×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 55X8077H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55X8077H
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل : Android
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی 4K اسمارت سونی 55X8077H

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی 4K اسمارت سونی 55X8077H

تلویزیون سونی 55X8077H ساخت شرکت SONY در سال ۲۰۲۰ می باشد، که از اخرین فناوری های سیستم تصویر و صدا به علاوه سیستم هوشمند بهره مند است. با وجود فناوری 4K می توانید ریز ترین جزئیات تصویر را مشاهده کنید. صفحه نمایش این تلویزیون 3840x2160 است که با وجود آن تصاویری بارز ترین جزئیات را نشان می دهد. سیستم صوتی این تلویزیون یک سیستم صوتی 2 کاناله با توان خروجی صدای 20 وات است.

این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت را دارا می باشد که با وجود این ویژگی می توانید به دنیایی از برنامه و اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشید . حافظه داخلی تلویزیون 16گیگ است. این محصول با کیفیت تاکنون توانسته مخاطبین زیادی را جلب خود کند، چرا که قیمت تلویزیون سونی مدل 55X8077H در مقایسه با کارایی آن  عالی می باشد.

در این حین 4 درگاه HDMI و 3 درگاه USB برای اتصال به دستگاه صوتی و تصویری هارد اکسترنال، فالش مموری و تلفن هوشمند با کیفیت بالا برای تلویزیون اسمارت 55 اینچ ال ای دی سونی در نظر گرفته شده است. در کنار تمامی این درگاه های پر کاربرد از درگاه های خروجی هدفون، RF و خروجی صوتی در این تلویزیون استفاده شده است و باعث کامل شدن تلویزیون سونی  X8077H شده اند.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. تلویزیون ال جی از مدل تلویزیون 2021 میلادی می باشد. این مدل که یکی از مدل های خوش قیمت و جدید بازار میباشد که در لیست پرفروش ترین محصولات های  نیز قرار دارد و طرفداران بسیاری راه هم به دست آورده است تلویزیون ال جی 55UP7750 میباشد.

طراحی ظاهری تلویزیون سونی 55X8077H

طراحی ظاهری تلویزیون سونی 55X8077H

تلویزیون سونی X8077H با طراحی زیبا و شیک خود هر محیطی را کاملا لوکس می کند. تلویزیون دارای پایه های دو شاخه ای است که ظرافت فوق العاده ای به آن بخشیده است، این پایه ها از استحکام زیادی برخوردار هستند به طوری که وزن تلویزیون را به تنهایی متحمل می شوند. قابلیت این را نیز دارد که به دیوار وصل شود. همچنین این پایه ها دارای قابلیت مدیریت کابل است. در واقع مدیریت کابل ها که سونی این مدل تلویزیون را به آن مجهز ساخته ، کاری می کند تا سیم های به صورت کامل به قسمت پشت تلویزیون سونی 55x8077h هدایت شوند که در نتیجه آن دیگر با کابل اضافه مدیریت شده و از قسمت پایه های اضافه در اطراف تلویزیون مواجه نخواهید شد.

سیستم صوتی تلویزیون 55X8077H

سیستم صوتی تلویزیون 55X8077H

سیستم صوتی تلویزیون 55X8077H ،یک سیستم صوتی 2 کاناله با توان خروجی صدای 20 وات است. این تلویزیون دارای 2 عدد بلندگو بوده که صدایی واضح و شفاف را در اطراف تلویزیون پخش می کنند. این فناوری در سیستم صوتی این تلویزیون باعث افزایش وضوح مکامالت می شود به نحوی که صدا بصورت کامل شنیده میشود. ناگفته نماند تلویزیون 55X8077H با دارا بودن دو فناوری Audio Clear و Surround Front Fore-S ،باعث شفافیت صدا و توان پخش صدا را بیشتر کرده و صدایی فراگیر را تولید می کند. همانطور که میدانید استفاده کردن از سیستم های دیگر هزینه بردار است و هرکسی توان خرید محصولات اضافه را ندارد بنابراین با خرید تلویزیون سونی 55X8077H می توان بدون هیچ نگرانی صداها را شفاف و واضح شنید. همچنین این سیستم صدا با پشتیبانی از فرمت صوتی Surround Digital DTS صدایی همه جانبه و فراگیر را به ارمغان میآورد.

کیفیت تصویر تلویزیون 2020 سونی  X8077H

کیفیت تصویر تلویزیون 2020 سونی X8077H

در تلویزیون X8077H تصاویر با کیفیت 4K پخش می شوند که تصاویری با وضوح و جزئیات بالا را نشان میدهد. شرکت سونی در این تلویزیون از نور پس زمینه EDGE LED استفاده کرده که با تنظیم نور صفحه نمایش با نور محیط ، باعث صدمه به چشم نمی شود.پنل نمایشگر LED Direct کمک میکند تا صحنه های طبیعی را با روشنایی مطلوب و جزئیات بالاتر و رنگهای طبیعی تر مشاهده نمایید. سرعت رفرش تصویر 200 XR™ Motionflow این امکان را فراهم میکند تا به دیدن صحنه های اکشن و سرعت بالا و همچنین مسابقات ورزشی با کیفیت و هیجان بالا بنشینید.

موتور X-Reality در تلویزیون هوشمند سونی 55X8077H

موتور X-Reality در تلویزیون هوشمند سونی 55X8077H

موتور پردازشگر تصویر pro Reality-X ؛ تلویزیون های سونی تصاویر را با کیفیت فوق العاده ای به نمایش در می آورند، در واقع می توان گفت برترین کیفیت تصویر در میان همه ی برندها در تلویزیون های سونی دیده می شود. فناوری های استفاده شده در بخش تصویراند که این کیفیت را به نمایشگرهای شرکت سونی داده اند. موتور ایکس ریلتی پرو با پردازش دقیق تصاویر، کیفیت آن ها را بالا خواهد برد تا تصاویری کامال نزدیک به واقعیت به نمایش در آیند. موتور pro Reality-X کمک خواهد کرد تا تصاویر زنده تر و با نشاط بیشتر ایجاد شوند و انرژی و حس بیشتری در آن ها موج بزند، موتور پردازشگر تصویر pro Reality-X در تلویزیون سونی X8077H سیگنال هایی به نمایشگر ارسال می شوند تا تصاویر را از لحاظ رنگ، کنتراست تقویت کند. پردازش دقیق این فناوری سبب می شود صحنه هایی با کیفیت مطلوب و با جزئیات کامل به نمایش درآیند.

سیستم عامل اندروید در تلویزیون سونی X8077H

سیستم عامل اندروید در تلویزیون سونی X8077H

سیستم عامل تلویزیون هوشمند از سال 2013 به بعد راه خود را به خوبی پیدا کردند. تا پیش از آن تنها شاهد تلویزیون هایی بودیم که با اتصال Flash USB ها و یا ارتباط بلوتوث با تجهیزاتی مانند گوشی های موبایل، نام هوشمند را به خود گرفته بودند. اما در اینجا میخواهیم به گزینه های بهتری توجه کنیم یعنی با توجه به رو به پیشرفته بودن تکنولوژی در سخت افزار تلویزیون شاهد پیشرفت های چشمگیری م در نرم افزار های تلویزیون در سال های اخیر شده ایم که حافظه ی داخلی ان 16 گیگ است، کار با این سیستم بسیار ساده است و امکانات هوشمند زیادی را ارائه میدهد.

قابلیت اتصال به موبایل از طریق chromecast 

برای این که بتوان صفحه نمایش گوشی و یا تبلت را روی یک صفحه بزرگ تصویر کرد، وسایل مختلفی وجود دارد اما قطعا اتصال گوشی به تلویزیون از طریق Fi-Wi کار بسیار آسانی است که به وسیله آن می توان فایل های چند رسانه ای را از طریق گوشی خود در تلوزیون پخش کرد؛ خوشبختانه تلویزیون های جدید دارای ویژگی های زیادی هستند که هر سری نسبت به سری قبلی دارای امکانات و ویژگی های بیشتری می باشد و یکی از آن ها وای فای می باشد.

قابلیت Apple Airplay 

قابلیت Apple Airplay

به دلیل وجود قابلیت AirPlay اپل در تلویزیون سونی 55X8077H میتوان یک ویدیو، عکس یا آهنگ را از طریق آیفون در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون خود به تصویر کشید. تنها در شرایطی قادر به استفاده از قابلیت AirPlay اپل و اتصال آیفون به تلویزیون خواهید بود که یک اپل تی وی در اختیار داشته باشید. در غیر این صورت باید به منظور آینه کردن صفحه نمایش آیفون در تلویزیون از روش های دیگری مانند کابل استفاده کرد.

قابلیت DVB-T2 و DVB-T 

قابلیت DVB-T2 و DVB-T

پخش دیجیتال ویدیو (DVB )به عنوان یک استاندارد برای تلویزیون های دیجیتال در بسیاری از کشورها به کار می رود. حروف DVB به معنی پخش ویدیو به صورت دیجیتالی می باشد. در حال حاضر بسیاری از کشورها از سیستم DVB به عنوان سیستم پخش تلویزیونی استفاده می کنند و ایران هم از جمله این کشور ها ست که از این سیستم برای پخش برنامه های تلویزیونی استفاده می کند. تلویزیون هایی که در سال های اخیر تولید شده اند دارای گیرنده دیجیتال داخلی هستند . وجود گیرنده ی دیجتال در تلویزیون با عالمت DVB مشخص خواهد شد. T2-DVB نوع پیشرفته تر T-DVB میباشد. چون که در بسیاری از كشورها، ارزش طیف فركانسی ان بسیار بالاست. از ویژگی های مهم این استاندارد، ایجاد قابلیت افزایش ظرفیت مالتی پلكس تلویزیون دیجیتال زمینی است؛ به طوری كه در مقایسه با T-DVB ،این استاندارد جدید با انتنهای موجود حداقل 30 درصد ظرفیت ارسال را افزایش میدهد. حتی در برخی ازمایشات، تا 50 درصد نیز افزایش ظرفیت، مشاهده شده است.

فناوری dolby Atmos 

فناوری dolby Atmos

طور کلی هدف این فناوری شناخته شدن به عنوان راهحلی در جهت بهبود تجربه صوتی در سیستم های پخش خانگی، دستگاه های موبایل و سینماها است. درنهایت دالبی اتموس قادر است تجربه یک صدای 3 بعدی حقیقی را از طریق موقعیت یابی دقیق، عمیق و با جزئیات کامل به واسطه محتوای پشتیبانی کننده را برای کاربر فراهم کند.

جمع بندی تلویزیون سونی 55X8077H

جمع بندی تلویزیون سونی 55X8077H

ٔ همه ی ما میدانیم که تلویزیون جزوء وسایلی است که زود ب زود تعویض نمی کنیم ، پس باید یک تلویزیون شیک،مدرن، و قابل دید که دارای امکانات و قابلیت های فراوانی است را انتخاب کنیم، تلویزیون سونی 55X8077H با تو جه به فناوری ها و قابلیت های پیشرفته ای که داراست یک تلویزیون حرفه ای برای کاربران می باشد. با دارا بودن قابلیت های سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی صدای 20 وات،دارای نمایشگر LED با کیفیت 4K و سایز 55 اینچ، قابلیت اتصال به اینترنت توسط وای فای و LAN، پشتیبانی از فرمت های متنوع HDR، موتور پردازشگر 4K processor HDR ،دارای 4 پورت HDMI و 3 پورت USB،پشتیبانی از Store Play Google ،سیستم عامل اندروید یکی از بهترین محصولات بازار بوده.این تلویزیون ها با وجود طراحی عالی و کیفیت تصویر شگفت انگیز، امکان مشاهده محتوای ویدیویی را با کیفیت بالا برای کاربرانی که به دیدن انواع محتوای ویدئویی بر روی تلویزیون علاقه دارند، بسیار مناسب میباشد. 

تلویزیون سونی 55X7500J  نیز می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب شما باشد و با عملکرد فوق العاده این تلویزیون نهایت لذت را از آن ببرید

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55X8077H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
12.1 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
109 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
138 وات
رزولوشن فیلم
4k
کیفیت صفحه نمایش
4K UHD
تکنولوژی سه بعدی
ندارد
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
2160×3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant، Voice Search و Alexa
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-s
NO
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
سری 8
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
ندارد
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
ندارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Phase
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
168.6×104.2×41.4
ابعاد بسته (سانتی متر)
181.2×111.0×18.9
پورت RS-232C
دارد
کشور سازنده
ژاپن
کشور منتاژ کننده
مالزی
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
ندارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
62,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست