×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سونی 65X85K + پرداخت در محل و ضمانت اصالت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :65X85K
دارای سیستم عامل :Android
نور پس زمینه :Direct LED
سال ساخت :2022 میلادی
پشتیبانی از :Dolby Vision
فناوری رنگ :TRILUMINOS
قابلیت :Local Dimming
دارای قابلیت :4K X-Reality pro
فناوری صدا :DTS Digital Surround
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

نمایشگاه CES یک نمایشگاه بین المللی است که هر ساله در لاس وگاس آمریکا بر گذار می شود و به محلی برای رونمایی محصولات جدید شرکت های قدر دنیا تبدیل شده . در این نمایشگاه ، برند های مختلف می توانند محصولاتشان را در معرض دید قرار دهند تا بهتر دیده شوند . سونی نیز در سال 2022 در این نمایشگاه بین المللی به رونمایی از جدیدترین تلویزیون های خود پرداخت . یکی از این مدل ها تلویزیون x85k می باشد که در سری X واقع شده و مجهز به جدید ترین فناوری های سونی می باشد . این رده از تلویزیون های سونی به نسبت مدل های پرچمدار و بالا رده قیمت تمام شده ی کمتری دارند و امکانات تقریبا در حد این مدل ها را در اختیار کاربران قرار می دهند . مدل 65x85k نیز از این قاعده مستثنی نیست و می تواند از هر لحاظ شما را راضی نگه دارد . اگر بیشتر این تلویزیون را مورد بررسی قرار دهیم سریعا متوجه می شویم که نسل جدید ، از لحاظ ظاهری و امکانات تفاوت زیادی با نسل قبلی اش یعنی x85j ندارد و سونی برخی از ویژگی های این تلویزیون را مورد بهبود قرار داده است . حتی ظاهر این مدل با تلویزیون نسل قبلی کاملا شبیه است و در نسل جدید شاهد همان پایه های دو شاخه ای و لبه ی باریک صفحه نمایش خواهید بود . 

از لحاظ کیفیت تصویر باید گفت تلویزیون سری 8 سونی حرف های زیادی برای گفتن دارد . این مدل با دارا بودن رزولوشن فورکی به همراه فناوری های پیشرفته ی تصویر توانسته یک کیفیت بی نظیر و واقعی را پیش روی مخاطبانش قرار دهد . این فناوری ها شامل : پردازنده 4K HDR X1™ ، TRILUMINOS PRO™ ، Motionflow™ XR ، 4K X-Reality™ PRO ، Auto HDR Tone Mapping ، Variable Refresh Rate ، Dolby Vision® & Dolby Atmos® و ... می باشد . سیستم صوتی این تلویزیون 65 اینچی به واسطه ی فناوری های Dolby Vision و Dolby Atmos و اسپیکر نوع X-Balanced عملکرد خوب و راضی کننده ای دارد و صدایی همه گیز تولید می کند . 

سونی در بخش نرم افزاری این تلویزیون هوشمند خود سنگ تمام گذاشته و هر آنچه در دست داشته است را در این مدل خود رو کرده است . تلویزیون 65x85k مجهز به جدید ترین سیستم عامل این شرکت یعنی Google TV شده است . سال گذشته سونی در یک حرکت جسورانه تصمیم به عوض کردن سیستم عامل تلویزیون هایش گرفت تا همچنان بتواند مخاطبانش را راضی نگه دارد . این سیستم عامل جدید به نسبت نسخه های قبلی از سرعت بهتری بهره می برد و رابط کاربری کاربر پسندی دارد . وجود دستیار صوتی در سیستم عامل جدید گوگل تی وی موجب می شود بتوانید از طریق صدای خود تنظیمات مختلفی را بر روی تلویزیون 65 اینچی سونی اعمال نمایید . فناوری دیگری که این تلویزیون را بقیه ی مدل های موجود در بازار متمایز ساخته ، BRAVIA CAM می باشد . تلویزیون با استفاده از این قابلیت می توانید به صورت هوشمند تنظیمات بهرینه ای را اعمال نماید . 

طراحی و نمای ظاهری مدرن تلویزیون سونی 65X85K

اگر دو تلویزیون جدید سونی و نسل قبلی یعنی 65x85k و 65x85j به احتمال زیاد نتوان تشخیص داد کدام مدل جدید تر است زیرا سونی از همان طراحی مدل قبلی برای دیزاین این تلویزیون جدیدش استفاده کرده است . شاید دلیل اتخاذ چنین تصمیمی ، مورد توجه قرار گرفتن ظاهر نسل قبلی باشد و سونی بیشتر ترجیح داده توجه اش را روی بقیه ی قیمت های این تلویزیون معطوف کند . در این نسل جدید نیز شاهد همان لبه های باریک اطراف صفحه نمایش خواهید بود ، این لبه های باریک موجب مدرن تر شدن طراحی تلویزیون شده اند . پایه های باریک و تراش خورده این تلویزیون به خوبی با طراحی کلی لبه ها هماهنگ هستن . این پایه های V شکل به دلیل استحکام بالایی که دارن به خوبی وزن تلویزیون 65 اینچی سونی را تحمل می کنند . در بخش پشتی تلویزیون یک بدنه ی مسطح دیده می شود که میزبان پورت ها و درگاه های مختلف شده . 

در ساخت بدنه ی این تلویزیون از پلاستیک استفاده شده تا هم وزن تلویزیون زیاد نشود و هم قیمت تلویزیون بالا نرود . از نمای کناری تلویزیون ضخامت چندانی ندارد ، مزیت این ضخامت مناسب بدنه زمانی به چشم می آید که بخواهید تلویزیون را به دیوار متصل کنید زیرا تلویزیون به خوبی بر روی دیوار می نشیند . حتی موقعی که تلویزیون را به دیوار متصل کنید به راحتی می توانید به این پورت ها دسترسی داشته باشید . سونی از یک طراحی خاص و ویژه برای کنترل از راه دور این تلویزیون خود بهره گرفته است . در واقع دکمه های این ریموت کنترل به صورت هم سطح با بدنه دیزاین شده تا به راحتی بتوان سطح کنترل از راه دور را تمیز کرد . حتی روی آن ها را به مواد پلی اورتان آغشته کرده و آن ها را ضد عفونی کرده . 

کیفیت تصاویر و واقعی و بی نظیر صفحه نمایش تلویزیون فورکی سونی 65X85

کمپانی سونی با بهره بردن از به روز ترین فناوری ها توانسته لقب کیفیت تصویر عالی را برای تلویزیون هایش رقم بزند . امسال نیز سونی طبق رسوم هر ساله اش به استفاده از فناوری های پیشرفته و به روز در این تلویزیون 65 اینچ پرداخته است . باید گفت سونی در بخش صفحه نمایش تلویزیون جدیدش خوب ظاهر شده و تصاویری با کیفیت عالی و واقعی پیش روی مخاطبان قرار می دهد . در این تلویزیون همانند دیگر مدل های نسل قبلی از رزولوشن فورکی استفاده شده بنابراین شاهد جزئیات خوبی خواهید بود . سایر فناوری هایی که در بهبود کیفیت تصویر نقش ویژه ای ایفا می کنند شامل : پردازنده 4K HDR X1™ ، TRILUMINOS PRO™ ، Motionflow™ XR ، 4K X-Reality™ PRO ، Auto HDR Tone Mapping ، Variable Refresh Rate ، Dolby Vision® & Dolby Atmos® و ... می باشد . اولین فناوری که قصد توضیح آن را داریم ، پردازنده 4K HDR X1™ می باشد . این پردازنده برای کاهش نویز از الگوریتم های پیشرفته استفاده می کند و جزئیات را افزایش می دهد . 

همچنین تلویزیون سونی 65x85k به دلیل دارا بودن فناوری RILUMINOS PRO™ میلیون ها رنگ را به نمایش در می آورد و حالتی طبیعی تر به رنگ ها می دهد در نتیجه تصاویر نیز به صورت واقعی تر عرضه می شوند . یکی دیگر از فناوری های مهم تعبیه شده در این صفحه نمایش نرخ به روز رسانی 120 هرتز است که در نوع خود مناسب و جواب گوست . با این میزان رزولوشن هرگز با تصاویر تار مواجه نخواهید شد مخصوصا در صحنه هایی که سرعت تصاویر بالاست . قابلیتی که می توانید فیلم های اچ دی و فول اچ دی را با رزولوشن فورکی به نمایش در بیاورد 4 K X-Reality™ PRO می باشد . سونی برای گیمر ها هم سنگ تمام گذاشته و با تعبیه فناوری نقشه برداری خودکار HDR Tone ، بازی را بریشان لذت بخش تر نموده است . در واقع پس از راه اندازی کنسول ، تنظیمات بهینه ی HDR اعمال خواهد شد . با این تفاسیر گیمر ها می توانند از بازی های با کنتراست بالا ، جزئیات زیاد و رنگ ‌های طبیعی لذت ببرند . 

تلویزیون سونی حتی در بخش تصویر نیز به صورت هوشمند عمل می کند ، در واقع این تلویزیون با دارا بودن سنسور ، میزان روشنایی اتاق را تشخیر می دهد و با تحلیل داده های دریافت شده و با توجه به شرایط نوری اتاق ، بهترین تنظیمات ممکن را عرضه می کند تا حتی در اتاق های پر نور و یا کم نور بهترین کیفیت را مشاهده کنید . 

کیفیت صدای تلویزیون فورکی سونی 65X85K

همانند دیگر تلویزیون های موجود در بازار در سیستم صوتی تلویزیون 65x85k از امکانات و فناوری های جدیدی استفاده شده که در ادامه به توضیح در مورد ان ها می پردازیم . همچنین این کمپانی در تلویزیون سری 8 خود از بلندگو های جدید X-Balanced بهره گرفته . شاید مهمترین دلیل استفاده از این بلندگو ها ، باریک تر شدن بدنه ی تلویزیون ها می باشد زیرا این بلندگو ها طراحی باریک و خاصی دارند و به راحتی در بدنه ی باریک تلویزیون ها جا می شوند . 

یکی از عواملی که موجب تحریف صدا و پایین آمن کیفیت آن می شود ، اشیا موجود در محیط است زیرا این اشیا می توانند صدا را به خود جذب کنند و موجب ایجاد تغییرات در آن شوند . بر این اساس سونی تمام تلاش خود را به کار گرفته این مشکل را حل کند و از ایجاد تغییرات در صدا به وسیله ی اشیا موجود در اطراف تلویزیون جلوگیری کند . جدا از این کمپانی سونی با مهارت تمام توانسته یک صدای سه بعدی و فراگیر را بدون استفاده از بلندگو های خارجی ایجاد کند . در واقع این شرکت از فناوری Dolby Atmos® در مدل 65x85k بهره گرفته تا صدا حالتی سه بعدی داشته باشد .

امکانات هوشمند تلویزیون سونی و رابط کاربری Google TV

چند سالی می شد که سونی در تلویزیون های هوشمند خود از سیستم عامل Android TV بهره می گرفت و بلاخره سونی متوجه شد این سیستم عاملش به نسبت سایر سیستم عامل های رقبا با کمو کاستی هایی مواجه است به همین دلیل از سال قبل تصمیم گرفت سیستم عامل جدید و بهبود یافته تری را جایگزین اندروید تی وی کند . این سیستم عامل که Google TV نام دارد به نسبت نسخه ی قبل بهبود های زیادی دارد و کار با آن راحت تر شده است . در تلویزیون جدید سونی نیز از این سیستم عامل جدید استفاده شده بنابراین تجربه ی ناوربری در میان منو های این مدل ، شگفت انگیز تر خواهد بود . در این سیستم عامل جدید از بیش از 7000 هزار برنامه و فیلم های متنوع استفاده شده بنابراین ساعت ها می توانید با این تلویزیون سونی سرگرم شوید . در این سیستم عامل همچنین شاهد یک سری سرویس های آنلاین کاربردی خواهید بود و می توانید به راحتی به سفارشی سازی محتوای مورد علاقه تان بپردازید . از دیگر ویژگی های خوب این سیستم عامل دستیار صوتی گوگل می باشد ، این دستیار صوتی صدای شما را تجزیه و تحلیل می کند و به آن ها پاسخ می دهد . 

در سال 2022 سونی از جدید ترین فناوری خود با نام BRAVIA CAM پرده برداری کرد . فناوری براویا کم با استفاده از قابلیت Ambient Optimisation Pro با توجه به موقعیت مکانی اشخاص صدا و تصویر را تنظیم می کند . بنابراین بینندگان می توانند صدا و تصویری عالی مشاهده نمایند . با استفاده از دوربین خارجی BRAVIA CAM تلویزیون حتی می تواند حرکات مختلف دست را تشخیص دهد و با تجزیه و تحلیل این حرکات به آن ها پاسخ دهد و تنظیمات مد نظر کاربران را اعمال کند . دوبین براویا کم دارای میکروفون داخلی است بنابراین می توانید با این دوربین به برقراری جلسات و مکالمات تصویری از راه دور بپردازید . البته این دوربین باید به صورت جداگانه تهیه شود زیرا همراه با تلویزیون عرضه نشده .  

جمع بندی

سونی یک کمپانی ژاپنیست که کمتر کسی پیدا می شود با این برند خوش نام آشنا نباشد . این برند ژاپنی به کیفیت محصولاتش بیش از هر چیز دیگری اهمیت می دهد و تمام سعی خود را به کار می گیرد محصولاتی در اختیار طرفدارانش قرار دهد که از هر لحاظ کامل و بی نقص باشند . با وجود اینکه قیمت تلویزیون های سونی به نسبت رقبا کمی بیشتر است اما با این وجود این مدل ها طرفداران خاص خود را دارند و کسانی به خرید آن ها روی می آورد که به کیفیت بیش از هر چیز دیگری اهمیت دهند . یکی از تلویزیون های این کمپانی که در سری 8 واقع شده 65x85k می باشد . این تلویزیون به مجهز شدن به فناوری های به روز و پیشرفته به عنوان یکی از بهترین مدل های بازار شناخته می شود و قطعا می تواند هر شخص با هر نیازی که دارد را راضی کند . چون این تلویزیون هم در بخش تصویر ، هم صدا و هم امکانات هوشمند خوب ظاهر شده است . 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65X85K

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری ریموت کنترل - پایه رومیزی - دفترچه راهنما - راهنمای نصب - کابل برق
وزن
21.6 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
163.9 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
240
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840x2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby Audio-Dolby Atmos
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2022 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک(بدون فرم)
ریموت کنترل
هوشمند
زاویه دید افقی
78 درجه
سری
8
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
4K HDR Processor X1
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1462x842x71
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کلید روشن/خاموش
دارد
کشور سازنده
ژاپن
کشور منتاژ کننده
مالزی
حسگر روشنایی
دارد
حافظه داخلی
16 گیگابایت
عملکرد سازگار با براویا
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
65,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست