×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 75Q83B مدل Q83B سایز 75 اینچ

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :75Q83B
نوع پنل :VA
کیفیت تصویر :4K
نوع صفحه نمایش :QLED
سیستم عامل :TIZEN
خروجی صدا :60 وات
رفرش ریت :120 هرتز
سال ساخت : 2022 میلادی
مجهزبه :4 پورت HDMI و 2 پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 75Q83B یکی از جدیدترین سری تلویزیون های سال 2022 است که به صورت QLED تولید شده است. این دسته از تلویزیون ها وضوح تصویر و دقت رنگ بسیار بهتری را نسبت به سایر تلویزیون های LED معمولی ارائه می دهند و با استفاده از فناوری کوانتوم دات، بالاترین سطح کیفیت تصویر را برای بیننده به رخ می کشند. سامسونگ این تلویزیون 75 اینچی را با کیفیت تصویر 4K تولید کرده تا صحنه های نزدیک به واقعیت را به بیننده نشان دهد.

صفحه نمایش این تلویزیون با نور پس زمینه Direct Full Array روشنایی و کنتراست عالی و بی نظیری را هنگام نمایش محتوا ارائه می دهد. از فناوری های پیشرفته ای که سامسونگ در قسمت تصویربرداری تلویزیون خود استفاده کرده است می توان به Real Depth Enhancer اشاره کرد که در واقع نوعی الگوریتم تقویت تصویر است. سامسونگ از پردازنده Quantum 4K برای بهبود کیفیت صدا و تصویر در تلویزیون سامسونگ Q83B سایز 75 اینچ استفاده می کند.

در قسمت صوتی تلویزیون 75Q83B صدایی با توان 60 وات خواهید داشت که با وجود فناوری های صوتی مختلف مانند OTS با بالاترین سطح کیفیت و جذابیت به گوش شما می رسد. تلویزیون 75 اینچی سامسونگ به صورت هوشمند طراحی شده است که با استفاده از سیستم عامل پیشرفته تایزن و دستیار بیکسبی مدرن ترین و بالاترین سطح دسترسی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

تلویزیون سامسونگ 75Q83B ساخت 2022 میلای

طراحی کاملا حرفه ای برند سامسونگ

طراحی یکی از ویژگی های اصلی در تولید هر محصولی است که می تواند بر انتخاب و رضایت مصرف کننده تأثیر بگذارد. سامسونگ یکی از برندهای مطرحی است که زیبایی شناسی را سرلوحه محصولات خود قرار داده و محصولاتی با طراحی منحصر به فرد در بازار عرضه می کند. اگرچه سامسونگ در سال 2022 بیشتر بر روی طراحی بخش نرم افزاری محصولات خود تمرکز کرده است، اما تلویزیون های تولید شده توسط این برند زیباتر از سایر تلویزیون هایی هستند که به سبک مینیمال و بسیار جدید و پیشرفته طراحی شده اند. تلویزیون سامسونگ 75Q83B به عنوان یکی از شیک ترین و مدرن ترین مدل های سال 2022 از طراحی و دیزاین بالایی برخوردار است که در نوع خود بی نظیر است.

سامسونگ ضخامت قاب هر 4 طرف نمایشگر را به حداقل می رساند تا از فاصله دور قابل مشاهده نباشد. این طراحی بدیهی است که ظاهری مدرن و حرفه ای به تلویزیون سامسونگ Q83B سایز 75 اینچ بخشیده است، اما جدا از این مقوله، به بیننده این امکان را می دهد که حداکثر ظرفیت صفحه نمایش بیننده را داشته باشد تا محتوا را به صورت فراگیر تماشا کند.

ضخامت بسیار کم این تلویزیون در قسمت بدنه آن را از نظر طراحی زیبا کرده است. تلویزیون Samsung 75Q83B دارای بدنه ای با عمق 54.7 میلی متر است که البته بیشتر از تلویزیون های پایین رده مانند Q60B است. علاوه بر این، ضخامت تلویزیون همچنان کم است و می توان آن را از طریق یک پایه دیواری 400 در 400 به دیوار متصل کرد، علاوه بر این، دارای پایه نقره ای رنگ منحصر به فرد است که توسط پنل پشتی ثابت می شود. بخش مشکی باریکتر این پایه با متریال فلزی بسیار مستحکم است و وزن پنل گران قیمت را به خوبی نگه می دارد.

طراحی کاملا حرفه ای تلویزیون سامسونگ 75Q83B

طیف گسترده ای از رنگ ها در تلویزیون 75Q83B

تلویزیون سامسونگ 75Q83B از سری تلویزیون های QLED است که با کیفیت تصویر 4k و فناوری های بسیار پیشرفته تولید می شود. احتمالا برای شما هم سوالی پیش آمده که تلویزیون QLED چیست و چه تفاوتی با تلویزیون ال ای دی معمولی دارد؟ تلویزیون های QLED در اصل نوعی تلویزیون ال ای دی هستند که بر اساس نقاط کوانتومی ساخته شده اند تا نور و رنگ حرفه ای تری ارائه دهند.

نقاط کوانتومی در واقع ذرات بسیار کوچکی در ابعاد نانو هستند که تمام سطح نمایشگر را می پوشانند، این نقاط با عبور نور از آنها رنگ های متنوعی را تولید خواهند کرد که البته به اندازه هر نقطه بستگی دارد. به طور کلی اندازه بزرگتر این ذرات باعث تولید رنگ قرمز و اندازه کوچکتر آنها باعث تولید رنگ آبی می شود. فناوری نقطه کوانتومی رنگ‌هایی با حجم ۱۰۰% متناسب با فضای رنگی DCI-P3 ایجاد می‌کند. از طرف دیگر، تلویزیون های QLED به حداکثر روشنایی قابل توجهی دست می یابند که هرگز در تلویزیون های معمولی نخواهید دید.

هوش جدید در پس زمینه صدا و تصویر

به طور کلی می توان گفت که عملکرد کلی تلویزیون ها تا حد زیادی به نوع پردازنده استفاده شده در ساختار آنها بستگی خواهد داشت. تلویزیون کیولد سامسونگ 75Q83B از پردازنده کوانتومی منحصر به فرد سامسونگ 4K استفاده می کند. پردازشگر کوانتومی 4K تصویر و صدا را به روشی کاملا هوشمند بهینه می کند، به طوری که هنگام تماشای صحنه ها بر روی صفحه نمایش، نفس نفس نمی زنید. یکی از بهترین فناوری هایی که این تلویزیون 75 اینچی 4K از آن استفاده می کند، AI Upscale است. این فناوری که ارتقاء هوش مصنوعی نام دارد، تمامی منابع بصری را با کیفیتی کمتر از 4K نزدیک به این رزولوشن بهینه می‌کند، بنابراین از این پس حتی می‌توانید محتوای قدیمی‌تر را با وضوح بالا و جزئیات استثنایی تماشا کنید.

کنتراست بالا با Direct Full Array

نور و روشنایی از عوامل بسیار مهم و اساسی در کیفیت تصویر هستند که در ساختار تلویزیون های QLED به وضوح قابل مشاهده است و به همین دلیل تصاویر را با وضوح بهتر و دقت رنگ بالاتری به نمایش خواهند گذاشت. روشنایی خود عامل مهمی است که بر سایر عناصر کیفیت تصویر تأثیر می گذارد. وقتی حداکثر روشنایی تلویزیون بیشتر باشد، نسبت کنتراست به طور طبیعی بهبود می یابد. تلویزیون های ال ای دی معمولا از نور پس زمینه برای تامین روشنایی صفحه استفاده می کنند. تلویزیون سامسونگ Q83B سایز 75 اینچ از فناوری Direct Full Array استفاده می کند. این تلویزیون در واقع به تعداد زیادی LED به طور مستقیم در پنل پشتی و در همه جا مجهز است.

با قابلیت کنترل روشنایی در قسمت های مختلف تصویر از طریق این فناوری می توانید تصاویر کاملا متضاد دریافت کنید. کنتراست قابل توجه بین سیاه و سفید به بیننده این امکان را می دهد که هر صحنه را با جزئیات باورنکردنی ببیند که قبلاً دیده نشده است. فناوری Ultimate UHD Dimming نیز در این تلویزیون برای بهبود کنتراست استفاده شده است که امکان تنظیم کنتراست، وضوح و رنگ را در چندین بلوک جداگانه فراهم می کند.

شدت واقع گرایی باورنکردنی با کوانتوم HDR

به عنوان یکی از پیشرفته ترین و بهترین فناوری های به کار رفته در تلویزیون سامسونگ 75Q83B می توان به فناوری Quantum HDR اشاره کرد که ترکیبی از دو فناوری Quantum Dots و HDR است. Quantum HDR عمدتاً به تلویزیون های QLED اطلاق می شود که با فناوری HDR سازگار هستند. Quantum HDR با افزایش چشمگیر سطح روشنایی تا 1500 نیت از طریق نقاط کوانتومی تلویزیون QLED، صحنه های پر از زیبایی را با توانایی ایجاد رنگ های واقعی به بیننده ارائه می دهد.

نقاط کوانتومی در این تلویزیون به تولید رنگ های غنی و متراکم شده کمک می کند و با پوشش 100 درصدی فضای رنگی DCI-P3 به شما امکان می دهد محتوای HDR با بالاترین سطح وضوح و کیفیت داشته باشید. تلویزیون سامسونگ Q83B سایز 75 اینچ دارای گواهی HDR10+ Adaptive و HDR10+ GAMING است تا از مزایای کامل HDR10+ در محتوای بازی و فیلم‌ها برخوردار شود. این تلویزیون در واقع می تواند با تنظیم سطوح روشنایی فریم به فریم صحنه های فیلم یا بازی، تجربه بیننده را به طرز شگفت انگیزی به واقعیت نزدیکتر کند.

به اشیا در صحنه ها عمق دهید

همانطور که در بخش های بالا ذکر شد، در سال 2022 سامسونگ بیشتر بر روی بخش نرم افزاری تلویزیون های خود تمرکز کرد که منجر به نتایج فوق العاده شد. یکی از فناوری های واقعا منحصر به فرد که انقلابی در کیفیت تصویر تلویزیون های رده بالای این برند ایجاد کرد، Real Depth Enhancer نام دارد. این فناوری در تلویزیون 2022 سامسونگ 75Q83B با جداسازی اجزای پیش زمینه و دادن عمق به آنها باعث شفافیت، فوکوس و دید آنها می شود.

تکنولوژی Real Depth Enhancer برای تقلید از الگوهای چشم انسان طراحی شده است. این فناوری با تمرکز بر روی اجسام خاص در محیط، توانایی عملکرد در 4 سطح مختلف را خواهد داشت. الگوریتم Real Depth Enhancer یک شی را در پیش زمینه محتوا تشخیص می دهد، سپس عنصر انتخاب شده را از پس زمینه جدا می کند. سپس از تقویت کنتراست، وضوح و بهبود بافت استفاده می کند تا سوژه را از پس زمینه متمایز کند، گویی همه چیز سه بعدی به نظر می رسد. این فناوری دست آخر کیفیت تصویر پس‌زمینه را مانند فیلم اصلی حفظ می‌کند. Real Depth Enhancer جانشین برتر ویژگی قبلی Auto Depth Enhancer سامسونگ است.

تلویزیون سامسونگ 75Q83B با محافظ چشم!

سامسونگ همیشه سعی کرده بهترین تجربه بصری را در حین تماشای محتوا برای کاربران خود ایجاد کند. حالت EyeComfort یکی از جدیدترین و بهترین ویژگی های تلویزیون سامسونگ 2022 محسوب می شود که تماشای مداوم تلویزیون و نورهای مضر ساطع شده از صفحه نمایش آن می تواند باعث خستگی و آسیب به چشمان شما شود. حالت EyeComfort در تلویزیون سامسونگ 75Q83B به طور خودکار روشنایی و تن رنگ صفحه را بر اساس حسگر نور داخلی و اطلاعات غروب/طلوع خورشید تنظیم می کند.

با فعال کردن حالت Eye Comfort در شب، تصاویر با رنگ های گرم تری نمایش داده می شوند و میزان نور آبی به حداقل می رسد. این می تواند فشار روی چشمان شما را کاهش دهد در حالی که صحنه ها واضح به نظر می رسند. برای فعال کردن حالت راحتی چشم در تلویزیون سامسونگ، ابتدا باید دکمه Home را روی کنترل از راه دور فشار دهید و سپس به منو بروید. در این بخش باید General & Privacy و Smart Mode Settings را انتخاب کنید. در نهایت روی Adaptive Picture کلیک کنید و EyeComfort را انتخاب کنید.

تجربه گیم پلی بسیار حرفه ای با تلویزیون سامسونگ Q83B

کسانی که علاقه زیادی به بازی و گیم پلی دارند می توانند تلویزیون هوشمند سامسونگ 75Q83B را برای خرید انتخاب کنند. تلویزیون روبروی شما دارای نوار بازی به عنوان منوی نظارت بر عملکرد بازی است که اعمال تنظیمات مختلف را آسان می کند. ویژگی هایی مانند Super Ultra Wide Game View به گیمرها اجازه می دهد تا با افزایش نسبت تصویر، بازی های رایانه شخصی را با کنترل کامل انجام دهند. این تلویزیون مجهز به درگاه HDMI 2.1 است و از طریق آن از وضوح HFR و پخش منبع با کیفیت 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند.

تلویزیون سامسونگ 75Q83B یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای به حساب می آید که توانایی بالایی در بازی با کنسول های نسل نهم از جمله Xbox Series X دارد.به طور معمول زمانی که نرخ فریم منبع با رفرش ریت صفحه یکسان نباشد، اثرات نامطلوبی از جمله screen tearing (بریدگی صفحه) ایجاد می‌شود. با این حال، فناوری FreeSync Premium Pro در تلویزیون 4K سامسونگ 75Q83B، به عنوان نوعی از فناوری نرخ نوسازی متغیر AMD، با همگام سازی نرخ فریم منبع با نرخ تازه سازی صفحه نمایش، از بروز چنین اثراتی جلوگیری می کند.

به عنوان یکی از حالت های بازی حرفه ای در تلویزیون سامسونگ Q83B سایز 75 اینچ می توان به حالت HGiG اشاره کرد که وظیفه ارتقای کیفیت گرافیک در بازی های HDR را بر عهده دارد. منوی تنظیمات تلویزیون همچنین دارای یک اکولایزر سیاه پویا است که مانند ویژگی Black Stabilization در بسیاری از مانیتورهای بازی، گاما را تنظیم می کند تا افراد بتوانند راحت تر اشیاء یا پخش کننده های پنهان شده در سایه ها را شناسایی کنند. ALLM با قابلیت کاهش تاخیر ورودی در حالت بازی، Mini Map Zoom برای بزرگنمایی بخشی از بازی و Surround Sound برای پخش صدای فراگیر از دیگر ویژگی های حرفه ای بازی در این تلویزیون محسوب می شوند.

اسمارت هاب جدید سامسونگ 75Q83B

تلویزیون سامسونگ 75Q83B یکی از سری تلویزیون های هوشمند سال 2022 است که در نسخه جدید و به روز خود از سیستم عامل تایزن استفاده می کند. Smart Hub جدید سامسونگ انتخاب و دسترسی به محتوا را در اولویت قرار می دهد، بنابراین می توانید زمان کمتری را برای جستجو و زمان بیشتری را صرف پخش فیلم، نمایش و محتوای مورد علاقه خود کنید. هر بار که تلویزیون را به اینترنت وصل می کنید، می توانید به مرورگر وب بروید و مطالب مختلف را جستجو کنید.

رابط کاربری تلویزیون سامسونگ Q83B سایز 75 اینچ در نسخه به روز شده خود دارای 3 بخش رسانه، پس زمینه و مرکز بازی می باشد. صفحه اصلی دارای طیف گسترده ای از خدمات پخش آنلاین از جمله Netflix، Apple TV، YouTube، Disney+ و غیره است. محتوای امروزی مانند جدیدترین فیلم های هالیوود، مستند، انیمیشن و محتوای ورزشی را می توان از طریق این سرویس ها به صورت آنلاین با کیفیت 4K تماشا کرد. سرویس انحصاری Samsung TV Plus برای دسترسی رایگان به صدها کانال تلویزیونی زنده، فیلم و نمایش در دسترس است.

سامسونگ تلویزیون Q83B را با فناوری SmartThings و پشتیبانی از SmartThings عرضه کرده است. از طریق برنامه SmartThings در تلفن هوشمند خود، می توانید عملکردهای مختلف تلویزیون را از راه دور کنترل کنید. همچنین امکان اتصال تمامی دستگاه های سازگار با همین فناوری به تلویزیون و راه اندازی اکوسیستم هوشمند در محیط خانه با راحتی بیشتر وجود دارد.

تعامل صوتی با کنترل تلویزیون 75Q83B!

تعامل صوتی میدان دور را می توان یکی از عملکردهای هوشمند تلویزیون 75 اینچ سامسونگ Q83B به معنی (فیلم میدان دور و تشخیص صدا) دانست. در واقع به تکنیکی اشاره دارد که به کاربر اجازه می دهد با استفاده از زبان های مختلف با تلویزیون خود از راه دور ارتباط برقرار کند. این تلویزیون هوشمند مجهز به میکروفون داخلی است که قادر است صدای کاربر را حتی در محیط های پر سر و صدا تشخیص دهد.

یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون سامسونگ 75Q83B دستیار منحصر به فرد بیکسبی است. با استفاده از این دستیار، کاربران می توانند از طریق دستورات صوتی به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. Q83B از دستیار گوگل نیز پشتیبانی می کند. استفاده از این دستیار صوتی هوشمند برای دسترسی به محتوا، تغییر کانال، افزایش/کاهش صدا و حتی روشن/خاموش کردن تلویزیون است.

سایر خدمات هوشمند

  • در تلویزیون سامسونگ Q83B سایز 75 اینچ با استفاده از عملکرد TV Initiate Mirroring امکان انتقال محتوا از تلفن همراه به صفحه نمایش وجود دارد. پس از شروع Screen Mirroring در دستگاه تلفن همراه، می توانید عنوان تلویزیون را در لیست نتایج جستجو انتخاب کنید و سپس Allow را برای اتصال تلفن هوشمند در پنجره بازشو انتخاب کنید.
  • Tap View یکی دیگر از قابلیت های کاربردی تلویزیون سامسونگ است که به کاربران اجازه می دهد تنها با یک ضربه محتوا را به گوشی سامسونگ منتقل کنند. با استفاده از این روش، وقتی تلویزیون را به آرامی با گوشی هوشمند خود لمس می کنید، به طور خودکار به آن متصل می شود و به طور دقیق محتوا را روی صفحه نمایش منعکس می کند.
  • با قابلیت ارتباط تصویری و پشتیبانی از اپلیکیشن Google Duo در این تلویزیون 75 اینچی سامسونگ، کاربران امکان برقراری تماس تصویری در صفحه نمایش بزرگ این تلویزیون را خواهند داشت. برای این کار باید دوربین سامسونگ اسلیم فیت را جداگانه خریداری کنید.
  • تلویزیون سامسونگ Q83B سایز 75 اینچ با عملکرد Multi View امکان نمایش 2 محتوای ویدیویی را به طور همزمان فراهم می کند، بنابراین انعطاف پذیری زیادی را به ارمغان می آورد.
  • می‌توانید از App Casting برای ارسال برنامه‌ها از دستگاه Android خود به تلویزیون استفاده کنید.
  • Wi-Fi Direct به شما امکان می دهد بدون نیاز به اتصال به اینترنت، محتوا را از تلفن همراه یا رایانه خود به تلویزیون سامسونگ خود پخش کنید.
  • فناوری‌های Sound Mirroring و TV Sound to Mobile برای انتقال صدا از تلفن هوشمند به تلویزیون و بالعکس استفاده می‌شوند.
  • این تلویزیون سامسونگ با قابلیت Wireless Dex آماده اتصال یک گوشی سامسونگ گلکسی سازگار و شبیه سازی محیط صفحه نمایش به دسکتاپ است، در حالی که از سرویس ابری مایکروسافت 365 پشتیبانی می کند.

صدای سه بعدی و فراگیر

در "تلویزیون سامسونگ 75Q83B" صدا از طریق سیستم صوتی قدرتمند 4.2.2 کاناله با توان صدای مجموع 60 وات تولید خواهد شد. این میزان صدا باعث می شود تلویزیون از هر تلویزیون دیگری در پخش صدا قدرتمندتر باشد، بنابراین حتی نیاز به استفاده از سیستم صوتی مجزا را نیز بی نیاز می کند. ساب ووفر استفاده شده در تلویزیون وظیفه تقویت صدا را بر عهده دارد.

تلویزیون‌های پرچم‌دار سامسونگ در سال 2022 با فناوری Dolby Atmos عرضه می‌شوند. صدای Dolby Atmos در اطراف و بالای سر شما به‌صورت کامل سه‌بعدی جریان دارد. این فناوری حس غوطه ور شدن در محتوا را ایجاد می کند، بنابراین تلویزیون بیشتر شبیه یک سینمای خانگی خواهد بود. تلویزیون سامسونگ Q83B سایز 75 اینچ همچنین از Dolby Digital Plus برای صدای فراگیر چند جهته پشتیبانی می کند.

سایر فناوری های صوتی

  • یکی از پیشرفته ترین و موثرترین فناوری هایی که سامسونگ در طراحی ال ای دی سامسونگ 75Q83B به کار برده است، فناوری OTS با نام کامل Object Tracking Sound می باشد که صدا را دقیقا مطابق با موقعیت آن بر روی صفحه نمایش بازتولید خواهد کرد. در نتیجه صدا را در حالت سه بعدی و همه جانبه دریافت خواهید کرد.
  • تقویت کننده صدای فعال یکی دیگر از ویژگی های عالی این تلویزیون 75 اینچی است که دیالوگ ها را تقویت می کند و صدای واضح تری به شما می دهد.
  • با فناوری Adaptive Sound+ که نوعی صدای تطبیقی ​​پیشرفته در تلویزیون سامسونگ است، می‌توانید صدا را مطابق با هر سبک صوتی دریافت کنید و در حین تماشای فیلم و سریال، بازی یا مسابقات ورزشی، صدایی مناسب برای محتوا دریافت کنید.
  • Q-Symphony یکی دیگر از فناوری های تلویزیون سامسونگ است که وظیفه همگام سازی صدای تلویزیون با نوار صوتی و سایر سیستم های صوتی خارجی را بر عهده دارد. این فناوری در واقع صدا را به نوعی تقویت می کند.
  • در تلویزیون اسمارت سامسونگ 75Q83B نیز از فناوری Bluetooth Audio استفاده شده است که امکان پخش صدا از طریق بلوتوث را در سایر دستگاه های بلوتوثی نیز ممکن خواهد کرد. همچنین به شما این امکان را می دهد که به طور همزمان به دو دستگاه بلوتوث متصل شوید.
  • از سوی دیگر، Multiroom Link برای تلویزیون های سامسونگ بسیار مهم است و به کاربران این امکان را می دهد که صدا را در چندین دستگاه صوتی مختلف به اشتراک بگذارند.

شما می توانید در این صفحه از فروشگاه ما قیمت تلویزیون سامسونگ 75Q83B محصول 2022 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، تضمین سلامت و اصالت کالا، گارانتی و حتی بدون گارانتی به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید. اگر قصد خرید تلویزیون بهتری را دارید پیشنهاد می کنیم به سراغ تلویزیون سامسونگ 75QN85B بروید که برای استفاده خانگی، تماشای فیلم به صورت حرفه ای و اتصال به کنسول های نسل نهم مناسب می باشد. در صورتی که می خواهید کمتر هزینه کنید اما همچنان ویژگی های گیمینگ برای شما مهم است می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ 75Q70B بروید. تلویزیون مذکور علاوه بر استفاده معمولی و تماشای حرفه ای فیلم، برای بازی کردن به صورت حرفه ای مناسب است. 

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 75Q83B چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 75Q83B را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QLED سامسونگ مدل Q83B سایز 75 اینچ محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست