×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q80B + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :55Q80B
دستیار های صوتی :Bixby
سیستم عامل :TIZEN
خروجی صدا : 60 وات
رفرش ریت :120 هرتز
سال ساخت : 2022 میلادی
پشتیبانی از :SmartThings
فناوری تصویر :Quantum Dot
موتور پردازنده :Quantum Processor 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ىر سال 2022 سامسونگ از جدید ترین تلویزیون های سری Q رونمايي كرد و آن ها را با پسوند B روانه ی بازار نمود تا از سایر مدل های قبل به راحتی شناخته شوند . یکی از این مدل ها که یک رده پایین تر از پرچمدار این کمپانی واقع شده و در سری 8 قرار دارد ، مدل 55Q80B می باشد . سری Q تلویزیون های سامسونگ همگی مجهز به فناوری QLED هستند . سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 به رونمایی از این فناوری جدید پرداخت و از آن سال به بعد هم هرساله نسل جدید تلویزیون های QLED را روانه بازار نمود . در واقع سامسونگ در رقابت با تلویزیون های OLED به رونمایی از این فناوری پرداخت . حال شاید ان سوال برایتان پیش بیاید که تفاوت تلویزیون های کیولد با اولد در چیست؟ هر دو تلویزیون کیفیت تصویر خوبی از خود به نمایش می گذارند ولی تلویزیون های کیولد از لحاظ قیمت به نسبت اولد ارزان تر هستند به همین دلیل طرفداران بیشتری دارند .

در ساخت پنل QLED از نقاط کوانتومی استفاده شده و هر کدام از این نقاط توانایی تولید و اتشار نور رنگی را دارند به همین دلیل موجب افزایش کیفیت تصویر می شوند . تلویزیون سامسونگ 55Q80B که در سری کیو واقع شده از این پنل پیشرفته بهره می برد و همراه با فناوری های جدید مختلف ، کیفیتی واقعی و بی نظیر را ارائه می کند . یکی از مهمترین قابلیت ها Quantum Processor 4K می باشد ، این یک پردازنده ی تصویر است که به صورت هوشندانه تصویر و صدای مطلوبی را برای داشتن تجربه و حس ناب عرضه می کند . قابلیت کوانتوم HDR 1500 نیز حس حضور در سینما را برایتان تلقی می کند زیرا این فناوری رنگ های فراگیر را با جزئیات و کنتراست بیشتر عرضه می کند . با کوانتوم HDR می توانید از سطح جدیدی از HDR لذت ببرید. از دیگر فناوری های مفید تعبیه شده در بخش صفحه نمایش این تلویزیون حالت EyeComfort ، 100% Color Volume with Quantum Dot ، تقویت کننده عمق واقعی ، Motion Xcelerator Turbo+ ، FreeSync Premium Pro و ... می باشد .

سامسونگ بر روی بخش صدای تلویزیون جدید خود به خوبی کار کرده و با مجهز ساختن آن به فناوری های پیشرفته و قدرتمند صدا ، شما را از خرید بلندگو های خارجی بی نیاز می کند . در واقع این سیستم صوتی با دارا بودن بلندگوهای 60 واتی ، فناوری های متعدد Adaptive Sound+ ، Dolby Atmos ، Q-Symphony ، Active Voice Amplifier و ... صدایی با وضوح مناسب را در اختیاراتان قرار می دهد . تلویزیون هوشمند سامسونگ همانند دیگر نسل های گذشته مجهز به سیستم عامل اختصاصی تایزن شده . البته در این نسل جدید از نسخه ی جدید این سیستم عامل استفاده شده به همین دلیل به نسبت نسخه های پیشین با بهبود هایی مواجه بوده است . این تلویزیون جدید سامسونگ از فناوری جدید SmartThings هم پشتیبانی می کند به همین دلیل به کمک این فناوری می توانید سایر دستگاه های هوشمند و سازگار موجود در خانه را از راه دور کنترل کنید .

طراحی امروزی و باب هر نوع سلیقه در تلویزیون سامسونگ 55Q80B

اگر به تلویزیون جدید سامسونگ و دو نسل پیشین نگاهی بیاندازید ، سریعا متوجه می شوید که تلویزیون نسل جدید شباهت بسیار زیادی با اجداد خود دارد . در واقع سامسونگ تصمیم گرفته در طراحی و ظاهر این تلویزیون دستی نبرد و آن را همانند اجداد خویش طراحی کند . در واقع سبک طراحی پایه ها به همراه قاب اطراف صفحه نمایش همگی شبیه به نسل گذشته طراحی شده اند . در کل می توان گفت تلویزیون سامسونگ Q80B طراحی شیک و در عین حال ساده ای دارد به همین دلیل با هر نوع دکوراسیونی وفق می شود . پایه ها از اندازه ی مناسب   390 × 255.8 میلی متر بهره می برند و در بخش وسط تلویزیون نصب می شوند . این پایه ها به صورت تخت طراحی شده اند به همین دلیل به خوبی قابلبت نگه داری صفحه نمایش 55 اینچی را دارند . 

پنل پشتی تلویزیون 55Q80B طبق روال از پلاستیک ساخته شده است و در این قسمت مسیرهایی برای مدیریت کابل وجود دارد . در این قسمت هم شاهد پورت ها و درگاه های تعبیه شده بر روی تلویزیون خواهید بود . حتی به هنگام اتصال تلویزیون به دیوار دسترسی به این درگاه ها راحت خواهد بود . این پورت ها شامل : 4 عدد اچ دی ام ای ، دو عدد پورت یو اس بی ، پورت LAN ، Mini Jack ، خروجی صوتی دیجیتال و ... می باشد . تلویزیون به دلیل دارا بودن پنل کیولد ضخامت چندانی ندارد و بر روی کاغذ از ضخامت 54.7 میلی متر بهره می برد به همین دلیل به هنگام اتصال به دیوار ظاهری خوب خواهد داشت . برای اتصال این تلویزیون 55 اینچ به دیوار باید از پایه دیواری VESA 200 x 200 بهره بگیرید .

کیفیت عالی به واسطه پنل QLED و فناوری های پیشرفته تلویزیون سامسونگ

همانطور که در بالا نیز اشاره شد سری Q تلویزیون های سامسونگ مجهز به فناوری QLED می باشند . تلویزیون 55Q80B نیز در این سری واقع شده به همین دلیل از همان کیفیت تصویر قابل انتظار بهره می برد . تلویزیون های مجهز شده به فناوری QLED دارای مشخصه های منحصر به فردی هستند که در اینجا به آن ها اشاره خواهیم کرد . در واقع به دلیل استفاده از نقاط کوانتومی در این تلویزیون ها هر نقطه قادر به انتشار نور رنگی به صورت مجزا می باشد به همین دلیل تصویر از درخشندگی بالایی برخوردار خواهد بود . این درخشندگی بر سایر قسمت های تصویر همانند کنتراست نیز اثر مثبت می گذارد و موجب می شود نقاط تاریک و روشن بهبود یابند و در نتیجه عمق تصویر افزایش پیدا کند .

قابلیت کیولد حتی بر روی کیفیت کلی رنگ ها نیز اثر می گذارد و همانطور که می دانید رنگ نیز یکی از اصلی ترین مولفه ها برای افزایش کیفیت تصویر است . این قابلیت موجب می شود طیف عظیمی از رنگ ها تولید شوند تا تصاویر حالت واقعی تر داشته باشند . اما سامسونگ برای ارائه بهترین کیفیت ممکن تنها به این فناوری بسنده نکرده و از فناوری های متعدد دیگر مانند :پردازنده تصویر Quantum Processor 4K ، EyeComfort ، 100% Color Volume with Quantum Dot ، تقویت کننده عمق واقعی ، Motion Xcelerator Turbo+ ، FreeSync Premium Pro و ... برای افزیش کیفیت تصویر استفاده کرده است .

به عنوان مثال پردازنده قدرتمند کوانتومی 4K به صورت هوشمندانه تصویر و صدای مطلوبی را ارائه می دهد تا برای تجربه تماشای خیره کننده ای داشته باشید . فناوری کوانتوم HDR 1500 نیز بر روی جزئیات و کنتراست اثر می گذارد و رنگ های فراگیر را با جزئیات و کنتراست بیشتری را عرضه می کند . حالت EyeComfort سامسونگ نیز بیشتر برای صحنه های زمان های غروب و طلوع خورشید کاربرد دارد و به طور خودکار نور و رنگ ها را با روشنایی صحنه تنظیم می کند. فناوری کوانتوم دات بهترین کیفیت تصویر را ارائه می دهد . کوانتوم دات حجم رنگ را به صورت 100 درصد ارائه می دهد و نور را به رنگ های خیره کننده ای تبدیل می کند که واقعی تر از گذشته باشند . چشم انسان با افزایش تضاد بین پیش زمینه و پس زمینه ، عمق را درک می کند . Real Depth Enhancer نیز دقیقاً همین کار را می کند. به عنوان مثال ، وقتی یک مستند طبیعت را تماشا می کنید ، چین و چروک های یک فیل مورد توجه قرار می گیرد و پس زمینه ثابت می ماند. فناوری Motion Xcelerator Turbo+ بر روی تاری تصاور سریع غلبه می کند و با بهبود های حرکتی استثنایی تا 4K 120 هرتز یک تجربه بازی بسیار روان ، بدون تاخیر و تاری حرکت را ارائه می ‌دهد .

سیستم صوتی قدرتمند و فناوری های صوتی در تلویزیون سامسونگ سری 8

سیستم صوتی این تلویزیون سامسونگ از بلندگوهای از نوع 2.2.2CH   با توان بالای 60 وات و ووفر ساخته شده است . این بلندگو ها به نسبت مدل های پایین تر توان بیشتری ارائه می کنند و کاملا مناسب یک تلویزیون بالا رده با اندازه ی صفحه نمایش 55 اینچی هستند . در این میان فناوری های صوتی پیشرفته ای مانند : Adaptive Sound+ ، Dolby Atmos ، Q-Symphony ، Active Voice Amplifier و ...  به کمک این سیستم صوتی قدرتمند می آیند تا کیفیت و وضوح صدا را بهبود ببخشند . قابلیت صدای ردیابی شی (OTS) در این سیستم صوتی صدایی سه بعدی ایجاد می شوند ، در واقع به لطف بلندگو های رو به بالا ، می توانید از صدایی فراگیر و سه بعدی لذت ببرید .

قابلیت SpaceFit هم صدا را با توجه به موقعیت تلویزیون بهینه می کند ، در واقع حتی اگر تلویزیون به دیوار نیز متصل باشد کاهش افت کیفیت صدا نخواهید بود . در صورت تمایل هم می توانید به این تلویزیون 55 اینچی ساند بار متصل کنید و قدرت و کیفیت صدا را چند برابر افزایش دهید . این تلویزیون با مجهز شدن به فناوری Q-Symphony صدای پخش شده از بلندگو های داخلی را با ساندبار خارجی هماهنگ می سازد  و به طور همزمان جلوه ای فراگیر به صداهای پخش شده می دهد . فناوری دالبی اتموس نیز نقش به سزایی در سه بعدی نمودن صدا دارد . این فناوری جدید صوتی صدای فراگیر را بیش از پیش تقویت می کند تا حس حضور در سینما به شما دست یابد .

قابلیت و امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ Q80B 55

همانند دیگر تلویزیون های هوشمند موجود در بازار این تلویزیون هوشمند سامسونگ نیز مجهز به سیستم عامل شده . سامسونگ در تلویزیون های هوشمند خود از سیستم عامل اختصاصی خود با نام تایزن بهره می گیرد . این سیستم عامل سال هاست که در تلویزیون های سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد و هر ساله به نسبت سال قبل بهتر ظاهر می شود . در سال 2022 نیز شاهد نسخه ی جدید این سیستم عامل بر روی تلویزیون های هوشمند سامسونگ هستیم . در تلویزیون Q80B نیز از این سیستم عامل جدید استفاده شده که عملکرد ناوبری در آن بسیار بهینه شده است . اکنون می توانید محتوای مورد علاقه خود را سریع تر پیدا کنید ، بنابراین می توانید برای مدت طولانی تری از فیلم ها و موارد دیگر لذت ببرید.

یکی از فناوری های جالب و پشرفته ی دیگر Smart Things می باشد که در این تلویزیون سری 8 شاهد آن خواهید بود . از طریق Smart Things می توانید به طور یکپارچه به همه دستگاه های هوشمند خود در خانه متصل شوید و هنگام تماشای تلویزیون همه چیز را با کنترل از راه دور یا از طریق کنترل صوتی کنترل کنید . جدا از این می توانید به چت تصویری با برنامه تماس تصویری بپردازید . با برنامه ی Google Duo می‌توانید با دوستان و خانواده خود از راه دور چت کنید و بر روی صفحه نمایش بزرگ تجربه ی بی نظیری داشته باشید. برای استفاده از این ویژگی باشد از دوربین Samsung SlimFit Cam استفاده کند و یا می توانید از طریق دوربین تلفن هوشمندتان، تماس ویدیویی آسان تر را بر قرار نمایید که این یک راه حل ارزان تر به حساب می آید زیرا نیاز به خرید دوربین خارجی نخواهد بود .

جمع بندی

تلویزیون های سری 8 سامسونگ که یک پله پایین تر از مدل پرچمدار این کمپانی واقع شده اند ، مدلی مناسب برای اشخاصی هستند که قصد پرداخت هزینه ی گزاف برای خرید تلویزیون های پرچمدار ندارند . این مدل تقریبا از بیشتر امکانات و فناوری های تلویزیون های پرچمدار بهره می برد و به نسبت آن ها قیمت مناسب تری دارد . پس اگر دوست دارید تلویزیون داشته باشید که از هر لحاظ کامل باشد و قیمت مناسب تری نیز داشته باشد تلویزیون سامسونگ Q80B 55 می تواند بهترین انتخاب ممکن باشد . این تلویزیون با دارا بودن پنل QLED، فناوری های تصویر متعدد ، سیستم صوتی 60 وات ، فناوری های صوتی پیشرفته ، سیستم عامل هوشمند تایزن ، قابلیت پیشرفته ی SmartThings و ... می تواند یک انتخاب عالی و مناسب برای شما باشد و در نشیمن شما ساعت ها بدخشند .

برای خرید تلویزیون 2022 سامسونگ شما می توانید به منوی سایت و قسمت تلویزیون ، و دسته ی تلویزیون 2022 سامسونگ مراجعه فرمایید و بهترین و جدیدترین مدل های LED و QLED را مشاهده فرمایید و از قیمت ها و اطلاعات کامل آن ها خبردار باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55Q80B

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری ریموت کنترل - پایه رومیزی - دفترچه راهنما - راهنمای نصب - کابل برق
وزن
وزن با پایه: 21 کیلوگرم - وزن بدون پایه: 17.9 کیلوگرم - وزن بسته بندی: 27 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
138 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
240
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840x2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
60 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus (EAC3) - Object Tracking Sound
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
سال ساخت
2022 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک(بدون فرم)
ریموت کنترل
هوشمند
زاویه دید افقی
78 درجه
سری
8
نوع پنل
ADS
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Quantum Processor 4K
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1233x711x72
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریغ
کلید روشن/خاموش
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر-اسلواکی
حسگر روشنایی
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست