×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 50TU7170

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :50TU7170
سیستم عامل : تایزن
خروجی صوتی : 20 وات
سری پردازنده : 4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل
پورت ها :2 عدد HDMI و 1 عدد USB

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 50 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 50TU7170

مشخصات تلویزیون 50 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 50TU7170

داشتن یک تلویزیون در دکوراسیون اتاق خواب شما باعث می شود که جدا از دنیای شلوغ و پر دغدغه در خانه خود بنشینید و از هیاهو به دور باشید. تلویزیون سامسونگ 50TU7170 محصول سال 2020 و یکی از جدیدترین محصوالت این شرکت میباشد که به تازگی به بازار عرضه شده است. امکانات بسیار خوب و کیفیت بسیار بالای این محصول سبب میشود که این مدل یکی از تلویزیون های بسیار خوب برای خرید باشد.

 اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. تلویزیون اولد ال جی 77B1 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که برای محیط های با متراژ بالا بسیار مناسب می باشد. این مدل  دارای ریموت کنترل جادویی میباشد.

تلویزیون سامسونگ TU7170 با کیفیت 4K و رزولوشن 2160×3840 ساخته شده است.بهره گیری از قابلیت هایی مانند HDR و Enhancer Contrast سبب شده است کیفیت این تلویزیون بسیار بالا باشد.از سویی دیگر قرار دادن دو بلندگو با توان خروجی 20 وات و همچنین استفاده از تکنولوژی از بین برنده نویز موجب شده تا این تلویزیون از صدای فوق العاده ای بهره ببرد.

سیستم عامل این مدل Hub Smart است که جزو سیستم عامل های برتر در تلویزون ها به شمار میرود. امکانات بسیار خوب و کیفیت بسیار بالای  این محصول سبب میشود که این مدل یکی از تلویزیون های بسیار خوب برای خرید باشد.

طراحی جذاب تلویزیون سامسونگ 50TU7170

طراحی جذاب تلویزیون سامسونگ 50TU7170

تلویزیون سامسونگ 50TU7170 دارای طراحی بسیار شیک و زیبا می باشد . متناسب با دکوراسیون مدرن خانه های امروزی طراحی شده است .و به سادگی با دکوراسیون داخلی قابل ست کردن است . در موقع خاموشی هم همانند یک تابلو نقاشی در خانه شما جلب توجه می کند.تلویزیون 50TU7170 ساخت شرکت سامسونک و در سال ۲۰۲۰ تولید و به بازار جهانی عرضه شد.

این محصول جز شیک ترین تلویزیون های است که تا به حال تولید شده است.هم چنین این تلویزیون از طراحی شیک و بدون عیبی بهره میبرد. در این تلویزیون اسمارت از وجود خطوط باریکی در اطراف نمایشگر استفاده شده که علاوه بر زیباتر کردن تلویزیون باعث میشود تا مخاطبین محتواها را در ابعاد بزرگ تر مشاهده نمایند و تجربه دیداری همه جانبه و کامل را داشته باشند.

این تلویزیون دارای دو پایه شاخه ای می باشد که پایه های آن در دو طرف تلویزیون قرار گرفته اند و با استحکام زیادی که دارند به تنهایی وزن تلویزیون را متحمل می شوند. تلویزیون های سامسونگ مدل 50TU7170 قابلیت نصب شدن روی دیوار را دارد به همین دلیل اکثر خانواده ها ترجیح میدهند تلویزیون روی دیوار نصب شود هم به دلیل کمبود جا و هم شیک تر شدن دکوراسیون منزل.پشت تلویزیون برای پورت های آن تعریف شده است که این قابلیت به شما کمک می کند کابل های تلویزیون را با موفقیت مخفی کنید.

کیفیت تصویر در تلویزیون 4k سامسونگ 50TU7170

کیفیت تصویر در تلویزیون 4k سامسونگ 50TU7170

قبل از اینکه به بررسی انواع رزولوشن تصویر بپردازیم، ابتدا بهتر است با مفهوم Resolution یا تفیک ناپذیری آشنا شویم. هر صفحه نمایشگر از تعداد بسیار ریزی پیکسل تشکیل شده است. رزولوشن و یا کیفیت تصویر به تعداد پیکسل هایی گفته میشود که در دو بعد افقی و عمودی نمایش داده میشوند. هرچه این عدد بالاتر باشد، در واقع رزولوشن تصویر یا کیفیت تصویر بهتر خواهد بود.

با این حال باید به این نکته اشاره کرد، رزولوشن تصویر به تنهایی عامل تعیین کیفیت تصاویر نیست. کیفیت تصویری که شما را تحت تأثیر قرار میدهد، توسط یک چیپ ممکن شده که رنگها را هماهنگ میکند، نرخ کنتراست بالا را بهینه میسازد، و بر HDR تسلط دارد. سامسونگ در تکمیل کردن طراحی تلویزیون سامسونگ TU7170 تراشهای قوی بر روی ان تعبیر کرده است تا سطح کیفیت و قدرت تلویزیون را در پخش تصاویر بالا ببرد.

این موتور پردازشگر محتواها را با کیفیتهایی مطابق استاندارد قابل دید قرار داده است، سامسونگ 4K Processor Crystal را بر روی این محصول 50 اینچ قرار داده است که این موتور از سری موتورهای قدرتمند سامسونگ است و با حضورش باعث میشود تا شاهد تصاویر بسیار زیبایی باشید و در هر شرایطی صحنه هایی جذاب و سینمایی را دریافت کنید.

این موتور در طی فرایندی پردازش تصاویر را انجام میدهد بدون اینکه کم و کاستی در کیفیت آنها مشاهده شود. حضور این موتور پردازشگر محتواها را با پیکسلهای دقیق و با رزولوشن باال و رنگهای شاداب و فریبنده و زنده به معرض دید میگذارد.

صدا در تلویزیون سامسونگ 50TU7170

صدا در تلویزیون سامسونگ 50TU7170

از طریق دو بلندگوی داخلی با قدرت مناسب 20 وات پخش می شوند. این بلندگو ها صدایی واضح و شفاف را به گوش شنوندگان می رسانند تا از هر گوشه از تلویزیون صدایی یکنواخت و شفاف پخش شود. هر کدام از این بلندگوها صدا را با قدرت 10 وات پخش می کنند. یکی از قابلیت های کاربردی که در سیستم صوتی این تلویزیون گنجاده شده است قابلیت Dolby Plus Digital است که باعث می شود فرکانس های ضعیف بازسازی شوند.

در هر گوشه و کنار اتاق یک صدا به گوش برسد بنابراین حس همه جانبه بودن را به کابر منتقل می کند. قابلیت Enhancement Dialog باعث می شوند که صدای گفتگوهایی که از تلویزیون پخش می شود دارای وضوح بیشتری شوند و به تقویت صدا کمک می کند تا هر چه واضح تر بتوانید مکالمه ی بین افراد را گوش دهید. بنابراین با استفاده از این فناوری شما به راحتی صدای مکالمات را از دیگر صداهای موجود تشخیص خواهید داد و از گوش دادن به فیلم ها نهایت لذت را خواهید برد.

یکی دیگر از ویژگی های جالبی که سیستم صوتی تلویزیون هوشمند سامسونگ 50TU7170 از آن استفاده می کند قابلیت Link MultiRoom است، به این صورت که می توان ارتباط صوتی بی سیم بین تلویزیون و دستگاه های صوتی دیگر که سیستم عامل متفاوت دارند برقرار کرد و از وضوح صدا با کیفیت باال در هر جای منزل نهایت لذت را برد. بنابراین با استفاده از این ویژگی شما می توانید قدرت صوتی خود را به صورت بی سیم افزایش داده و بسیار هوشمندانه از سیستم صوتی تلویزیون 50TU7170 استفاده کنید.

همچنین با استفاده از فناوری Audio Blutooth می توانید صدا را به این تلویزیون انتقال دهید و به صورت بی سیم این انتقال را صورت دهید تا به راحتی بتوانبد از سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 50TU7170 در هر مکان استفاده کنید.

تکنولوژی AirPlay 2 در تلویزیون 2020 سامسونگ 50TU7170

تکنولوژی AirPlay 2 در تلویزیون 2020 سامسونگ 50TU7170

تلویزیون های سامسونگ از 2 AirPlay پشتیبانی میکنند که به مشتریان این امکان را میدهد که فیلمها ، موسیقی و سایر محتواها را مستقیماً خود پخش کنند. در واقع قابلیت Airplay یک قابلیت برای ارتباط از طریق دستگاه اپل روی تلویزیون بیسیم میان ایفون ، آیپد، اپل تی وی و تلویزیون های دیگر است. با استفاده از این تکنولوژی می توان تصویر، ویدیو، اهنگ و یا هر محتوای دیگری که در دستگاه اپل شما وجود دارد را روی تلویزیون اینه کنید.

اشتراک گذاری فایل در تلویزیون سامسونگ 50TU7170 از گزینه های بسیار جذاب می باشد که شرکت سامسونگ ان را برای کاربران محصوالت خود در سطح گسترده ای فراهم کرده است.

قابلیت HDR در تلویزیون سامسونگ TU7170

قابلیت HDR در تلویزیون سامسونگ TU7170

سامسونگ این بار برای ارتقای سطح کیفی تصاویر توسط تلویزیون خود از قابلیت HDR در آن بهره برده است. محدوده ی دینامیکی بالا در تلویزیون باعث تولید تصاویری با دقت و عمق رنگ بالا شده و کنتراست و وضوح آن را درحد باور نکردنی ارتقا می دهد. این تلویزیون با قابلیت HDR خود قادر است تصاویر را با وسعت رنگ بی نهایت و به صورتی کاملا تفکیک و غنی شده در معرض دید قرار دهد.

تکنولوژی HDR مرز بندی رنگ های تیره و روشن را تشدید می کند، به عبارت دیگر رنگ های روشن را روشن تر و رنگ های تیره را تیره تر از آنچه که در واقعیت موجود است نمایش می دهد تا کنتراست تصویر را افزایش دهد.

قابلیت پردازنده ی کریستالی در تلویزیون 50 اینچ TU7170

قابلیت پردازنده ی کریستالی در تلویزیون 50 اینچ TU7170

یکی از قطعات کاربردی و مهم در تلویزیون، پردازنده است که وظیفه پردازش داده های تصویری را دارد و در صورت وجود نویز، آن را از بین می برد. پردازنده ی به کار رفته در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل TU7170 ,از نوع Crystal 4K Processor( پردانده کریستال 4K )است. سرعت ان بسیار بالاست و داده ها را با سرعت بالایی پردازش می کند و اگر بخشی از تصویر از کیفیت پایینی نسبت به بقیه برخوردار باشد، با باال بردن تراکم پیکسل ها، کیفیت آن بخش از تصویر را ارتقا می دهد.

تلویزیون سامسونگ 50TU7170 با دارا بودن پردازنده ی کریستالی قادر به تولید تصاویری واضح و روشن تر به نسبت انواع دیگر و نمایش رنگ هایی غنی شده با درخشش فوق العاده بوده و سرعتی بی نظیر در پردازش داده های صوتی و تصویری دارد و آنها را به صورت همزمان و بدون تاخیر به پخش می گذارد. رنگ هایی شفاف و درخشان را بدون هیچ گونه تاخیر زمانی همراه با صدایی پر قدرت ب نمایان می گذارد.

قابلیت سیستم SMART HUB در تلویزیون 50TU7170

سامسونگ یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در دنیاست.در تلویزیون های هوشمند سامسونگ به منظور دسترسی به امکانات هوشمند قابلیتی تحت عنوان اسمارت هاب Hub Smart قرار داده شده است, طراحی و ظاهر HUB SMART در طی چند سال اخیر تغییرات فراوانی کرده است و این صفحه نیز از پیشرفت تکنولوژی در امان نبوده. برخی از این پیشرفت ها عبارتند از ظاهر جذاب، طراحی زیبا، دسترسی آسان و سریع به انواع برنامه های کاربردی و دسترسی بیشتر.

این فناوری قابلیت دسترسی به فایلهای به اشتراک گذاشته شده توسط گوشی هوشمند، تبلت و لپ تاپ با تلویزیون را دارد، گشت و گذار در اینترنت را دارد، همچنین قابلیت ورود به شبکه های اجتماعی و دسترسی به اپلیکیشن های مختلف موجود در تلویزیون TU7170 را نیز دارد.

جمع بندی

جمع بندی تلویزیون سامسونگ 50TU7170

اگر به دنبال تلویزونی با کیفیت تصویر 4K هستید، پردازنده تصویر قوی و وضوح بالا و دارای صفحه نمایش کریستالی قطعا تلویزیون سامسونگ TU7170 بهترین گزینه برای شما است، چونکه از فناوری ها و ویژگی های بسیار پیشرفته ای بهره مند است ودر کنار آن از طراحی شیک و جذابی نیز برخوردار است.تلویزیون سامسونگ 50TU7170 بسیار مناسب افرادی است که به بازی های کامپیوتری عالقه دارند.

در این نمایشگر بزرگ و با استفاده از این امکانات شما می توانید کوچکترین جزئیات را ببینید و هر لحظه بازی خود را تجربه کنید، با هر بار انفجار از جا بلند شوید و خود را وسط یک ماجراجویی تصور کنید. تلویزیون TU7170 عالوه بر قرار گرفتن روی پایه قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارد و شما میتوانید با توجه به سلیق و دکوراسیون خود نحوه نصب آن را انتخاب کنید.کسانی که به دکوراسیون و زیبایی محیط اطراف خود اهمیت میدهند انتخاب این تلویزیون یک انتخاب هوشمندانه برایشان خواهد بود. زمان آن رسیده با یک محصول خاص و با امکانات بالا آشنا شوید، تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65RU717 یک پیشنهاد ویژه میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50TU7170

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
15.4
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
20W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K UHD
تکنولوژی سه بعدی
ندارد
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
2160×3840
توان خروجی صدا
20W
ویژگی های صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 پورت
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant و Alexa
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
+A
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
سری 7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
ضبط صدا
ندارد
تعداد ورودی Component
ندارد
ورودی ویدئو Composite
ندارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
نداد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
OSD Language
ندارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
129.0×82.3×25.0
ابعاد بسته (سانتی متر)
144.8×87.5×17.2
پورت RS-232C
ندارد
کشور سازنده
چین
کشور منتاژ کننده
اسلوواکی
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
ندارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست