×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 43TU7170

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :43TU7170
سیستم عامل : تایزن
خروجی صوتی : 20 وات
سری پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت :  2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل
پورت ها :2 عدد HDMI و 1 عدد USB

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 43 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 43TU7170

مشخصات تلویزیون 43 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 43TU7170

امروزه وجود تلویزیون در هر خانه ای ضروری شده است که میتواند فضایی نشاط آور و سرگرم کننده و در عین حال زندگی بروزی را برای افراد یک خانه به ارمغان بیاورد. تلویزیون ها همراه با کاربردی که دارند ظاهر آنها نیز می تواند در دکوراسیون خانه تاثیر بسزایی داشته باشد. تلویزیونهای سامسونگ جزء محبوبترین برند تلویزیون هوشمند در ایران در حال حاضر محسوب میشود.

تلویزیون سامسونگ 43TU7170 از جمله تلویزیون های باکیفیت در بازار است که با داشتن قابلیت های زیاد، کیفیت تصویر و صدای عالی خود را در بین برندهای تلویزیون امروزی به اثبات رسانده است. خرید تلویزیون سامسونگ بی شک میتواند یک گزینه بسیار مناسب جهت خرید باشد.

ویژگی های ظاهری تلویزیون سامسونگ 43TU7170

ویژگی های ظاهری تلویزیون سامسونگ 43TU7170

ظاهر زیبا و منحصر بفرد از جمله ویژگی های تلویزیون سامسونگ 43TU7170 است. داشتن قاب باریک و شیک که بسیار خوب به چشم کاربر میخورد. صفحه نمایش تخت و شیک که در هر زاویه ای چه از جلو چه از سمت چپ یا راست آن را بنگرید لوکس بودن خود را به خوبی نمایان می کند. همچنین فریمی باریک و خوش تراش اطراف نمایشگر 43 اینج تلویزیون  سامسونگ TU7170 قرار گرفتە تا تصاویر را با عمق بیشتر و به صورت متحرک در فضا ببیند.

 با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون اولد ال جی 77C1 اشاره کرد، که می توان این محصول را به عنوان یکی از تلویزیون های مدرن امروزی دانست. شما همچنین می توانید در بین دیگر مدل های این شرکت محصولاتی با ویژگی های خاص و امکانات بالا مشاهده نمایید

دارای پایه هایی زیبا است که در دو طرفه آن قرار دارند که مورد توجه واقع میشود و همچنین علاوه بر وجود پایه قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارد و شما میتوانید مطابق با میل و سلیقه و چیدمان منزل خود آن را جایگذاری کنید.

کیفیت تصویر تلویزیون 4K سامسونگ 43TU7170

کیفیت تصویر تلویزیون 4K سامسونگ 43TU7170

تلویزیون سامسونگ TU7170 از صفحه نمایش ال ای دی برخوردار است. صفحه نمایش LED در کنار قابلیتهایی که برای تولید تصاویر با کیفیت در این تلویزیون تعبیه شده است در نهایت تصاویر واقعی را با کیفیت فوق العاده ای نمایان میکند. کیفیت تصویر 4k در کنار تکنولوژی HDR جزئیات تصاویر را به نمایش میگذارد و برنامە ها را با کیفیت عالی نمایش میدهد و همچنین سایه روشن تصاویر را به وضوح خواهید دید.

به کمک قابلیت Color Pur که در این تلویزیون به کار رفته است شاهد دیدن رنگهای واقعی و طبیعی و با خلوص زیاد در این تلویزیون خواهید بود. موتور پردازشگر UHD به کمک تکنولوژی های به کار رفته در تلویزیون رنگ ها و کنتراست تصاویر را تنظیم میکند و تصاویر را با کیفیت پخش میکند. پخش جزئیات تصاویر همراه با کیفیت در تلویزیون سامسونگ 43TU7170  هنگام بازی یا تماشای فیلم هیجان بسیاری را تقدیم شما خواهد کرد.

موتور UHD processor در تلویزیون 2020 سامسونگ 43TU7170

موتور UHD processor در تلویزیون 2020 سامسونگ 43TU7170

تلویزیون 43TU7170 تصاویر 4K خود را به کمک تکنولوژی های پیشرفته و یک موتور پردازشگر چهار هسته ای قدرتمند پخش میکند. موتور پردازشگر تصویر یا processor UHD صحنه ها و رنگ ها را با وضوح و کیفیت بسیار خوبی به نمایش میگذارد. همچنین پردازنده این تلویزیون به کمک تکنولوژی هایی مه برای بهبود کیفیت تصویر در این تلویزیون به کار رفته است که کیفیت تصاویر را ارتقا میدهد.

این پردازشگر تصویر صحنه را پردازش کرده و تصاویر طبیعی و واقعی را در صفحه نمایش ال ای دی تلویزیون سامسونگ 43TU7170 نمایان میکند. در نهایت شما شاهد تصاویری واقعی و شفاف با کنتراست بالا و کیفیت فوق العاده ای خواهید بود.

فناوری Purcolour در تلویزیون 43 اینچ TU7170

فناوری Purcolour در تلویزیون 43 اینچ TU7170

یک فناوری خاص صفحه نمایش تلویزیون TU7170 می باشد که نمایش رنگ های طبیعی با خلوص بالا از آن نشأت می گیرند. میتوانید رنگ ها را با دقت بسیار بالا و به صورت زنده مشاهده و نهایت استفاده را ببرید با وجود فناوری Purcolour .چرا که به کمک این فناوری هر رنگ را به صورت زنده و طبیعی می بینید که با تماشای هر کدام از دقت رنگ طبیعی نهایت لذت را از تماشای تلویزیون می برید.

تکنولوژی UHD Dimming 

تکنولوژی UHD Dimming

تلویزیون سامسونگ 43TU7170 با بهره مندی از تکنولوژی Dimming UHD موجب نشان دادن جزییات تصویر به شما خواهد شد. تکنولوژی Dimming UHD تصاویر و صحنه ها را به قسمت های کوچکی تقسیم میکند و به صورت جداگانه به پردازش آنها می پردازد و کنتراست را به صورت دینامیکی تنظیم خواهد کرد و تصاویر به بلوکهای کوچک با نهایت کیفیت رنگ، شدت نور و کنتراست تقسیم میکند که در نهایت شما شاهد جزئیات تصویر دقیق تر و بیشتری خواهید شد.

به کمک تکنولوژی UHD Dimming در این تلویزیون رنگ ها، کنتراست و شفافیت تصاویر بهبود پیدا میکند و شاهد تصاویر با جزییات بسیار خوبی خواهید بود.

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ TU7170

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ TU7170

کیفیت تصویر بالا همراه با کیفیت صدای عالی است که میتواند هنگام تماشای تلویزیون و برنامه های محبوب خود لحظاتی شگفت انگیز را تقدیم شما کند. برند سامسونگ با ارائهی صدای واضح و طبیعی دیدن صحنهها را جذابتر و واقعی تر کرده است. سیستم صوتی پیشرفتهای که بر روی این تلویزیون اسمارت قرار داده است، دارای دو نوع بلندگوی دو کاناله که هر کدام به تنهایی با توان 10 وات واقع شده اند.

این بلندگوها روی هم رفته صدای 20 وات را از خود ارائه می دهند که بیشترین دلیل کیفیت بالای صوتی آن به خاطر شیوه طراحی آنهاست.خاصیت دیگری که دارد اینست که درگاه خروجی Optical می توانید یک سیستم صوتی دیگر را متصل کنید و از کیفیت صدای چند برابر بیشتر بهره مند شوید.

دستیار صوتی Assistant Google

دستیار صوتی Assistant Google

تلویزیون UHD 4K سامسونگ 43TU7170 مجهز به دستیار صوتی Assistant Google است، بنابراین بسیار آسانتر میتوانید به کنترل و مدیریت تلویزیون خود بپردازید. به کمک این دستیار صوتی میتوانید تنها با صحبت کردن به مدیریت تلویزیون خود بپردازید. با استفاده از دستیار صوتی گوگل شما می توانید کارهایی مانند تغییر شبکه، تنظیم صدا، کنترل پخش و بسیاری از کارهای دیگر را تنها با استفاده از دستیار صوتی Assistant Google انجام دهید.

فناوری Dolby Digital Plus 

این فناوری به منظور تولید صدا به صورت کامل و عالی فعالیت میکند. این فناوری قدرتمند صدا را با جزئیات کامل ایجاد و آن را در میان کانالهای صوتی با دقت بالا توزیع خواهد کرد و این کار باعث میشود که صدا را همراه با تصاویر و کام ًلا متناسب با موقعیت سوژهها و به صورت چند بعدی و فراگیر دریافت نمایید.

دستیار صوتی Alexa Amazon

دستیار صوتی Alexa Amazon

تلویزیون اسمارت سامسونگ TU7170 از دستیار صوتی Alexa Amazon پشتیبانی میکند و به آن متصل میشود. بنابراین کار با این تلویزیون را برای شما را ساده و راحت تر و همچنین پیشرفته تر خواهد کرد که شما به راحتی می توانید دستگاه هایی که از Alexa پشتیبانی می کنند را به تلویزیون متصل کنید. دستیار صوتی Alexa امکانات هوشمند خوبی از جمله روشن کردن تلویزیون، تغییر کانال، تنظیم صدا و ... را به صورت صوتی برایتان به ارمغان می آورد.

قابلیت ریموت کنترل هوشمند در تلویزیون سامسونگ 43TU7170

قابلیت ریموت کنترل هوشمند در تلویزیون سامسونگ 43TU7170

به کمک ریموت کنترل هوشمند می توانید در کمترین مدت زمان به فیلم ها، برنامه ها، ورزش، موسیقی و بازی های سرگرم کننده دسترسی پیدا کنید که تلویزیون سامسونگ از ریموت کنترل چند منظوره مدل تلویونش بهره گرفته است. این نوع ریموت کنترل برخلاف ریموت کنترل های معمولی یک ریموت کنترل جهانیست که برای سایر دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

جمع بندی

جمع بندی تلویزیون سامسونگ 43TU7170

تلویزیون 43TU7170 سامسونگ یکی از تلویزیون های 2020 سامسونگ است. این تلویزیون از صفحه نمایش LED برخوردار است و تصاویر باکیفیتی را به نمایش میگذارد. این تلویزیون سایز 43 اینچ از کیفیت تصویر 4K و تکنولوژی HDR و پنل VA نمایشگر و سرعت حرکت تصویر 60 هرتز برخوردار است. موتور پردازشگر UHD در کنار تکنولوژی های پیشرفته ای که در این تلویزیون به کار رفته است تصاویر باکیفیتی را تولید میکند.

کیفیت صدای تلویزیون TU7170 خوب است و بلندگوهای آن در مجموع از توان صوتی 20 وات برخوردار هستند. تکنولوژی هایی مانند دالبی دیجیتال پلاس که برای بهبود کیفیت صدا در این تلویزیون به کار رفته است صدایی شفاف و باکیفیت را تولید میکند. سامسونگ 43TU7170 هوشمند است و از سیستم عامل Tizen بهره مند میباشد. این سیستم عامل امکانات هوشمند مختلفی مانند وب گردی، پشتیبانی از جستجوی صوتی، تماشای آنلاین شبکه های مختلف و ... را در اختیار شما قرار میدهد.

قابلیت اتصال به اینترنت، بلوتوث و سیستم عامل تایزن می باشد. به علاوه پردازنده چهار هسته ای، قابلیت Airplay2 ،پورت های HDMI ،USB ،قابلیت اتصال به موبایل از طریق DLNA ،WiFiDirect و Mirroring ،برنامه هوشمند SmartThings ،گیرنده های ،T2-DVB DVB-S2 ..nv و DVB-C طراحی تلویزیون LED سامسونگ TU7170 شیک و خاص است و به راحتی با دکوراسیون شما هماهنگ میشود.

طراحی پایه های این تلویزیون به صورتی است که قابلیت قرار گرفتن ساندبار جلوی آن وجود دارد و به آن نمای زیبایی میبخشد. در جمع بندی نهایی محصولات سامسونگ میتوان تلویزیون سامسونگ 50TU7170 را یکی از مدل های با امکانات بالا دانست.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43TU7170

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
15.4
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
20W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K UHD
تکنولوژی سه بعدی
ندارد
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
2160×3840
توان خروجی صدا
20W
ویژگی های صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 پورت
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant و Alexa
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
+A
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
سری 7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
ضبط صدا
ندارد
تعداد ورودی Component
ندارد
ورودی ویدئو Composite
ندارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
نداد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
OSD Language
ندارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
129.0×82.3×25.0
ابعاد بسته (سانتی متر)
144.8×87.5×17.2
پورت RS-232C
ندارد
کشور سازنده
چین
کشور منتاژ کننده
اسلوواکی
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
ندارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست