×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 65TU7170

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65TU7170
سیستم عامل : تایزن
خروجی صوتی : 20 وات
سری پردازنده : 4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل
پورت ها :2عدد HDMI و 1عدد USB

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 65TU7170

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 65TU7170

تلویزیون سامسونگ 65TU7170 ساخت شرکت SAMSUNG در سال 2020 است و یکی از جدیدترین محصوالت این شرکت میباشد که به تازگی به بازار عرضه شده است. امکانات بسیار خوب و کیفیت بسیار باالی این محصول سبب میشود که این مدل یکی از تلویزیون های بسیار خوب برای خرید باشد. این تلویزیون با کیفیت 4K و رزولوشن 2160×3840 ساخته شده است.

مجهز شدن تلویزیون سامسونگ TU7170 به قابلیت اسمارت سبب شده است تنها یک تلویزیون معمولی برای تماشای تلویزیون نباشد و امکانات بسیار متنوعی در اختیار شما قرار گیرد. سیستم عامل این مدل Hub Smart است که جزو سیستم عامل های برتر در تلویزون ها به شمار میرود. بهره گیری از قابلیت هایی مانند HDR و Enhancer Contrast سبب شده است کیفیت تصویر در این تلویزیون بسیار بالا تر برود.

 با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون اولد ال جی 77C1 اشاره کرد، که می توان این محصول را به عنوان یکی از تلویزیون های مدرن امروزی دانست. شما همچنین می توانید در بین دیگر مدل های این شرکت محصولاتی با ویژگی های خاص و امکانات بالا مشاهده نمایید.

توسط فناوری Dimming Micro تمام جزئیات بازسازی میشوند و صحنهها با سطح دقیق تری از کنتراست و رنگ پخش خواهند شد. از این جهت تصاویری تمام و کمال و با عمق و تاثیر گذاری بیشتر ارائه داده خواهند شد.این تلویزیون از دستیارهای صوتی AmazonAlexa، Bixby و GoogleAssistant نیز پشتیبانی می کند.

طراحی شیک و لوکس تلویزیون سامسونگ 65TU7170

طراحی شیک و لوکس تلویزیون سامسونگ 65TU7170

کمپانی سامسونگ دقت زیادی در ساخت محصولات خود نموده است، و آنها را با طراحی شیک و مدرنی روانه بازار کرده است.طراحی شیک و لوکس بی شک توجه کاربران را به سمت خود جلب میکند، ترکیب رنگ شیک قاپ با پایه آن اولین چیزی است که توجه کاربر را به سمت خود می کشد، با وجود این ویژگی تلویزیون جانی تازه به خود گرفته به صورتیکه از دور جذابیتش را به خوبی آشکار میسازد.

پایه های تلویزیون سامسونگ 65TU7170 شیک و لوکس طراحی شده است و این پایه ها به راحتی وزن تلویزیون را متحمل میشوند. رنگ پشت تلویزیون بر خالف قسمت جلویی مشکی میباشد. پایه به راحتی قابل جدا شدن از تلویزیون میباشد، امکان نصب شدن بر روی دیوار را نیز دارد که با وجود این قابلیت میتوان از فضای بیشری برخوردار بود و مانع از به هم ریختگی محیط میشود.

تصاویر بر روی نمایشگر 65 اینچ این محصول به صورت واقعی جلوه خواهند کرد. طراحی مدرن، صاف و براق این تلویزیون باعث شده با هر دکوراسیونی سازگار باشد و جلوه ای خاص به منزل شما ببخشد.

کیفیت صدای دلنشین و رسا در تلویزیون 65TU7170

کیفیت صدای دلنشین و رسا در تلویزیون 65TU7170

تلویزیون سامسونگ TU7170 با کیفیت تصویر 4K مطمئنن نیازمند سیستم صوتی قدرتمندی هم نیز می باشد، چرا که تصویری باکیفیت، بدون صوت باکیفیت فاقد جذابیت بوده و میل به تماشا کردن را نیز کاهش میدهد. تلویزیون سامسونگ 65TU7170 دارای صوتی بسیار قدرتمند و رسا بوده و بر خاص بودن این محصول نیز افزوده. 2 کانال صوتی با توان 20 وات موجب این رسایی و قدرت صوت شده اند که میتوان این ویژگی را منحصر به بهترین تلویزیون ها دانست.

این تلویزیون از دستیارهای صوتی ،Bixby AmazonAlexa و GoogleAssistant پشتیبانی می کند. وجود این دستیارهای صوتی امکان کنترل تلویزیون توسط صدا را فراهم می کند. امکان پشتیبانی از دستیارهای صوتی، تلویزیون 65TU7170 را به یک تلویزیون هوشمند تمام عیار تبدیل می کند. دستیارهای صوتی وسیله ای عالی برای انجام فعالیت های مربوط به تلویزیون هستند و وجود آن ها باعث صرفه جویی در زمان و سهولت انجام کار ها می شود.

به عبارتی بلندگوهای تلویزیون سامسونگ تاثیر بالایی بر روی دقت و کیفیت باالی صوتی ایجاد می کنند. چرا که طرز طراحی آنها صدا را با دقت چند برابر و به صورت واضح به گوش می رسانند.. اگر شما نیز در کنار تصویر عالی بخش صوتی صدا برایتان اهمیت دارد، بدون شک انتخاب تلویزیون 2020 سامسونگ 65TU7170 بهترین پیشنهاد خواهد بود.

کیفیت تصویر در تلویزیون 2020 سامسونگ 65TU7170 

کیفیت تصویر در تلویزیون 2020 سامسونگ 65TU7170

مهم ترین ویژگی ای که در انتخاب تلویزیون باید به آن توجه داشته باشیم، کیفیت تصویر آن است. سرعت رفرش تصویر، روشنایی نمایشگر، سطح کنتراست، رزولوشن و وضوح رنگ عناوینی هستند که به احتمال زیاد در هنگام خرید به آن توجه می کنیم . تلویزیون 65TU7170 یکی از محصوالت برتر سامسونگ میباشد که با در خود گنجاندن فناوریهای پیشرفته توانایی این را دارد تا شما را به دنیای یکپارچه و جادویی تصاویر منتقل کند.

صفحه نمایشی از نوع کریستال دارد و کیفیت تصویر4K بارزولوشن x21603840 پیکسل میباشد. پشتیبانی می کند.تلویزیون سامسونگ دارای آخرین فناوری های موجود است که می تواند تجربه ای خارج از تصور برای عالقمندان به کیفیت k4 و دقت رنگ بی نظیر همراه با امکانات نرم افزاری و کیفیت صدا را ایجاد نماید. تلویزیون های سامسونگ طوری طراحی شده اند تا رنگهایی زنده و سینمایی تر را در هر زاویه ای به چشمان شما برسانند.

تلویزیون سامسونگ 65TU7170 با مجهز بودن به فناوری HDR10 جان دوبارهای به تصاویر خواهد بخشید. توسط این فناوری محدودهی روشنایی تلویزیون افزایش داده خواهد شد, این تلویزیون با دارا بودن تکنولوژی های از قبیل HDR و enhancer contrast تصاویر را بهبود می بخشند و صحنه های با کیفیت بالا را نمایش می دهند.وضوح واقعی تصاویر را در کیفیت Resolution UHD 4k مشاهده بفرمایید.

وجود موتور پردازشگر Processor Crystal در ال ای دی هوشمند 65TU7170

وجود موتور پردازشگر Processor Crystal در ال ای دی هوشمند 65TU7170

تلویزیون TU7170 از پردازنده تصویر 4K Processor Crystal سود میبرد. هر چند صفحهنمایش ال ای دی سامسونگ تنها به وسیله کیفیت تصویر 4K خیرگی تصاویر را به رخ میکشد؛ اما سامسونگ با جای دادن موتور پردازشگر تصویر 4K Processor Crystal کاری کرد تا حقایق پشت پرده برنامه ها آشکار شوند. به زبان سادهتر بهتر است بگوییم موتور پردازشگر تصویر 4K Processor Crystal به صورت کامالً قدرتمند اقدام به پردازش تصویر میکند.

در نهایت با بهترین کیفیت تصویر پا به دنیای جذاب و پر از رنگ های هیجان انگیز قدم میگذارید. Processor 4K Crystal داده های تصویر را خیلی سریع پردازش می کند، بنابراین به نظر می رسد که سامسونگ در این تلویزیون جزئیاتی را تغییر داده تا داده ها سریعتر پردازش شوند و نمایش رنگ ها دقیق تر صورت بگیرد. باعث از بین رفتن ناخالصی ها و نویزهای داخل تصاویر میشود.

بدین وسیله صحنهها با خلوص کامل و بدون هیچ بریدگی و ناخالصی و به صورت پیوسته و روان و شفاف ارائه داده میشود.حضور این موتور پردازشگر محتواها را با پیکسل های دقیق و با رزولوشن بالا و رنگهای شاداب و فریبنده و زنده به معرض دید میگذارد, سطح کیفیت و کارایی و قدرت تلویزیون را در پخش تصاویر بالا می برد.

قابلیت HDR در تلویزیون TU7170

قابلیت HDR در تلویزیون TU7170

استاندارد تصویر HDR نیز به خوبی در صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 65TU7170 نمایان است. این استاندارد تصویر حداکثر روشنایی را به داخل صفحه نمایش راه می دهد. به زبان ساده تر هنگامیکه شما در حال تماشای صحنه های تاریک هستید به کمک HDR آنها را واضح و شفاف مشاهده خواهید کرد. کار اصلی HDR افزایش کیفیت و وضوح رنگ ها در شرایطی است که تصویر در شرایط کم نور و تاریک فیلم برداری شده است.

مانند صحنه هایی که در شب یا در مکان های کم نور ضبط می شوند. در تلویزیون های فاقد HDR تصاویر در چنین شرایطی بسیار بی کیفیت نمایش داده میشود تا جایی که اجزای صورت بازیگر و یا سایر صحنه ها به سختی قابلیت تشخیص است.

با مجهز شدن تلویزیون 2020 سامسونگ به HDR این مشکالت تا حد زیادی رفع میشود و با افزایش و کاهش روشنایی قسمت های مختلف تصویر، هیچ گونه اختاللی در ارائه تصاویر به وجود نمی آید و سبب میشود که کلیه ی اجزاء و رنگ ها از هم تفکیک و وضوح تصاویر افزایش یابد. سامسونگ در این مدل تنها به قابلیت HDR معمولی بسنده نکرده است و از دو قابیلت دیگر HDR10 و HLG نیز برای رسیدن به بهترین کیفیت بهره برده است.

قابلیت Remote access در تلویزیون 65 اینچ سامسونگ TU7170

قابلیت Remote access در تلویزیون 65 اینچ سامسونگ TU7170

شرکت سامسونگ برای رفع نگرانی های امنیتی در حوزه ارتباط بی سیم و خدمات ابری، از فناوری امنیتی ناکس خود در بخش »اتصال از راه دور« استفاده کرده است.شرکت سامسونگ با قابلیت access remote امکان اتصال بیسیم بهینه را با کامپیوتر، تبلت و گوشیهای هوشمند فراهم کرده و به کاربران امکان میدهد تا برنامه ها و اپلیکیشن های سازگار با این برنامه را از راه دور کنترل کنند.

قابلیت access remote همچنین به شما امکان میدهد وسایل ورودی مانند صفحه کلید را به تلویزیون هوشمند خودتان وصل کرده و بتوانید راحت تر روی صفحه تایپ کنید.

قابلیت Auto game mode در تلویزیون اسمارت 65TU7170

قابلیت Auto game mode در تلویزیون هشومند 65TU7170

علاقمندان به بازی می توانید، تلویزیون سامسونگ TU7170 سامسونگ را انتخاب کنید تا در کنار استفاده به عنوان تلویزیون بتوانید از قابلیت های گیمینگ آن نیز نهایت استفاده را ببرید. سامسونگ این تلویزیون را به قابلیت mode game Auto و یا حالت بازی خودکار مجهز کرده است که سبب میشود تلویزیون، از همه ی توان خود برای اجرای حرکات سریع استفاده کند. با این قابلیت حالت صفحه نمایش بهینه شده و تاخیر در نمایش تصاویر به حداقل میرسد.

وجود دستیار های صوتی Assistant Google و Alexa Amazon در این تلویزیون

وجود دستیار های صوتی Assistant Google و Alexa Amazon در این تلویزیون

از بخش های هیجان انگیز و جالب توجه تلویزیون TU7170  امکان پشتیبانی کردن آن از هر کدام یک از دستیار صوتی های Assistant Google و Alexa Amazon می باشد. در واقع دستیار صوتی Assistant Google که از آن می توان به عنوان دستیار کاربر یاد کرد با امکان انتقال دستور به تلویزیون تنها از طریق صدای کاربر هر چیزی را در اختیار می گذارد.

به عبارتی این دستیار می تواند تغییراتی نظیر تنظیم صدا، کنترل صدا و پخش آن و خیلی چیزهای دیگر را بر روی تلویزیون اعمال نماید, صدای برنامه ها را تنظیم کنید و حتی به بسیاری از چیزهای دیگر دسترسی آسان داشته باشید.

جمع بندی تلویریون سامسونگ 65TU7170

جمع بندی تلویریون سامسونگ 65TU7170

این تلویزون ساخت شرکت سامسونگ میباشد، که در سال 2020 تولید و به بازار عرضه شده است، در ساخت این تلویزیون از امکانات پیشرفته استفاده شده است.. مرورگر اینترنت از دیگر قابلیت هایی است که می تواند جست و جو در صفحات مختلف وب را برایتان فراهم سازد و ساعت ها گشت و گذار در اینترنت را برایتان مقدور کند آن هم در نمایشگر با کیفیت و بزرگ 65 اینچی .

تلویزیون سامسونگ 65TU7170  با داشتن کیفیت تصویر حرفه ای 4K برای آنهایی که به کیفیت تصویر تلویزیون اهمیت میدهند این مدل تلویزیون گزینه بسیار مناسبی است.دارای توان صوتی 20 وات می باشد که توانایی این را دارد تا تجربه شنیداری و دیداری خاص و به یاد ماندنی را برای مخاطبین خود رقم بزند. تلویزیون سامسونگ در کنار امکانات پیشرفته و متنوع از طراحی شیک و کار پسندی نیز بهره میگیرد که بدون شک به دکور خانه جلوه ای خاص و با شکوه می دهد.

در یک کلام با خرید این تلویزیون می توانید لحظات شاد و مهیج داشته باشید . مرورگر اینترنت از دیگر قابلیت هایی است که می تواند جست و جو در صفحات مختلف وب را برایتان فراهم سازد و ساعتها گشت و گذار در اینترنت را برایتان مقدور کند آن هم در نمایشگر با کیفیت و بزرگ 65 اینچی انگیزی را داشته باشید.یکی از محصولاتی که در فروشگاه دوزین در دسته محصولات خاص و پرفروش نیز میباشد، تلویزیون سامسونگ 75TU7170 میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65TU7170

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
15.4
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
20W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K UHD
تکنولوژی سه بعدی
ندارد
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
2160×3840
توان خروجی صدا
20W
ویژگی های صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 پورت
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant و Alexa
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
+A
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
سری 7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
ضبط صدا
ندارد
تعداد ورودی Component
ندارد
ورودی ویدئو Composite
ندارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
نداد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
OSD Language
ندارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
129.0×82.3×25.0
ابعاد بسته (سانتی متر)
144.8×87.5×17.2
پورت RS-232C
ندارد
کشور سازنده
چین
کشور منتاژ کننده
اسلوواکی
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
ندارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست