×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 65X8077H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا :  20 وات
سیستم عامل :Android
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :  3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی 4K اسمارت سونی 65X8077H

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی 4K اسمارت سونی 65X8077H

یکی از جدیدترین و به روزترین محصولات این شرکت تلویزیون سونی 65X8077H است. این تلویزیون سونی از دو بلندگوی خاص استفاده کرده است. این بلندگوهای دو کاناله هر کدام 10 وات توان دارند که مجموعا یک خروجی 20 واتی ایجاد میکند. سونی که خود بهترین تولید کننده سیستم های صوتی است چند فناوری خاص هم به کار برده است که میتوان به HDR,Dolby,DTS اشارن کرد که میتواند صدا را با حجم و کیفیت بالاتری از بلندگوها پخش کند.

این تلویزیون دارای کیفیت 4K با رزولوشن 3840×2160 پیکسل است که تصاویری که از کیفیت تصویر 4K برخوردار نیستند را افزایش داده و آنها را در حد کیفیت تصویر 4K پخش می کند و شفافیت تصاویر را افزایش می دهد و میتوانید جزئیات تصاویر را به خوبی و با وضوح بالا مشاهده کنید.

تلویزیون سونی X8077H دارای سیستم عامل اندروید است که امکانات هوشمند زیادی را دراختیار کاربران قرار می دهد و میتوانید ساعت ها سرگرم باشید و از برنامه ها و امکانات متنوع این تلویزیون لذت ببرید.سونی زیبا ترین محصولات ممکن را تولید می کند که دوام و قابلیت بسیار بالایی دارند .

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. تلویزیون ال جی از مدل تلویزیون 2021 میلادی می باشد. این مدل که یکی از مدل های خوش قیمت و جدید بازار میباشد که در لیست پرفروش ترین محصولات های  نیز قرار دارد و طرفداران بسیاری راه هم به دست آورده است تلویزیون ال جی 55UP7750 میباشد.

طراحی شیک و بی نظیر تلویزیون سونی 65X8077H

طراحی شیک و بی نظیر تلویزیون سونی 65X8077H

در هنگام انتخاب یک تلویزیون طراحی فاکتوری است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. تلویزیون سونی X8077H دارای پایه های حاشیه ای و کاملا محکم است و به تنهایی صفحه نمایش 65 اینچی را محکم نگه می دارد. این دو پایه نمای شیک و مدرن به تلویریون داده اند. رنگ مشکی این تلویزیون به راحتی با هر دکوراسیونی ست می شود به طوری که در نگاه اول نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

با وجود این که امکان جداسازی پایه ها از بدنه و اتصال تلویزیون به دیوار فراهم می باشد، اما در صورتی که این سبک طراحی را نمیپسندید لازم است به فکر خرید میز تلویزیون عریض باشد زیرا طراحی پایه ها چنین ساختاری را میطلبند. میزان ضخامت بدنه بسیار پایین است و در صورتی که از کناره به تلویزیون سونی 65X8077H بنگرید، شاهد ظرافت در طراحی خواهید.

سونی برای خلق فضایی کاملا مرتب، در پایه ی تلویزیون قسمتی را برای مدیریت سیم ها و کابل ها فراهم کرده است. دیگر نگران سیم های اطراف تلویزیون که فضایی نا مرتب ایجاد می کنند، نباشید. شما در کنار طراحی عالی این محصول، امکانات و ویژگی های خاصی را نیز در اختیار خواهید داشت.

کیفیت صوتی تلویزیون 65X8077H

کیفیت صوتی تلویزیون 65X8077H

تلویزیون 65X8077H ساخت شرکت سونی در سال 2020 است. این تلویزیون با دارا بودن فناوری های از قبیل dolb،DTS امکان پخش صدای رسا و همه حانبه را فراهم می کند که می توان از شنیدن آن لذت برد. صدا بر روی این تلویزیون جدید سونی از طریق سیستم صوتی دوکاناله با دو اسپیکر 10 وات پخش میشود. شدت صوتی 20 وات کمک میکند تا صدایی کامل و واضح را در سالنی با ابعاد متوسط بشنوید.

تلویزیون سونی 65X8077H با استفاده از تکنولوژی dolby صدایی شفاف و واضح را ارائه می دهد. این تکنولوژی صدای تلویزیون را برای داشتن تجربه غوطه وری و چند بعدی تنظیم می کند به طوری که احساس می کنید صدا ها از اطراف شما پخش می شوند. با استفاده از این تکنولوژی شما می توانید هنگام تماشای هر چیزی، صدای موسیقی و دیالوگ را به طور واضح و تفکیک شده بشنوید.

کیفیت تصویر در تلویزیون 4K سونی 65X8077H 

کیفیت تصویر در تلویزیون 4K سونی 65X8077H

سونی یکی از شرکت های تولید کننده تلویزیون است، هر چند در مقیاس وسیعی تلویزیون تولید نمی کند اما مدل های با کیفیت و فوق العاده ای را روانه بازار می کند. سونی برای کاربران تلویزیونی نام و برندی آشنا و پر آوازه است. این شرکت مدل هایی را هر ساله روانه بازار می کند که اکثرا تفاوتی کمی بین آنها دیده شده است اما آنچه ذهن کاربران را به خود مشغول کرده است کیفیت نمایش تصویر تلویزیون سونی است که در رده بالایی قرار می گیرد.

سونی کیفیت تصویر در تلویزیون X8077H خود را با عنوان 4K Pro Reality-X نام گذاری کرده است کیفیت تصویر و رزولوشن در این تلویزیون به گونه ای است که قابلیت ارتقای کیفیت در آن در رده بالایی قررا دارد یعنی همیشه می توان یک کیفیت و رزولوشن پایین را با کیفیت بالایی مشاهده کرد.

در  تلویزیون سونی 65X8077H داده های تصویر طی دو مرحله پردازش می شوند، در تلویزیون های ال جی با پردازنده های هوشمند به صورت دیگری داده پردازش می شود که در آن چهار مرحله پردازش وجود دارد رزولوشن در تلویزیون های سونی با دقت بسیار زیادی انجام می شود،

موتور X-Reality در تلویزیون 2020 سونی 65X8077H

موتور X-Reality در تلویزیون 2020 سونی 65X8077H

موتور پردازشگر تصویر X-Reality pro با پردازش دقیق تصاویر، کیفیت آن ها را بالا خواهد برد تا تصاویری کاملا نزدیک به واقعیت به نمایش در آیند. موتور X-Reality pro کمک خواهد کرد تا تصاویر زنده تر و با نشاط بیشتر ایجاد شوند و انرژی و حس بیشتری در آن ها موج بزند.موتور پردازشگر تصویر X-Reality pro نویز موجود در تصاویر را خواهد گرفت و آنها را به صورت کاملا شفاف و بدون نویز و ناخالصی بر روی نمایشگر قرار خواهد داد.

زمانی که ویدئویی با کیفیت نا مطلوب بر روی تلویزیون های مجهز به موتور ایکس ریلتی پرو قرار می گیرد، اینت موتور کیفیت تصاویر را بالا خواهد برد و با پوشش دادن کامل نقاط ضعف تصویر، صحنه هایی ایجاد خواهد کرد که با تصاویر 4K  قابل رقابت باشند. در واقع موتور X-Reality pro با افزایش میزان رزولوشن کمک خواهد کرد تصاویر با کیفیت بالا و کاملا واقعی به نمایش درآیند. در موتور پردازشگر تصویر X-Reality pro سیگنال هایی به نمایشگر ارسال می شوند تا تصاویر را از لحاظ رنگ، کنتراست, تقویت کنند.

قابلیت HDMI در تلویزیون 65X8077H سونی

تلویزیون X8077H دارای تعمیر HDMI است که به صورت تخصصی و اختصاصی در واحد مجاز تعمیرات سونی ارائه می شود. HDMI مخفف عبارت Interface Multimedia Definition High است. منظور یک درگاه ورودی است که استاندارد های صوت و تصویر را رعایت می کند و تصویری با کیفیت و صدایی واضح و بدون خش را ارائه می دهد. HDMI تلویزیون سونی اجازه می دهد که به را حتی از استانداردهای SD تا HD استفاده کنید و تمام فرمت های صوتی را نیز در اختیار بگیرید.

 سیستم عامل اندروید در تلویزیون سونی X8077H

سیستم عامل اندروید در تلویزیون سونی X8077H

تلویزیون سونی 65X8077H دارای سیستم عامل اندروید می باشد، کار با این سیستم بسیار ساده است و امکانات هوشمند زیادی را ارائه می دهد،در تلویزیون های هوشمند سونی با سیستم عامل اندروید، پشتیبانی خوبی برای به اشتراک گذاری محتوا از دستگاه های هوشمند خارجی وجود دارد.با این قابلیت های جدید کاربران بسیار راحت تر می توانند تجربه ی تماشای بی نظیری از تلویزیون را داشته باشند.

فناوری HDR

فناوری HDR

تلویزیون 65X8077H دارای فناوری HDR می باشد، که این فناوری کمک می کند تا بیننده تصاویر را با رنگ های واقعی تر مشاهده کند، باعث افزایش روشنایی رنگ های روشن و تیره و نمایش دادن قسمت های تیره ی تصویر را می توان از کارهایی برشمرد که این فناوری برای افزایش کنتراست تصاویر استفاده می کند.هرچه اعداد پیکسل های تشکیل دهنده ی یک تصویر بیشتر شود، آن تصویر می تواند جزئیات بیشتری را برای بیننده به نمایش بگذارد.

این فناوری در تلویزیون موجب افزایش کنتراست و پالت رنگ برای ارائه یک تصویر واقعی تر و طبیعی تر میگردد و این امر در اکثر تلویزیون های امروزی امکان پذیر خواهد بود.فناوری HDR در تلویزیون به شما یک تصویر واقع گرایانه نشان میدهد که کنتراست، روشنایی و رنگ آن نسبت به قبل ارتقا یافته است.

فناوری DolbyVision در تلویزیون 65 اینچ X8077H

فناوری DolbyVision در تلویزیون 65 اینچ X8077H

دنیای تلویزیون همیشه در حال پیشرفته و هر ساله چند ویژگی و اصطلاح جدید به لیست فناوری های آن اضافه می شود و تجربه بصری ما رو بهبود می بخشد، فناوری دالبی ویژن یک فرآیند کامل تولید تا مصرفه ، از زمانی که محتوایی با این فرمت تولید شده تا زمانی که روی تلویزیون شما پخش شود.

از ان جا که این یک روش تولید به مصرفه، ابر داده ها در هر فریم توسط دالبی تنظیم شده و بعد وسایلی که قابلیت پخش این فرمت را دارند همان گونه که واقعا دالبی میخواهد ، ان را به تصویر میکشند. به معنای ساده تر شما بهترین کیفیت تصویر ممکن را تجربه میکنید. یکی دیگر از ویژگی های فناوری Vision Dolby این است که این تکنولوژی از فراداده ی پویا به جای فراداده استفاده میکند.

جمع بندی تلویزیون سونی X8077H

جمع بندی تلویزیون سونی X8077H

تلویزیون سونی X8077H یک مدل با ویژگی های عالی از سال 2020 است. این محصول را می توان یکی از بهترین مدل های سال معرفی کرد تا در رده تلویزیون های سطح بالا سونی قرار بگیرد.در این تلویزیون 65 اینچی امکانات زیادی برای ایجاد تصاویر وجود دارد. شما تصاویر را در این تلویزیون 2020 سونی به کمک فناوری های 4K HDR و Vision Dolby می توانید با وضوح و کیفیت بالا مشاهده کنید این تلویزیون دارای 2 عدد بلندگوی 10 واتی است که صدای همه جانبه و فراگیر را پخش می کند.

شرکت سونی در این تلویزیون از یک سیستم عامل ویژه تحت عنوان اندروید استفاده کرده است. شما به کمک این سیستم عامل پیشرفته می توانید به راحتی به تمام برنامه های مورد نظر خود دسترسی داشته و آنها را مدیریت و کنترل کنید. پایه های این تلویزیون به صورتی خاص تولید شده اند که میتوانند سیم و کابل ها را در خود مخفی کنند.


اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیت و زیبا هستید میتوانید با خرید 
تلویزیون سونی 65X9500J که یکی از خاص ترین مدلهای سونی میباشد، تجربه خریدی رضایت بخش را داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65X8077H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
12.1 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
109 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
138 وات
رزولوشن فیلم
4k
کیفیت صفحه نمایش
4K UHD
تکنولوژی سه بعدی
ندارد
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
2160×3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant، Voice Search و Alexa
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-s
NO
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
سری 8
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
ندارد
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
ندارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Phase
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
168.6×104.2×41.4
ابعاد بسته (سانتی متر)
181.2×111.0×18.9
پورت RS-232C
دارد
کشور سازنده
ژاپن
کشور منتاژ کننده
مالزی
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
ندارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
62,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست