×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 65Q83B مدل Q83B سایز 65 اینچ

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :65Q83B
نوع پنل : VA
کیفیت تصویر :4K
نوع صفحه نمایش :QLED
خروجی صدا :60 وات
سیستم عامل :TIZEN
رفرش ریت تصویر :120 هرتز
سال ساخت :2022 میلادی
مجهزبه :4 پورت HDMI و 2 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 65Q83B یک تلویزیون جدید از خط تولید کیولد در سال 2022 است که به تازگی وارد بازار ایران شده است. تا قبل از معرفی تلویزیون های Neo QLED سامسونگ، تلویزیون های QLED پرچمداران این برند محسوب می شدند. این تلویزیون ها با فناوری نقطه کوانتومی همچنان جزو بهترین تلویزیون های موجود در بازار محسوب می شوند زیرا کیفیت تصویر بسیار بالایی دارند. به طور کلی تلویزیون های QLED از نظر سطح روشنایی و طیف رنگ بهتر از تلویزیون های LED معمولی عمل می کنند.

تلویزیون سامسونگ Q83B سایز 65 اینچ با قابلیت بازتولید محتوای 4K با وضوح فوق العاده بالا، تجربه بیننده را به سطح بالاتری از واقع گرایی می رساند. وظیفه نورپردازی پنل تلویزیون توسط فناوری Direct Full Array انجام می شود که سطح بالایی از روشنایی را در کل صفحه ایجاد می کند. تلویزیون 65Q83B سامسونگ در ساختار خود از پردازنده Quantum 4K برای بهینه سازی تنظیمات صدا و تصویر به صورت حرفه ای و هوشمند بهره می برد. یکی از فناوری های جدید و برتر این تلویزیون، Real Depth Enhancer به عنوان الگوریتم بهبود تصویر است که توسط سامسونگ توسعه یافته است.

تلویزیون QLED سامسونگ 65Q83B در قسمت صدا نیز بسیار حرفه ای با قابلیت بازتولید 60 وات صدا ضمن استفاده از فناوری های مختلف صوتی از جمله OTS با قابلیت بازتولید صدا با توجه به موقعیت آن بر روی صفحه نمایش می باشد. تلویزیون پیش روی شما یک مدل هوشمند با سیستم عامل تایزن، دستیار بیکسبی و فناوری SmartThings برای تعامل پیشرفته است. در ادامه این قسمت در دوزین کالا نگاهی کامل به این دستگاه خواهیم داشت.

تلویزیون سامسونگ 65Q83B ساخت 2022 میلادی

طراحی کاملا حرفه ای برند سامسونگ

فقط زیبایی شناسی به عنوان یک حوزه مجزا در طراحی محصول می تواند به راه حلی برای جلب توجه خریداران تبدیل شود. امروزه سبک مینیمالیستی با اصل به حداقل رساندن عناصر بصری اهمیت خاصی در صنعت تلویزیون پیدا کرده است و این امر در تلویزیون های سامسونگ به خوبی جلب توجه می کند. در حالی که این برند در سال 2021 بخش قابل توجهی از تمرکز خود را بر روی طراحی محصول متمرکز کرد و توانست جایگاه بسیار ویژه ای را به دست آورد، در سال 2022 وارد عرصه نرم افزار شد، اما طراحی تلویزیون های آن همچنان پس از گذشته منحصر به فرد است. تلویزیون سامسونگ 65Q83B با طراحی منحصر به فرد مدل های QLED در تمام جنبه های طراحی قدردانی می شود.

در 4 طرف صفحه تلویزیون سامسونگ Q83B سایز 65 اینچ یک قاب بسیار نازک وجود دارد تا از فاصله دور کاملاً دیده نشود. این طراحی بدیهی است که ظاهری مدرن و حرفه ای به تلویزیون بخشیده است، اما جدای از این مقوله، به بیننده این امکان را می دهد که حداکثر ظرفیت صفحه نمایش بیننده را داشته باشد تا محتوا را به صورت فراگیر تماشا کند.

این تلویزیون دارای ظرافت قابل توجهی با کاهش ضخامت بدنه است. تلویزیون Samsung 65Q83B دارای بدنه ای با عمق 54.7 میلی متر است که البته بیشتر از تلویزیون های پایین رده مانند Q60B است. علاوه بر این، ضخامت تلویزیون همچنان کم است و می توان آن را از طریق پایه دیواری 300x400 به دیوار متصل کرد. علاوه بر این، یک پایه نقره‌ای رنگ منحصر به فرد دارد که با یک بخش مشکی باریک‌تر به پنل پشتی ثابت می‌شود. این پایه با متریال فلزی بسیار مستحکم است و وزن پنل گران قیمت را به خوبی نگه می دارد.

طراحی کاملا حرفه ای برند سامسونگ 65Q83B

طیف رنگی غنی در تلویزیون 65Q83B

تلویزیون سامسونگ 65Q83B یکی از تلویزیون های QLED سامسونگ با آخرین تکنولوژی است. احتمالا برای شما هم سوالی پیش آمده که تلویزیون QLED چیست و چه تفاوتی با تلویزیون ال ای دی معمولی دارد؟ تلویزیون های QLED در اصل نوعی تلویزیون ال ای دی هستند که بر اساس نقاط کوانتومی ساخته شده اند تا نور و رنگ حرفه ای تری ارائه دهند.

به طور کلی، نقاط کوانتومی به عنوان مواد نیمه هادی یا رسانای بسیار کوچک در اندازه نانو در نظر گرفته می شوند که با عبور نور از آنها و بسته به اندازه آنها، طیف وسیعی از رنگ ها را بر روی صفحه نمایش می دهند. به طور کلی اندازه بزرگتر این ذرات باعث تولید رنگ قرمز و اندازه کوچکتر آنها باعث تولید رنگ آبی می شود. فناوری نقطه کوانتومی رنگ‌هایی با حجم ۱۰۰% متناسب با فضای رنگی DCI-P3 ایجاد می‌کند. از طرف دیگر، تلویزیون های QLED به حداکثر روشنایی قابل توجهی دست می یابند که هرگز در تلویزیون های معمولی نخواهید دید.

هوش جدید پس زمینه صدا و تصویر

عملکرد کلی تلویزیون ها به طور مستقیم به نوع پردازنده استفاده شده در آنها بستگی دارد. تلویزیون سامسونگ Q83B سایز 65 اینچ از پردازنده کوانتومی منحصر به فرد سامسونگ استفاده می کند. پردازنده کوانتومی 4K تصویر و صدا را به روشی کاملا هوشمند بهینه می کند، به طوری که هنگام تماشای صحنه ها بر روی صفحه نمایش، نفس شما را از دست می دهد. یکی از بهترین فناوری هایی که این تلویزیون 65 اینچی 4K از آن استفاده می کند، AI Upscale است. این فناوری که ارتقاء هوش مصنوعی نام دارد، تمامی منابع بصری را با کیفیتی کمتر از 4K نزدیک به این رزولوشن بهینه می‌کند، بنابراین از این پس حتی می‌توانید محتوای قدیمی‌تر را با وضوح بالا و جزئیات استثنایی تماشا کنید.

کنتراست بالا با Direct Full Array

تاثیر نور بر کیفیت کلی تصویر یک عامل اجتناب ناپذیر است و همانطور که گفتیم تلویزیون های QLED برای بیان بهتر رنگ ها فوق العاده هستند. روشنایی خود عامل مهمی است که بر سایر عناصر کیفیت تصویر تأثیر می گذارد. هنگامی که حداکثر روشنایی تلویزیون بیشتر باشد، نسبت کنتراست به طور طبیعی بهبود می یابد. تلویزیون های ال ای دی معمولا از نور پس زمینه برای تامین روشنایی صفحه استفاده می کنند. تلویزیون 4K سامسونگ 65Q83B از فناوری Direct Full Array استفاده می کند. تلویزیون سامسونگ 65Q83B در واقع به تعداد زیادی LED به طور مستقیم در پنل پشتی و در همه جا مجهز است.

با قابلیت کنترل روشنایی در قسمت های مختلف تصویر از طریق این فناوری می توانید تصاویر کاملا متضاد دریافت کنید. کنتراست قابل توجه بین سیاه و سفید به بیننده این امکان را می دهد که هر صحنه را با جزئیات باورنکردنی ببیند که قبلاً دیده نشده است. فناوری Ultimate UHD Dimming نیز در این تلویزیون برای بهبود کنتراست استفاده شده است که امکان تنظیم کنتراست، وضوح و رنگ را در چندین بلوک جداگانه فراهم می کند.

شدت واقع گرایی باورنکردنی با کوانتوم HDR

یکی از بهترین فناوری های بصری تلویزیون Q83B سامسونگ Quantum HDR نام دارد که ترکیبی از فناوری های شگفت انگیز Quantum Dots و HDR (High Dynamic Range) است. Quantum HDR عمدتاً به تلویزیون های QLED اطلاق می شود که با فناوری HDR سازگار هستند. Quantum HDR با افزایش چشمگیر سطح روشنایی تا 1500 نیت از طریق نقاط کوانتومی تلویزیون QLED، صحنه های پر از زیبایی را با توانایی ایجاد رنگ های واقعی به بیننده ارائه می دهد.

نقاط کوانتومی به نمایش کامل محتوای HDR مانند صحنه‌های غروب خورشید کمک می‌کنند، رنگ‌ها را به شکلی فوق‌العاده خوب و متراکم تولید می‌کنند و 100% فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهند. تلویزیون سامسونگ 65Q83B گواهینامه‌های HDR10+ Adaptive و HDR10+ GAMING را دریافت کرده است تا از مزایای کامل HDR10+ در محتوا و فیلم‌های بازی برخوردار شود. این تلویزیون در واقع می تواند با تنظیم سطوح روشنایی فریم به فریم صحنه های فیلم یا بازی، تجربه بیننده را به طرز شگفت انگیزی به واقعیت نزدیکتر کند.

به اشیا در صحنه ها عمق دهید

ادعای کارشناسان مبنی بر اینکه سامسونگ در سال 2022 بیشترین توجه خود را بر روی بخش نرم افزار متمرکز کرده است، در واقع اشتباه نیست. یکی از فناوری های واقعا منحصر به فرد که انقلابی در کیفیت تصویر تلویزیون های رده بالای این برند ایجاد کرد، Real Depth Enhancer نام دارد. این فناوری در تلویزیون سامسونگ Q83B سایز 65 اینچ با جداسازی اجزای پیش زمینه و عمق بخشیدن به آنها باعث شفافیت، فوکوس و دید آنها می شود.

Real Depth Enhancer اساساً با تقلید از الگوهای رفتاری چشم انسان، مانند تمرکز بر روی اشیاء خاص در محیط، در 4 سطح کار می کند. الگوریتم یک شی را در پیش زمینه محتوا تشخیص می دهد، سپس عنصر انتخاب شده را از پس زمینه جدا می کند. سپس از تقویت کنتراست، وضوح و بهبود بافت استفاده می کند تا سوژه را از پس زمینه متمایز کند، گویی همه چیز سه بعدی به نظر می رسد. این بهترین فناوری در کلاس، کیفیت تصویر پس زمینه را به عنوان فیلم اصلی حفظ می کند. Real Depth Enhancer جانشین برتر ویژگی قبلی Auto Depth Enhancer سامسونگ است.

تلویزیون 65Q83B با امکان محافظت از چشم!

سامسونگ سخت تلاش می کند تا بهترین تجربه مشاهده را برای کاربران خود ایجاد کند. حالت EyeComfort یکی از جدیدترین و بهترین ویژگی های تلویزیون 2022 سامسونگ محسوب می شود که تماشای مداوم تلویزیون و نورهای مضر ساطع شده از صفحه نمایش آن می تواند باعث خستگی و آسیب به چشمان شما شود. حالت EyeComfort در تلویزیون سامسونگ به طور خودکار روشنایی و تن رنگ صفحه را بر اساس سنسور نور داخلی و اطلاعات غروب/طلوع خورشید تنظیم می کند.

هر زمان که حالت Eye Comfort را در شب فعال می‌کنید، سطح نور آبی کاهش می‌یابد و تصاویر با رنگ‌های گرم‌تر ظاهر می‌شوند. این می تواند فشار روی چشمان شما را کاهش دهد در حالی که صحنه ها واضح به نظر می رسند. برای فعال کردن حالت راحتی چشم در تلویزیون سامسونگ، ابتدا باید دکمه Home را روی کنترل از راه دور فشار دهید و سپس به منو بروید. در این بخش باید General & Privacy و Smart Mode Settings را انتخاب کنید. در نهایت روی Adaptive Picture کلیک کنید و EyeComfort را انتخاب کنید.

تجربه گیم پلی بسیار حرفه ای

علاقه مندان به بازی های حرفه ای می توانند به شدت به عملکرد تلویزیون 2022 سامسونگ 65Q83B اعتماد کنند. تلویزیون روبروی شما دارای نوار بازی به عنوان منوی نظارت بر عملکرد بازی است که اعمال تنظیمات مختلف را آسان می کند. ویژگی هایی مانند Super Ultra Wide Game View به گیمرها اجازه می دهد تا با افزایش نسبت تصویر، بازی های رایانه شخصی را با کنترل کامل انجام دهند. این تلویزیون مجهز به درگاه HDMI 2.1 است و از طریق آن از وضوح HFR و پخش منبع با کیفیت 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 65Q83B به عنوان یک مدل گیمینگ پتانسیل بالایی برای بازی با کنسول های نسل نهم از جمله Xbox Series X دارد. معمولاً زمانی که نرخ فریم منبع با نرخ تازه سازی صفحه یکسان نباشد، اثرات نامطلوبی مانند پاره شدن صفحه نمایش ایجاد می شود. با این حال، فناوری FreeSync Premium Pro در تلویزیون سامسونگ 65Q83B، به عنوان نوعی از فناوری نرخ نوسازی متغیر AMD، با همگام سازی نرخ فریم منبع با نرخ تازه سازی صفحه نمایش، از بروز چنین اثراتی جلوگیری می کند.

حالت HGiG یکی از ویژگی های بازی حرفه ای تلویزیون با قابلیت ارتقاء گرافیک HDR بازی است. منوی تنظیمات تلویزیون سامسونگ Q83B سایز 65 اینچ همچنین دارای یک اکولایزر سیاه پویا است که مانند ویژگی Black Stabilization در بسیاری از مانیتورهای بازی، وسعت را تنظیم می کند تا افراد بتوانند راحت تر اشیاء یا بازیکنان پنهان شده در سایه ها را شناسایی کنند. ALLM با قابلیت کاهش تاخیر ورودی در حالت بازی، Mini Map Zoom برای بزرگنمایی بخشی از بازی و Surround Sound برای پخش صدای فراگیر از دیگر ویژگی های حرفه ای بازی در این تلویزیون محسوب می شوند.

اسمارت هاب جدید سامسونگ 65Q83B

در سال 2022، تلویزیون سامسونگ Q83B سایز 65 اینچ از نسخه به روز شده سیستم عامل خود سامسونگ به نام تایزن استفاده می کند. Smart Hub جدید سامسونگ انتخاب و دسترسی به محتوا را در اولویت قرار می دهد، بنابراین می توانید زمان کمتری را برای جستجو و زمان بیشتری را صرف پخش فیلم، نمایش و محتوای مورد علاقه خود کنید. هر بار که تلویزیون سامسونگ Q83B سایز 65 اینچ را به اینترنت وصل می کنید، می توانید به مرورگر وب بروید و مطالب مختلف را جستجو کنید.

رابط به روز شده سامسونگ شامل 3 بخش برای رسانه، پس زمینه و مرکز بازی است. صفحه اصلی دارای طیف گسترده ای از خدمات پخش آنلاین از جمله Netflix، Apple TV، YouTube، Disney+ و غیره است. محتوای امروزی مانند جدیدترین فیلم های هالیوود، مستند، انیمیشن و محتوای ورزشی را می توان از طریق این سرویس ها به صورت آنلاین با کیفیت 4K تماشا کرد. سرویس انحصاری Samsung TV Plus برای دسترسی رایگان به صدها کانال تلویزیونی زنده، فیلم و نمایش در دسترس است.

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ Q83B با فناوری SmartThings و پشتیبانی از برنامه SmartThings توسعه یافته است. از طریق برنامه SmartThings در تلفن هوشمند خود، می توانید عملکردهای مختلف تلویزیون را از راه دور کنترل کنید. همچنین امکان اتصال تمامی دستگاه های سازگار با همین فناوری به تلویزیون و راه اندازی اکوسیستم هوشمند در محیط خانه با راحتی بیشتر وجود دارد.

تعامل صوتی با کنترل تلویزیون 65Q83B!

یکی از قابلیت های هوشمند تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q83B، تعامل صوتی Far Field نام دارد. در واقع به تکنیکی اشاره دارد که به کاربر اجازه می دهد با استفاده از زبان های مختلف با تلویزیون خود از راه دور ارتباط برقرار کند. این تلویزیون هوشمند مجهز به میکروفون داخلی است که قادر است صدای کاربر را حتی در محیط های پر سر و صدا تشخیص دهد.

سامسونگ تلویزیون های رده بالا و حتی میان رده خود را به دستیار منحصر به فرد Bixby مجهز می کند تا کاربران بتوانند از طریق دستورات صوتی به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. Q83B از دستیار گوگل نیز پشتیبانی می کند. استفاده از این دستیار صوتی هوشمند برای دسترسی به محتوا، تغییر کانال، افزایش/کاهش صدا و حتی روشن/خاموش کردن تلویزیون است.

سایر خدمات هوشمند تلویزیون سامسونگ Q83B سایز 65 اینچ

  • با استفاده از عملکرد TV Initiate Mirroring، می توانید محتوا را از تلفن همراه به صفحه تلویزیون سامسونگ Q83B سایز 65 اینچ منتقل کنید. پس از شروع Screen Mirroring در دستگاه تلفن همراه، می توانید عنوان تلویزیون را در لیست نتایج جستجو انتخاب کنید و سپس Allow را برای اتصال تلفن هوشمند در پنجره بازشو انتخاب کنید.
  • یکی از قابلیت‌های هوشمند منحصر به فرد تلویزیون‌های سامسونگ، Tap View است که می‌تواند با یک لمس محتوا را به گوشی سامسونگ گلکسی شما منتقل کند. با استفاده از این روش، وقتی تلویزیون را به آرامی با گوشی هوشمند خود لمس می کنید، به طور خودکار به آن متصل می شود و به طور دقیق محتوا را روی صفحه نمایش منعکس می کند.
  • این تلویزیون 65 اینچی سامسونگ با پشتیبانی از ارتباط تصویری و Google Duo به کاربران این امکان را می دهد تا با دوستان و آشنایان خود در صفحه نمایش بزرگتر تماس تصویری داشته باشند. برای این کار باید دوربین سامسونگ اسلیم فیت را جداگانه خریداری کنید.
  • ال ای دی سامسونگ 65Q83B با عملکرد Multi View امکان نمایش همزمان 2 محتوای ویدیویی را فراهم می کند، بنابراین انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهد.
  • می‌توانید از App Casting برای ارسال برنامه‌ها از دستگاه Android خود به تلویزیون استفاده کنید.
  • Wi-Fi Direct به تلفن های همراه و رایانه ها اجازه می دهد بدون اتصال به اینترنت مستقیماً به تلویزیون سامسونگ 65Q83B متصل شوند.
  • فناوری‌های Sound Mirroring و TV Sound to Mobile برای انتقال صدا از تلفن هوشمند به تلویزیون و بالعکس استفاده می‌شوند.
  • تلویزیون سامسونگ 65Q83B با قابلیت Wireless Dex آماده اتصال یک گوشی سامسونگ گلکسی سازگار و شبیه سازی محیط صفحه نمایش به دسکتاپ است، در حالی که از سرویس ابری مایکروسافت 365 پشتیبانی می کند.

صدای سه بعدی و فراگیر

وظیفه تولید صدا در تلویزیون سامسونگ Q83B سایز 65 اینچ توسط سیستم صوتی 4.2.2 کاناله انجام می شود که در مجموع 60 وات صدا را تولید می کند. این میزان صدا باعث می شود تلویزیون از هر تلویزیون دیگری در پخش صدا قدرتمندتر باشد، بنابراین حتی نیاز به استفاده از سیستم صوتی مجزا را نیز بی نیاز می کند. ساب ووفر استفاده شده در تلویزیون وظیفه تقویت صدا را بر عهده دارد.

تلویزیون‌های پرچم‌دار سامسونگ در سال 2022 با فناوری Dolby Atmos عرضه می‌شوند. صدای Dolby Atmos در اطراف و بالای سر شما به‌صورت کامل سه‌بعدی جریان دارد. این فناوری حس غوطه ور شدن در محتوا را ایجاد می کند، بنابراین تلویزیون بیشتر شبیه یک سینمای خانگی خواهد بود. "تلویزیون سامسونگ 65Q83B" همچنین از Dolby Digital Plus برای صدای فراگیر چند جهته پشتیبانی می کند.

سایر فناوری های صوتی تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q83B

  • یکی از فناوری های پیشرفته در قسمت صوتی تلویزیون که سامسونگ روی آن مانور می دهد، صدای ردیابی اشیا با نام اختصاری OTS است. این فناوری حسی سه بعدی و غوطه ور به آن می دهد و اجازه می دهد صدا دقیقاً مطابق با موقعیت آن بر روی صفحه نمایش بازتولید شود و بنابراین تجربه شنیداری را به سطوح کاملاً جدیدی ارتقا می دهد.
  • در تلویزیون اسمارت سامسونگ 65Q83B از تقویت کننده صدای فعال برای تقویت دیالوگ های صوتی و شنیدن واضح تر استفاده می شود.
  • Adaptive Sound+ (صدای تطبیقی ​​پیشرفته) به شنونده این امکان را می دهد که همیشه یک تجربه شنیداری رضایت بخش را با توانایی تنظیم صدا بر اساس هر نوع ژانر صوتی مانند فیلم، بازی، مسابقات ورزشی و غیره داشته باشد.
  • فناوری Q-Symphony یکی از دیگر فناوری‌های پیشرفته در بخش صوتی است که با قابلیت همگام‌سازی صدای تلویزیون و نوار صوتی سازگار سامسونگ به پخش جامع‌تر و قدرتمندتر صدا کمک می‌کند. این فناوری از بی صدا شدن تلویزیون جلوگیری می کند.
  • با فناوری بلوتوث صوتی، 65Q83B می تواند صدا را از طریق دستگاه های بلوتوث سازگار پخش کند. همچنین امکان پخش دو دستگاه بلوتوث برای پخش صدا وجود دارد.
  • با راه حل Multiroom Link، کنترل و به اشتراک گذاری منبع موسیقی در چندین دستگاه صوتی در مکان های مختلف آسان است.

شما در این صفحه از فروشگاه ما می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ 65Q83B محصول 2022 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید. در صورتی که به دنبال تلویزیونی با کیفیت تصویر بهتر برای تماشای برنامه های روزمره، فیلم و سریال یا حتی بازی کردن به صورت حرفه ای هستید بهتر است به سراغ تلویزیون سامسونگ 65QN85B بروید. اما اگر بودجه کمتری دارید و به دنبال تلویزیون ارزان تری برای استفاده خانگی، تماشای فیلم به صورت حرفه ای و بازی کردن هستید، ما تلویزیون سامسونگ 65Q70B را به شما پیشنهاد می کنیم. 

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 65Q83B چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 65Q83B را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QLED سامسونگ مدل Q83B سایز 65 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست