×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 75TU7170

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :75TU7170
سیستم عامل : تایزن
خروجی صوتی : 20 وات
سری پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت :  2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل
پورت ها :2عدد HDMI و 1 عدد USB

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 75TU7170

مشخصات تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 75TU7170

با خرید تلویزیون سامسونگ، نهایت کیفیت و وضوح را از یک تلویزیون با رزولوشن بالا خواهید دید. تلویزیون های سامسونگ با توانایی نمایش تصویری به مراتب بهتر، همراه با طراحی فوق العاده خود مطمئنا شما را به وجد میاورند. تلویزیون سامسونگ 75TU7170 از محصوالت سال 2020 شرکت سامسونگ می باشد که با کیفیت 4K وارد بازار شده است.

این تلویزیون هوشمند در کنار ویژگی های فوق العاده ی خود با قیمتی پایین تر از انتظار در بازار موجود می باشد ، این تلویزیون دارای وای فای میباشد و این خود گواهی بر استفاده از تکنولوژی های به روز در این محصول است. کیفیت تصویر در این تلویزیون 4K است وبا رزولوشن 2160×3840 ساخته شده است.بهره گیری از قابلیت هایی مانند HDR و Enhancer Contrast سبب شده است که تصاویری با ریز ترین جزییات نمایش داده شود.سیستم عامل این مدل Hub Smart است.

 با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون اولد ال جی 77C1 اشاره کرد، که می توان این محصول را به عنوان یکی از تلویزیون های مدرن امروزی دانست. شما همچنین می توانید در بین دیگر مدل های این شرکت محصولاتی با ویژگی های خاص و امکانات بالا مشاهده نمایید

تلویزیون سامسونگ TU7170 مثل بیشتر تلویزیون ها از دو بلندگوی 10 وات برخورداره که در مجموع توانایی خروجی صدای 20 وات را دارد. در ادامه به بررسی ویژگی ها و فناوری های به کار رفته در این تلویزیون هوشمند می پردازیم.

طراحی شیک و بی نظیر تلویزیون سامسونگ 75TU7170

طراحی شیک و بی نظیر تلویزیون سامسونگ 75TU7170

تلویزیون چه خاموش باشد چه روشن همیشه در معرض دید قرار دارد و توجه ویژه ای به آن می شود. یکی از بخش های مهمی که کاربران به آن توجه زیادی دارند طراحی و ساختار محصول است، تلویزیون سامسونگ TU7170 از شیک ترین و کاربر پسند ترین تلویزیون های تولید شده سامسونگ بوده که کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. صفحه نمایش این تلویزیون مشکی طراحی شده است.

پایه های دو شاخه ای در این تلویزیون به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که به تنهایی وزن آن را متحمل می شود. با داشتن قابلیت نصب بر روی دیوار می توان از فضای بیشتری برخوردار بود هم چنین با وجود براکت می توانید صفحه نمایش LED را به هر طرفی بچرخانید.شرکت سامسونگ با پنهان کردن کابل ها و پورت های ارتباطی در پشت تلویزیون، یک راه حل ایده آل برای نظم بخشیدن به کابل های تلویزیون ارائه داده است که بی نظمی را کاهش می دهد.

تلویزیون سامسونگ 75TU7170 حتی زمانی که خاموش است ظرافت و زیبایی کم نظیری دارد.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 75TU7170

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 75TU7170

کیفیت صدای خوب داشتن برای تلویزیون یک امتیاز عالی محسوب میشود چون اگر تلویزیون صدا را با کیفیت پایین پخش کند باعث کسل شدن کاربر در هنگام تماشای تلویزیون میشود برای همین در هنگام خرید تلویزیون به این ویژگی نیم نگاه خاصی میکنند.  تلویزیون سامسونگ 75TU7170 دارای 2 بلندگویی که در مجموع 20 وات تولید می کنند می تواند باعث ایجاد صدای فراگیر شود.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این تلویزیون دارا بودن دستیار های صوتی از قبیل AmazonAlexa، Bixby و GoogleAssistant است.با اتصال این دستیارهای صوتی به تلویزیون می توانید از طریق صدایتان، تلویزیون را روشن و خاموش کنید، صدای آن را کم و زیاد کرد و یا کانال ها را تغییر دهید. این دستیارهای صوتی امکان اتصال به هر نوع وسیله ی هوشمند که قابلیت پشتیبانی از آن ها داشته باشد.

متصل می شوند. همچنین باید گفت که طراحی شیک و براق این محصول باعث شده است تا در مرکز توجهات قرار بگیرد و تمام نگاهها را به سمت خود متمایل کند. باید گفت که این محصول از وجود قابلیتهای پیشرفته دیگری بهره میبرد که در ادامه درباره هر کدام توضیح کوتاهی را به معرف حضورتان خواهیم رساند.

کیفیت تصویر در تلویزیون 75TU7170

کیفیت تصویر در تلویزیون 75TU7170

تلویزیون سامسونگ 75TU7170 به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است. به واسطه صفحه نمایش کریستال و پردازنده 4K Crystal که در این تلویزیون به کار رفته است تصاویر فوق العاده ای را مشاهده خواهید کرد. تلویزیون UHD سامسونگ TU7170 با مجهز یودن به فناوری های مخالف در زمینه بهبود کیفیت تصویر باعث میشود تا از تماشای محتوای مورد عالقه خود در این تلویزیون لذت کافی را ببرید.

این تلویزیون با برخورداری از کیفیت تصویر 4K و وضوح تصویر 2160x3840 پیکسل، کیفیت تصویری تا چهار برابر بیشتر از تلویزیون های HD Full با رزولوشن تصویر فوق العاده در اختیار شما قرار میدهد. به این ترتیب تصاویر فراتر از کیفیت معمولی و کاملا واضح و شفاف از صفحه نمایش تلویزیون پخش خواهد شد و شما را در فیلم و بازی غوطه ور میسازد.

تلویزیون 75TU7170 با مجهز بودن به فناوری HDR10 جان دوبارهای به تصاویر خواهد بخشید. توسط این فناوری محدودهی روشنایی تلویزیون افزایش داده خواهد شد. بدین وسیله نکات برجسته و جزئیات ریز و دقیق هر صحنه ای چه تاریک چه روشن ارائه داده میشود. همچنین نرخ کنتراست نیز بالا میرود تا از این طریق محتواها به صورت طبیعی تر و غنی تر و عمیقتر و با تاثیرگذاری بیشتر به معرض دید گذاشته شوند.

توسط فناوری Dimming Micro تمام جزئیات بازسازی میشوند و صحنه ها با سطح دقیق تری از کنتراست و رنگ پخش خواهند شد. از این جهت تصاویری تمام و کمال و با عمق و تاثیر گذاری بیشتر ارائه داده خواهند شد.

صفحه نمایش Display Crystal در تلویزیون 2020 سامسونگ 75TU7170

صفحه نمایش Display Crystal در تلویزیون 2020 سامسونگ 75TU7170

سامسونگ به پردازنده قدرتمند تصویر کریستالی مجهز شده است. یکی از عواملی که تلویزیون 75TU7170 را از سایر تلویزیون های ال ای دی معمولی متمایز میکند مجهز بودن به صفحه نمایش کریستالی و پردازنده کریستالی 4K میباشد. تلویزیون سامسونگ TU7170 از پردازنده کریستالی 4K برای پردازش و بهبود کیفیت تصویر استفاده میکند. تلویزیون هایی که از این پردازشگر برخوردار هستند، کیفیت تصویر عالی را ارائه می دهند.

display Crystal در تلویزیون سامسونگ TU7170 تصاویر و رنگ ها را با وضوح و کیفیت بسیار خوبی پخش میکند. این پردازشگر تصویر صحنه را پردازش کرده و با بهبود رنگ، بالا بردن کنتراست و بهبود محتوای HDR در نهایت تصاویر واقعی را به نمایش میگذارد. این پردازنده به کمک تکنولوژی هایی که برای بهبود کیفیت تصویر در تلویزیون TU7170سامسونگ به کار رفته است کیفیت تصاویر را ارتقا میدهد. در نهایت شما شاهد تصاویری واقعی و شفاف با کنتراست بالا و کیفیت فوق العاده ای خواهید بود.

سیستم عامل سمارت هاپ در تلویزیون اسمارت TU7170

سیستم عامل سمارت هاپ در تلویزیون اسمارت TU7170

قابلیت Hub Smart قابلیتی است که در تلویزیون های هوشمند سامسونگ وجود دارد این قابلیت پیشرفته باعث شده است که تلویزیون های سامسونگ از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار شوند. به طور کلی اگر تلویزیونی از قابلیت Hub Smart برخوردار باشد، کاربر می تواند به راحتی فیلم، برنامه های سامسونگ، ویدیو و کلیپهای وب را جستجو و از آنها استفاده کند و حتی با دوستان خود نیز صحبت نماید.

Hub Smart ،برگه ای جداگانه به نام Apps Samsung دارد. Apps Samsung شامل برنامه هایی است که مخصوص تلویزیون است. طراحی و ظاهر Hub Smart در طی چند سال اخیر تغییرات فراوانی کرده است و این صفحه نیز از پیشرفت تکنولوژی در امان نبوده. برخی از این پیشرفت ها عبارتند از ظاهر جذاب، طراحی زیبا، دسترسی آسان و سریع به انواع برنامه های کاربردی و دسترسی بیشتر.

محصولات اسمارت امروزه بش از پیش وارد منازل شده است، اگر شما هم تصمیم به خرید محصولی خاص دارید پیشنهاد میکنیم تلویزیون سامسونگ 65TU7170 را از دست ندهید.

قابلیت one remote در تلویزیون TU7170 

قابلیت one remote در تلویزیون TU7170

تلویزیون TU7170 با استفاده از این قابلیت قادر است تمام دستگاههای خارجی متصل شده توسط تشخیص خودکار را بدون هیچگونه تنظیم اضافی کنترل کند. حالا میتوانید جستجوی همیشگی برای کنترل از راه دور مناسب برای هر وسیله را متوقف کنید و تنها با استفاده از یک کنترل از راه دور دسترسی سریع به تمام دستگاه ها و مطالب خارجی متصل خود پیدا کنید.

همچنین این ریموت امکان مدیریت کردن تمامی پخش کننده های صوتی و تصویری متصل شده به تلویزیون را فراهم خواهد کرد، همچنین میتوان با استفاده از این ریموت جستوجوی صوتی انجام داد و برای تلویزیون خود پیام های صوتی ارسال کرد.

قابلیت Contrast Enhancer در در تلویزیون هوشمند 75TU7170

این فناوری زمانی بیشترین کاربرد را درد که صحنه های اصلی از کنتراست چندان مطلوبی برخوردار نباشند، صحنه ها با وجود این قابلیت با رنگهای غنی تر به نمایش گذاشته میشوند و سبب میشود که کیفیت تصویر در این تلویزیون بسیار بالا  رود و بصورت کامال واضح و جذاب تصاویر را نمایش می کند.

قابلیت HDR در ال ای دی سامسونگ 75TU7170 

قابلیت HDR در ال ای دی سامسونگ 75TU7170

قابلیت HDR باعث افزایش روشنایی و محدوده کنتراست صفحه نمایش می شود. استفاده از HDR تغییری در رزولوشن تصویر انجام نمی دهد و جایگزینی برای رزولوشن 4K نمی باشد. عالوه بر تاثیر HDR روی روشنایی و کنتراست، همچنین میزان کیفیت رنگ را نیز افزایش می دهد.کیفیت نمایش داده شده در تلویزیون هایی با قابلیت HDR به میزان روشنایی صفحه نمایش بستگی دارد و با واحد Nit مشخص می شود هنگامی که تلویزیون با قابلیت HDR ،تصویر با محتوای HDR را تشخیص می دهد.

رنگ سفید روشن به طرز بسیار شفافی به نمایش گذاشته می شوند. همچنین میزان عمق تیرگی رنگ مشکی بهتر شده و جزئیات پنهان بیشتری از تصویر نیز نمایش داده می شود. به عنوان مثال، در یک صحنه غروب نور روشن خورشید و بخش های تاریک تر تصویر را با وضوح مشابه، همراه با تمام سطوح روشنایی بین این دو را شاهد می باشیم.

جمع بندی تلویزیون 75 اینچ سامسونگ 75TU7170

جمع بندی تلویزیون 75 اینچ سامسونگ 75TU7170

تلویزیون سامسونگ 75TU7170 با امکانات متوسط و ساده برای کاربران طراحی شده است که با تهیه آن میتوانند لحظات شادی را سپری کنند. کیفیت تصویر 4K از برجسته ترین مشخصات تصویری این تلویزیون میان رده محسوب میشوند که در کنار بخش صوتی آن با توان 10 وات و همچنین بلندگوهایی با حالت فراگیرشان هم از نظر صوتی و هم از نظر تصویری کاربران را از خود راضی نگه می دارند.

تلویزیون سامسونگ در کنار امکانات پیشرفته و متنوع از طراحی شیک و کار پسندی نیز بهره میگیرد که بدون شک به دکور هر خانه ای جلوه ای خاص و با شکوه می دهد.در یک کلام  با خرید تلویزیون سامسونگ 75TU7170 میتوانید لحظات شاد و مهیج داشته باشید. مرورگر اینترنت از دیگر قابلیت هایی است که می تواند جست و جو در صفحات مختلف وب را برایتان فراهم سازد و ساعتها گشت و گذار در اینترنت را برایتان مقدور کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75TU7170

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
15.4
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
20W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K UHD
تکنولوژی سه بعدی
ندارد
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
2160×3840
توان خروجی صدا
20W
ویژگی های صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 پورت
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant و Alexa
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
+A
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
سری 7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
ضبط صدا
ندارد
تعداد ورودی Component
ندارد
ورودی ویدئو Composite
ندارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
نداد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
OSD Language
ندارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
129.0×82.3×25.0
ابعاد بسته (سانتی متر)
144.8×87.5×17.2
پورت RS-232C
ندارد
کشور سازنده
چین
کشور منتاژ کننده
اسلوواکی
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
ندارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست