×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 55X9500H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55X9500H
نوع پنل : VA
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا : 20 وات
سیستم عامل :Android
سال ساخت :2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش :4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی 4k اسمارت سونی 55X9500H

اگر قصد خرید تلویزیون سونی را دارید پیشنهاد ما همراهی ما تا پایان نقد و بررسی این مدل خاص و با کیفیت سونی میباشد. این شرکت تلویزیون سونی X9500H را با سیستم صوتی بسیار قدرت تولید کرده است تا در کنار کیفیت بالا از صدای قدرتمند هم لذت ببرد. این تلویزیون صدا را با توان 20 وات پخش خواهد کرد و این امکان را به شما می‌دهد تا صدا را با وضوح مطلوب در بخش‌های مختلف سالن خود بشنوید. فناوری‌های تولید، ارتقاء و پخش کننده‌ی صدا در تلویزیون x950h در حد عالی قرار گرفته‌اند و به ارائه‌ی صوت به صورت غنی و کامل کمک می‌کند.

 فناوری پاکسازی صدا ClearAudio+ با تفکیک صدای اصلی از صدای پس زمینه، بافت و نویز اضافی صدا را حذف کرده و صدایی قدرتمند و با کیفیت را طنین انداز می کند. ال ای دی سونی x9500h دارای کیفیت تصویر 4K همراه با میزان وضوح تصویر 2160×3840 پیکسل کیفیتی بی نظیر می باشد تا باعث بهره مندی بیشتر و لذت بخش تر از این تلویزیون گردد.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون سامسونگ 85AU8000 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

این کیفیت تصویر خبر از 8 میلیون پیکسل در نمایشگر 55 اینچی می دهد چون تعداد این پیکسل ها زیاد است محتواهایی طبیعی و زنده را مشاهده می نمایید. نوع نمایشگر به کار رفته در این تلویزیون TRILUMINOS است، این نوع نمایشگر بصورت انحصاری در اختیار تلویزیون های سونی قرار دارد و برای نمایش دادن تصویر از پالت رنگی گسترده تری برای نمایش دادن تصاویر استفاده می کند.

فناوری‌های Dynamic Contrast Enhancer و Live Colour™ Technology با تقویت رنگ‌های موجود بر روی نمایشگر این امکان را به شما خواهند داد تا صحنه‌هایی زنده و کاملاً طبیعی را ببینید و در دل تصاویر جذب شوید. قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی 4K X-Reality™ PRO سیگنال های دریافتی را بصورت جداگانه تجزیه و تحلیل می کند و هر تصویری را قبل از نمایش دادن از نظر نسبت کنتراست، میزان روشنایی، میزان رنگ و عمق تصویر و بررسی کرده سپس آن را پردازش می کند و آن را نزدیک به فورکی نمایش می دهد.

از جمله ی قابلیت های اسمارت نی توان به سیستم عامل اندروید و فناوری اشتراک گذاری بی سیم است این قابلیت ها هر نوع محتوای صوتی و تصویر را بین تلویزیون و سایر دستگاه های دیجیتالی هوشمند انتقال می دهند.

کیفیت تصویر و امکانات تصویر تلویزیون X9500H

کیفیت تصویر و امکانات تصویر تلویزیون X9500H

تلویزیون X9500H این امکان را برای افراد فراهم نموده است تا با کیفیت 4K بتوان تمامی جزئیات تصاویر و فیلم ها را بتوان خیلی ظریف و موشکافانه مورد بررسی و کنکاش قرار داد و هیچ صحنه ریز و کوچکی از زیر چنبره فرد خارج نگردد. اوج لذت و هیجان با دیدن این تصاویر و صحنه ها برگرفته از رزولوشن بالای تلویزیون سونی 55x9500h به شمار می آید که وضوح بیشتری را برای افراد ارزانی می دارد.

وجود نمایشگر TRILUMINOS یکی دیگر از قابلیت‌های مهم تلویزیون 55x9500h است که آن را به یکی از بهترین تلویزیون 2020 سونی تبدیل کرده است، این قابلیت سبب نمایش تصاویر و محتوا با جزئیات دقیق می‌شود. سونی در ساخت این مدل از تلویزیون خود از دو فناوری به نام‌های Processor X1 موتور پردازشگر سونی و فناوری ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی  X-Reality™ PRO استفاده کرده است. موتور تصویر Processor X1 برای بهبود نمایش رنگ‌ها کمک می‌گیرد. فناوری X-Reality PRO تصاویر و محتویات را باکیفیت به‌خوبی 4K و با دقت ودرصد وضوح بسیار بالا نمایش می‌دهد.

 با وجود قابلیت HDR در تلویزیون سونی x9500h رنگ های بکار گرفته شده در تصاویر، با شفافیت بالایی را از خود به نمایش می گذارند. فناوری Dolby Vision  تصاویری عمیق را با نکات برجسته و کاملا طبیعی و غنی و واقعی را در اختیار مخاطبین می‌گذارد. باید گفت که توسط فناوری Dolby Vision صحنه‌ها جان دوباره ای می‌گیرند و با رنگ‌های پر جنب و جوش و سر زنده ارائه داده می‌شوند.

از دیگر ویژگی های تصویر که باعث می شود شما سریع ترین حرکت ها را از دست ندهید X-Motion Clarity است این تکنولوژی فریم های از دست رفته را بازسازی می کند و با تجزیه و تحلیل کامل تصاویر نویزهای موجود در تصویر را حذف خواهد کرد و تصویری شفاف و بدون هیچ گونه نویز و تار را به نمایش می گذارد. از هیجانات سینمایی در خانه لذت ببرید.

امکانات اسمارت با سیستم عامل اندروید در تلویزیون سونی X9500H 

امکانات اسمارت با سیستم عامل اندروید در تلویزیون سونی X9500H

 تلویزیون سونی 55x9500h دارای سیستم عامل اندروید Android است این سیستم عامل بسیار عالی و قدرتمند بوده که با پشتیبانی از برنامه های هوشمند و کاربردی امکانات فراوانی را در اختیار کاربر قرار می دهد با استفاده از Apple AirPlay ، می توانید ویدیو و صدا را مستقیماً از طریق iPhone ، iPad یا Mac به تلویزیون 2020 سونی 55x9500h منتقل کنید. فیلم ها و نمایش ها را از برنامه Apple TV، برنامه های مورد علاقه خود یا حتی Safari تماشا کنید. با این قابلیت عکس های خود را با همه افراد در خانه و بر روی تلویزیون به اشتراک بگذارید.

قابلیت صوتی آمازون الکسا Amazon Alexa باعث شده است تا شما بتوانید با قرار دادن  دستگاه های صوتی در کنار تلویزیون سونی x9500h به راحتی دستورارت صوتی خود را صادر کنید و از این دستیاران صوتی انتظار داشته باشید که دستورات را به تلویزیون انتقال دهد.

قابلیت Chromecast built-in در تلویزیون x9500h امکان ارتباط و اشتراک گذاری بی سیم را مابین دستگاه های هوشمند دیگر مانند موبایل ، لپ تاپ و ... را فراهم می کند و محتویات را با سرعت بالا بدون هیچ گونه افت کیفیت صدا و تصویر انتقال می دهد و شما می توانید محتوای صوتی و تصویری خود را با کیفیت فورکی با سرعت و بدون افت به تلویزیون انتقال دهید.  دستیار صوتی گوگل Google Assistant به شما قابلیت های هوشمند نظیر اگاه شدن از اخبار روز، زمان برگذاری مسابقات ورزشی و وضعیت هوا اطلاع داشته باشید نحوه کار کردن با این تکنولوژی ها از طریق صوت است.

پورت‌های متنوع در تلویزیون 55X9500H

پورت‌های متنوع در تلویزیون 55X9500H

پورت ها و درگاه برای این منظور در تلویزیون 55x9500h تعبیه شده است تا صدا و تصویر را با کیفیت بالا به تلویزیون انتقال داد.  4 پورت HDMI در تلویزیون 2020 سونی 55x9500h سری 9 امکان اتصال تلویزیون به پخش کننده ها ، گیرنده ها ، دی وی دی پلیر ها ، کنسول های بازی و ... برای شما مهیا می سازد و می توانید محتویات آنها را با کیفیت فورکی به نمایش بگذارید.

3 پورت USB امکان اتصال حافظه های خارجی مانند هارد اکسترال ها ، فلاش مموری ها و ... را به تلویزیون سونی x9500h مهیا می سازد و شما می توانید با نصب حافظه های جانبی محتویات را برروی آنها ذخیره سازی کنید و هر وقت که خواستید محتویات را باز پخش کنید. ورودی کامپوزیت امکان اتصال به گیرنده های نسبتا قدیمی را مهیا می سازد. 

پورت LAN و شبکه ی بی سیم WIFI جهت اتصال به اینترنت می باشد و شما می توانید برای اتصال به اینترنت از یکی از این روش ها استفاده کنید. ورودی RF در تلویزیون سونی x9500h جهت اتصال آنتن شبکه های محلی به کار برده شده است. از بین محصولاتی که محبوبیت فراوانی دارد تلویزیون 70 اینچ سونی مدل 70X6700E میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55X9500H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
رزولوشن فیلم
4k
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
X-balanced
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
قابلیت Clear Phase - نوع بلندگوها Full Range)Bass Reflex) - فناوری پاک سازی صدا +ClearAudio - تکنولوژی بازیابی صدا DSEE
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
حذف کننده نویز تصویر - فناوری Super bit mapping™ HDR - نمایش رنگ های زنده با Live Colour - بهبود کیفیت تصویر با پردازش پایگاه داده دوگانه - تکنولوژی X-tended Dynamic Range™ PRO - موتور پردازشگر تصویر Processor X1™ Ultimate
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Voice Search و Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
4K X-Reality™ PRO
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Phase
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
امکانات ویژه
مرورگر Vewd - سازگار با Google Home - سازگار با برنامه Apple HomeKit - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Chromecast - استاندارد Wi-Fi Certified 802.11a/b/g/n/ac - سازگار با دستگاه های اپل از طریق Apple AirPlay
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
65,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست