×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 65A8H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65A8H
نوع صفحه نمایش : OLED
توان خروجی صدا : 40 وات
سیستم عامل :  Android
سال ساخت : 2020 میلادی
 کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی 4K اسمارت سونی 65A8H

مشخصات تلویزیون 65 اینچ اولد فورکی 4K اسمارت سونی 65A8H

سالانه محصولات جدید از شرکت های مختلف وارد عرصه بازار می شوند تا برای رضایت مشتری باهم به جدال بپردازند. از جمله این محصولات می توان تلویزیون اولد سونی 65A8H را نام برد. قیمت تلویزیون سونی مدل 65A8H که از مجموعه فناوری ها می توان به 4K X-Reality™ PRO اشاره کرد نسبت به فناوری آن بسیار مناسب است.

با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون ال جی 65C1 اشاره کرد که می توان این محصول را به عنوان یکی از تلویزیون های مدرن امروزی دانست. شما همچنین می توانید در بین دیگر مدل های این شرکت محصولاتی با ویژگی های خاص و امکانات بالا مشاهده نمایید.

فناوری 4K X-Reality™ PRO که به عنوان یک پردازنده تقویت کنند عمل می کند قادر است هر پیکسل را به صورت کاملا مجزا تجزیه و تحلیل نماید. در نهایت با نمایش بهترین حالت ممکن تصاویر زیبا و جذابی را برای کاربران خلق کند. علاوه براین فناوری Live Color™ Technology قادر به تولید طبیعی ترین رنگ ها در این محصول است. اما جدا از این خصوصیت ها سونی در بخش صوتی تلویزیون سونی a8h نیز سنگ تمام گذاشته است. خروجی صدا 30 وات در این تلویزیون می تواند به تنهای گوش های شما را به چالشی شگفت انگیز بکشد.

در کنار این خصوصیت سونی برای ایجاد محیط هوشمند در  تلویزیون اولد سونی  65A8H از سیستم عامل Android™ کمک گرفته است. این سیستم عامل قادر است سطح تازه ای از غوطه وری و تعامل افراد با این تلویزیون ایجاد کند.

از جمله خصوصیت این سیستم عامل می توان به توانایی دسترسی  به اپلیکشن جهانی Google Play Store است. کاربران در زیر سایه این اپلکشن جهانی می توانند به بیش از هزاران برنامه کاربردی و سرگرم کننده دست پیدا کنند. در نهایت باید خاطر نشان کنم که سونی برای ارتباط کاربران با دنیای مجازی از نوآوری WIFI استفاده کرده است.

طراحی زیبا در تلویزیون سونی 65A8H

طراحی زیبا در تلویزیون سونی اسمارت 65A8H

همان طور که می دانید در دوره های اخیر تلویزیون های هوشمند حالت رسمی خود را از دست داده و بیشتر به عنوان یک وسیله تزئینی نقش به سزایی پیدا کرده اند. این امر موجب شده که برند های مختلف به مرور زمان توجه خود را علاوه برافزایش کیفیت تصویر و صوت نیز به همان اندازه به شیوه دیزاین یک محصول نیز جلب کنند.

به این منظور در سال 2020 سونی این محصول خود را به طور ساخته که بتوان در همان نگاه اول خود را دل مخاطبین شیرین و خواستنی جلوه دهد. قاب باریک صفحه نمایش 65 اینچی این محصول به گونه ای دیزاین شده که حس فرمالیته در کاربران القا خواهد کرد. اما جدا از ان لبه این محصول به طرز باور نکردنی بسیار باریک است که این به نوبه خود موجب شده این محصول خارق العاده مرکز توجه عموم حتی به هنگام خاموشی باشد.

پایه هشتی شکل به کار گرفته شده در این محصول نیز طوری دیزاین شده که کاربران با نگاه کردن به ان حس استحکام بودن را از تلویزیون سونی A8H دریافت خواهند کرد. اما شاید یکی از بارز ترین ویژگی های این محصول به پشت کاملا یکپارچه ان بر می گردد. به عبارت بهتر اگر شما به پشت این محصول نگاهی بندازید متوجه خطوط گودی بسیار جذاب ان خواهید شد.

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون اولد سونی 65A8H

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون اولد سونی 65A8H

سونی برای ایجاد تصاویر زیبا و جذاب از صفحه نمایش OLED استفاده کرده است. این صفحه نمایش که ارتقا یافته صفحه نمایش قبلی یعنی LED است می تواند سطح تازه از نمایش غلظت رنگ به خصوص رنگ های مشکی به نمایش بگذارد. به طوری که طبق ادعای سونی این صفحه نمایش به هنگام نمایش رنگ تاریکی، پیکسل های مربوط به ان نقطه را به طور کامل خاموش می کند که این به نوبه خود سبب نمایش کنتراست تاریکی واقعی تری خواهد شد.

در کنار این خصوصیت سونی بار دیگر برای پاسخ دادن به تمام نیاز های کاربرانش از کوالتی 4k در این محصول بهره گرفته است. این کوالتی فورکی که خیلی از ان به عنوان مهم ترین کشف اخیر در دهه های اخیر نام میبرند می تواند با نمایش تصاویر زیبا و واقعی ذهن افراد را به سمت و سویی تلویزیون اولد سونی 65A8H بکشاند.

در کنار ویژگی ها سونی برای افزایش به مراتب چشم گیر کیفیت در این تلویزیون از پردازنده Picture Processor X1™ Ultimate کمک گرفته است. این پردازنده باور نکردنی با استفاده از الگوریتم های دیجیتالی میتواند سبب بهینه سازی کیفیت تصویر، صوت و حتی حرکت اجسام نیز شود.

صدا شفاف و عاری از هر گونه نویز در تلویزیون 65A8H

صدا شفاف و عاری از هر گونه نویز در تلویزیون 65A8H

دیدن تصاویر زیبا و جذاب در تلویزیون 65A8H می تواند تا حدی زیاد به دریافت حس کامل صحنه کمک کند اما ویژگی که می تواند در این مسیر تاثیر زیادی داشته باشد کیفیت چگونگی پخش صدا است. به این سبب اگر شما نگاهی به مشخصات صوتی این تلویزیون بیندازید پی خواهی برد که سونی در بخش صوتی این محصول به معنای واقعی کلمه کولاک کرده است.

فناوری صدا همه جانبه Dolby™ Atmos با افزایش چندگانه کانال صوتی در این محصول می تواند سبب ایجاد فضای سه بعدی در اطراف این تلویزیون شود. به طوری که کاربران با قرار گرفتن در این فضای فراصوت احساس حضور در دل صحنه به ان دست خواهد داد. علاوه براین سونی فناوری DTS Digital Surround را در تلویزیون اولد سونی 65A8H تعبیه کرده است. این رمز گشایی دیجیتالی قادر است به گونه صدا تولید شده را کد گشایی کند که تمام فرکانس های صوتی به گوش کابران برسد.

امکانات هوشمندی در تلویزیون اولد سونی 65A8H

امکانات هوشمندی در تلویزیون اولد سونی 65A8H

اما در نهایت جذابترین و هیجان انگیز ترین خصوصیات تلویزیون A8H بی نظیر به امکانات هوشمندی ان برمی گردد. از قبیل این فناوری ها می توان به دستیار هوشمند Voice Search اشاره کرد. این فناوری قادر است گستره جدید از زندگی مدرن را به خانه های شما بیاورد.

به عبارت بهتر سونی با بهره گیری از این فناوری بی همتا این مژده را به شما بدهد که از این پس شما می تواند تنها با به گفتوگو پرداختن با این تلویزیون به خواسته هایتان برسید. این فناوری نیز با گوش دادن، فکر کردن و انجام تجزیه و تحلیل های مناسب می تواند به شما پاسخ سریع بدهد. حتی طبق ادعای سونی شما در صورت اتصال این تلویزیون به وسایل هوشمند خانهیتان می توانید به راحتی هر چه تمام تر از طریق صدا خود ان ها را کنترل نمایید.

در کنار این خصوصیت سونی مقدار حجم داخلی تلویزیون اولد سونی 65A8H را به صورت 16 گیگابایت تعریف کرده است. یعنی شما با پا در میانی این خصوصیت می توانید بدون هیچ گونه نگرانی دست به ذخیره سازی برنامه و محتوا های مورد علاقه تان بزنید.پیشنهاد ما برای خرید تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X9000G میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65A8H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری - کابل برق - دفترچه راهنما - پایه رومیزی
وزن
وزن با پایه : 19.8 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 17.6 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 27 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 اینچ
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
40 وات
ویژگی های صدا
فناوری صوتی Acoustic - قابلیت Clear Phase - موتور پردازش صدای ClearAudio
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
توضیحات صفحه نمایش
OLED
فناوری Super bit mapping™ 4K HDR (نمایش تن رنگ ها و سایه ها) - قابلیت Object-based HDR remaster - درخشندگی صفحه‌نمایش با TRILUMINOS
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
برنامه های کاربردی
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 122.9×73.0×29.0 سانتی متر - ابعاد بدون پایه : 122.9×71.0×5.1 سانتی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی: 141.1×83.6×18.5 سانتی متر
امکانات ویژه
برنامه SideView - امکان جستجوی صوتی - قابلیت پخش برنامه یوتیوب- قابلیت پخش برنامه Netflix- اشتراک گذاری از طریق Chromecast
حسگر روشنایی
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
65,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست