×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 65X7500H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65X7500H
سری : 7
نوع پنل : IPS
توان خروجی صدا :  20 وات
سیستم عامل :Android
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی 4k اسمارت سونی 65X7500H

خرید تلویزیون سونی 65X7500H که یک تلویزیون اسمارت است، این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید است این سیستم عامل دسترسی بسیار هوشمند و کارایی نرم و روان را برای کاربر به ارمغان می آورد. مجهز بودن به مرورگر وب امکان گشت و گذار در صفحات وب را برای شما ارمغان می آورد. انواع بازی و برنامه و... را می توانید در برنامه google play store دانلود نموده و بر روی تلویزیون نصب کرد.

فناوری اشتراک گذاری هر نوع محتوا، فیلم و موسیقی را می تواند از گوشی بدون سیم به تلویزیون منتقل کنید. تلتکست TELETEXT و راهنمای نصب برنامه ها EPG و همچنین سرچ صوتی Voice Search از امکاناتی است که بواسطه ی اسمارت بودن و اتصال به اینترنت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. گیرنده ی دیجیتالی DVB-T/T2 تمامی کانال های صدا و سیما را در صفحه نمایش 65 اینچی نمایش می دهد.

با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است، تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. این تلویزیون ها مدرن، نازک و در تمام اندازه ها موجود هستند. تلویزیون ال جی 50UP7550 از جمله مدل های این شرکت می باشد که از تمام فناوری های روز دنیا بهره مند می باشد.

تلویزیون سونی X7500H دارای صفحه نمایش ال ای دی led با پس زمینه ی edge LED و کیفیت تصویر فورکی 4K ULTRA HD و رزولوشن 3840x2160 پیکسل بهترین کیفیت تصویر را به ارمغان می آورد. نمایشگر اختصاصی سونی TRILUMINOS وظیفه ی افزایش درخشندگی و میزان روشنایی تصاویر را بر عهده دارد، با تماشای تصاویر این تلویزیون متوجه خواهید شد که به خوبی از پس وظیفه اش برآمده است. 

تکنولوژی Live Colour برای نمایش بیشتر رنگ ها، فناوری Dynamic Contrast Enhancer برای افزایش دادن نسبت کنتراست تعبیه شده است. مجهز بودن به فناوری hdr جهت افزایش نسبت کنتراست و بهبود میزان روشنایی باعث شده است تا این تلویزیون حرفه ای تصاویری واقعی تر از خود واقعیت را به رخ تصویر بکشند و با ترکیب رنگ های جذاب و درخشندگی بالا و نسبت کنتراست بالا تجربه ی متفاوتی از تماشا را به روی چشمان شما می گشاید.

سیستم صوتی به کار رفته در تلویزیون سونی 65X7500H اینچ 2 کاناله بوده و قدرت خروجی 20 وات را دارد. نوع اسپیکرهای به کار رفته در تلویزیون باس رفلکس می باشند که کیفیت و قدرت صدا را بهبود می دهند. پشتیبانی از فرمتهای رایج صوتی مانند دالبی دیجیتال و DTS DIGITAL کارآیی تلویزیون را بالا برده و می توان انواع فرمتهای صوتی را بوسیله ی آن پخش نمود که صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط پخش می کند.

نمایش تصاویر واقعی با کیفیت فورکی 4K در تلویزیون X7500H سونی

نمایش تصاویر واقعی با کیفیت فورکی 4K در تلویزیون X7500H سونی

تلویزیون سونی X7500H از یک نمایشگر ال ای دی  بهره می برد که بسیار قوی و با کیفیت بوده و از ویژگی ها و قابلیت های ممتازی جهت نمایش هرچه بهتر تصاویر برخوردار می باشد کیفیت تصویر در این تلویزیون ال ای دی، 4K Ultra HD با رزولوشن 2160 ×3840 پیکسل می باشد.

نرخ تصویر در تلویزیون سونی 50 هرتز بوده اما با فناوری بازسازی تصویر X-Motion flow  به 200 هرتز رسیده است با این نرخ تصویر دیگر شما صحنه های پر سرعت را از دست ندهید کیفیت نهایی تصویر در این تلویزیون را به حد قابل ملاحظه ای ارتقا داده اند و تجربه ی متفاوتی از تماشا را به چشمان شما هدیه می بخشند. تلویزیون سونی 65x7500h از تکنولوژی TRILUMINOSبهره برده است که نوآوری جدیدی از مهندسان تولید کننده تلویزیون های سونی می باشد.

این تکنولوژی کمک می کند که تصاویر واضح تر و با کیفیت رنگ بالاتری نمایش داده شوند. TRILUMINOS در پنل های ال ای دی کیفیت و نمایش سیل عظیمی از رنگ ها را افزایش خواهد داد. TRILUMINOS موجب می شود تا تصاویر همان طور که چشم ما می بینند، با رنگ های طبیعی و پویا نمایش داده شوند.

فناوری Live Colour™ در تلویزیون 65 اینچ x7500h نیز به نمایش طبیعی رنگ ها کمک شایانی خواهد کرد. همه این قابلیت ها ال ای دی پرقدرتی را برای این تلویزیون فراهم کرده است که به زیبایی هرچه تمام تر تصاویر را به نمایش در می آورد.

سیستم صوتی تلویزیون سونی مدل 65X7500H

سیستم صوتی تلویزیون سونی مدل 65X7500H

تلویزیون 65X7500H دارای سیستم صوتی 2.0 کاناله است که توان صوتی 20 وات دارد و می تواند صدایی با کیفیت و قدرتمند را در محیط طنین انداز کند. به کمک فناوری Bass Reflex با پخش همه جانبه صدا در اطراف، صدای غنی را در سراسر اتاق پخش می کند. فناوری‌های دالبی دیجیتال پلاس و فناوری dts در تلویزیون 2020 سونی 65x7500h به پخش صدا به صورت شفاف و همه‌جانبه کمک خواهند کرد و صدایی غنی را به گوشتان خواهد رساند.

سیستم صوتی تلویزیون سونی 65x7500h از فناوری ClearAudio+ برای پاکسازی صدا پشتیبانی می کند. این فناوری می تواند صدای اصلی را از صدای پس زمینه تفکیک کند و صدای اصلی را تقویت داده و با کیفیت و وضوح بالایی پخش کند. در تلویزیون سونی سری 7 قابلیت DTS Digital Surround  را می توان نام برد این قابلیت به منظور شبیه سازی صدای مجازی به کار می رود و بدون افزایش دادن تعداد بلندگوها، صدای همه جانبه ای را در محیط پخش می کند.  

 امکانات هوشمند و اسمارت تلویزیون 2020 سونی X7500H

امکانات هوشمند و اسمارت تلویزیون 2020 سونی X7500H

 تلویزیون x7500h دارای سیستم عامل اندروید Android  است به واسطه برنامه های کاربردی که این سیستم عامل دارد می تواند محیط سرگرم کننده برای کاربران به ارمغان اورد. از میان برنامه های کاربردی تلویزیون 65X7500H می توان Google Play Store را نام برد، افراد می توانند با متصل شدن به حساب کاربری خود در گوگل به بیش از هزاران برنامه و بازی های سرگرم کننده دسترسی سریع پیدا کنند.

به این منظور سونی برای هواداران خود حافظه داخلی به اندازه 16 گیگابایت قرار داده است تا افراد مجبور به پرداخت هزینه های اضافه برای تهیه حافظه های جانبی نباشند. زندگی هوشمند شما با وجود قابلیت Chromecast built-in، هوشمندانه‌تر دنبال می‌شود. این قابلیت اشتراک گذاری هوشمند، این امکان را به شما می‌دهد تا ویدئوها، بازی‌ها و برنامه‌های مورد علاقه‌ی خود را از گوشی هوشمندتان، با کیفیت کامل و سرعت مطلوب به تلویزیون سونی 65x7500h انتقال داده و با کیفیت و وضوح بالاتر ببینید.

امکان استفاده از قابلیت جستجوی صوتی در Google Play، یوتیوب، Netflix و … فراهم می‌باشد تا ارائه‌ی نتایج به صورت سریع و به راحتی انجام گیرد. پیشنهاد کارشناسان ما برای شما خرید محصولی خاص با نام تلویزیون سونی 43X8077H میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65X7500H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
وزن با پایه : 21 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 20.1 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
164 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
Motionflow™ XR 200 (Native 50Hz)
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
DTS Decoder - کانال بازگشت صدا (ARC) - نوع بلندگوها Bass Reflex - ساختار بلندگوها Full Range (Bass Reflex) x 2 - فرمت های صوتی Dolby Audio و DTS Studio Sound
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
حذف کننده نویز تصویر - فناوری Frame Dimming - نمایش رنگ های زنده با Live Colour - درخشندگی فوق العاده - موتور پردازشگر تصویر 4K HDR Processor X1
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant و Voice Search
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Phase
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1463*904*340 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1463*845*80 میلی متر
امکانات ویژه
قابلیت اتصال به موبایل از طریق Chromecast - استاندارد Wi-Fi Certified 802.11a/b/g/n/ac - فروشگاه محتوا Google Play Store
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC 100V ~ 240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
عملکرد سازگار با براویا
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
65,800,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست