×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 65TU7000

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65TU7000
سیستم عامل : تایزن
خروجی صوتی :20 وات
سری پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت تصویر :4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل
پورت ها : 2 عدد HDMI و 1 عدد USB و ...

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 65TU7000

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 65TU7000

تلویزیون سامسونگ 65TU7000 ساخت شرکت SAMSUNG است که در سال سال 2020 تولید و روانه بازار شد. کیفیت تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 4K UHD است همچنین وضوح تصویر 2160x3840 را در اختیار شما قرار میدهد، صفحه نمایش این تلویزیون کریستالی می باشد که تصاویری با ریزترین جزییات ممکن را به نمایش می گذارند. تلویزیون هایی که از این پردازشگر برخوردار هستند، کیفیت تصویر عالی را ارائه می دهند.

این تلویزیون در سایزهای 43 ، 50 ، 55 ، 58 ، 65 ، 70 ، 75 موجود می باشد. سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ TU7000 دوکاناله است و توان خروجی صدا ی 20 وات می باشد. این مدل تلویزیون به موتور پردازشگر 4K Processor Crystal مجهز شده است که با وجود این فناوری تصاویری واقعی و همه جانبه پخش می شوند. یکی از فناوری های مهم به کار رفته در تلویریون Range Dynamic High Range است که این امکان را فراهم می کنند تصاویری واقعی و شفاف از صفحه نمایش تلویریون پخش شوند.

این مدل تلویزیون از سیستم عامل تایزن پشتیبانی می کند باوجود این فناوری در تلویزیون به راحتی می توانید به برنامه ها و شبکه های پخش آنلاین مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده است. تلویزیون سونی 65X95J یکی از بهترین مدل های سونی در بازار.

طراحی شیک و مدرن تلویزیون سامسونگ 65TU7000

طراحی شیک و مدرن تلویزیون سامسونگ 65TU7000

داشتن طراحی شیک و به روز در کنار کیفیت ساخت و دوام بالا از مهم ترین معیارهای هر فردی برای انتخاب یک تلویزیون مناسب برای منزل می باشد. تلویزیون های سامسونگ که در سال 2020 معرفی شده اند از طراحی شیک و منحصر به فردی برخوردار هستند. این تلویزیون با طراحی بسیار شیک و زیبایی که دارد به راحتی با دکوراسیون خانه شما هماهنگ می شود و جلوه ای زیبایی به آن می دهد .

صفحه نمایش این تلویزیون بر روی دو پایه ی شاخه ای قرار گرفته است. این پایه ها بسیار شیک بوده و نمایی جذابی به تلویزیون می دهند هم چنین پایه ها قابلیت جدا شدن از تلویزیون را دارند. این تلویریون امکان متصل شدن به دیوار رانیز داراست که می تواند با متصل کردن تلویزیون به دیوار از فضای بیشتری برخوردار شد. صفحه نمایش این تلویزیون کریستالی می باشد.

سامسونگ با بهره گیری از قابلیت نمایش رنگ کریستال یا همان Display Crystal موجب شده تا تصاویر با وضوح و شفافیت چندین برابر به نمایش گذاشته شود. طراحی منحصر بفرد این تلویزیون باعث میشود تا با عبور کابل ها از پشت تلویزیون از بهم ریختگی در اطراف تلویزیون جلوگیری شود. با مدیریت کابل که در تلویزیون سامسونگ 65TU7000 به کار رفته است از بهم ریختگی و شلوغی در اطراف تلویزیون خبری نخواهد بود.

این کار علاوه بر مرتب کردن پشت تلویزیون، باعث می شود از روبرو نیز نمای تلویزیون با مشاهده سیم های اضافی خراب نشود. داخل پایه نیز فضایی در نظر گرفته شده که کابل ها از طریق آن به پشت میز هدایت می شوند. تلویزیون مدل TU7000 ساخت محکم و با دوامی دارد و می تواند همراه عالی برای اوقات فراغت شما باشد و لحظات خوشی را برایتان فراهم می آورد. در نهایت با طراحی حرفه ای این تلویزیون ، از اوج زیبایی لذت ببرید.

کیفیت صدای تلویزیون سامسونگ 65TU7000 

کیفیت صدای تلویزیون سامسونگ 65TU7000

یکی از عواملی که تلویزیون سامسونگ TU7000 را از سایر تلویزیون های ال ای دی معمولی متمایز میکند کیفیت صدایی بالای آن است. این محصول از حالت های مختلف صدا نیز پشتیبانی میکند بنابراین تجربه شنیداری متنوعی را خواهید داشت.این مدل تلویزین از دو بلندگوی خاص استفاده کرده است. این بلندگوهای دو کاناله هر کدام 10 وات توان دارند که مجموعا یک خروجی 20 واتی ایجاد میکند. 

تلویزیون 2020 سامسونگ از دستیارصوتی Google Assistant پشتیبانی می کند به کمک این دستیار صوتی می توان به برنامه مورد علاقه یا تنظیمات خود دسترسی داشته باشید. همچنین این تلویزیون از دستیارصوتی Alexa Amazon بهره مند است که با وجود آن می توان تلویزیون را روشن و خاموش کنید، و کانال ها را تغیر دهید و صدای تلویزیون را کم یا زیاد کنید. تلویزیون سامسونگ 65TU7000 دارای فناوری های چون : Link Multiroom, Plus Digital Dolby است که باعث می شوند صدا هایی واضح و همه جانبه پخش شود.

کیفیت فوق العاده تصویر در تلویزیون 2020 سامسونگ 65TU7000

کیفیت فوق العاده تصویر در تلویزیون 2020 سامسونگ 65TU7000

دنیای امروز دنیای پیشرفت انواع فناوری ها است، شرکت سامسونگ تلاش کرده است که با کیفیت ترین تلویزیون ها را روانه بازار کنند، چیزی که در انتخاب تلویزیون بیشتر مد نظرمان است انتخاب تلویزیونی با کیفیتی عالی و فوق العاده می باشد، که بینندگان تصاویر پخش شده ی توسط تلویزیون به حدی باشد که بینندگان خود را جزیی از ان تصور کنند، حال حاضر بهترین کیفیت تصویری که در انواع تلویزیون مورد استفاده قرار گرفته است.

کیفیت تصویری 4K ULTRA HD  است که تلویزیون هوشمند مدل 65TU7000 از این کیفیت تصویری واضح و فوق العاده بهر می برد، تلویزیون های 4K نسبت به تلویزیون های سنتی (1080 x 1920 (HD Full چهار برابر پیکسل بیشتر دارند. حتی در صفحه نمایش های تلویزیون با همان اندازه، کیفیت تصویر تلویزیون 4K به لطف تراکم پیکسل بیشتر، واضح تر و روشن تر به نظر می رسد، HD Ultra یک وضوح نمایشگر با اندازه های 3840 در 2160 بوده که در طیف وسیعی از تلویزیون های مدرن به کار گرفته میشود.

داشتن پیکسل های بسیار زیاد به معنی تراکم پیکسل بیشتری است و این پیکسل ها باعث می شوند تا وضوح تصویر را بیشتر و بهتر کنند و رنگ های دقیق تری را ارائه دهند. با بهره گیری از این کیفیت تصویر، تصاویر را با بیشترین جزئیات و وضوح فوق العاده به نمایش می گذارد.

موتور پیشرفته 4K Processor Crystal در تلویزیون 65TU7000

موتور پیشرفته 4K Processor Crystal در تلویزیون 65TU7000

پردازنده 4K Processor Crystal در سال 2020 در پیشرفته ترین تلویزیون 65TU7000 استفاده شده است تا کیفیت تصویر و صدایی بی نظیر را برای مخاطب به اجرا در بیاورد. این پردازنده با استفاده از الگوریتم های پیشرفته کیفیت تصویر فوق العاده را ارائه می دهد و تصاویر Crystal با کیفیت 4K را به صورت دایم و به راحتی پردازش می کند.

این پردازنده قادر است رنگ ها به صورت جدا از یکدیگر تفکیک کند و با عمق رنگ بسیار عالی تصاویر را پردازش کند تا وضوح و زنده بودن تصاویر شمارا هیجان زده کند. همچنین با استفاده از پردازنده 4K Processor Crystal می توان همه تصاویر را در تلویزیون نزدیک به کیفیت 4K مشاهده کرد. این پردازنده با استفاده از الگوریتم های پیشرفته کیفیت تصاویر پایین را بهبود می بخشد و باعث می شود این تصاویر در رزولوشن 4K دیده شوند بدون اینکه دچار اشکال شوند و حتی کیفیت آن ها را نیز بهبود می بخشد.

سیستم عامل تایزن در تلویزیون 65 اینچ TU7000

سیستم عامل تایزن در تلویزیون 65 اینچ TU7000

سیستم عامل از جمله مواردی است که بسته به برند تولیدکننده یا حتی مدل محصول، می تواند متفاوت باشد. این تفاوت خود باعث تنوع در بازار تلویزیون ها شده است. تلویزیون های 2020 سامسونگ همانند مدل های سال پیش خود دارای سیستم عامل تایزن هستند. این سیستم عامل بطور انحصاری برای محصوالت Samsung میباشد. تلویزیون سامسونگ 65TU7000 با سیستم عامل تایزن 5.5 تولید و عرضه خواهد شد.

در این نسخه نیز قابلیت هایی مانند گالری، مرورگر وب و ... به چشم می خورد و امکان نصب برنامه های مختلف وجود دارد.

قابلیت HDR در تلویزیون سامسونگ TU7000 

قابلیت HDR در تلویزیون سامسونگ TU7000

یکی از اصطلاحات جدید در دنیای تولیدکنندگان تلویزیون قابلیت HDR می باشد. این قابلیت در کیفیت تصاویر تلویزیون TU7000 تحول بزرگی ایجاد کرده است. در واقع تلویزیون هایی که دارای کیفیت HDR هستند در مقایسه با تلویزیون های معمولی، در قسمتهایی از تصویر میزان نور بیشتری را ایجاد می کنند. این فرآیند مشابه قابلیت کمکردن نور ( dimming local ) در تلویزیونهای امروزی، البته در سطحی وسیع تر است.

قابلیت HDR دو بخش دارد یکی منبع و دیگری تلویزیون. HDR مخفف Range Dynamic High به معنی محدوده دینامیکی بالا، از اصطلاحات جدید در دنیای تکنولوژی تلویزیون است. که این قابلیت جهش فوق العادهای در کیفیت تصویر تلویزیون بوده است.

قابلیت Air Play2 در تلویزیون TU7000

قابلیت Air Play2 در تلویزیون TU7000

خرید تلویزیون بسیار مهم است، خریدار باید بتواند تشخیص دهد که تلویزیون مورد نظر آیا توانایی پشتیبانی برنامه ها را دارد. بعضی از تلویزیون ها از بعضی از برنامه ها پشتیبانی نمی کنند بنابراین نمی توانند بعضی از قابلیت ها را داشته باشند، تلویزیون 65TU7000 دارای قابلیت Play2 Air می باشد، اگر شما علاقمند به گوش دادن موسیقی های مورد علاقه خود هستید، شاید کیفیت صدایی که بلندگوی گوشی در اختیار شما قرار می دهد شما را راضی نکند.

در این حالت شما می توانید تمام موسیقی های مورد علاقه خود را از طریق برنامه AirPlay در تلویزیون سامسونگ پخش کنید. می توان به امکان پخش همزمان صدا در چند دستگاه اشاره کرد؛ تا لذت بیشتری از شنیدن همزمان موسیقی در محیط داشته باشید.

جمع بندی تلویزیون هوشمند 65TU7000

جمع بندی تلویزیون هوشمند 65TU7000

تلویزیون سامسونگ TU7000 جدیدترین سری 7 این کمپانی خوش نام هست که محصولی بسیار خوش قیمت با امکانات و کیفیت بسیار خوب هست و این باعث میشه تا مثل همیشه با محصول ارزشمندی طرف باشیم که برای همه نوع استفاده ی کاربری مناسب است سامسونگ TU7000 تلویزیون مناسبی برای تماشای عموم محتوا از تلویزیون و شبکه ها هست و کیفیت پخش کلی آن در مجموع مطلوب است.

همچنین ناگفته نماند به لطف سیستم عامل جدید و بهینه شده ی تایزن، یک رابط کاربری هوشمند با مجموعه ای از امکانات روز دنیا را در اختیار این تلویزیون قرار داده است. با تلویزیون سامسونگ 65TU7000 شما میتوانید به راحتی به سایر دستگاه های هوشمند متصل شوید، این قابلیت ها همگی به صورت هوشمند به شما امکان تغیر کانال ، تنظیم صدا ، خاموش و روشن کردن را بدون استفاده از کنترل میدهند. تلویزیون TU7000 طراحی ایده آلی دارد و جزو انتخاب های بسیار عالی محسوب میشود. در بین محصولات سامسونگ تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل 50NU7400 یکی از مدل های محبوب و با کیفیت میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65TU7000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
وزن با پایه : 21 کیلوگرموزن بدون پایه : 20.5 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
164 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Blutooth Audio - Dolby Digital Plus - Multiroom Link - DTS Decoder - تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K - فناوری رنگ PurColor - حذف نویز تصویر توسط Digital Clean View - Auto Motion Plus - Film Mode - MR120 - Natural Mode Support - UHD Dimming - تقویت کننده کنتراست ( Contrast Enhancer ) - فناوری Mega Contrast
تایمر خاموش
دارد
فرمان صوتی
Bixby - دستیار صوتی Google Assistant - قابلیت Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1450X904X284 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1450X830X60 میلی متر
نسبت کنتراست
Mega Contrast
امکانات ویژه
ConnectShare - SmartThings App Support - رابط کاربری Smart Hub - فروشگاه محتوا (App Store) - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wi-Fi Direct
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
شناسه کالا
2900039000362

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...

فهرست