×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون اولد سونی 65A80K

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :65A80K
سیستم عامل :اندروید
خروجی صدا :30 وات
دارای رفرش ریت :120 هرتز
دارای فناوری تصویر :XR Picture
سال  ساخت :2022 میلادی
افزایش کنتراست با :XR Contrast
دارای فناوری رنگ با :XR Triluminos Pro
دارای پردازنده :Cognitive Processor XR
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

نسل جدیدی از تلویزیون های سونی در سال 2022 در گروهی به نام A معرفی شدند. شاید برایتان سوال باشد فرق بین تلویزیون های این سری با دیگر تولیدات سونی در چیست ؟ در جواب باید گفت تلویزیون های موجود در این سری مجهز به پنل OLED شده اند و سونی در جواب تلویزیون های OLED ال جی و QLED سامسونگ دست به تولید و رونمایی از این سری پرداخته است. سونی در این راه نیز موفق عمل کرده و با تولید تلویزیون های اولد توانست دوباره به جایگاه ویژه اش دست پیدا کند و گوی سبقت را از این رقبای سر سخت برباید. پنل اولد در این تلویزیون ها موجب بهبود کنتراست ، افزایش رنگ ها و در نتیجه بهبود زاویه دید می شود. البته در سال های اخیر سونی به دلیل دارا بودن تلویزیون های با کیفیت تصویر عالی شهرت و اوازه پیدا کرده بودند ، سونی با بهره گیری از این پنل در کنار فناوری های تصویر پیشرفته اش نشان داد در هر زمان می تواند خوب عمل کند و این شهرت و آوازه را برای تلویزیون هایش همچنان حفظ کند. مدلی که امروز قصد معرفی آن را داریم  A80Kمی باشد که چند رده پایین تر از مدل پرچمدار این کمپانی یعنی A95K قرار دارد و به نسبت آن از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است.

ایا می دانید تفاوت پنل اولد با دیگر پنل های معمولی در چیست ؟ پنل های اولد مجهز به پیکسل هایی هستند که به طور مجزا می توانند خاموش و روشن شوند ، این یعنی نقاط تیره ، مشکی تر می شود و روشن ، سفید تر. همین عامل موجب افزایش و بهبود کنتراست می شود و در نتیجه شاهد کیفیت تصویر بهتری به نسبت پنل های معمولی می شوید. جدا از این پنل های OLED رنگ های بهتر و غنی تری تولید می کنند و در کنار آن زاویه دید بهتری دارند. با وجود تمامی بهبود هایی که در تلویزیون های سری A رخ داده ، اما باز سونی برای ارائه ی یک کیفیت بی نقص تنها به این پنل بسنده نکرده و به رو نمایی از فناوری های ویژه و جدید در تلویزیون هایش سری A خود پرداخته که تلویزیون A80K هم از این قاعده مستثنی نیست. از جمله فناوری های موثر و پیشرفته تعبیه شده در این صفحه نمایش Cognitive Processor XR™ می باشد ، این قابلیت به بازتولید صدا و تصویر واقعی می پردازد طوری که همه ما در حالت واقعی می بینیم و می شنویم. در این تلویزیون از فناوری های دیگری از قبیل : فناوری  XR OLED Contrast Pro ، XR Triluminos Pro ،  XR HDR Remaster ، XR Extended conversion to 4K ،  XR OLED Motion ، 4K XR Super Resolution و ... استفاده شده که در ادامه به توضیح در مورد آن ها می پردازیم.

بخش صدای  تلویزیون 65A80K نیز به واسطه ی دارا بودن سیستم صوتی قدرتمند و فناوری های Acoustic Surface Audio ، 3D Surround Upscaling ، Voice Zoom 2 و Acoustic Center Sync نیز خوب ظاهر شده و صدایی قدرت مند و با کیفیت را پیش روی کاربران قرار می دهد. سونی همانند سال قبل امسال نیز از نسخه ی جدید سیستم عامل گوگل تی وی در تلویزیون های هوشمندش بهره گرفته که با بهبود های چشمگیری مواجه بوده. در این تلویزیون هوشمند به واسطه ی دستیار صوتی الکسا و قابلیت براویا کم می توانید از امکانات جذاب ، جدید و پیشرفته لذت ببرید.

طراحی امروزی و مدرن تلویزیون سونی Sony XR-65A80K

سونی امسال ترجیح داده همان طراحی نسل قبلی خود را احیا کند و تلویزیون جدیدش را شبیه نسل قبلی یعنی 65A80j روانه ی بازار کند. درست است سونی ظاهر این تلویزیون جدید را تغییر نداده اما این سبک طراحی بسیار مدرن است و متناسب با سلایق کاربران امروزی دیزاین و طراحی شده است. تیم متخصص طراحی سونی از لبه های با ضخامت بسیار باریک در اطراف صفحه نمایش بهره گرفته ، همین قاب باریک استایلی مدرن به تلویزیون 65 اینچی سونی داده است. حال بیایید در مورد پایه ها صحبت کنیم. سونی خلاقیت جالبی در ساخت این پایه ها به کار برده و آن را از سایر مدل های بازار متمایز ساخته است. در واقع این پایه ها طوری طراحی شده است که کاربران می توانند به سه شکل و طراحی متفاوت ان را به تلویزیون متصل کنند و با توجه به سلیقه ی خود ظاهری متفاوت را برایش رقم بزنند.

تلویزیون جدید سونی ون مجهز به پنل OLED شده دارای بدنه باریک می باشد ، این قابلیت موجب می شود تلویزیون بر روی دیوار هم جذاب به نظر برسد. بخش عقب تلویزیون طبق انتظار از پلاستیک ساخته شده و در این قسمت شاهد پورت های متنوع و ضروری مانند اچ دی ام ای و یو اس بی خواهید بود.

کیفیت تصویر واقعی و زنده در تلویزیون اولد سونی 65A80K

چند سالیست که کمپانی هایی مانند ال جی و سامسونگ به استفاده از پنل های جدید OLED و QLED در تلویزیون های بالا رده ی خود می پردازند. سونی نیز برای این که از این قافله جا نماند به استفاده از این پنل پیشرفته در برخی از تلویزیون هایش پرداخت و آن را به سری A نام گذاری نمود. پنل OLED چون از تعداد پیکسل های زیاد و متمایز بهره می برد ، توانسته نور ، کنتراست ، رنگ و زاویه دید این تلویزیون ها را بهبود ببخشد. در واقع هر یک از این پیکسل ها به صورت جداگانه خاموش و روشن می شوند و به تقویت نقاط تیره و روشن می پردازند و موجب افزایش کیفیت تصویر می شوند. اما این پنل در رسیدن به بهترین کیفیت تصویر دست تنها نیست چرا که سونی از فناوری های متعدد و پیشرفته در این صفحه نمایش بهره گرفته است. یکی از آاین فناوری ها XR OLED Contrast Pro می باشد که موجب افزایش رنگ و کنتراست در تصاویر می شود و نقاط روشن را بهبود می دهد ، همین عامل موجب می شود تصاویر حالت واقعی تری داشته باشند. فناوری XR OLED Contrast Pro نیز بر روی بخش کنتراست اثر می گذارد و نقاط تیره را مشکی تر می کند تا سیاهی صحنه ها افزایش یابد.

پردازنده شناختی XR™ نیز به کمک سنسور دما ، دمای صفحه را تشخیص می دهد و با توجه به آن به کنترل دقیق نور و روشنایی صفحه نمی پردازد. این پردازنده ی قدرتمند صدا و تصویر را طوری عرضه می کند که حالت واقعی تر داشته باشند درست همانند تصاویر و صدایی که در حالت واقعی حس می کنیم. XR Triluminos Pro از دیگر فناوری های معروف این تلویزیون سونی می باشد که میلیارد ها رنگ غنی شده را عرضه می کند و تصاویر واقعی را پیش روی کاربران قرار می دهد. یکی دیگر از فناوری های مفید تعبیه شده در این تلویزیون XR 4K Upscaling می باشد. این فناوری همانطور که از نامش پیداست ، موجب ارتقا کیفیت تصویر در محتواهایی می شود که وضوح پایینی دارند. XR OLED Motion نیز از پردازنده شناختی XR کمک می گیرد تا فریم های متوالی را تجزیه و تحلیل کند. در واقع این فناوری برای ارائه تصاویر صاف و روان ، بین فریم های اصلی فریم های اضافی قرار می دهد.

سیستم صوتی قدرتمند و فناوری های صوتی تلویزیون جدید سونی A80K

از آنجایی که امروزه بخش صدا به اندازه ی تصویر اهمیت دارد ، سونی در تلویزیون 65A80K از یک سیستم صوتی قدرتمند و فناوری های پیشرفته و به روز بهره گرفته است. این فناوری ها شامل Audio ، 3D Surround Upscaling ، Voice Zoom 2 و Acoustic Center Sync می باشند و صدایی سه بعدی و قدرتمند را برای تلویزیون جدید سونی به ارمغان می آورند.

در این تلویزیون فناوری هایی تعبیه شده اند که بدون کمک گرفتن از بلندگو های خارجی ، صدایی کاملا سه بعدی و فراگیر را تولید می کنند. این فناوری ها که 3D Surround Upscaling و Dolby Atmos® نام دارند حس خوبی موقع تماشای تصاویر به شما می دهند. فناوری مفید دیگر Voice Zoom 2 نام دارد که موجب تقویت صدای کاراکتر های داخل فیلم ها و سریال ها می شود. در واقع این تکنولوژی بدون نیاز به افزایش ولوم صدا ، صدای کاراکتر ها را افزایش می دهد به همین دلیل حتی در میان موسیقی پس زمینه به راحتی و با وضوح بالا می توانید گفتگوی بین کاراکتر ها را بشنوید. فناوری Acoustic Center Sync هم زمانی مفید خواهد بود که بخواهید از سیستم های خارجی استفاده کنید. این قابلیت با بلندگو های خارجی هماهنگ می شود و صدایی قدرت مند را ارائه می کند.

سیستم عامل هوشمند و قابلیت های بسیار پیشرفته در تلویزیون سری A سونی

این تلویزیون به طور کامل می تواند تمامی منابع خود را در اختیار کاربران قرار دهد. این منابع شامل برنامه ها ، بازی ها ، میلیون ها وب سایت و فیلم و سریال های متنوع می باشد. پس همانند یک گوشی هوشمند می توان از این تلویزیون کار کشید و به دنیایی از امکانات به روز دسترسی داشت. اگر بخواهید به صورت دقیق تر در مورد بخش نرم افزاری این تلویزیون صحبت کنیم باید گفت تلویزیون جدید سونی مجهز به جدید تری سیستم عامل یعنی گوگل تی وی شده که سونی از سال 2021 تصمیم به استفاده از این سیستم عامل در تلویزیون های هوشمند خود گرفت. این سیستم عامل جدید سرعت و قدرت عملیاتی بالایی به نسبت نسل قبلی اش دارد ، بنابراین تجربه ی خوبی موقع گشت و گذار و حرکت در میان سایت ها و منو های مختلف برایتان مهیا می سازد. به کمک این سیستم عامل جدید می توانید به بیش از 700000 فیلم و سریال های مختلف دسترسی داشته باشید و به سازماندهی فیلم ها و سریال های مورد علاقه تان بپردازید. وجود دستیار گوگل و الکسا موجب شده تلویزیون از هر زمان هوشمند تر شود چرا که با دادن یک سری دستورات صوتی می توانید به خواسته هایتان برسید و یا تلویزیون را به راحتی کنترل کنید. مثلا می توانید به دستیار صوتی بگویید دوست دارید چه چیزی تماشا کنید تا برایتان بر روی صفحه نمایش تلویزیون ظاهر شود.

فناوری جدید دیگری که سونی امسال به رو نمایی از آن پرداخت BRAVIA CAM می باشد ، سونی به خاطر پرده برداری از این فناوری تواسنت در نمایشگاه بین المللی CES 2022 جایزه دریافت کند. این فناوری از دوربین خارجی کمک می گیرد و به کمک اطلاعات و داده های به دست رسیده از این دوربین می تواند مکان و موقعیت کاربران را تشخیص دهد و با توجه به فاصله ی اشخاص ، تنظیمات بهینه را بر روی صدا و تصویر اعمال کند. همچنین به کمک این دوربین می توان از راه دور به مکالمه با دوستان و اقوامان پرداخت.

کلام آخر

سونی امسال نیز سربلند بیرون آمده و با تولید سری جدید تلویزیون هایش نشان داده همواره توانایی و مهارت بالایی در ساخت تلویزیون ها دارد. سری جدید A نیز امسال خوب ظاهر شده و عملکرد مطلوبی را پیش روی کاربران قرار داده است. این سری با هدف رقابت با تلویزیون اولد و کیولد کمپانی ال جی و سامسونگ روانه ی بازار شده و در این راه توانست خوب عمل کند و به یکی از بهترین سری های بازار بدل شوند. حتی سونی به خاطر رو نمایی از فناوری هایی موفق به دریافت چندین جایزه ی معتبر از نمایشگاه بین المللی CES شد. تلویزیون 65A80K نیز به واسطه ی دارا بودن پنل OLED و فناوری های پیشرفته تصویر ، تصاویری پیش روی کاربران قرار می دهد که به واقعیت بسیار نزدیک هستند. در این تلویزیون صدا نیز مورد توجه قرار گرفته و فناوری های به روز تعبیه شده در این سیستم صوتی ، وضوح و قدرت صدا را چند برابر می کنند. در کل می توان گفت تلویزیون سری 8 سونی با وجود این که یک پله پایین تر از پرچمدار این شرکت واقع شده اما همان فناوری ها و امکانات را در اختیار کاربران قرار می دهد و قیمت مقرون به صرفه تری دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65A80K

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری ریموت کنترل - پایه رومیزی - دفترچه راهنما - راهنمای نصب - کابل برق
وزن
22.3 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
163.9 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
240
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840x2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2.2 کاناله
توان خروجی صدا
60 وات
ویژگی های صدا
Dolby Atmos
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2022 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک(بدون فرم)
ریموت کنترل
هوشمند
زاویه دید افقی
76 درجه
سری
8
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Cognitive Processor XR
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم های صوتی
Acoustic Multi-Audio - Sound Positioning Tweeter
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1448x836x53
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کلید روشن/خاموش
دارد
کشور سازنده
ژاپن
کشور منتاژ کننده
مالزی
حسگر روشنایی
دارد
تگ اشتراک گذاری NFC
دارد
حافظه داخلی
16 گیگابایت
عملکرد سازگار با براویا
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
65,800,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست