×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q80B + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :65Q80B
دستیار های صوتی :Bixby
سیستم عامل :TIZEN
خروجی صدا : 60 وات
رفرش ریت :120 هرتز
سال ساخت : 2022 میلادی
پشتیبانی از :SmartThings
فناوری تصویر :Quantum Dot
موتور پردازنده :Quantum Processor 4K
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

همانند دیگر تولید کننده های تلویزیون ، سامسونگ نیز هر ساله به تولید و رونمایی از جدیدترین تلویزیون های خود می پردازد . امسال نیز شاهد نسل جدیدی از تلویزیون های سری Q از این کمپانی کره ای بوده ایم  که با پسوند B از دیگر مدل های پیشین جدا شده است . مدلی که در انجا قصد نقد و بررسی آن را داریم ، در سری 8 این کمپانی واقع شده و 65Q80B نام گرفته است . علت نام گذاری این سری با نام Q، استفاده از فناوری QLED در صفحه نمایش آن ها می باشد ، در واقع سامسونگ از سال 2017 به تولید این نسل از تلویزیون ها پرداخت و هر ساله چندین مدل کیولد را روانه ی بازار می کند . تلویزیون های QLED در جواب تلویزیون های OLED ال جی ساخته شده اند ، تا تلویزیون های کیولد بتواند گوی رقابت را از این هموطن کره ای خود برباید . در اینجا ممکن است این سوال مطرح شود که فرق بین پنل QLED با OLEDدر چه چیزی است ؟ از لحاظ کیفیت تصویر باید گفت هر دو پنل کیفیت تصویر خوبی را از خود به نمایش می گذارند اما یکی از بارزترین تفاوت های این دو پنل قیمت مناسب تر پنل کیولد می باشد به همین دلیل تلویزیون های ساخته شده با این فناوری طرفدار بیشتری دارند .

در فناوری کیولد از نقاط کوانتومی متعددی استفاده شده ؛ این نقاط طوری ساخته شده اند که قابلیت تولید و انتشار نور به صورت جداگانه دارند . مدل 65Q80B سامسونگ نیز مجهز به پنل QLED شده و در کنار فناوری های تصویر متعدد ، کیفیت تصویر زیبا و واقعی دارد . از فناوری هایی که به کمک این پنل کیولد می آیند : پردازنده تصویر Quantum Processor 4K  ، قابلیت کوانتوم HDR 1500 ، حالت EyeComfort ، 100% Color Volume with Quantum Dot ، تقویت کننده عمق واقعی ، Motion Xcelerator Turbo+ ، FreeSync Premium Pro و ... می باشد . این فناوری ها به نوبه ی خود بر روی بخش هایی مانند کنتراست ، نور ، رنگ و ... اثر می گذارند و با تقویت هر یک از این بخش ها ، تصویری ایده آل پیش روی مخاطبان قرار می دهند .

از آنجایی که بخش صدا به اندازه ی تصویر در تلویزیون مهم است ، سامسونگ به این بخش تلویزیون جدیدش نیز اهمیت داده و سیستم صوتی متناسب با رده و اندازه ی صفحه نمایش عرضه کرده است . سیستم صوتی تعبیه شده در این تلویزیون متشکل از بلندگو های 60 واتی از نوع  2.2.2CH  ، ووفر و فناوری هاای صوتی متعدد می بشد . این فناوری ها که شامل Adaptive Sound+ ، Dolby Atmos ، Q-Symphony ، Active Voice Amplifier و ... هستند به کمک بلندگو ها می آیند و با تقویت صدا و کاهش نویز ، صدایی رسا و با کیفیت را عرضه می کنند . از آنجایی که این تلویزیون هوشمند است و قابلیت اتصال به اینترنت را دارد ، مجهز به سیستم عامل شده تا کاربران به راحتی بتوانند با آن کار کنند ، این سیستم عامل همان رابط کاربری معروف سامسونگ یعنی تایزن است . تلویزیون سامسونگ Q80B از فناوری جدید SmartThings هم پشتیبانی می کند به کمک این فناوری می توانید سایر دستگاه های هوشمند و سازگار داخل منزل خود را به راحتی کنترل کنید .

طراحی جذاب و امروزی در تلویزیون سامسونگ 65Q80B

تلویزیون جدید سامسونگ یعنی Q80B شبیه به دو نسل پیشینش ساخته شده ، شاید دلیل ایکار موفقیت این سبک طراحی در دو سال گذشته بوده . در واقع شما در این نسل با همان ظاهر و طراحی پایه و قاب اطراف صفحه نمایش رو به رو می شوید ، ظاهری کاملا ساده و مینیمالیسم که توانایی هماهنگ شدن با هر نوع دکوری را دارد . پایه های این تلویزیون به صورت تخت طراحی شده اند و در عین حال بسیار باریک هستند ، این پایه ها در وسط تلویزیون نصب می شوند و از اندازه ی مناسبی بهره می برند و قادرند وزن تلویزیون 65 اینچ 65Q80B را تحمل کنند .

طبق روال بخش عقب تلویزیون از جنس پلاستیک ساخته شده ، سامسونگ در این بخش به تعبیه ی مسیری برای مدیریت کابل ها پرداخته ، تا از شلوغی اطراف تلویزیون به دلیل وجود کابل های مختلف بکاهد . این قسمت طبق روال همیشه میزبان پورت های مهم و اساسی تلویزیون از قبیل : 4 عدد اچ دی ام ای ، دو عدد پورت یو اس بی ، پورت LAN ، Mini Jack ، خروجی صوتی دیجیتال و ... شده است . ضخامت تلویزیون نیز به دلیل استفاده از پنل QLED چندان زیاد نیست همین عامل موجب شده تلویزیون بر روی دیوار هم ظاهر جذابی داشته باشد . در صورت تمایل به اتصال تلویزیون 65 اینچی سامسونگ به دیوار باید پایه دیواری مناسب با سایز  400 x 300میلی متر را تهیه نمایید .

پنل QLED و فناوری های پیشرفته تلویزیون سامسونگ 65Q80B

تلویزیون سری Q سامسونگ یعنی مدل Q80B مجهز به پنل پیشرفته ی QLED شده است ، به همین دلیل شاهد کیفیت خوبی در این تلویزیون سری 8 سامسونگ خواهید بود . تلویزیون های کیولد به نسبت تلویزیون های معمولی از مزیت های بیشتری بهره می برند و کیفیت تصویر بهتری را پیش روی بینندگان قرار می دهند . در این تلویزیون ها از نقاط ریزی با نام نقاط کوانتومی استفاده شده که قادرند به صورت جدا از خود نور ساطع کنند آن هم نور از نوع رنگی . همین عامل موجب می شود درخشندگی این پنل نسبت به پنل های معمولی افزایش یابد و همچنین دقت رنگ نیز بالا برود . با افزایش نور و درخشندگی در تلویزیون های کیولد شاهد افزایش کنتراست و در نتیجه بهبود عمق تصویر خواهیم بود .

همانطور که می دانید رنگ نیز یکی از اصلی ترین اجزا برای افزایش کیفیت تصویر می باشد ، در این تلویزیون کیولد همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شده طیف عظیمی از رنگ ها تولید می شود به همین دلیل شاهد یک تصویر با کیفیت واقعی خواهید بود . البته سامسونگ برای ارائه ی کیفیت عالی در تلویزیون جدیدش تنها به این پنل QLED بسنده نکرده و از فناوری های متعددی در این مدل خود بهره گرفته تا کیفیت تصویر را دو چندان بهتر به نمایش بگذارد . این فناوری ها شامل : پردازنده تصویر Quantum Processor 4K ، EyeComfort ، 100% Color Volume with Quantum Dot ، تقویت کننده عمق واقعی ، Motion Xcelerator Turbo+ ، FreeSync Premium Pro و ... هستند .

مسلماً مهم‌ ترین پیشرفت سامسونگ در تلویزیون های QLED خود در سال 2019 اتفاق افتاد که آن هم رونمایی و معرفی تکنولوژی پیشرفته Quantum Processor 4K می باشد . این تراشه با قدرتی که دارد، می ‌تواند به روش های گوناگون تفاوت بزرگی در تجربه شما موقع تماشای تلویزیون ایجاد کند . شاید بزرگترین مزیت این پردازنده ی تصویر، کیفیت ارتقاء تصاویر باشد که از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای بهبود تمامی محتوای با کیفیت پایین استفاده می کند . در کل می توان گفت قدرتمندترین پردازنده تصویر 4K سامسونگ با استفاده از یادگیری ماشینی، تصاویر را از هر منبعی به عملکرد واضح 4K در هر صحنه ارتقا می ‌دهد . یکی دیگر از فناوری های این تلویزیون فناوری کوانتوم HDR 1500 می باشد ، این قابلیت بر روی جزئیات و کنتراست تاثیر می گذارد به همین دلیل شاهد کیفیت تصویر بهتری خواهید بود .

کوانتوم دات در این تلویزیون به صورت 100 درصد حجم رنگ را ارائه می دهد، همچنین قادر است نور را به رنگ های واقعی تبدیل کند تا همه چیز حالت واقعی داشته باشند . فناوری Real Depth Enhancer نیز به بازسازی کارکرد چشم انسان می پردازد تا عمق تصویر افزایش یابد . در واقع این فناوری همانند چشم انسان به افزایش تضاد بین پیش زمینه و پس زمینه می پردازند تا عمق را بهبود ببخشد . فناوری دیگری که بر روی تاری تصاویر اثر می گذارد فناوری Motion Xcelerator Turbo+ می باشد ، پس شاهد یک تصویر صاف در تصاویر سریع خواهید بود .

سیستم صوتی قدرتمند و فناوری های صوتی در تلویزیون سامسونگ سری 8

همه ی تولید کننده های تلویزیون ها می دانند که بخش صدا به اندازه ی تصویر اهمیت دارد زیرا صدایی که کیفیت و وضوح خوبی نداشته باشد ، حتی اگر کیفیت تصویر عالی باشد ، برای بیننده خوشایند نخواهد بود. به همین دلیل سامسونگ در تلویزیون سری 8 خود از یک سیستم صوتی قدرتمند با پیشرفته ترین فناوری ها بهره گرفته . این سیستم صوتی متشکل از بلندگو های قدرتمند 60 واتی 2.2.2 کاناله و همراه ووفر می باشد . فناوری هایی که در تولید صدایی واضح و شفاف به این بلندگو ها کمک می کنند شامل :  + ، Dolby Atmos ، Q-Symphony ، Active Voice Amplifier  ، صدای ردیابی شی (OTS) و ... می باشد . یکی از این فناوری ها قابلیت صدای ردیابی شی (OTS) می باشد که با استفاده از بلندگو های رو به بالا صدایی فراگیر و سه بعدی ایجاد می کند. دالبی اتموس هم به کمک این فناوری می آید و جلوه ای فراگیر تر به این صدا ها می دهد .

فناوری SpaceFit هم با توجه به موقعیت مکانی تلویزیون ، صدای تولید شده را بهینه می کند ، حتی اگر تلویزیون خود را به دیوار متصل کنید باز هم شاهد کیفیت مناسب صدا خواهید بود . در صورت نیاز می توانید برای این تلویزیون 65 اینچی خود ساند بار تهیه کنید و قدرت صدا را چند برابر نمایید . سامسونگ با بهره گیری از فناوری Q-Symphony در این تلویزیون موجب شده صدای پخش شده از بلندگو های داخلی با ساندبار خارجی هماهنگ شود و جلوه ای قدرتمند و فراگیر به صدا بدهد .

قابلیت و امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ Q80B 65

سامسونگ طبق سنت هر ساله ی خود از سیستم عامل اختصاصی خود یعنی تایزن در تلویزیون Q80B بهره گرفته است . این سیستم عامل از رابط کاربری آسان بهره می برد و به نسبت نسل قبلی با بهبود هایی مواجه بوده . در واقع این نسخه ی جدید به نسبت نسخه ی قدیمی از سرعت بهتری بهره می برد و ناوبری در میان منو ها و برنامه های مختلف را راحت تر کرده است .

از دیگر قابلیت های مفید و پیشرفته ی تعبیه شده در دل این سیستم هوشمند ، Smart Things می باشد . به کمک قابلیت Smart Things می توانید دستگاه های سازگار و هوشمند موجود در خانه تان را کنترل کنید . در واقع به کمک کنترل از راه دور تلویزیون می توانید این کار را انجام دهید و یا از صدا برای کنترل استفاده کنید . سامسونگ با نصب برنامه ی Google Duo در این سیستم عامل بساطی برای ایجاد مکالمات تصویری بر روی این تلویزیون 65 ایچی را فراهم کرده است . بنابراین در شرایط فعلی پاندمی کرونا حتی در خانه می توانید با دوستان و آشنایان خود ارتباط تصویری برقرار کنید . البته برای بهره گیری از این ویژگی باید از دوربین خارجی سازگار با نام Samsung SlimFit Cam استفاده کنید که همراه با این تلویزیون عرضه نشده است . البته سامسونگ یک راه حل ارزان تر را در این تلویزیون به کار گرفته که آن هم استفاده از دوربین تلفن هوشمند می باشد .

سخن آخر

سامسونگ هر ساله با تولید مدل های متعدد دست کاربران را برای انتخاب و خرید تلویزیون ها باز نگه می دارد . یکی از سری های معروف این کمپانی که یک رده پایین تر از پرچمدار این شرکت قرار دارد سری 8 می باشد که به نسبت مدل های بالا رده قیمت مناسب تری دارد به همین دلیل طرافداران خاص خود را دارد . در واقع اشخاصی که کمال گرا هستند و دوست دارند بهترین مدل ها را در خانه خود داشته باشند و در عین حال تمایل به پرداخت هزینه های گزاف برای خرید تلویزیون های پرچمدار را ندارند ، به خرید مدل های موجود در این سری می پردازند . مدلی که امسال معرفی شد Q80B 65 نام دارد و از بیشتر فناوری ها و امکانات پرچمدار این شرکت بهره می برد . امکاناتی که با خرید تلویزیون سری 8 سامسونگ نسیبتان می شود پنل QLED، فناوری های تصویر متعدد ، سیستم صوتی 60 وات ، فناوری های صوتی پیشرفته ، سیستم عامل هوشمند تایزن ، قابلیت پیشرفته ی SmartThings و ... می باشد .

برای خرید تلویزیون 2022 سامسونگ شما می توانید به منوی سایت و قسمت تلویزیون ، و دسته ی تلویزیون 2022 سامسونگ مراجعه فرمایید و بهترین و جدیدترین مدل های LED و QLED را مشاهده فرمایید و از قیمت ها و اطلاعات کامل آن ها خبردار باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65Q80B

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری ریموت کنترل - پایه رومیزی - دفترچه راهنما - راهنمای نصب - کابل برق
وزن
وزن با پایه: 27.8 کیلوگرم - وزن بدون پایه: 24.1 کیلوگرم - وزن بسته بندی: 36.7 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
163 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
240
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840x2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
60 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus (EAC3) - Object Tracking Sound
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
سال ساخت
2022 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک(بدون فرم)
ریموت کنترل
هوشمند
زاویه دید افقی
78 درجه
سری
8
نوع پنل
ADS
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
Quantum Processor 4K
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
‎1446.5x905.7x289.1‎
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کلید روشن/خاموش
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر-اسلواکی
حسگر روشنایی
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست