×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سونی 65X80K

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل تلویزیون :65X80K
نور پس زمینه :LED
خروجی صدا :20 وات
نرخ رفرش ریت :60 هرتز
سیستم عامل :Google TV
مجهز به گیرنده :DVB-T / T2
سال ساخت : 2022 میلادی
دارای قابلیت :4K X-Reality pro
پردازنده تصویر :HDR processor X1
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 65X80K جز تلویزیون های رده بالای شرکت سونی می باشد که همواره از قیمت مناسب تری به نسبت پرچمداران این کمپانی بهره می برد و بسیاری از خصوصیات این پرچمداران را به ارث برده است. این تلویزیون که در رده ی مدل های سری 8 این کمپانی قرار گرفته در سال 2022 به بازار عرضه شده است. طراحی در نظر گرفته برای این تلویزیون هوشمند به نسبت نسلی قبلی اش هیچ تغییری نداشته است. در نمای رو به رو با صفحه نمایش 65 اینچ با قاب نسبتا باریک و پایه های دو شاخه ای مواجه خواهید شد.

صفحه نمایش تلویزیون هوشمند سونی 65X80K به رزولوشن 3840×2160 پیکسل مجهز شده و از پنل Direct LED پشتیبانی می کند. سونی برای اینکه تلویزیون رده بالایش کیفیت تصویر بی همتا را عرضه نماید آن را مجهز به فناوری ها و تکنولوژی های پیشرفته نموده است. یکی از این فناوری های کاربردی که شرکت سونی سال هاست در تلویزیون هایش از آن استفاده می کند ، TRILUMINOS PRO می باشد. این فناوری میلیون ها رنگ را بر روی صفحه نمایش عرضه می کند بنابراین تصاویر به صورت طبیعی تر و زنده تر نمایش داده می شود. دو تکنولوژی پردازنده تصویر 4K HDR Processor X1 و 4K X-Reality™ PRO نیز با ارتقاء کیفیت تصویر و افزایش جزئیات ، وضوح و کیفیت تصویر را افزایش می دهد. فناوری Motionflow™ XR 240 نیز با اسکن تصاویر از تاری تصاویر می کاهد مخصوصا در تصاویری که سرعت فریم ها در آن بالا است. سایر فناوری های HDR10 ،  HLG  ، Dolby Vision و ... نیز موجب بهبود کنتراست می شوند و عمق تصاویر را افزایش می دهند.

در بخش کیفیت صدا و امکانات هوشمند نیز باید گفت شاهد تغییر محسوسی به نسبت نسل گذشته نیستیم. در این نسل هم شاهد همان بلندگوی X-Balanced با توان 20 هستیم. این بلندگو ها به همراه فناوری های Dolby™ Audio ،  Dolby™ Atmos و DTS Digital Surround صدایی با قدرت و کیفیت بالا را تولید می کنند و حس حضور در دل صحنه را به کاربران القا می کنند. در سال های گذشته سونی از سیستم عامل اندروید تی وی در تلویزیون های هوشمند خود استفاده می کرد ، اما از سال گذشته به بعد سونی به تغییر این سیستم عامل پرداخته و از سیستم عامل گوگل تی وی در مدل های جدیدش بهره می گیرد.

تلویزیون 65X80K نیز به این سیستم عامل مجهز شده است و به نسبت سیستم عامل نسل های گذشته عملکرد خوبی از خود بر جای می گذارد. تجربه ی کار با این سیستم عامل لذت بخش است زیرا ناوبری در میان منو ها بسیار راحت و روان است . جدا از این تلویزیون جدید سونی از قابلیت های هوشمندی مانند دستیار صوتی ، کنترل از طریق صدا و پشتیبانی از دوربین بهره می برد . در واقع می توان گفت تنها تفاوتی که بین این تلویزیون جدید با نسل قدیمی یعنی X80J دیده می شود ، توانایی پشتیبانی از دوربین است.

طراحی مینیمالیستی تلویزیون 65 اینچ سونی 65X80K

طراحی ساده و امروزی تلویزیون سونی X80K

اگر برای اولین بار با تلویزیون 65X80K مواجه بشید ، با ظاهری ساده و مینیمال مواجه خوهید شد . البته این تلویزیون ظاهری مدرن و امروزی دارد و با همه ی دکوراسیون ها وفق می شود . یکی دیگر از مواردی که در این تلویزیون نظرمان را به خود جلب کرد ، طراحی کاملا مشابه با نسل قبلی اش یعنی X80J می باشد . در واقع در این تلویزیون جدید سونی شاهد همان قاب باریک مشکی رنگ با پایه های از نوع V شکل هستیم. یکی از خصوصیات جالب این تلویزیون امکان نصب پایه در دو قسمت تلویزیون می باشد ، در واقع شما با توجه به سلیقه ی خود و اندازه ی میز می توانید پایه ها را در وسط و یا کناره های تلویزیون نصب کنید. سونی از جنس پلاستیک مرغوب در ساخت این تلویزیون بالا رده ی خود استفاده کرده تا هم قیمتش را به نسبت های مدل های بالاتر مناسب نگه دارد ، هم وزنش بالاتر نرود .

در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا تلویزیون سونی X80K در اندازه های 43 ، 50 ، 55 و 65 و 75 موجود است و مدلی که در اینجا قصد بررسی آن را داریم از اندازه ی نسبتا بزرگ 65 اینچ یا همان 164 سانتی متر بهره می برد . بنابراین اگر مساحت نشیمن شما زیاد است و به دنبال تلویزیونی هستید که برای این میزان مساحت جواب گو باشد ، قطعا تلویزیون 65 اینچی سونی می تواند بهترین انتخاب باشد .

امروزه تلویزیون از بدنه ی باریکی بهره می برند و دیگر شاهد ضخامت بالای بدنه ی آن ها نیستیم. سونی نیز از راه کار های متعددی برای پایین آوردن ضخامت بدنه استفاده کرده و توانسته ضخامت این مدل خود را در حد 72 میلی متر نگه دارد. یکی از مزیت های ضخامت کم تلویزیون ، عدم بیرون زدگی زیاد موقع اتصال به دیوار است . برای اتصال تلویزیون به دیوار نیز باید از براکت دیواری با اندازه ی 300 ×  300 میلی متر استفاده کرد.

پنل پشتی تلویزیون 2022 سونی 65X80K هم حالتی صاف و یکدست دارد زیرا تمامی پورت ها به یک طرف تلویزیون منتقل شده اند. جاسازی همه پورت ها در یک طرف تلویزیون موجب می شود دسترسی به همه آن ها راحت باشد حتی موقع اتصال تلویزیون به دیوار . پس در سمت چپ تلویزیون می توانید شاهد پورت ها و درگاه های لازم و ضروری: چهار عدد پورت HDMI ، دو عدد پورت USB ، ورودی LAN ، آنتن و ... باشید.

طراحی ساده و امروزی تلویزیون سونی X80K

تلویزیون سونی 65X80K و کیفیت تصویر بی نظیر 

شاید موقع خرید تلویزیون بین برند ها و مدل های مختلف بار ها به شک افتاده باشین و انتخاب برایتان سخت و پیچیده شده باشد. اما اگر به کیفیت تصویر تلویزیون اهمیت زیادی می دهید ، تلویزیون های ساخته شده توسط کمپانی سونی را در لیست انتخاب هایتان بگنجانید زیرا سونی به این بخش اهمیت زیادی می دهد و هر ساله به دنبال استفاده از بهترین تکنولوژی های تصویر است تا همچنان کیفیت تصویر تلویزیون هایش زبان زد عام و خاص باشند .

تلویزیون سونی X80K با مجهز شدن به بهترین فناوری ها، همانند تلویزیون سال قبل یعنی X80J کیفیت تصویر بی نظیری عرضه می کند زیرا از همان مشخصات بهره می برد . در واقع شما در این نسل نیز شاهد همان صفحه نمایش فورکی با پنل Direct LED خواهید بود . سایر فناوری هایی که در ادامه به توضیح بیشتر در مورد آن ها خواهیم پرداخت با نسل گذشته یکی است.

اولین فناوری که قصد توضیح آن را داریم ، پردازنده تصویر 4K HDR X1™ می باشد ؛ این پردازشگر قدرتمند با استفاده از الگوریتم های پیشرفته از نویز تصاویر می کاهد و وضوح و جزئیات تصویر را بهبود می دهد . TRILUMINOS PRO™ تکنولوژی دیگریست که سونی از مدت ها پیش در صفحه نمایش تلویزیون هایش از آن استفاده می کند . این تکنولوژی موجب غنی تر شدن رنگ ها می شود و با نمایش میلیون ها رنگ حالت طبیعی و سر زنده به تصاویر می دهد .

قابلیت 4K X-Reality™ PRO نیز بر روی تصاویر کم کیفیت اثر می گذارد و کیفیت آن ها را به کیفیت تصویر فورکی نزدیک می کند . تلویزیون سونی 65X80K همچنین از اسکن تصویر Motionflow™ X 240 می برد ، این قابلیت بر روی تصاویر سریع مثل فیلم های اکشن و مسابقات ورزشی اثر می گذارد و از تاری این گونه تصاویر جلوگیری می کند . وجود فناوری های HDR10 ،  HLG،  Dolby Vision و بهبود دهنده کنتراست Dynamic Contrast Enhancer در این تلویزیون موجب می شود تصاویر با کنتراست مناسب و عمق بالای تصاویر به نمایش در آید.

کیفیت تصویر بی نظیر تلویزیون سونی 65X80K

کیفیت صدا در تلویزیون 2022 سونی 65X80K

یکی از قسمت های مهم در تلویزیون هوشمند سونی 65X80K ، بخش مربوط به صدا می باشد ، سونی بر روی این قسمت نیز به خوبی کار کرده تا در کنار تصاویر با کیفیت از صدای واضح نیز لذت ببرید. سونی در دل این تلویزیون خود دو بلندگوی باریک X-Balanced را تعبیه کرده که هر کدام قادر به تولید صدا با قدرت 10 وات می باشند . فناوری هایی از قبیل : DTS Digital Surround ، Dolby Vision و Dolby Atmos هم به کمک این بلندگو می آیند و کیفیت و وضوح بالایی عرضه می کنند . شاید برایتان این سوال پیش بیاید که این فناوری ها چه تاثیری بر روی صدا می گذارند . در ادامه تاثیر این تکنولوژی ها بر روی کیفیت تصویر توضیح داده شده ، پس با ادامه متن با ما همراه باشید.

فناوری DTS Digital Surround و Dolby Atmos هر دو بر روی فراگیری صدا تاثیر می گذارند و موجب می شوند صدا به تمامی بخش های نشیمن برسد. فناوری Dolby Vision هم موجب می شود صدا به صورت واقعی تر ارائه شود. تا حالا شدنیده اید که میگن اشیائی مثل پرده و مبل با جذب صدا می توانند موجب تغییر صدا شوند . تلویزیون سونی 65X80K قابلیت تشخیص اشیاء اطرافش را دارد و صدایی با کیفیت و بدون تحریف را بازتولید می کند.

کیفیت صدا در تلویزیون 2022 سونی 65X80K

امکانات هوشمند و سیستم عامل گوگل تی وی تلویزیون 65X80K

سال 2021 سونی تصمیم از سیستم عامل جدیدی در تلویزیون های هوشمندش بهره بگیرید تا از رقیبان سر سخت خود مانند ال جی و سامسونگ جا نماند. این شرکت با به کار گیری سیستم عامل گوگل تی وی در تلویزیون های 2021 و 2022 نشان داده تصمیم درستی اتخاذ کرده زیرا این سیستم عامل به نسبت سیستم عامل نسل های گذشته یعنی Android TV با بهبود های زیادی رو به رو بوده است . سیستم عامل Google TV به نسبت سیستم عامل قبلی رابط کاربری مرتب و سریع تری دارد به همین دلیل حرکت و پیمایش در میان منو ها و برنامه های مختلف بسیار سریع تر و لذت بخش تر خواهد بود. سیستم عامل Google TV مجهز به بیش از 700000 فیلم و سریال های مختلف شده به همین دلیل ساعت ها می توانید به کمک تلویزیون 65 اینچ سونی X80K سرگرم شوید.

یکی از فناوری های پیشرفته ای که نظر ما را به خود جلب کرد ، قابلیت Google Assistant می باشد ، این ویژگی کاربردی امکان کنترل و تنظیم تلویزیون سونی 65X80K را از طریق صدا به شما می دهد . یعنی کافیست به گوگل بگویید چه چیزی تماشا کنم تا خودش به صورت هوشمند پیشنهاد های هیجان انگیز به شما بدهد . همچنین می توانید از طریق صدا کانال ها را عوض کنید و یا ولوم صدا را کم و زیاد نمایید.

امکانات هوشمند و سیستم عامل گوگل تی وی تلویزیون 65X80K

قابلیت پیشرفته و جدید BRAVIA CAM

سونی امسال بر روی تلویزیون 65X80K به رونمایی از فناوری جدید و پیشرفته ی BRAVIA CAM پرداخته است. این فناوری جدید که در نسل قبلی دیده نمی شود ، امکانات بی نظیری را به شما تحویل می دهد . در واقع به کمک دوربین این تلویزیون قادر است حرکات دست شما را تشخیص دهد و امکان تغییر کانال و تنظیمات مختلف را بدون فشردن دکمه ی کنترل از راه دور به شما می دهد . از دیگر امکانات خوب این فناوری امکان برقراری تماس های ویدیویی بر روی تلویزیون 65 اینچ سونی می باشد .

همچنین "تلویزیون سونی 65X80K" به کمک این دوربین موقعیت شما را تشخیص داده و با توجه به فاصله و موقعیت مکانی شما به صورت هوشمند تنظیمات مختلفی بر روی تصویر و صدا اعمال می کند. سونی به همراه این تلویزیون دوربین عرضه نکرده به همین دلیل برای استفاده از قابلیت باید به صورت جداگانه دوربین سازگار تهیه شود .

قابلیت پیشرفته و جدید BRAVIA CAM

جمع بندی

این شرکت در سال 2022 بیشتر ترجیح داده بر روی قابلیت هوشمند تلویزیون 4K سونی 65X80K کار کند و در دیگر قسمت های آن دستی نبرده . در واقع در این نسل جدید شاهد همان شکل و شمایل ، کیفیت تصویر و صدای تلویزیون نسل گذشته یعنی X80J هستیم . تلویزیون جدید سونی با توجه به شرایط پاندمی کرونا ساخته شده تا اشخاصی که مجبور به دور کاری و ماندن در خانه هستن بتوانند حتی از دور به جلسات مهم کاریشان برسند و یا با دوستان و آشناهایشان گفتگوی تصویری متفاوت داشته باشند .

در واقع تلویزیون X80K سایز 65 اینچ با پشتیبانی از دوربین حس خوبی را موقع برقراری ارتباط با اشخاص دیگر می دهد زیرا می توانید روی یک صفحه نمایش 65 اینچی بزرگ ، با کیفیت تصویر و صدای عالی به مکالمه بپردازید. پس اگر این تکنولوژی نظرتان را به خود جلب کرده ، تلویزیون سونی 65X80K بهترین گزینه ی ممکن برایتان خواهد بود.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65X80K

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری ریموت کنترل - پایه رومیزی - دفترچه راهنما - راهنمای نصب - کابل برق
وزن
21.6 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
163.9 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
240
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840x2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2022 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک(بدون فرم)
ریموت کنترل
هوشمند
زاویه دید افقی
78 درجه
سری
8
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
4K HDR Processor X1
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1462x842x71
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کلید روشن/خاموش
دارد
کشور سازنده
ژاپن
کشور منتاژ کننده
مالزی
حسگر روشنایی
دارد
حافظه داخلی
16 گیگابایت
عملکرد سازگار با براویا
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
65,800,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست