×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلويزيون کیولد سامسونگ 85Q70T

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :85Q70T
سری :
سیستم عامل :تایزن
نوع صفحه نمایش :QLED
توان صوتی :20وات
سرعت رفرش تصویر :120 هرتز
سال ساخت :2020 میلادی
کیفیت تصویر :4K Ultra HD
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 85 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 85Q70T

مشخصات تلویزیون 85 اینچ QLED اسمارت سامسونگ 85Q70T

شرکت سامسونگ به مدت 14 سال در لیست اولین تولید کنندگان تلویزیون در دنیاست و محصولات این شرکت در سراسر دنیا پخش شده است. تلویزیون سامسونگ 85Q70T یکی از جدیدیترین محصولات شرکت سامسونگ که در سال 2020 به بازار معرفی شده است که دارای امکانات متعددی است که این محصول را از دیگر محصولات مجزا می کند. با پشتیبانی از فناوری هایی نظیر Quantum HDR و Quantum Dot و Dual LED  توانایی تولید تصاویری با کیفیت خارق العاده را داراست که چشم بیننده را خیره نگه می دارد.

تلویزیون 85Q70T مجهز به صفحه نمایش 85 اینچی QLED است و تصاویری با کیفیت 4K تولید می کند. این محصول توانایی بالایی در نشان دادن محتوای HDR دارد و تصاویر را با نهایت رنگ و کنتراست نشان می دهد. صفحه نمایش بزرگ و برخورداری از رزولوشن تصاویر 3840*2160در کنار پردازنده پرقدرت Quantum 4K توانایی خلق تصاویر را با بالاترین کیفیت و کنتراست دارست. همانند دیگر محصولات سامسونگ، شرکت سامسونگ در این محصول از سیستم عامل تایزن استفاده کرده است. این امکان برای کاربر فراهم است تا با اتصال به اینترنت به راحتی از طریق تلفن همراه به تلویزیون متصل شده و آن را کنترل کند.

با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به مانیتور شیائومی ۳۴ اینچی مدل Mi Curved Gaming اشاره کرد، که می توان این محصول را به عنوان یکی از تلویزیون های مدرن امروزی دانست. شما همچنین می توانید در بین دیگر مدل های این شرکت محصولاتی با ویژگی های خاص و امکانات بالا مشاهده نمایید.

این محصول دارای ریموت کنترل جادوییست که علاوه بر کنترل تلویزیون از طریق فرمان صوتی، می توان از شبکه های محبوبی همچون You Tube و Netflix نهایت لذت را برد. طراحی این محصول بسیار جذاب است به طوری که با گوشه های باریک این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا در هنگام تماشای تلویزیون تمرکز خود را افزایش داده و از محتوای در حال پخش لذت ببرد. همچنین با استفاده از فناوری Ambient Mode کاربر می تواند از این تلویزیون به عنوان یک قاب عکس در خانه استفاده کند.

علاوه بر تصویر زیبا در تلویزیون سامسونگ Q70T ، کاربر شاهد سیستم صوتی بسیار کارآمدی است که با خلق صداهایی بسیار طبیعی و رسا چشم بیننده را به خود معطوف کرده است. با کمک بلندگوهایی با مجموع توان خروجی 20 وات در کنار فناوری Dolby Digital Plus به خلق صدایی بسیار رسا و طبیعی کمک کرده است.

فناوری Quantum Dot تلویزیون سامسونگ 85Q70T

فناوری Quantum Dot تلویزیون سامسونگ 85Q70T

تلویزیون سامسونگ Q70T مجهز به فناوری Quantum Dot است که توانایی تولید نور و روشنایی پس زمینه را داراست. شرکت سامسونگ از این فناوری برای افزایش کیفیت محتوای ارائه شده استفاده می کند. این فناوری باعث افزایش حجم رنگها شده و کاربر توانایی دیدن طیف وسیعی از رنگها را دارد.

همچنین با کمک فناوری HDR این تلویزیون قادر به نمایش دادن تصاویری با حداکثر رنگهای طبیعی و به کار رفته در آن با کیفیت بسیار بالا می باشد. این ویژگی یکی از ویژگی هاییست که این محصول را از دیگر تلویزیون های LED متمایز می کند. به طوری که تلویزیونهای QLED دارای کنتراست تصویر بالاتری نسبت به سایر محصولات هستند. این فناوری های و ویژگی های منحصر به فرد این محصول را از دیگر محصولات متمایز می کند.

ویژگی های تصویر در تلویزیون سامسونگ Q70T

ویژگی های تصویر در تلویزیون سامسونگ 85Q70T

عملکرد بالای هر محصول را پردازنده محصول بر عهده دارد و پردازنده قدرتمند برای خلق تصاویر با کیفیت بالا بسیار تاثیر گذار است. تلویزیون 85Q70T درای پردازنده پرقدرت Quantum 4K  می باشد که توانایی زیادی برای تولید تصاویری با کیفیت بالا دارد. این پردازنده تصاویر خروجی را با سرعت بسیار بالا بررسی می کند و محتوایی که کیفیت آنها پایینتر از 4K باشند را شناسایی کرده و آنها را تقویت می کند و در حد کیفیت 4K ارائه می دهد. 

تلویزیون سامسونگ 85Q70T دارای رزولوشن 3840*2160 است و قادر است رزولوشن تصاویر خروجی را بالا برده و برای کاربر به نمایش بگذارد. این بدان معناست که این پردازنده می تواند باعث افزایش رنگ، کیفیت و کنتراست تصاویر خروجی گردد. همچنین این محصول مجهز به فناوریDual LED  می باشد که میتواند در خلق تصاویر با کیفیت بالا موثر باشد.

داشتن یک LED دیگر توانایی تلویزیون را برای بدون نقص کردن تصاویر خروجی بسیار بالا می برد. در این فناوری از دو LED استفاده شده است که یکی از آنها منبع نور پس زمینه است منبع رنگهای سرد به شمار می رود و دیگری منبع تغذیه برای نورهای گرم و درخشان است. بدین ترتیب با کنترل دقیق نور پس زمینه توانایی افزایش عمق رنگ مشکی و سایر رنگ ها را داشته و می تواند در خلق تصاویر با کیفیت و کنتراست بالا ایفا نقش کند. افزایش رنگ در این تصاویر باعث دیدن جزئیات بیشتر در این محصولات شده است.

ویژگی های صدا در تلویزیون 2020 سامسونگ 85Q70T

ویژگی های صدا در تلویزیون 2020 سامسونگ 85Q70T

داشتن صدایی دلنشین از ویژگی های تلویزیون های سامسونگ است و این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست. سامسونگ 85Q70T دارای دو بلندگوست که توان خروجی آنها در مجموع 20 وات است. این تلویزیون صدا را کاملاً منطبق بر تصاویر پخش شده تنظیم می کند و آن را به خوبی و با کیفیت بالا برای بیننده به نمایش می گذارد. این محصول علاوه بر داشتن کیفیت تصاویر بالا، کاربر شاهد پخش صدایی همه جانبه، رسا و روان از این تلویزیون خواهد بود.

این محصول همانند محصولات دیگر این کمپانی مجهز به فناوریAdaptive Sound می باشد که می تواند صدا را همانطور که در تلویزیون پخش می شود هماهنگ کند و آن را با محتوای در حال نمایش پخش نماید. به کمک فناوری Adaptive Sound Plus صدا در تلویزیون با توجه به محتوای در حال پخش به صورت اتوماتیک تنظیم میشود به طوری که در هناگام تماشای فوتبال یا مسابقات ورزشی این احساس برای کاربر فراهم می شود که در درون ورزشگاه قرار دارد.

از دیگر فناوری های صدا در تلویزیون سامسونگ Q70T می توان Dolby Digital Plus و Dialog Enhancement اشاره کرد که صدای دریافتی را به صورت روان و طبیعی برای کاربر ارائه می دهند. تلویزیون سامسونگ 85Q70T محصول برای مکان های با ابعاد کوچک و متوسط بسیار مناسب و کارآمد است اما اگر به هر دلیلی کاربر صدای بلنتر می خواد می تواند با تهیه ساندبار یا سیستم صوتی این مشکل را حل کند.

طراحی در تلویزیون 85 اینچ سامسونگ 85Q70T

طراحی در تلویزیون 85 اینچ سامسونگ 85Q70T

بدون شک طراحی هر محصول بیانگر نمایش تکنولوژی شرکت سازنده آن محصول است. تلویزیون های سامسونگ دارای کیفیت و طراحی منحصر به فردی هستند. به طوری که این محصولات دارای کیفیت خاصی بوده و با ظرافت هر چه تمامتر طراحی می شوند. همانند دیگر محصولات، تلویزیون سامسونگ 85Q70T دارای براکت مخصوص بوده که می تواند به دیوار نیز متصل شده و با وسایل خانه ست شود.

یکی از ویژگی هایی که این محصول دارد فناوری Ambient Mode است که این محصول میتواند همانند تابلویی زیبا در منزل آویزان شده و زیبایی خاصی را به منزل کاربر می بخشد. همچنین در این محصول شرکت سامسونگ از لبه های باریک که همانند محصولات دیگر این شرکت است استفاده کرده است. فاصله صفحه نمایش با این گوشه ها بسیار کم است به طوری که کاربر هنگام تماشای تلویزیون می تواند تمرکز خود را حفظ کند. از سویی این محصول دارای پایه های پلاستیکی هشتی شکل است که از پلاستیک درجه یک ساخته شده و زیبایی بسیار زیادی را به تلویزیون می بخشد.

همچنین تلویزیون هوشمند سامسونگ 85Q70T از تیونر DVB- T2/C/S2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه دیجیتال را داراست. از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند. شرکت ال جی از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است.

سیستم عامل تایزن در تلویزیون QLED سامسونگ Q70T

سیستم عامل تایزن در تلویزیون QLED سامسونگ 85Q70T

از دیگر قسمتهای مهم و تشکیل دهنده تلویزیون های اسمارت سامسونگ می توان به سیستم عامل اشاره کرد. سیستم عامل انحصاری شرکت سامسونگ سیستم عامل تایزن نام دارد که این شرکت از آن در ساخت تلویزیون های اسمارت و جدید این شرکت در سالهای اخیر استفاده کرده است. سیستم عامل یکی از مشخصاتی است که کارایی محصول را به مدت زیادی تحت تاثیر قرار داده و یک سیستم عامل خوب باعث کاریابی بهتر و عمر مفید دستگاه می شود.

با استفاده از سیستم عامل تایزن امکان اجرای اپلیکیشن‌‌های اندروید بر روی تلویزیون امکانپذیر گشته است.محدودیت استفاده از سیستم عامل های قدیمی با استفاده از این سیستم عامل برطرف شده است. از دیگر مشخصات این سیستم عامل می توان به سرعت بالای این محصول در اجرای دستورات ورودی اشاره کرد که باعث افزایش بهره ‌وری و عملکرد بهتر دستگاه‌ می‌شود.

ریموت کنترل جادویی تلویزیون 4K سامسونگ Q70T

ریموت کنترل جادویی تلویزیون سامسونگ Q70T

تلویزیون سامسونگ 85Q70T  مجهز به ریموت کنترل همه کاره است که ضمن داشتن امکانات بالا، دارای طراحی بسیار زیباییست. با استفاده از ریموت کنترل جادویی این محصول، می تواند آن را به خوبی مدیریت کرد. کاربر می تواند از طریق بلوتوث و وای فای به دیگر وسایل الکترونیکی موجود در منزل و یا به گوشیهای هوشمند متصل شد و از آن استفاده کرد.

سیستم عامل تایزن در این تلویزیون قابلیت جستجوی صوتی و دستورات صوتی را نیز در اختیار کاربر قرار داده است، این محصول از دستیار صوتی  Google Assistant، Bixby  و Alexa  نیز پشتیبانی می کند. بدین ترتیب کاربر به هر امکاناتی که بخواد با استفاده از این ریموت کنترل هوشمند دسترسی دارد و می تواند از آنها استفاده کند.

حالت بازی تلویزیون 85Q70T سامسونگ 

حالت بازی تلویزیون سامسونگ 85Q70T

برای کسانی که به بازی های کامپیوتری علاقه دارند و همچنین برای گیمر ها این محصول به شدت توصیه می شود. سامسونگ 85Q70T دارای حالت بازی یا Game Mode می باشد. با استفاده از فناوری های Auto Game Mode یا ALLM هنگام اتصال تلویزیون به کنسول های بازی PlayStation و Xbox میزان Input Lag به حداقل برسد و کاربر می تواند بازی ها را با دقت بیشتری بازی کند.

به عبارت دیگر با استفاده از پردازهنده پر قدرت خود کاربر میتواند صحنه های سریع و اکشن را به صورت طبیعی و با سرعت بالا مشاهده کند و هیچ اختلالی در ارائه تصاویر خروجی برای گیمر به وجود نمی آید. تلویزیون سامسونگ 65TU8502 هم یکی از بهترین مدل های شرکت سامسونگ میباشد که پیشنهاد میدهیم این مدل که از امکانات و طراحی زیبا و مدرنی برخوردار است هم در گزینه های انتخابی خود قرار دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
85Q70T

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
باتری، کابل برق، دفرتچه راهنما
وزن
104.7 lb.
نوع صفحه نمایش
تخت
توان مصرف برق
AC110-120V 50/60Hz
رزولوشن فیلم
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3480*2160
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Multiroom Link
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
دارد
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
Wide Viewing Angle
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Quantum Processor 4K
تعداد ورودی Component
1 عدد
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 عدد
اپتیکال
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
74.7" * 42.6" * 2.4"
ابعاد بسته (سانتی متر)
82.3" * 49.1" * 10.2"
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
تگ اشتراک گذاری NFC
دارد
کنترل جادویی
دارد
Miracast
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست