×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 75X8077H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :75X8077H
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل : Android
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 75 اینچ فورکی 4K اسمارت سونی 75X8077H

مشخصات تلویزیون 75 اینچ فورکی 4K اسمارت سونی 75X8077H

تلویزیون سونی 75X8077H تولید سال 2020 می باشد، یکی دیگر از محصولات بروز و هوشمند کمپانی سونی می باشد.شما با خرید تلویزیون سونی مدل 75X8077H که دارای سیستم عامل اندروید است باعث می شود که امکان اتصال تلویزیون به وای فای مرورگر، وب، و پخش برنامه های، Netflix و یوتیوب را برای شما فراهم سازد.

کاربران بخش های متنوع تلویزیون و همچنین برنامه ی یوتیوب را ملاحضه کنند و دارای قابلیت اتصال اینترنت از دو طریق Fi-Wi و پورت LAN می باشد و از این طریق می توانید در بین صفحات اینترنت بچرخید دارای نمایشگر تخت و شیک با کیفیت تصویر 4K همراه است که می تواند تصاویر و محتواها را با کیفیت بالا برای شما ارائه دهد، و همچنین با استاندارد کیفیت تصویر HDR می توان رنگ های دقیق و تصاویر طبیعی و جذاب را مشاهده کرد.

این تلویزیون سونی باعث درخشندگی تصویر و زنده بودن ان می شود دارای رفرش تصویر 60 هرتز می باشد بلندگوهای این محصول با توان 20 واتی صدایی بی نهایت عالی و واضح ایجاد می کنند و دارای گیرنده های قوی DVB -و T-DVB می باشد که همه را مجذوب خود کرده است، سونی تلویزیون 75X8077H از store play Google پشتیبانی کرده و طیف گسترده ای از برنامه ها را در اختیار بینندگان قرار می دهد، همچنین با فناوری صوتی Atmos Dolby صدایی سه بعدی را از کانالها توزیع میکند.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. تلویزیون ال جی از مدل تلویزیون 2021 میلادی می باشد. این مدل که یکی از مدل های خوش قیمت و جدید بازار میباشد که در لیست پرفروش ترین محصولات های  نیز قرار دارد و طرفداران بسیاری راه هم به دست آورده است تلویزیون ال جی 55UP7750 میباشد.

البته باید گفت قابلیت سازگار با برنامه AirPlay Apple نیز اوقات خوشی را فراهم میکند.به طور کلی تلویزیون سونی X8077H بسیار شیک و زیبا طراحی شده است برند سونی این تلویزیون را در زمینه های تصویری و صوتی و قابلیت های مختلفی مجهز نموده است که در ادامه درباره قابلیت های بی نظیر این تلویزیون بحث می کنیم.

طراحی حرفه ای و دلربای تلویزیون سونی 75X8077H

طراحی حرفه ای و دلربای تلویزیون سونی 75X8077H

تلویزیون سونی X8077H با بهره گیری از سبک و سیاق مدرن در طراحی خود خاص بودن را به محیط شما خواهد بخشید، زیبایی و شیک بودن در این محصولات یک امر ثابت و همیشگی است و این موضوع برای مصرف کنندگان محصولات سونی به خوبی قابل درک است. طراحی زیبا و شیک یک تلویزیون تاثیر زیادی در نمایش فوق العاده و جذاب دارد تا توجه مخاطب را به طور کامل جذب کند. قاب باریک و نازک اطراف نمایشگر به اندازه ای کم شده است که هنگام نمایش تصاویری تمام صفحه را خواهیم دید.

با توجه به تخت بودن نمایشگر و امکانات موجود زاویه دید وسیعی خواهیم داشت تا در هر زاویه نسبت به تلویزیون بتوان دید کامل و واضح داشت. با داشتن قاب باریک و رنگ مشکی جذابیت خاصی به خانه میبخشد. پایه های دو شاخهای با رنگ نقره ای امکان ست کردن تلویزیون سونی با هر وسیله ای را فراهم میآورد. لازم به ذکر است که می توان با جدا کردن پایه ها تلویزیون را توسط براکت به دیوار وصل نمود و ظاهر و نمای تلویزیون را تغییر داد.

داشتن نمایشگر 75 اینچ نیاز به پایه های محکمی دارد بنابراین این پایه ها به راحتی این قابلیت را دارند تا وزن بالایی را تحمل کنند. با این طراحی خاص و با نگاه کلی به تلویزیون سونی 75X8077H متوجه مجزا بودن شیوه دیزاین این مدل نسبت به سال های قبل خواهید شد.

سیستم صوتی تلویزیون LED سونی 75X8077H

سیستم صوتی تلویزیون LED سونی 75X8077H

تلویزیون 75X8077H علاوه بر اینکه کیفیت تصویر بی نظیر مجهز است سیستم صوتی عالی نیز دارد, علاوه بر کیفیت تصویر سیستم صوتی فوق العاده ای نیز در این تلویزیون به کار رفته است. سیستم صوتی در این تلویزیون دو کاناله است و دارای قدرت خروجی صدای 40 وات است. دارای دو بلند گو می باشد که هر کدام توان 20 وات دارند. سامسونگ در تولید این تلویزیون ها توجه زیادی به کیفیت صدای آن کرده است تا بتواند کاربران خود را راضی نگه دارد.

همه بعد از کیفیت تصویر خوب نیازمند صدایی قدرتمند هستند تا بتوانند از تماشای محتوای خود لذت ببرند. این سیستم صدا با پشتیبانی از فرمت صوتی Surround Digital DTS صدایی همه جانبه و فراگیر را به ارمغان میآورد. با قرار دادن فناوری Atmos Dolby به تولید صدای فراگیر کمک میکند و با توزیع صدایی سه بعدی حس بودن در محیطی مانند سینما یا تئاتر را به شما الهام میکند.

تلویزیون ۷۵ اینچ سونی 75X8077H مجهز به فناوری ClearAudio است. این فناوری کیفیت صوتی بهتری برای شما ایجاد میکند و شما صدا را با کیفیت بالاتری میشنوید یکی دیگر از فناوری های صوتی تلویزیون سونی 75X8077H فناوری Surround Front Force-S میباشد. این فناوری صدای دیجیتال را رمزگشایی نموده و به نحوی صداها را تجزیه و تحلیل میکند که کیفیت و وضوح صداها افزایش مییابد.

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 75X8077H

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 75X8077H

تلویزیون X8077H  را باید یکی از جدیدترین محصولات برند سونی دانست. این تلویزیون مجهز به کیفیت تصویر 4K است. 4K دارای رزولوشن ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل میباشد با وجود این تراکم پیکسلی بالا تمامی جزئیات حتی ریزترین آن ها نیز بر روی صفحه نمایش ۷۵ اینچ تلویزیون نشان داده میشود به جرات باید بگوییم این کیفیت تصویر از بالاترین سطح پیکسلها بهره میبرد و البته به کمک موتور پردازنده تصویر X1 نیز تجزیه و تحلیل تصاویر را انجام میدهد تا کیفیتی بالا در اختیار داشته باشید.

علاوه بر کیفیت تصویر به وسیله 4K ™ X-Reality PRO تصاویر با کیفیت پایین ارتقاء مییابند و در حد فورکا به نمایش میگذارند. یکی از فناوری های تصویری دیگر تلویزیون سونی 75X8077H فناوری Motionflow میباشد. این فناوری صحنه های بسیار سریع را با تمامی جزئیات و به صورت واضح برای شما ارائه میدهد با وجود این فناوری فریم های از دست رفته بازسازی شده و شما هیچگونه نویزی بر روی صفحه نمایش نمی بینید.

فناوری Colour Live می تواند طیف وسیعی از رنگها را در اختیار بگذارد تا نمایشی واقعی و طبیعی را بر روی نمایشگر داشته باشیم. در واقع افزایش کنتراست و عمق رنگها تاثیر زیادی در نمایش زیبا و با کیفیت خواهد داشت.

سیستم عامل تلویزیون 2020 سونی 75X8077H

سیستم عامل تلویزیون 2020 سونی 75X8077H

از برتری های این تلویزیون نسبت به سایر مدل ها می توان به وجود سیستم عامل Android در تلویزیون 75 اینچ سونی با عملکرد سریع و کاربردهای مختلف اشاره کرد. با استفاده از مرورگر وب می توان هر نوع جست و جوی را انجام داد و به موارد مورد نظر خود رسید. کار با این سیستم بسیار ساده است و امکانات هوشمند زیادی را ارائه می دهد،در تلویزیون های هوشمند سونی با سیستم عامل اندروید، پشتیبانی خوبی برای به اشتراک گذاری محتوا از دستگاه های هوشمند خارجی وجود دارد.

از دو طریق می توان اتصال به اینترنت را برقرار کرد به صورت بی سیم و با سیم. با حافظه ی داخلی 16 گیگی در این تلویزیون می توان انواع برنامه ها و بازی ها را دانلود و نصب کرد.

قابلیت Chromecast 

این قابلیت در تلویزیون سونی 75X8077H وجود دارد. Chromecast اکثر برنامه ها و یا سیستم عامل ها را پشتیبانی می کند اما خوب در آن از گوشی های آیفون و یا سیستم عامل IOS پشتیبانی نمی شود. کاربرد بسیار زیادی را دارد چرا که پایه اندرویدی را دارد و تنوع محصوالت اندرویدی که می توانند با تلویزیون لینک شوند و در آنها انتقال داده صورت گیرد زیاد است.

Chromecast یک تلویزیون معمولی رو به یک تلویزیون هوشمند تبدیل میکند و امکان کنترل اون از طریق دستگاه های دیجیتال شخصی مختلف رو فراهم میکند.

قابلیت apple AirPlay 

قابلیت apple AirPlay

تلویزیون 75X8077H از برنامه Airplay پشتیبانی می کند، می توان با این برنامه صفحه نمایش گوشی های آیفون را با صفحه نمایش تلویزیون به اشتراک گذاشت. این برنامه کاربرد کمتری را دارد چراکه اکثر کاربران خود از محصوالت اندرویدی استفاده می کنند.

قابلیت Dynamic contrast Enhancer در تلویزیون X8077H سونی

قابلیت Dynamic contrast Enhancer در تلویزیون X8077H سونی

تلویزیون سونی X8077H دارای فناوری Enhancer Contrast Dynamic می باشد. این فناوری به کمک پردازشگر 4K HDR  X1 طیف روشنایی صحنه ها را فریم به فریم آنالیز و تنظیم می کند. میزان روشنایی هر فریم با توجه به تصویر آن تنظیم می شود به این ترتیب شما شاهد تصاویری با کنتراست بالا خواهید بود و تصاویر بخصوص در صحنه های تاریک واقعی تر به نظر می رسند.

به کمک این فناوری تا حدودی کنتراست تصاویر را بهبود می بخشد. این ویژگی در تلویزیون های سونی کاربرد زیادی را دارد. البته نمی توان گفت که کیفیت تصویر بالا وابسته به یک ویژگی است چرا که همه ویژگی ها با هم و همزمان نقش در ارائه تصویر را دارند. این ویژگی روشنایی تصویر را بهینه سازی می کند.

در یک قسمت از تصویر که داده های تصویر ایجاد می کند تا نور و یا روشنایی زیاد باشد، این ویژگی نور و روشنایی آن قسمت را افزایش می دهد تا تصویر به خوبی و با کیفیت بالا نمایش داده شود و هیچ دامنه رنگی از قلم نیفتد.

جمع بندی تلویزیون سونی X8077H

جمع بندی تلویزیون سونی X8077H

برای اینکه یک تلویزیون را در رده تلویزیون های حرفه ای بدانیم باید هم کیفیت تصویر و هم کیفیت صدا و هم فناوری های به کار رفته در آن را بررسی کنیم . با نکاتی که در این مطلب گفتیم به این نتیجه رسیدیم که تلویزیون 75 اینچ سونی X8077H تمام قابلیت هایی که مورد نیاز یک کاربر هست را دارد.

این تلویزیون نسبت به ویژگی ها و فناوری هایی که دارد ، مناسب است، و مقرون به صرفه است، می توان گفت خرید تلویزیون X8077H، یک خرید عالی و هوشمندانه و گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.مطمئنا شما هم به دنبال خرید تلویزیونی تمام و کمال میگردید با تمامی نگرانی هایی که دارید باید گفت تلویزیون 2020 سونی 75X8077H نیاز شما را رفع میکند و با تمام قابلیتهای یک تلویزیون اسمارت انتخاب مناسبی میباشد. 

کیفیت تصویر 4K ،توان صدای 20 وات، سیستم عامل اندروید، قابلیت اتصال به اینترنت و نیز جستجوی صوتی از امکانات مهم این تلویزیون هستند. تلویزیون 43 اینچ سونی مدل 43X8000F نیز می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب شما باشد و با عملکرد فوق العاده این تلویزیون نهایت لذت را از آن ببرید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75X8077H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
12.1 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
109 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
138 وات
رزولوشن فیلم
4k
کیفیت صفحه نمایش
4K UHD
تکنولوژی سه بعدی
ندارد
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
2160×3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant، Voice Search و Alexa
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-s
NO
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
سری 8
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
ندارد
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
ندارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Phase
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
168.6×104.2×41.4
ابعاد بسته (سانتی متر)
181.2×111.0×18.9
پورت RS-232C
دارد
کشور سازنده
ژاپن
کشور منتاژ کننده
مالزی
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
قابلیت ضبط
دارد
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
62,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست