×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 75TU7000

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :75TU7000
سیستم عامل : تایزن
خروجی صوتی : 20 وات
سری پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل
پورت ها : 2 عدد HDMI و 1 عدد USB و ...

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 75TU7000

مشخصات تلویزیون 75 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 75TU7000

همانطور که به خوبی آگاهید امروزه تلویزیون از جمله مهمترین وسایل خانگی و البته پیشرفته موجود در هر خانه ای است که میتوان گفت وجود آن نیز ضروری است. اما چیزی که قابل توجه است انتخاب تلویزیون کاربردی و عالی است که باید دقت زیادی در آن به خرج داد تا بتوان هم از تصاویر و صدای با کیفیت بهره برد هم در دیزاین خانه نقش داشت و بتوان زندگی بروز و پیشرفته یی را داشت .

با وجود فناوری های پیشرفته بتوان در این زمینه یاری رسانتان باشد که تلویزیون سامسونگ 75TU7000 میتواند انتخابی مناسب جهت برطرف نمودن نیاز های شما و بهرهمندی از تلویزیونی با کیفیت تصویر و صدا عالی و دارا بودن فناوری های پیشرفته باشد.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده است. تلویزیون سونی 43X7500J یکی از بهترین مدل های سونی در بازار.

طراحی ظاهری تلویزیون سامسونگ 75TU7000

طراحی ظاهری تلویزیون سامسونگ 75TU7000

تلویزیون سامسونگ 75TU7000 دارای ظاهری بسیار جذاب است. در طراحی این تلویزیون خلاقیت ویژه ای به خرج رفته تا در نهایت محصولی به این لوکسی روانه بازار شده است. تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل TU7000 همانگونه که مشخص است سایزی عالی که کیفیت تصاویر را نیز بالا برده و همچنین میتواند ظاهری زیبا را به نشمین شما ببخشد.

این تلویزیون بسیار باریک و ظریف و بدون حاشیه طراحی شده که تقریبا سه طرف آن بدون حاشیه است که سبب میشود در هنگام تماشای تلویزیون از هر زاویه ای تصاویری واضح را بنگرید. این تلویزیون دارای دو پایه در اطراف آن می باشد که به خوبی وزن تلویزیون را متحمل میشود و همچنین این تلویزیون از قابلیت جدا کردن پایه ها و نصب بر روی دیوار نیز برخوردار است. تلویزیون سامسونگ TU7000 با رنگ خاکستری خود میتواند جلوه ای زیبا را به منزلتان بدهد.

موتور پردازشگر تصویر Lite Processor Quantum در تلویزیون 75TU7000

موتور پردازشگر تصویر Lite Processor Quantum در تلویزیون 75TU7000

شرکت سامسونگ هر روزه در تلاش برای ساخت بهترین محصولات است که همانگونه مشخص است هر باره موفق نیز شده اند. این شرکت در تلویزیون های 2020 خود پردازشگر lite processor Quantum تعبیه کرده است که تلویزیون مدل TU700 با سایز 75 اینچ نیز از آن برخوردار است. وجود این موتور موجب نمایش تصاویر با کیفیت فورکی و رزولوشن بالا و بدون هیچ ایراد و وقفه ای میشود که نسبت به مدل های قدیمی تر مزیت های فراوانی را داراست.

این پردازشگر به کمک هوش مصنوعی و با الگوریتم بهینه سازی شده روشنایی و شفافیت بالایی را به تصاویر می بخشد. پردازشگر موجود در تلویزیون سامسونگ 75TU7000 طی مراحلی تخصصی با تقویت صحنه ها و رنگها و عمق بیشتر محتوا تصاویری واقعی و طبیعی را روی نمایشگر با شفافیت کامل نمایان می کند.

کیفیت تصویر عالی با تلویزیون 2020 سامسونگ 75TU7000

کیفیت تصویر عالی با تلویزیون 2020 سامسونگ 75TU7000

تلویزیون سامسونگ TU7000 یکی دیگر از محصولات فوق العاده شرکت سامسونگ است که دارای قابلیت ها و مزایای بی نظیری اعم از کیفیت تصویر بسیار بالا است. یکی از مهمترین ملاک ها جهت خرید تلویزیون کیفیت تصویر می باشد. تلویزیون 75TU7000 مجهز به فناوری هایی است که جهت نمایش تصاویری خارق العاده همراه با کیفیت و وضوح و شفافیت بالا و همینطور کنتراست بالا تعبیه شده اند.

همچنین تصاویر را به گونه ای طبیعی و واقعی همراه با ذکر و نمایش دقیق ترین و ریزترین جزئیات و رنگهای کاملا طبیعی و زنده مشاهده خواهید کرد. همچنین تلویزیون سامسونگ 75TU7000 با دارا بودن قابلیت ها و ویژگی های بخصوص دیگری سعی در پخش تصویر با بالاترین کیفیت و وضوح را دارد که همین امر موجب نمایش تصاویر با اوج کیفیت شده است.

فناوری HDR Quantum در تلویزیون هوشمند TU7000

فناوری HDR Quantum در تلویزیون هوشمند TU7000

فناوری ذکر شده موجود در تلویزیون 75TU7000 با ارائه جزئیات دقیق و ریزترین نکات بر کیفیت بیشتر این تلویزیون افزوده است. این فناوری با ارتقا روشنایی صحنه ها موجب این دقت در نمایش نکات و جزئیات موجود در تصاویر پخش شده از تلویزیون هوشمند 75 اینچ سامسونگ مدل TU7000 با بالاترین کیفیت و وضوح بالا میشود و همچنین از طریق این فناوری تصاویر با کنتراست بالا و روشنایی بالا نمایان میشوند.

فناوری Purcolor در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ TU7000

فناوری Purcolor در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ TU7000

تلویزیون TU7000 با تولید رنگهای غنی و واقعی می تواند علل دیگری از با کیفیت بودن تصاویر پخش شده توسط این تلویزیون باشد. بی شک نمایش تصاویر به صورت واقعی با کیفیت عالی و وضوح و شفافیت بالا به رنگها و تفکیک آن ها نیز بستگی دارد که بتواند تصاویری زنده و رنگ هایی واقعی و شفاف را به نمایش بگذارد که این امر توسط این تکنولوژی قابل اجرا است و در ضمن پخش رنگهای نزدیک به واقعیت آنها در نمایش جزئیات نیز میتواند تاثیر گذار باشد و صحنه هایی زیبا را برای شما نمایان میکنند.

کیفیت صدا فوق العاده تلویزیون سامسونگ 75TU7000

کیفیت صدا فوق العاده تلویزیون سامسونگ 75TU7000

همانگونه که میدانید کیفیت تصویر عالی همراه با کیفیت صدای بالا میتواند جذابیت محصول را چند برابر کند و کاربران زیادی را جلب خود کند که تلویزیون سامسونگ TU7000 از کیفیت صدای بی نظیری نیز همانند کیفیت تصویر آن برخوردار است. این تلویزیون دارای دو اسپیکر می باشد که هر کدام توان صوتی 10 وات دارند که در مجموع خروجی آن برابر 20 وات است.

البته این توان صوتی صدایی رسا و واضح را پخش میکند که میتواند به شما در هنگام تماشای برنامه های مورد علاقه ی خود هیجان خاصی بدهد. تلویزیون 2020 سامسونگ با وجود قابلیت link Mulitiroom در هر قسمت از خانه شما صدا پخش شده را به یک میزان به گوش شما میرساند و لذت و احساسی هیجان انگیز را به شما میدهد.

دستیار صوتی Assistant Google و Alexa Amazon در این تلویزیون 

دستیار صوتی Assistant Google و Alexa Amazon در این تلویزیون

دستیار صوتی گوگل اسیستنت در تلویزیون سامسونگ 75TU7000 این امکان را برای شما فراهم میکند تا با کنترل از راه دور با بلوتوث به تلویزیون متصل شوید تا میکروفون را با قابلیت کنترل صوتی Assistant Google تلویزیون مورد استفاده قرار دهید. دستیار گوگل می تواند بسیاری از اقدامات در تلویزیون مانند تغییر دادن ورودی ها یا باز کردن برنامه های خاص را انجام دهد اما تنظیمات پیشرفته تر مانند تغییر دادن تنظیمات تصویر را نمی توان با کنترل صوتی انجام داد.

اما نمی توانید تنظیمات تلویزیون را با کنترل صوتی تغییر دهید که این عمل را دستیار صوتی آمازون الکسا بر عهده می گیرد و می توانید با صحبت کردن تلویزیون خود را تنظیم کرده و اعمالی همانند روشن و خاموش کردن و تغییر کانال را با این دستیار مدیریت کنید.

تکنولوژی Thing Smart موجود در ال ای دی هوشمند سامسونگ 

با این تکنولوژی به کار رفته در تلویزیون هوشمند سامسونگ 75TU7000 شما میتوانید زندگی بروز و راحتی را برای خود به ارمغان بیاورید. با استفاده از این قابلیت بر روی گوشی خو شما قادری خواهید بود تلویزیون خود را از طریق گوشی همراهتان مدیریت کنید و همچنین می توانید همزمان امور دیگر خانه ی خود را نیز مدیریت کنید. با استفاده این تکنولوژی به کار رفته در تلویزیون TU7000 شما میتوانید حتی چراغ ها را نیز خاموش کنید و یا از مشکلات رخ داده در لوازم خود و خانه ی خود آگاه شوید.

تکنولوژی های پیشرفته و جدید در بین محصولات سامسونگ همیشه حرف اول را میزند، یکی از محصولات رده بالا در این زمینه تلویزیون 49 اینچ کیولد سامسونگ مدل 49Q60R میباشد.

جمع بندی تلویزیون سامسونگ 75TU7000

جمع بندی تلویزیون سامسونگ 75TU7000

یکی از محصولات ویژه سامسونگ در سال 2020 است که با وجود جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری ها آماده است تا تجربیات رویایی را برای شما به ارمغان آورد. این محصول شگفت انگیز که نسل نوین تولیدات سامسونگ میباشد که با نمایش جزئیات ریز و دقیق و حجم وسیعی از رنگها کیفیتی بالا را برای خود ثبت کرده. این تلویزیون اسمارت با داشتن کیفیت تصویر 4K تصاویری واضح را پخش میکند.

همچنین این تلویزیون از وجود فناوری هایی نظیر HDR10 و HDR Quantum بهره میبرد و از طریق آنها صحنه ها را با کنتراست و روشنایی بیشتر نشان میدهد به علاوه جزئیات کامل محتواها را به معرض دید بینندگان میگذارد. طراحی کامل و لوکس و فناوری های پیشرفته این محصول نیز به گونه ای دیگر آن را در رتبه بالای تلویزیون های امروزی قرار داده اند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75TU7000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
وزن با پایه : 30.7 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 30.3 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 48 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
190 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA D
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Blutooth Audio - Dolby Digital Plus - Multiroom Link - DTS Decoder - تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K - فناوری رنگ PurColor - حذف نویز تصویر توسط Digital Clean View - Auto Motion Plus - Film Mode - MR120 - Natural Mode Support - UHD Dimming - تقویت کننده کنتراست ( Contrast Enhancer ) - فناوری Mega Contrast
تایمر خاموش
دارد
فرمان صوتی
Bixby - دستیار صوتی Google Assistant - قابلیت Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1673X1043X340 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1673X957X61 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1838X1117X198 میلی متر
نسبت کنتراست
Mega Contrast
امکانات ویژه
ConnectShare - SmartThings App Support - رابط کاربری Smart Hub - فروشگاه محتوا (App Store) - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wi-Fi Direct
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست