×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 65X9077H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65X9077H
نوع صفحه نمایش : LED
سیستم عامل : 20 وات
توان خروجی صدا : Android
سال ساخت : 2020 میلادی
رزولوشن تصویر : 4K ULTRA HD
کیفیت صفحه نمایش : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی 4K اسمارت سونی 65X9077H

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی 4K اسمارت سونی 65X9077H

تلویزیون سونی 65X9077H از فوق العاده ترین تلویزیون های سال 2020 برند سونی است که با ظاهری زیبا و مجهز به تکنولوژی های روز دنیا در عرضه شد. این مدل از تلویزیون کمپانی سونی با تکنولوژی صفحه نمایش Triluminos رنگها را با بالاترین خلوص به نمایش میگذارد. تلویزیون سونی X9077H کمپانی سونی دارای توان صوتی با خروجی عالی و قابلیت Surround Digital DTS نیز است.

تلویزیون 65X9077H علاوه بر کیفیت تصویر عالی دارای تکنولوژی صوتی پیشرفته Atmos Dolby است که صدا را به صورت همه جانبه پخش میکند. سیستم عامل اندروید به کار رفته در این تلویزیون نیز دسترسی شما را به برنامه مورد نظرتان در کوتاه ترین زمان فراهم میکند.

داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا می باشند. تلویزیون ال جی مدل 32LP500B یکی دیگر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه بازار که در سال 2021 در لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار قرار دارد.

طراحی ظاهری تلویزیون سونی 65X9077H

طراحی ظاهری تلویزیون سونی 65X9077H

تلویزیون سونی X9077H دارای ظاهری زیبا و شیک می باشد که متناسب با هر سلیقه ای است و با هر فضایی جور در می آید و فضایی دلنشین و لوکس را فراهم میکند. شرکت سونی با به کار بردن اوج دقت و توجه خود در طراحی این محصول در نهایت موفق به ساخت محصولی شگفت انگیز با ظاهری بسیار زیبا و شیک شده اند.

فریم باریک اطراف صفحه ی نمایشگر تلویزیون سونی 65X9077H باریک و ظریف طراحی شده است تا مصرف کنندگان هنگام تماشای تصاویر صحنه های پخش شده را تا کنارههای صفحه مشاهده کنند. فریم اطراف صفحه ی نمایشگر تلویزیون علاوه بر زیبایی خاصی که دارد به شما کمک میکند تا هنگام جابجایی تلویزیون به صفحهی نمایشگر آسیبی وارد نکنید. ضمنا در ساخت این حاشیه از جنس آلومینیوم استفاده شده است.

پایه های فلزی باریک و شیک در تلویزیون X9077H به صورت دو شاخهای تعبیه شده اند. این پایه های ظریف علاوه بر نگاه داشتن تلویزیون بر روی میز مخصوص تلویزیون قابلیت جداسازی از تلویزیون را نیز دارند. اگر بخواهید دکور فضای داخلی منزل را به گونه ی دیگر بچینید میتوانید توسط براکتهای مخصوص، تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید.

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 65X9077H

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 65X9077H

تلویزیون 65X9077H با کیفیت تصویری 4K Ultra HD و وضوح تصویری 2160×3840 پیکسل تصاویر را با کیفیت و وضوح عالی به نمایش در میآورد. کیفیت تصویری این مدل از تلویزیون کمپانی سونی حدود 4 برابر با کیفیتتر از تصاویر تلویزیونهای HD Full میباشد. علاوه بر این در صفحهی نمایشگر 65 اینچ تلویزیون حدود 2.8 میلیون پیکسل فعال وجود دارد که در نمایش تصاویر با کیفیت همراه با وضوح و شفافیت بالا نقش دارد.

همچنین موتور پردازشگر Processor HDR 4K X1 یکی از قابلیت های مهم است که در نمایش تصاویر با کیفیت در تلویزیون سونی 65X9077H تاثیر دارد. این تراشهی قدرتمند با کارایی بالا 3 مزیت ویژه را برای این مدل از تلویزیون سبب بهبود سطح کیفیت تصاویر افزایش وضوح و کنتراست تصاویر و حذف تمام نویزهای موجود در تصاویر میشود.

تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer در تلویزیون هوشمند 65X9077H

تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer در تلویزیون هوشمند 65X9077H

تکنولوژی Enhancer Contrast Dynamic به معنای تقویت کننده کنتراست در تلویزیون X9077H میباشد. این قابلیت پیشرفته به منظور نمایش رنگهای واضحتر و واقعیتر و باکیفیت تر، کنتراست تصاویر را به طور خودکار با توجه به فضای منزل شما تنظیم میکند. بنابراین در این تلویزیون توسط قابلیت Enhancer Contrast Dinamic تصاویر با کیفیت منحصر به فرد و بسیار شفاف به نمایش میگذارد.

وجود فناوری Triluminos در تلویزیون 2020 سونی 65X9077H

وجود فناوری Triluminos در تلویزیون 2020 سونی 65X9077H

فناوری Triluminos موجود در تلویزیون سونی 65X9077H این امکان را میدهد تا طیف رنگی 50 درصد گسترده تر، واضحتر و دقیق تر از ال ای دی های معمولی نمایان شود. فناوری Triluminos در تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X9077H امکان تماشای برنامه های تلویزیونی با طیف وسیع تری از رنگهای طبیعی را میدهد و با درجه بندی دقیق رنگها تصاویری عالی را ارائه میدهد.

قابلیت Triluminos در تلویزیون هوشمند 65X9077H با کارایی بالای خود رنگ پوست و چهره های پخش شده بر روی نمایشگر تلویزیون را با زیبایی و ظرافت کامل و واقعی نمایش میدهد. در این فناوری از پیکسل های کوانتومی استفاده میشود که نور را از بخشهایی در اندازه 2 تا 10 نانومتر منتشر میکند. نمایشگرهای Triluminos اولین محصولاتی هستند که از پیکسلهای کوانتومی و کریستال های نانو بهره میبرند.

کیفیت صدا تلویزیون 65 اینچ X9077H

کیفیت صدا تلویزیون 65 اینچ X9077H

در تلویزیون سونی X9077H قابلیت DTS مخفف کلمه ی Systems Theater Digital که یک نوع فناوری تولید صدای فراگیر است مجهز شده که صدایی با کیفیت و واضح را به گوش ما میرساند.

همچنین قابلیت Dolby Atmos و Audio Dolby در تلویزیون 65X9077H صدای خروجی 20 وات را که از بلندگوهای با کیفیتش خارج میشوند را به صورت همه جانبه، فراگیر، واضح، شیوا و رسا در اطراف کاربران پخش میکند تا کاربران از شنیدن صدای محتوای مورد علاقهشان به وجد بیایند و لذت تماشای برنامه و فیلم های دلخواهشان را با توجه به اینکه کیفیت صدای عالی همراه با کیفیت صدای بالا میتواند کیفیت محصول را نمایان کند، چند برابر میسازد.

دستیار صوتی هوشمند گوگل اسیستنت ( Assistant Google ) در تلویزیون اسمارت X9077H

دستیار صوتی هوشمند گوگل اسیستنت ( Assistant Google ) در تلویزیون اسمارت X9077H

دستیار صوتی گوگل اسیستنت با کارایی و عملکرد بالای خود به شما امکان میدهد تا خواستههای خود را به زبان بیاورید و با صدای خود تلویزیون را هدایت کنید. از طریق این دستیار صوتی به راحتی میتوانید یک برنامهی دقیق برای امور کاری خود تنظیم کنید، ساعت نگاه کردن تلویزیون کودکان را کنترل کنید، از شرایط جوی آگاهی یابید، با آگاهی وضعیت ترافیک خیابان ها مسیر خلوت را انتخاب کنید.

دستیار صوتی آمازون الکسا ( Alexa Amazon ) در تلویزیون سونی X9077H

دستیار صوتی آمازون الکسا ( Alexa Amazon ) در تلویزیون سونی X9077H

دستیار صوتی آمازون الکسا یکی از جذابترین کارها را در تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X9077H برایتان فراهم میکند. برای مثال میتوانید به دستیار صوتی آمازون الکسا دستور دهید تا بعد از روشن کردن تلویزیون کانال مورد نظرتان را برایتان پخش کند صدا را تنظیم کند و سپس بعد از پایان فیلم تلویزیون را برایتان خاموش کند و همچنین میتوانید دستگاه هایی که از Alexa پشتیبانی میکنند را به تلویزیون خود وصل کنید.

قابلیت Play Air Apple در تلویزیون 65X9077H سونی

قابلیت Play Air Apple در تلویزیون 65X9077H سونی

با این قابلیت موجود در تلویزیون 2020 سونی 65X9077H دیگر برای اتصال محصولات کمپانی اپل ( Apple ) به تلویزیون اصلا نگران نباشید. در واقع این مدل از تلویزیون کاربردی کمپانی سونی با مجهز شدن به قابلیت Play Air Apple به کاربران امکان میدهد تا آیفون، آیپدهای اپل و مک را به راحتی بدون هیچ کابل یا سیمی به تلویزیون متصل کنند و محتویات آنها را بر روی صفحهی نمایشگر 65 اینچی ببینند.

سیستم عامل Android موجود در این تلویزیون 

سیستم عامل Android موجود در این تلویزیون

در این مدل از تلویزیون نسخه ی 9 سیستم عامل اندروید به کار گرفته شده است. سیستم عامل اندروید (Android) از جمله سیستم عاملهای کاربردی در جهان است که کمپانی بزرگ و شناخته شده ی سونی از آن در ساخت تلویزیون هایش از جمله تلویزیون 65 اینچ مدل X9077H استفاده کرده است.

سیستم عامل اندروید از طریق منوی کاربردی خود انواع برنامه ها، اپلیکیشن ها و بازیها در اختیار شما قرار میدهد که در این مدل از تلویزیون نسخه ی 9 سیستم عامل اندروید به کار گرفته شده است و شما میتوانید لحظاتی خاطره ساز را با مهمانان و اعضای خانواده خود سپری کنید. قابلیت اتصال به اینترنت از دیگر مزایای این محصول است که کاربران با استفاده از آن و از طریق مرورگر وب مطالب و موضوعات مورد نظر خود را جستجو کرده و بر روی صفحه ی 65 اینچی تلویزیون خود مشاهده کنند.

تلویزیون هوشمند سونی مدل 65X9077H قابلیت اتصال به سایر دستگاهها از طریق بلوتوث را دارد. این قابلیت امکان اتصال تلفن همراه هوشمند به تلویزیون را میدهد، در نتیجه میتوانید محتویات تلفن خود را به راحتی بر روی تلویزیون 55 اینچ مشاهده نمایید.

جمع بندی تلویزیون سونی 65X9077H

جمع بندی تلویزیون سونی 65X9077H

تلویزیون سونی 65X9077H دارای ویژگی ها و قابلیت های متنوع است که از جمله آنها میتوان به تکنولوژی سیستم، Object-based HDR Remaster قابلیت، 4K Upscale تکنولوژی، Dynamic Contrast Enhancer صوتی کارآمد، قابلیت Audio Dolby ،سیستم عامل اندروید با قابلیت دانلود از گوگل پلی، قابلیت مرورگر وب، پشتیبانی از دستیار صوتی آمازون الکسا، دارا بودن بلوتوث، وای فای، 4 پورت 2، HDMI پورت USB ورودی آنتن RF و خروجی هدفون است.

در نهایت محصولی کاربردی و بسیار باکیفیت را عرضه میکند و با وجود تمامی این ویژگی ها شما میتوانید در ضمن وجود سینما خانگی و مشاهده برنامه های تلویزیونی استفاده های دیگری نیز از آن داشته باشید. یکی از مدلهای زیبای این شرکت تلویزیون سونی 65X8077H میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65X9077H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
وزن
17.5 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
0.5 وات
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K UHD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840x2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2Ch Speaker System
توان خروجی صدا
20W
ویژگی های صدا
Dolby Atmos Dolby Audio DTS Digital Surround
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمتهای رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant، Voice Search و Alexa
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-s
NO
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
ضبط صدا
ندارد
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Phase
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
123.1×78.0×33.8
ابعاد بسته (سانتی متر)
135.0×83.6×16.2
پورت RS-232C
ندارد
کشور سازنده
ژاپن
کشور منتاژ کننده
مالزی
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
ندارد
حافظه داخلی
16 گیگابایت حافظه داخلی

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
65,800,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست