظیم روشنایی یا تاریکی تصاویر، صفحه نمایش را به صورت نقطه ای تقسیم می کند و چیزی در حدود ۶۰۰ نقطه ایجاد می کند،همچنین چارچوب فیلم را تجزیه و تحلیل می کند و باعث می شود که تصاویر در تلویزیون سامسونگ کیفیت بهتری پیدا کنند.

این فناوری نور پس زمینه LED و سیگنال ویدیویی را در زمان واقعی بهینه می کند. قابلیت Dimming Micro ، کنتراست، رنگ ها و جزئیات را به کار می گیرد و با کمک همه این ها کیفیت عکس ها را افزایش می دهد. همچنین این فناوری رنگ ها را روشن تر، پر طراوت تر و زیبا تر نشان می دهد و همه این ها باعث می شود که کیفیت تصاویر به شدت بهتر شده است.

جمع بندی

جمع بندی تلویزیون سامسونگ 55tu7170

تلویریون سامسونگ 55TU7170  دارای پیشرفته ترین امکانات در ساختش میباشد. این تلویزیون با داشتن کیفیت تصویر حرفه ای 4K و توانایی پشتیبانی از محتوای HDR برای آنهایی که به کیفیت تصویر اهمیت میدهند، گزینه ی بسیار خوبی است. همچنین اگر شما از کاربرانی هستید که میخواهید با خرید یک تلویزیون هوشمند به دنیای مدرن تلویزیون ها وارد شوید این مدل تلویزیون گزینه مناسبی برای شما است.

توان صدای 20 وات نیز در کنار سایر مشخصات ال ای دی سامسونگ خودنمایی می کند و شما به کمک آن می توانید از صدایی با تن و وضوح باال بهره مند شوید. ابن تلویزیون میتواند بهترین گزینه باشد. در کنار امکانات متنوع و هیجان انگیز،  تلویزیون سامسونگ TU7170 از طراحی مدرن و زیبایی بهره میگیرد که بی شک به دکور هر خانه ای جلوهای با شکوه میبخشد. یکی از ویژگی های محصولات سامسونگ کیفیت بالای ساخت آن است، تلویزیون 43 اینچ سامسونگ مدل 43RU7172 یکی از مدل های با کیفیت این شرکت میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55TU7170

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
15.4
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
20W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K UHD
تکنولوژی سه بعدی
ندارد
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
2160×3840
توان خروجی صدا
20W
ویژگی های صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 پورت
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant و Alexa
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
+A
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
سری 7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
ضبط صدا
ندارد
تعداد ورودی Component
ندارد
ورودی ویدئو Composite
ندارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
نداد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
OSD Language
ندارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
129.0×82.3×25.0
ابعاد بسته (سانتی متر)
144.8×87.5×17.2
پورت RS-232C
ندارد
کشور سازنده
چین
کشور منتاژ کننده
اسلوواکی
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
ندارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست