×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سونی 55X85K + پرداخت در محل و ضمانت اصالت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
44,900,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :55X85K
دارای سیستم عامل :Android
نور پس زمینه :Direct LED
سال ساخت :2022 میلادی
پشتیبانی از :Dolby Vision
فناوری رنگ :TRILUMINOS
قابلیت :Local Dimming
دارای قابلیت :4K X-Reality pro
فناوری صدا :DTS Digital Surround
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

شرکت سونی با موفقیت روز افزونی که در زمینه ی تجارت لوازم الکترونیک داشته توانسته در سطح جهانی نامی برای خود دست و پا کند و به عنوان یکی از 10 برند برتر جهان شناخته شود . محصولات این کمپانی به خاطر کیفیت بالایی که دارند در سراسر دنیا شناخته شده اند به همین دلیل این برند خوش نام در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد . یکی از محصولاتی که این شرکت هر ساله روانه ی بازار می کند تلویزیون می باشد . تلویزیون های تولید شده توسط این شرکت به دلیل داشتن کیفیت تصویر واقعی و فوق العاده زبان زد عام و خاص هستند . در سال 2022 سونی باز هم از سیل زیادی از تلویزیون هایش رو نمایی کرد و آن ها را در رده های مختلف در اختیار مشتاقان این برند قرار داده . پس فرقی نمی کند چه بودجه ای دارید چون سونی به فکر همه بوده و می توانید از محصولات این برند سرشناس خریداری نمایید . یکی از مدل هایی که جدا از کیفیت تصویر عالی از امکانات بی نظیری بهره می برد ، تلویزیون 55X85K می باشد . این تلویزیون در سری 8 محصولات این کمپانی واقع شده و جز مدل های خوش قیمت و خوش ساخت آن می باشد . این نسل جدید از لحاظ ظاهری و برخی امکانات با نسل قبلی اش یعنی 55X85J تفاوت زیادی ندارد و تنها در برخی قسمت ها با بهبود مواجه بوده است .

سونی برای اینکه محصول جدیدش بتواند نظر کاربران را به سمت خود جلب کند و رضایت آن ها را بر انگیزد ، در آن از به روز ترین امکانات و فناوری های صفحه نمایش بهره گرفته است . این فناوری ها شامل : 4K HDR X1™ ، TRILUMINOS PRO™ ، 4K X-Reality™ PRO ، Auto HDR Tone Mapping ، Motionflow™ XR ، Dolby Vision® ، Variable Refresh Rate و ... می باشد . به واسطه ی چنین فناوری هایی شاهد تصاویر عالی و واقعی خواهید بود . سونی برای این مدل خود از بلندگو های نوع X-Balanced و تکنولوژی Dolby Atmos بهره گرفته تا در کنار تصاویر عالی از وضوح صدا نیز لذت ببرید.

در بخش سخت افزار و نرم افزار نیز این کمپانی خوب عمل کرده و تلویزیون 55 اینچی خود را به مشخصات هوشمند مدل های بالارده مجهز ساخته است . از سال گذشته به بعد سونی تصمیم گرفت بر روی بخش نرم افزاری تلویزیون ها دستی بکشد و بهبود هایی در آن ایجاد کند. حال در تلویزیون های جدید سونی شاهد سیستم عامل جدید Google TV هستیم . این سیستم عامل جدا از این که سرعت بالایی دارد ، ظاهری مرتب تری دارد و حس بهتری به کاربران می دهد . یکی از مزیت های دیگر این تلویزیون بالا رده ، دستیار صوتی و هوشمند گوگل می باشد ، پس با یک سری دستورات صوتی می توانید تنظیمات مختلفی روی این تلویزیون اعمال نمایید و از طریق صدا سریعا به خواسته هایتان برسید . یکی از فناوری های جدید به کار رفته در این تلویزیون که امسال سونی بر روی تلویزیون هایش تعبیه نموده BRAVIA CAM می باشد . BRAVIA CAM یک فناوری جدید است که سونی به خاطر رونمایی اش موفق به دریافت جایزه CES شده . این فناوری به کمک دوربین خارجی موقعیت و مکان اشخاص را تشخیص می دهد و بهترین تنظیمات را برای داشتن تجربه ی بهتر کاربران ارائه می کند.

شکل و شمایل مدرن با لبه های باریک تلویزیون سونی 55X85K

امروه اشخاص به تلویزیون های بدون لبه علاقه ی بیشتری نشان می دهند ، سونی نیز به این موضوع پی برده و در تلویزیون های جدید خود از قاب بسیار باریکی در اطراف صفحه نمایش بهره گرفته است . در مدل 55X85K نیز شاهد لبه ی بسیار باریک هستیم ، در واقع این لبه به قدری باریک است که تمام قاب جلویی را نمایشگر پر کرده است . این نشان می دهد سونی به طراحی تلویزیون هایش اهمیت می دهد و آن را متناسب با سلایق کاربران تولید می کند . این مدل سونی از اندازه ی 55 اینچ بهره می برد به همین دلیل گزینه ای بسیار مناسب برای نشیمن ها و سال های بزرگ است. بخش پشتی تلویزیون هم به صورت کاملا یک دست و مسطح طراحی شده ، تمامی پورت ها و درگاه ها به بخش کناری تلویزیون منتقل شده بنابراین حتی موقع اتصال به دیوار نیز دسترسی به این پورت ها راحت می باشد . اگر می خواهید نمایی جدید به نشیمن خود بدهید می توانید تلویزیون 55 اینچی خود را به کمک براکت سازگار 300×300 میلی متر به دیوار متصل نمایید .

تیم متخصص طراحی سونی توانسته ضخامت بدنه ی این تلویزیون را در حالت عالی پایین نگه دارد ، در واقع با طراحی مهندسی شده و پایین آوردن اندازه ی سایر اجزای تلویزیون مانند بلندگو ها این بدنه به صورت باریک طراحی شده است . پایه های تلویزیون حالتی معمولی دارند و از نوع V شکل هستند ، خوبی این نوع پایه ها این است که به خوبی قادر به تحمل وزن تلویزیون هستند . رفع مشکلات مربوط به کرونا در دو سال اخیر نیز به عرصه ی تکنولوژی روی آورده و سونی برای اینکه کنترل از راه دورش همیشه تمیز و عاری از ویروس باقی بماند از طراحی ویژه ای در ساخت آن بهره گرفته . در واقع با هم سطح کردن دکمه ها با بدنه تمیز کردن آن را به نسبت کنترل های معمولی آسان تر کرده است . این دکمه ها همچنین با مواد پلی اورتان پوشش داده شده اند تا حالتی آنتی باکتریال داشته باشند .

کیفیت تصاویر عالی و بی نظیر تلویزیون فورکی سونی 55X85K

اکثر تلویزیون های سونی در بخش صفحه نمایش تا به امروز عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی داشته اند . اما سونی به همین کیفیت تصویر بسنده نکرده و هر ساله با نو آوری های خود سعی در ارائه ی بهترین کیفیت تصویر را دارد به طوری که به حالت واقعی آن را نزدیک تر سازد . تلویزیون سری 8 این کمپانی یعنی 55X85K نیز مجهز به بهترین و به روز ترین فناوری های این کمپانی ژاپنی شده . صفحه نمایش 55 اینچی این مدل مجهز به رزولوشن فورکی شده به همین دلیل جزئیات زیادی را به نمایش می گذارد . در این صفحه نمایش  پردازنده 4K HDR X1™ تعبیه شده که موجب کاهش نویز تصویر می شوند ، این پردازنده به کمک الگوریتم های پشرفته جزئیات را بیشتر می کند و همه محتوایی که بر روی این تلویزیون پخش می شوند را به کیفیت فورکی نزدیک می کند . فناوری RILUMINOS PRO™ نیز از دیگر فناوری های مفید تعبیه شده در این صفحه نمایش می باشد که سونی سال هاست در تلویزیون هایش مورد استفاده قرار می دهد . این قابلیت طیف رنگی گسترده ای را به نمایش می گذارد و رنگ و روشنایی طبیعی را ارائه می نمایند به همین دلیل تصاویر پخش شده بر روی این تلویزیون کاملا طبیعی خواهند بود.

‌نمایشگر 55 اینچ X85K از نرخ بروزرسانی 120 هرتز بهره می برد ، بنابراین با حتی در تصاویر پر سرعت هم شاهد تصاویر روان و صاف خواهید بود. از دیگر فناوری های تاثیر گذار به کار رفته در دل این تلویزیون 4K X-Reality™ PRO می باشد ، این یک پردازنده ی تصویر هوشمند است که محتویات فیلم ها و سریال های اچ دی را با کیفیت نزدیک به فورکی به نمایش می گذارد. سونی در ساخت این تلویزیون رده بالای خود به فکر گیمر ها هم بوده و با تعبیه ی فناوری نقشه برداری خودکار HDR Tone حتی موقع بازی تصاویر عالی را با کنتراست و عمق مناسب عرضه می کند تا گیمر ها تجربه ی بی نظیری موقع بازی داشته باشند . این فناوری پس از راه اندازی اولیه کنسول PS5 تنظیمات مناسب و بهینه ی اچ دی آر را انجام می دهد .

همانطور که می دانید نور و روشنایی محیط در کیفیت تصویر تاثیر دارد ، به همین دلیل سونی برای اینکه کیفیت تصویر تلویزیون سری 8 خود با افت مواجه نشود از فناوری پیشرفته تنظیم نور بهره گرفته است. در واقع این تلویزیون به کمک سنسور داخلی با توجه به نور محیط ، نور صفحه نمایش را کنترل می کند . پس در محیط های روشن نور را افزایش می دهد و در محیط های تاریک آن را کاهش می دهد .

کیفیت صدای بی نظیر تلویزیون جدید سونی X85K

در کنار کیفیت تصویر کیفیت صدا نیز اهیمت زیادی دارد ، زیرا حتی اگر کیفیت تصویر فوق العاده باشد ولی صدا کیفیت چندانی نداشته باشد ممکن است از دیدن فیلمها و تصاویر پخش شده بر روی تلویزیون لذت نبرید . به همین دلیل سونی در این تلویزیون رده بالای خود از فناوری ها و تکنولوژی های پیشرفته بهره گرفته است . در این سری شاهد نسل جدید بلندگو با نام X-Balanced هستیم ، این بلندگو ها با توجه به ضخامت بدنه ی تلویزیون باریک تر ساخته شده اما باز هم توانایی تولید صدا با قدرت مناسب را دارد .

متخصصان در یافته اند که اشیاء اطراف تلویزیون می توانند موجب کاهش و افت کیفیت تصویر شوند ، به همین دلیل سونی تلویزیون جدیدش را طوری ساخته که این اشیاء را تشخیص دهد و با باز تولید صدا از افت کیفیت آن بکاهد. یکی دیگر از فناوری های بسیار مهم تکنولوژی Dolby Atmos® می باشد ، این فناوری قادر به پخش صدا در همه ی قسمت های اتاق می باشد و صدایی همه گیر و سه بعدی را تولید می کند ، پس بدون نیاز به بلندگو های خارجی حس حضور در سینما را برایتان تداعی می کند .

امکانات هوشمند BRAVIA CAM و رابط کاربری Google TV

امروزه بخش سخت افزاری و نرم افزاری تلویزیون ها بسیار مورد توجه قرار می گیرند و برند های سازنده هر روز با رونمایی از فناوری های جدید سعی در ربودن گوی رقابت از یکدیگر را دارند . امسال سونی به بخش هوشمند تلویزیون های رده بالایش اهمیت زیادی داده تا تلویزیون های نسل جدیدش از رقبا پیشی بگیرند. تلویزیون جدید X85K به بروزترین سیستم عامل سونی یعنی Google TV مجهز شده بنابراین تجربه ی بهتری موقع کار با تلویزیون را به کاربران منتقل می کند . در این نسخه جدید مشکل کندی سیستم عامل قبلی برطرف شده و شاهد سرعت بیشتری موقع اجرای برنامه ها و حرکت در میان منو ها خواهید بود .

در این سیستم عامل از سرویس های آنلاین مختلف استفاده شده تا دسترسی راحت تری به فیلم ها و سریال های به روز دنیا داشته باشید . همچنین وجود گوگل پلی به همراه حافظه ی داخلی 16 گیگابایت موجب شده بتوانید انواع اپلیکیشن های مختلف را بر روی این تلویزیون نصب نمایید . یکی دیگر از مزیت های بخش هوشمند این تلویزیون دستیار صوتی گوگل می باشد ، مثل دیگر دستیار های صوتی ، شما هم می توانید فرمان های صوتی مختلف را به این تلویزیون بدهید و به راحتی به بخش های مختلف تلویزیون دسترسی پیدا کنید و یا تنظیمات مختلف را با کمک صدای خود اعمال نمایید.

سال 2022 سونی هرچه در دست داشت را در تلویزیون های جدیدش پیاده کرد تا بهترین مدل بازار را در اختیار کاربران قرار دهد. تکنولوژی جدیدی که در این سال معرفی شد و توانست جوایز نمایشگاه بین المللی CES را از آن خود کند ، فناوری BRAVIA CAM می باشد . این فناوری در کنار تکنولوژی Ambient Optimisation Pro به تلویزیون این امکان را می دهد بهترین تنظیمات صدا و تصویر را با توجه به محل قرار گیری اشخاص اعمال کند تا اشخاص تجربه ی بهتری موقع مشاهده ی تلویزیون داشته باشند .

جمع بندی

اگر شما هم جز افراد کمال گرا هستید و دوست دارید بالا ترین و بهترین لوازم را برای خود و خانه تان خریداری کنید و در کنار آن قصد پرداخت هزینه های گزاف را ندارید ، این مدل سونی یعنی 55X85K می تواند بهترین گزینه برای شما باشد . در واقع این تلویزیون سونی بیشتر امکانات و فناوری های مدل های پرچمدار را به ارث برده اما به نسبت آن ها از قیمت مناسب تری بهره می برد . شما با خرید تلویزیون سونی حس داشتن یک پرچدار بی عیب و نقص را در خانه تجربه خواهید کرد چرا که کیفیت تصویر ارائه شده عالی و بی نظیر می باشد . جدا از این امکاناتی که این تلویزیون هوشمند در اختیارتان قرار میدهد دقیقا همانیست که یک پرچمدار عرضه می کند .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55X85K

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری ریموت کنترل - پایه رومیزی - دفترچه راهنما - راهنمای نصب - کابل برق
وزن
15.7 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
138.8 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
240
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840x2160
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby Audio-Dolby Atmos
سیستم عامل
اندروید
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2022 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک(بدون فرم)
ریموت کنترل
هوشمند
زاویه دید افقی
78 درجه
سری
8
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 عدد
سری پردازنده
4K HDR Processor X1
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
درد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
Local Dimming
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1243x719x71
پورت RS-232C
دارد
زمان پاسخ دهی
سریع
کلید روشن/خاموش
دارد
کشور سازنده
ژاپن
کشور منتاژ کننده
مالزی
حسگر روشنایی
دارد
حافظه داخلی
16 گیگابایت
عملکرد سازگار با براویا
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد
Dolby Vision
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سونی
سونی
65,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...

فهرست