×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 65X7577H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65X7577H
سری :7
نوع پنل : IPS
توان خروجی صدا :  20 وات
سیستم عامل :Android
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی 4K اسمارت سونی 65X7577H

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی 4K اسمارت سونی 65X7577H

تلویزیون سونی 65X7577H ساخت شرکت SONY در سال 2020 است. صفحه نمایش این تلویزیون ال ای دی و تخت می باشد.کیفیت تصویر این تلویزیون 4K است و دارای رزولوشن تصویر 2160x3840 پیکسل میباشد. رنگ تلویزیون سونی X7577H مشکی است که جذابیت خاصی به تلویزیون داده است و کاربران زیادی را به سمت خود جلب می کند. به کمک فناوری HDR تصاویر ی شفاف تر و با کیفیت بالا پخش می شوند.

این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید می باشد کاربران با استفاده از این سیستم عامل می توانند به جستجوی مطالب مورد نظر خود در موتور جستجوگر گوگل بپردازند. هم چنین با خیال راحت بدون نیاز به مطالعه تخصصی هر برنامه ای را به اجرا در آورند. وجود موتور پردازشگر 4K  Processor X1 باعث می شود تصاویر با جزییات ریز و دقیق پخش شوند. 

با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به مانیتور شیائومی ۳۴ اینچی مدل Mi Curved Gaming اشاره کرد، که می توان این محصول را به عنوان یکی از تلویزیون های مدرن امروزی دانست. شما همچنین می توانید در بین دیگر مدل های این شرکت محصولاتی با ویژگی های خاص و امکانات بالا مشاهده نمایید.

این دستگاه از توان خروجی 10 وات برخوردارند که در کل 20 وات صدا را ساطع می کنند.با بهره مندی از دستیار Google این امکان فراهم می شود تا به وسیله تلویزیون همه لوازم هوشمند به کنترل هماهنگ خود در آورد و خواسته های خود را با ایجاد صدا به آنها القا کرد.

طراحی شیک و مدرن تلویزیون سونی 65X7577H

طراحی شیک و مدرن تلویزیون سونی 65X7577H

در هنگام انتخاب یک تلویزیون طراحی فاکتوری است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد.طراحی مدرنی که در تلویزیون های سونی به کار می رود بسیار جذاب و خیره کننده است. تلویزیون سونی X7577H با ظاهر شیک و مدرنی که دارد توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده است.صفحه نمایش این تلویزیون ال ای ادی میباشد. این LED هوشمند از سیستم عامل اندروید سود میبرد که همراه با آن غرق در بیش از 5000 برنامه جذاب و کاربردی میشوید.

دارای د و پایه شاخه ای شکل می باشند که تلویزیون را بسیار شیک و جذاب گلوه میدهند استحکام این پایه ها بسیار قوی است و به کل صفحه نمایش 65 اینچی را به تنهایی متحمل می شود.سونی برای خلق فضایی کاملا مرتب، در پایه ی تلویزیون قسمتی را برای مدیریت سیم ها و کابل ها فراهم کرده است. دیگر نگران سیم های اطراف تلویزیون که فضایی نا مرتب ایجاد می کنند، نباشید.

در آخر اینکه ، با یک محافظ صاعقه ، تلویزیون شما در برابر صاعقه های حداکثر 9000 ولت محافظت خواهد شد و با این وجود می توان از تلویزیون سونی X7577H فوق العاده سال ها با خیال راحت استفاده کرد.این تلویزیون سبک و سیاق مدرنی دارد و میتواند خانه شما را به معنای واقعی شیک و مدرن سازد این تلویزیون بسیار جذاب و زیبا می باشد .

کیفیت بسیار زیبای تصویر در تلویزیون 65X7577H

کیفیت بسیار زیبای تصویر در تلویزیون 65X7577H

یکی از بهترین مزیتهای تلویزیون 65X7577H مربوط به کیفیت تصویر آن میباشد، که این مدل تلویزیون دارای کیفیت 4K می باشد، کیفیت 4K از بهترین کیفیت هاست، و یکی از پرکاربردترین هاست که کمپانی های مختلف ان را برای تلویزیون های خود در نظر گرفته است.سونی یک شرکت بسیار خوش نام و بر پایه و اساس کیفیت و رضایت مشتریها و کاربران بنا نهاده شده است.

وقتی حرف از کیفیت پنل و عمر و کیفیت قطعات می شود محال است اسمی از سونی برده نشود. تلویزیون سونی 65X7577H به طور کلی یک انتخاب کاملا امن است و کیفیت ساخت ان نیز بالاتر از حد متوسط است، در تلویزیون های سونی رزولوشن یکی از عوامل مهم کیفیت تصویر می باشد و انتخاب دقیق آن می تواند تصویری با کیفیت عالی به شما بدهد.

تلویزیون X7577H با بهره مندی از امکانات پیشرفته بهترین صحنه ها را به ارمغان می آورد، به گونه ای که مخاطب را غرق در تصویر می کند. بخش تصویر از قابلیت 4K بهره مند است که سبب نمایش جزئیات کامل تر با رزولوشن 2160×3840 در تصاویر و صحنه ها خواهد شد.

کیفیت صدای تلویزیون 65X7577H

کیفیت صدای تلویزیون 65X7577H

می دانید که کیفیت تصویر اولویت اول به هنگام انتخاب و خرید تلویزیون است و همیشه مهمترین ویژگی یک تلویزیون بوده است. با این حال کیفیت صدا نیز توانسته خود را در رده ی کیفیت تصویر قرار دهد و به گزینه ای مهم برای کاربر تبدیل شود. صدایی با کیفیت در کنار تصویری شفاف می تواند دیدن هر برنامه ای را برای کاربر لذت بخش تر کند. تلویزیون سونی 65X7577H بهترین تلویزیونی است که بالاترین امتیاز را از لحاظ کیفیت صدا به خود احتصاص داده است.

تلویزیون سونی به گونه ای طراحی شده که صدا از تمامی جهات به گوش کاربر می رسد و کاربر را بابت صدایی قدرتمند بی نیاز خواهد کرد.بلندگو های این دستگاه از توان خروجی 10 وات برخوردارند که در کل 20 وات صدا را ساطع می کنند.به کار گیری فناوری BRAVIA با تجزیه و تحلیل محتوا نویز موجود را از بین می برد و صدایی خالص و طبیعی را فراهم می کند.

موتور پردازنده ی 4K Processor x1 در تلویزیون 2020 سونی 65X7577H

موتور پردازنده ی 4K Processor x1 در تلویزیون 2020 سونی 65X7577H

یک شرکت بسیار خوش نام و تماما بر پایه و اساس کیفیت و رضایت مشتری ها و کاربران بنا نهاده شده است. تلویزیون X7577H به طور کلی یک انتخاب کاملا امن است، چون دارای پردازنده ی بسیار قوی x1 میباشد، موتور 4K Processor مهمترین قابلیتی است که باعث تولید رنگهای طبیعی بسیار زیادی می شود و در عین حال نیز بافت واقعی تصاویر و جزئیات را به صورت کامل نشان میدهد.

موتور پردازشگر تصویر 4K Processor X1  به گسترش طیف رنگ ها کمک میکند به طوری که همراه با آن میتوان حجم بسیار زیادی از رنگ ها را با درخشندگی بالایی مشاهده کرد. قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر 4K X-PRO™ Reality  به افزایش دادن کیفیت های پایین کمک میکند. این قابلیت به صورت خودکار و بدون در نظر گرفتن کیفیت برنامه کاری میکند تا کاربر فیلم های قدیمی و مورد علاقه خود را با کیفیت تصویر 4K مشاهده کند.

سیستم عامل اندروید در تلویزیون هوشمند 65X7577H

سیستم عامل اندروید در تلویزیون هوشمند 65X7577H

شرکت ژاپنی سونی یکی از اولین شرکت هایی بود که TV Android را در تلویزیون های خود به عنوان سیستم عامل به کار برد. تلویزیون 2020 سونی 65X7577H اندرویدی شما را قادر می سازد تا از برنامه های گوگل پلی روی تلویزیون خود نیز بهرمند شوید. تلویزیون هوشمند سونی با سیستم عامل Android در مدل های جدید خود از دستیار صوتی گوگل برخوردار است و شما می توانید اکثر کارهای خود را با دستور صوتی انجام دهید.

فناوری TRILUMINOS

فناوری TRILUMINOS

این تکنولوژی کمک می کند که تصاویر شفافتر و با کیفیت رنگ بیشتری دیده شوند. تکنولوژی TRILUMINOS در X7577H کیفیت نمایش رنگ ها را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد. که بسیار بیشتر از کیفیت پیش فرض نمایشگرهای LCD معمولی است نمایشگرهای TRILUMINOS اولین محصولاتی هستند که از پیکسل های کوانتومی و کریستال های نانو بهره می برند. خالصه این فناوری قادر است طیف بیشتری از رنگ ها را نسبت به تلویریون های ال ای دی معمولی نمایان کند.

فناوری Enhancer Contrast Dynamic در تلویزیون X7577H

فناوری Enhancer Contrast Dynamic در تلویزیون X7577H

برای نشان دادن وضوح هر چه بیشتر تصاویر در این تلویزیون 65X7577H به کار گرفته شده و باعث شده تصاویر با کیفیتی فراتر از واقعیت به نمایش گذاشته شوند. این ویژگی در تلویزیون سونی X7577H کاربرد زیادی را دارد. البته نمی توان گفت که کیفیت تصویر بالا وابسته به یک ویژگی است چرا که همه ویژگی ها با هم و همزمان در ارائه تصویر دخالت دارند.

این ویژگی روشنایی تصویر را بهینه سازی می کند. در یک قسمت از تصویر که داده های تصویر ایجاب می کند تا نور و یا روشنایی زیاد باشد، این ویژگی نور و روشنایی آن قسمت را افزایش می دهد تا تصویر به خوبی و با کیفیت بالا نمایش داده شود. نمایش رنگهای بسیار روشن و بسیار تیره با قابلیت Enhancer Contrast Dynamic فوق العاده دیدنی است، زیرا این فناوری صحنه های سفید رنگ را روشن تر و رنگ های تاریک را تیره تر و عمیق تر نشان می دهد.

جمع بندی تلویزیون سونی X7577H

جمع بندی تلویزیون سونی X7577H

بسیاری از ما بخشی از اوقات فراغت مان را صرف تماشای تلویزیون می كنیم، بنابراین باید تصویری مناسب، دلخواه و دلنشین داشته باشیم و با انتخابی هوشمندانه این لحظات را لذت بخش تر كنیم. تلویزیون سونی 65X7577H از تلویریون های شرکت سونی می باشد که کیفیت صفحه نمایش آن ها 4K است.

این تلویزیون با دارا بودن سیستم عامل اوقات فراغت و استراحت شما را دل نشین میکند. استحکام پایه و هم چنین دارا بودن فناوری های پیشرفته در این تلویزیون عوامل مهمی است که در خرید تلویزیون تأثیرگذار بوده و به شما امکان میدهد در کنار قیمت تلویزیون که بسیار مناسب بوده، یک کالای شیک و کاربردی را به منزل ببرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65X7577H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
124.1×78.1×34.0
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
0.5 وات
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4k Ultra HD
تکنولوژی سه بعدی
دارد
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
2160×3840
نوع باند و اسپیکر
2Ch Speaker System
توان خروجی صدا
20W
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant و Voice Search
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-s
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
A
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
سری 7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
ضبط صدا
ندارد
تعداد ورودی Component
ندارد
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
خروجی Audio
دارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
ندارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم های رنگ
PAL / SECAM / NTSC
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Phase
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
رنگ تقویت پویا
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
124.1×78.1×34.0
ابعاد بسته (سانتی متر)
139.9×83.6×16.2
پورت RS-232C
ندارد
کشور سازنده
ژاپن
کشور منتاژ کننده
مالزی
منبع تغذیه
AC 100V ~ 240V, 50/60Hz
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
62,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست