×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 75X9500H

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :75X9500H
سری :9
نوع پنل :VA
نوع صفحه نمایش :  LED
توان خروجی صدا :20 وات
سیستم عامل : Android
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 75 اینچ فورکی 4k اسمارت سونی 75X9500H

تلویزیون سونی 75X9500H از دستاورد های 2020 است که با کیفیت تصویر فورکی و امکانات اسمارت عرضه شده است. سیستم عامل اندروید امکانات اسمارت و هوشمند را در اختیار کاربران قرار می هد کار کرد این سیستم عامل همانند گوشی های اندرویدی است و رابط بسیار راحت و سریعی است وجود پردازنده چهار هسته ای در این تلویزیون باعث شده است تا برنامه ها زود اجرا شوند و تاخیری در رد کردن کانال ها دیده نشود و مسکلات کندی، امنیت و.... با این سیستم عامل رفع شده است.

دستیار صوتی Google Assistant در کنار پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا جهت مدیریت راحت‌تر و سریع‌تر لوازم خانگی هوشمند، امکان بهره‌گیری از امکانات را راحت‌تر می‌سازد. تلویزیون 4k سونی 75X9500H دارای 4 عدد درگاه hdmi، سه عدد پورت usb و پورت های کامپوننت و کامپوزیت می باشد.

 تلویزیون سونی سری 9 دارای فناوری های تصویر متعددی می باشد که عبارتند از حذف کننده نویز تصویر ، فناوری Super bit mapping™ HDR، نمایش رنگ های زنده با Live Colour، موتور پردازشگر تصویر Processor X1™ Ultimate و فرمت های تصویری hdr است که همه در تولید رنگ های با کیفیت و تصاویر با کنتراست بالا در تلویزیون جدید سال 2020 به کار برده شده است.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. این تلویزیون های هوشمند می توانند محیط اطراف را درک کنند و باتوجه به محتوا نمایشی نیز بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. تلویزیون ال جی 75UP7550 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد.

اسپیکر های 10 واتی تلویزیون سونی X9500H صدایی معادل 20 وات را به گوش کاربر می رساند با تعبیه کردن فناوری های خاص در سیستم صوتی صدایی عالی و همه جانبه به گوشتان خواهد می رساند. تکنولوژی Acoustic Multi-Audio™کارایی عالی را از خود ارائه خواهد داد تا چند سیستم صوتی در کنار دو اسپیکر موجود بر روی این تلویزیون کارایی مطلوب را از خود ارائه دهند و صدایی با باس قوی و توان قدرتمند را به گوشتان برسانند. نوع باند و اسپیکر های تلویزیون 75 اینچ X-balanced است که صدایی فراگیر و قدرتمند را به گوش کاربران می رساند. 

کیفیت تصویر و ویژگی های تصویر تلویزیون سونی 75x9500h

کیفیت تصویر و ویژگی های تصویر تلویزیون سونی 75x9500h

موتور پردازشگر Processor X1 و قابلیت ارتقا کیفیت تصویر فورکی X-Reality™ در تلویزیون سونی x9500h تصاویر کم کیفیت و بی کیفیت را با استفاده از الگوریتم های خاص پردازش می کند و سپس نزدیک به فورکی نمایش می دهد. نمایشگر TRILUMINOS از طیف گسترده ای از رنگ ها برای تصویر استفاده می کند که این قابلیت تصاویر طبیعی تر و واقعی تر را ایجاد می کند و رنگ های تصویر را تا 50 درصد افزایش می دهد. نرخ حرکت تصویر Motionflow™ XR برابر 120 هرتز می‌باشد.

کارایی این قابلیت را هنگامی که به تماشای فیلم‌های پرسرعت مانند فوتبال و فیلم‌های اکشن نشسته اید، می‌توانید به خوبی احساس کنید. فناوری Dynamic Contrast Enhancer کنتراست تصاویر را بالا می برد و تصویری واقعی تر با عمق عالی را به نمایش می گذارد ، در واقع این فناوری اختلاف بین رنگ های روشن و تیره را به بالاترین حد امکان می رساند که همین موجب خلق تصویر واقعی تر و با عمق بهتر می شود. 

فناوری Live Colour نیز در تلویزیون سونی 75X9500H وظیفه ی زنده کردن تصویر را بر عهده دارد و رنگ واقعیت و زندگی را به تصاویر بی جان می بخشد. موتور پردازشگر x1 داده ها را تجزیه و تحلیل می نماید و سپس تصاویری با کیفیت و پروضوح و طبیعی و نزدیک به زندگی واقعی را به رخ تصویر می کشند. 

صدای فراگیر و واضح با سیستم صوتی قدرتمند تلویزیون 75X9500H سونی

صدای فراگیر و واضح با سیستم صوتی قدرتمند تلویزیون 75X9500H سونی

تلویزیون 75X9500H دارای یک سیستم صوتی 2.0 می باشد که متشکل از دو اسپیکر از نوع Bass Reflex بوده و توان خروجی صدی هرکدام 10 وات می باشند که در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون را به 20 وات می رسانند.

شاید توان خروجی صدای 20 وات برای سالن های بزرگ کم بنظر بیاید ولی با داشتن فناوری های عالی کیفیت و قدرت صدای سیستم صوتی ارتقاء می یابد علاوه بر آن با وجود پورت و ورودی اپتیکال قابلیت انتقال صدای تلویزیون با همان کیفیت به سیستم صوتی های جانبی مانند سینما خانگی و سندبار را مهیا می سازد و می توانید قدرت صدا را افزایش دهید.

تلویزیون سونی 75X9500H دارای اسپیکرهای Acoustic Multi-Audio می باشد که صدای قدرتمند و همه جانبه را ایجاد می کنند و صدا را به صورت یکنواخت در کل محیط پخش می کنند. 6 حالت مختلف صدا (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game) در تلویزیون سونی وجود دارند که به شما امکان تنظیم حالت صدا مطابق با حالت تصویر را می دهد و می توانید حالت صدا را با محتویات پخش شده هماهنگ سازید.

ویژگی های صدای عالی تلویزیون سونی 75X9500H در کنار صفحه نمایش فورکی یک ترکیب عالی بوده و ساعت ها سرگرمی را برای شما و خانواده تان فراهم می سازد.

سیستم عامل  و امکانات اسمارت تلویزیون سونی x9500h

سیستم عامل و امکانات اسمارت تلویزیون سونی x9500h

مجهز بودن به سیستم عامل اندروید android از ویژگی های تلویزیون سونی است، که امکانات هوشمند متعددی را در اخیتار کاربران هوشمند می گذارد. از ویژگی های تلویزیون  x9500h قابلیت صوتی آمازون الکسا Amazon Alexa و دستیار صوتی گوگل Google Assistant در این تلویزیون پشتیبانی می شوند، شما می توانید با قرار دادن این دستگاه های صوتی در کنار تلویزیون به راحتی دستورارت صوتی خود را صادر کنید و از این دستیاران صوتی انتظار داشته باشید که دستورات را به تلویزیون انتقال دهد.

شما با این برنامه ها می توانید کانال های تلویزیون را تعویض کرده و یا صدای تلویزیون را کم یا زیاد کنید. مرورگر اینترنت از ویژگی های تلویزیون سونی 75x9500h می باشد شما می توانید به مرورگر سر بزنید و در بین صفحات مختلف جستجو کنید، می توانید ساعت ها با آن مطالعه کنید و از دیدن صفحه های مختلف بر روی نمایشگر 75 اینچی لذت ببرید. 

همچنین فروشگاه گوگل پلی google play store نیز امکان دانلود و نصب برنامه و اپلیکیشن مودر علاقه ی شما را فراهم خواهد آورد. قابلیت Apple AirPlay در تلویزیون سونی پشتیبانی می شود. این قابلیت تلویزیون را با محصولات اپل سازگار کرده است. چرا که امکان اتصال تلویزیون از طریق این فناوری با سایر دستگاه های اپل مانند گوشی های آیفون و آیپدها و ...فراهم شده است.

پیشنهاد ما خرید مدل محبوب و پرطرفدار تلویزیون سونی 85X9500H میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75X9500H

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
وزن با پایه : 35.6 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 33.1 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 47 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
X-balanced
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
فناوری صوتی Acoustic - کانال بازگشت صدا (ARC) - نوع بلندگوها Acoustic Multi-Audio - ساختار بلندگوها Full Range (Bass Reflex) x 2, Tweeter x 2 - حالت فراگیر صدا S-Force Front Surround
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 پورت
پورت LAN
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
NO
توضیحات صفحه نمایش
LED
حذف کننده نویز تصویر - فناوری Super bit mapping™ HDR - نمایش رنگ های زنده با Live Colour - بهبود کیفیت تصویر با پردازش پایگاه داده دوگانه - تکنولوژی X-tended Dynamic Range™ PRO - موتور پردازشگر تصویر Processor X1™ Ultimate
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Voice Search و Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
9
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
4K X-Reality™ PRO
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Phase
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1675*1048*415 میلی‌متر - ابعاد بدون پایه : 1672*960*71 میلی‌متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1812*1110*189 میلی‌متر
امکانات ویژه
مرورگر Vewd - سازگار با Google Home - سازگار با برنامه Apple HomeKit - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Chromecast - استاندارد Wi-Fi Certified 802.11a/b/g/n/ac - سازگار با دستگاه های اپل از طریق Apple AirPlay
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
63,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست