×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q60B + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
39,700,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :65Q60B
کیفیت تصویر :4K
دارای سیستم عامل :تایزن
خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت : 2022 میلادی
مجهز به پورت های :USB و HDMI
دارنده ی قابلیت :Mega Contrast
دارای قابلیت :Quantum HDR
پشتیبانی از دو فرمت :HDR10PRO و HGL
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون های کیولد سامسونگ جز پر طرفدار ترین مدل های بازار هستند زیرا به نسبت تلویزیون های OLED قيمت مناسب تری دارند و در کنار آن کیفیت تصویر واقعی را پیش روی کاربران قرار می دهند . سامسونگ که از سال 2017 به رونمایی از این تکنولوژی پرداخته هر ساله طیف زیادی از تلویزیون های کیولد را روانه ی بازار می کند و آن ها را در گروه های مشخصی طبقه بندی می نماید . یکی از مدل های این کمپانی که در گروه 6 سری کیو واقع شده مدل 65Q60Bمی باشد . این تلویزیون در کل می توان گفت جز تلویزیون های رده متوسط به بالا است و چند پله از تلویزیون های پرچمدار پایین تر است . اما سامسونگ برای این تلویزیون خود کم و کسری نگذاشته و آن را مجهز به فناوری های بسیار پیشرفته و به روز کرده است . در کل می توان گفت این تلویزیون در پاسخ به کسانی تولید شده که قصد پرداخت هزینه های زیاد برای تلویزیون های گران قیمت ندارند . در ادامه به توضیح کامل در مورد امکانات و کیفیت تصویر این تلویزیون 65 اینچی سامسونگ می پردازیم .

از لحاظ ظاهری و امکانات تلویزیون جدید سامسونگ 65Q60B به نسبت مدل نسل قبلی با بهبود های زیادی رو به رو بوده پس قطعا می تواند نظر خیلی ها را به سمت خود جلب کند و در نشیمن تان بدرخشد . سامسونگ در نسل جدید تصمیم گرفته ظاهری جدید برای تلویزیون خود رقم بزند ، و ظاهری شبیه به مدل های بالا رده ی خود ارائه کند تا چیزی از آن ها کم نداشته باشد . تلویزیون جدید سامسونگ به دلیل داشتن فناوری های مختلف Quantum Processor Lite 4K ، اسکن تصویر 3100 PQI ، One Billion Colour ، Quantum HDR ، Contrast Enhancer ،  Contrast Enhancerو HDR 10+ و ... تصویری با کیفیت فوق العاده به نمایش می گذارد . در واقع هر یک از این فناوری ها نقشی در بهبود کیفیت تصویر دارند. به عنوان مثال پردازنده تصویر Quantum Processor Lite 4K موجب ارتقا کیفیت تصاویر می شود و آن ها به کیفیت فورکی نزدیک می کند . فناوری One Billion Colour نیز موجب ارائه ی میلیون ها رنگ می شود و تصاویر را به صورت واقعی تر به نمایش می گذارد .

اگر از لحاظ کیفیت صدا بخواهیم در مورد تلویزیون سری 6 سامسونگ بحث کنیم ، باید گفت این تلویزیون از سیستم صوتی متناسب با این نسل بهره می برد و کیفیتی قابل قبول ارائه می کند . در واقع فناوری هایی از قبیل Dolby Digital Plus ، Adaptive Sound ، فناوری Q-Symphony ، Object Tracking Sound Lite و ... به کمک بلندگو های 20 واتی می آیند و صدایی فراگیر را عرضه می کنند . این تلویزیون هوشمند از امکانات زیادی بهره می برد بنابراین هم کار شما را در کنترل سایر دستگاه های هوشمند راحت می کند ، هم بساط سرگرمی شما و اعضای خانواده تان را فراهم می کند . در واقع تلویزیون سامسونگ با دارا بودن سیستم عامل تایزن ، دسترسی شما را به هزاران برنامه و فیلم های متنوع مهیا می کند . قابلیت SmartThings هم امکان کنترل دستگاه های سازگار را به شما می دهد . سامسونگ امکان برقراری تماس ویدیویی از راه دور را به شما می دهد ، تنها کافسیت از دوربین گوشی برای برقراری تماس استفاده کنید.

طراحی ظاهری شبیه به بالا رده ها در تلویزیون سامسونگ 65Q60B

اگر به تلویزیون 2022 و تلویزیون سال قبل نگاهی بیاندازید سریعا متوجه می شوید که کمپانی سامسونگ امسال بهای زیادی به طراحی تلویزیون هایش داده و تلویزیون رده متوسط خود را با ظاهری شبیه به بالا رده ها روانه ی بازار کرده است . در واقع مدل سال قبل یعنی Q60A با ظاهری بسیار معمولی روانه ی بازار شده ولی سامسونگ در این نسل جدید سعی کرده مدل جدیدش ظاهری جذاب تر و خواستنی تر داشته باشد . در این نسل دیگر شاهد پایه های دو شاخه ای معمولی نخواهید بود و سامسونگ از طراحی جدید برای ساخت این پایه ها بهره گرفته است . این پایه به صورت تخت ساخته شده و در قسمت میانی صفحه نمایش تلویزیون وصل می شود . این پایه اندازه ی مناسبی دارد و به راحتی صفحه نمایش بزرگ 65 اینچی را بر روی خود نگه می دارد . پایه ی جدید ظاهری جدید به تلویزیون بخشیده پس قطعا نمایی زیباتر به نشیمن می دهد .

از آنجایی که امروزه تلویزیون ها با روند باریک تر شدن قاب اطراف صفحه نمایش مواجه هستند و دیگر جایی برای تلویزیون های قاب دار در بازار وجود ندارد ، تلویزیون جدید سامسونگ نیز از قاب باریک در اطراف صفحه نمایش بهره می برد و تلویزیون بسیار مدرن تر به نظر می رسد . پایه و قاب اطراف صفحه نمایش هر دو با رنگ مشکی دیزاین شده اند و هارمونی جذابی به وجود می آورد . در پشت تلویزیون یک سری پورت ها تعبیه شده اند که می توانید از آن ها برای اتصال به دستگاه های خارجی استفاده کنید . این درگاه ها شامل 4 عدد پورت اچ دی ام ای ، دو عدد پورت یو اس بی ، کامپوننت ، کامپوزیت ، پورت LAN، خروجی صوت دیجیتال و ... می باشد .

کیفیت بالای صفحه نمایش کیولد صفحه نمایش تلویزیون 65Q60B

تلویزیون سامسونگ 65Q60B مجهز به رزولوشن 3,840 ×  2,160پیکسل و پنل QLED می باشد . این پنل یکی از معروف ترین فناوری های تصویر سامسونگ است که از سال 2017 توسط این کمپانی معرفی شده و در تلویزیون ها به کار گرفته می شود . این فناوری انقلاب عظیمی در تلویزیون های سامسونگ به پا کرد و موجب شده تلویزیون های این کمپانی جایگاه ویژه ای در بازار دست و پا کنند . در این پنل از نقاط کوانتومی متعددی استفاده شده که هر کدام به نوبه ی خود نور و رنگ منعکس می کنند ، این نور و رنگ منتشر شده موجب می شود تلویزیون کیفیت تصویر عالی داشته باشد . در واقع نور و رنگ یکی از اصلی ترین مولفه ها برای افزایش کیفیت تصویر هستند که این فناوری به کمک فناوری های پیشرفته ی دیگری به ارتقا آن ها می پردازد . در ادامه به توضیح بیشتر در مورد این فناوری ها می پردازیم .

یکی از فناوری های پیشرفته ای که با ظهورش در تلویزیون های کیولد ، باعث ارتقا کیفیت شد ، قابلیت Quantum Processor Lite 4K می باشد . این پردازنده تصویر از جمله پردازنده های مقرون به صرفه ای هستند که سامسونگ در سری 6 تلویزیون های خود به کار گرفته تا قیمت تلویزیون هایش چندان بالا نرود . این پردازنده موجب می شود تصاویری که کیفیت پایین دارند در حد کیفیت فورکی به نمایش در آیند . در این تلویزیون از اسکن تصویر 3100 PQI استفاده شده که موجب می شود تصاویر سریعی که تاری زیاد دارند به صورت صاف و روان به نمایش در آیند .

قابلیت One Billion Colour نیز همانطور که از نامش پیداست رنگ های بسیار زیادی را به نمایش در می آورد و موجب می شود تصاویر نمایش داده شده واقعی تر به نظر برسند . Quantum HDR كه مختص تلویزیون های سامسونگ است ، موجب می شود تصاویر با عمق بهترین نمایش داده شوند و سایه ها بهتر از همیشه پیش روی مخاطبان قرار گیرند . سایر فناوری های Contrast Enhancer ،  Contrast Enhancerو HDR 10+ بر روی کنتراست و عمق تصویر اثر می گذارند و آن ها را بهبود می دهند .

کیفیت صدا و سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ Q60B

طبق روال در تلویزیون سامسونگ از بلندگو های با توان 20 وات استفاده شده و سامسونگ برای ارائه کیفیت عالی صدا تنها به این بلندگو ها بسنده نکرده و از تکنولوژی های زیادی در این سیستم صوتی استفاده کرده است . یکی از این فناوری ها ، Dolby Digital Plus می باشد که از نوع MS12 2ch می باشد . با کمک فناوری Dolby Digital Plus ، صدای فراگیر را به سبک سینما را در سراسر نشیمن خواهید شنید به همین دلیل تجربه بهتری موقع تماشای محتوای مختلف از تلویزیون خواهید داشت .

 فناوری پیشرفته ی دیگر Adaptive Sound می باشد که با کمک هوش مصنوعی به تجزیه و تحلیل صحنه می پردازد و بر اساس آن صدای مناسب و مطابق با صحنه را ارائه می کند ، پس به صورت بلادرنگ و بدون تاخیر می توانید صدای هماهنگ با تصویر را بشنوید . از آنجایی که این تلویزیون دارای صفحه نمایش 65 اینچی است ، شاید بلندگو های 20 واتی چندان جواب گوی فضاهای بزرگ نباشند ، به همین دلیل سامسونگ از فناوری Q-Symphony بهره گرفته تا به کمک سانبار سازگار خارجی بتوانید صدا را تقویت کنید و آن را با کیفیت و قدرت بهتری بشنوید . در واقع این فناوری موجب می شود با صدای تلویزیون و ساندبار هماهنگ شوند و صدا حالتی فراگیر به خود بگیرد . فاوری Object Tracking Sound Lite نیز موجب می شود بدون نیز به بلندگو های خارجی صدا را به صورت سه بعدی بشنوید .

سیستم عامل تایزن و قابلیت پیشرفته SmartThings در تلویزیون سری 6 سامسونگ

امروزه در تلویزیون ها  امکانات هوشمند به اندازه ی کیفیت تصویر اهمیت پیدا کرده به همین دلیل کمپانی های تولید کننده تلویزیون در کنار سایر امکانات اصلی آن به قسمت هوشمند تلویزیون بهای زیادی می دهند . یکی از قسمت های مهم در این تلویزیون های هوشمند ، سیستم عامل آن ها می باشد . در واقع حتی اگر پیشرفته ترین امکانات در تلویزیون تعبیه شده باشد اما سیستم عاملش رابط کاربری مناسبی نداشته باشد و یا سرعتش کند باشد ، ممکن است کارایی چندانی نداشته باشد . سامسونگ چند سالیست از سیستم عامل اختصاصی خود در تلویزیون ها استفاده می کند و امسال نیز در تلویزیون جدیدش از این سیستم عامل بهره گرفته . البته این نسخه ی سیستم عامل تایزن به نسبت نسل های پیشین هم رابط کاربری بهتری دارد و هم سرعت بالا تر ، بنابراین تجربه ی خوبی موقع گشت و گذار در میان وب سایت ها و یا برنامه های متعدد به شما خواهد داد .

سامسونگ برای این که رضات مخاطبانش را بر انگیزد ، تنها به این سیستم عامل بسنده نکرده و از فناوری های پیشرفته دیگری از قبیل SmartThings در این تلویزیون هوشمند بهره گرفته است . فناوری هوشمند SmartThings می تواند به طور یکپارچه به همه دستگاه های هوشمند شما متصل شود ، سپس با استفاده از هوش مصنوعی بر آن ها نظارت کند و یا از راه دور به کنترل این لوازم سازگار بپردازد . حتی هنگام تماشای تلویزیون می توانید این دستگاه ها را مستقیماً با ریموت یا صدا کنترل کنید. چند سالیست به خاطر ظهور و همه گیری پاندمی کرونا ، کمپانی های تولید کننده تلویزیون به دنبال فناوری های هستند که کار اشخاص را در منزل راحت تر کنند .

سامسونگ نیز برای این که از این قافله عقب نماند به تعبیه برنامه ی تماس تصویریGoogle Duoدر تلویزیون جدیدش پرداخته است . به کمک این برنامه می توایند بر روی صفحه نمایش بزرگ 65 اینچی تماس های ویدیویی برقرار کنید . البته برای استفاده از این قابلیت باید دوربین سازگار SlimFit Samsung را تهیه نمایید . اگر امکان شرایط تهیه این دوربین را ندارید می توانید راه حل ارزان تری را انتخاب کنید و ان هم استفاده از دوربین گوشی همراه  خود برای برقراری تماس های ویدیویی می باشد .

کلام آخر

تلویزیون های سری 6 سامسونگ ، اغلب قیمت بسیار مقرون به صرفه تری به نسبت تلویزیون های پرچمدار و بالا رده ی این کمپانی دارند به طوری که اشخاص بیشتری می توانند به خرید این تلویزیون بپردازند و توان خرید این مدل را دارند . به همین دلیل سامسونگ به این مقوله توجه ویژه ای نشان داده و تلویزیون سری 6 جدیدش را طوری ساخته تا رضایت همه را کسب کند . این تلویزیون 65Q60B از بیشتر امکانات پیشرفته بهره می برد به همین دلیل هم کیفیت بالایی از تصویر را ارائه می دهد ، هم امکانات هوشمند زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد . با خرید تلویزیون رده متوسط به بالای سامسونگ Q60B امکاناتی از قبیل : کیفیت بالای تصویر ، سیستم صوتی 20 واتی ، طراحی زیبای بدنه ، سیستم عامل هوشمند تایزن ، قابلیت SmartThings و ... عایدتان می شود .

برای خرید تلویزیون 2022 سامسونگ شما می توانید به منوی سایت و قسمت تلویزیون ، و دسته ی تلویزیون 2022 سامسونگ مراجعه فرمایید و بهترین و جدیدترین مدل های LED و QLED را مشاهده فرمایید و از قیمت ها و اطلاعات کامل آن ها خبردار باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65Q60B

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری ریموت کنترل - پایه رومیزی - دفترچه راهنما - راهنمای نصب - کابل برق
وزن
وزن با پایه: 27.1 کیلوگرم - وزن بدون پایه: 23.4 کیلوگرم - وزن بسته بندی: 35.9 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
163 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
240
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840x2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
سال ساخت
2022 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک(بدون فرم)
ریموت کنترل
هوشمند
زاویه دید افقی
درجه
سری
6
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Quantum Processor Lite 4K
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کلید روشن/خاموش
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
حسگر روشنایی
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست