×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 55TU7000

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55TU7000
سیستم عامل : تایزن
خروجی صوتی : 20 وات
سری پردازنده : 4 هسته ای
سال ساخت :  2020 میلادی
 کیفیت تصویر :4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل
پورت ها :2 عدد HDMI و 1 عدد USB و ...

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 55TU7000

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 55TU7000

امروزه همگی بر این باور هستیم که نمی توان محیط زندگی و استراحت خود را بدون تلویزیون تصور کرد و مدت زمان طولانی را در فضایی که رسانه تلویزیونی در آن وجود ندارد، سپری نمود. بنابراین می توان به نفوذ تلویزیون به عنوان یکی از قدرتمندترین رسانه ها بر سبک زندگی امروزی و جایگاه ویژه و قابل ملاحظه ای آن در نزد خانواده ها پی برد.

تلویزیون سامسونگ 55TU7000 یک تلویزیون هوشمند است که ارزش خرید را دارد. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K  و تصاویری شفاف و با کیفیت را نمایش می دهد. دارای وضوح تصویر 3840 *2160 پیکسل است. وجود فناوری Digital View Clean دراین تلویزیون باعث نمایش تصاویری با کیفیت و شفاف می شود. اندازه صفحه نمایش 55 اینچ می باشد، هم چنین از نوع ال ای ادی می باشد.

سیستم صوتی آن دارای بلندگو های 2 کاناله با قدرت خروجی صوتی 20 وات است و صدای همه جانبه و فراگیر را پخش می کنند. موتور پردازشگر بکار رفته در این تلویزیون 4K Processor Crystal می باشد، که باعث می شود تصاویری کاملا نزدیک ب واقعیت به نمایش در آیند. سیستم عامل ب کار رفته در این تلویزیون تایزن است،که امکانات پیشرفته ای را در اختیار شما می گذارد.

تلویزیون سونی 55X7500J این مدل یکی از مدل های خوش قیمت، با فناوری های جدید بازار میباشد که در لیست پرفروش ترین محصولات های بازار نیز قرار دارد. طرفداران بسیاری راه هم به دست آورده است، بطور کلی محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار مدرن و زیبا هستند.

طراحی شیک و بی نظیر تلویزیون سامسونگ 55TU7000

طراحی شیک و بی نظیر تلویزیون سامسونگ 55TU7000

تلویزیون سامسونگ 55TU7000 از طراحی مدرن و زیبایی بهره مند است. طراحی این محصول به گونه ای است که با هر خانه و دکوراسیونی هماهنگ می شود . پایه های زیبای این تلویزیون در دو طرف تلویزیون قرار گرفته اند و تعادل وزن تلویزیون را به خوبی حفظ می کنند، و با دکور فضای مورد نظر شما به راحتی قابل هماهنگی است. تلویزیون سامسونگ TU7000 علاوه بر قرار گرفتن روی پایه قابلیت این را نیز دارد که از پایه جدا شود و می توان آن را روی دیوار نصب کرد.

کسانی که به دکوراسیون و زیبایی محیط اطراف خود اهمیت میدهند انتخاب تلویزیون 55TU7000 یک انتخاب هوشمندانه برایشان خواهد بود. قابلیت این را نیز دارد که به دیوار وصل شود. همچنین این پایه ها دارای قابلیت مدیریت کابل است. در واقع مدیریت کابل ها که سامسونگ این مدل تلویزیونش را به آن مجهز ساخته کاری می کند تا سیم های اضافه به صورت کاملا مدیریت شده و از قسمت پایه ی آن به قسمت پشت تلویزیون هدایت شوند که در نتیجه آن دیگر با کابل های اضافه در اطراف تلویزیون مواجه نخواهید شد.

کیفیت تصویر در تلویزیون 55TU7000 

کیفیت تصویر در تلویزیون 55TU7000

مهم ترین ویژگی ای در انتخاب تلویزیون ایده آل مان باید به آن توجه داشته باشیم، کیفیت نمایشگر آن است. سرعت رفرش تصویر، روشنایی نمایشگر، سطح کنتراست، رزولوشن و وضوح رنگ عناوینی هستند که به احتمال زیاد در هنگام خرید به گوشمان میخورد. سامسونگ در مدل 55TU7000 از کیفیت 4K بهره برده است، دارای وضوح تصویر 3840*2160 پیکسل کیفیت تصویری تا چهار برابر بیشتر از تلویزیون های HD full با رزولوشن 1920 *1080 را برای بینندگان قرار می دهد.

به این دلیل تصاویری بالاتر از کیفیت معمولی و خیلی واضح و روشن از صفحه نمایش تلویزیون پخش می شود، این تلویزیون کریستال ال ای دی بوده و در خصوص شفافیت نمایشگر کمی رنگ ها با مدل سال گذشته متفاوت است این تلویزیون پنل VA کنتراست بسیار خوبی دارد و روشنایی مناسبی هم دارد. علاوه براین کیفیت تصویر 4K نیز همراه با وضوح بالا و همچنین بیش از 8 میلیون پیکسل فعال بر روی نمایشگر همراه با فرمت تصویری HDR رنگ های باکیفیت تولید میکنند.

بهتر است بگوییم شفافیت در این صفحه نمایش به حدی قابل چشمگیر میباشد که می توان هر تصویر را به صورت کاملا زنده همراه با جزئیات دقیق مشاهده کرد. کیفیت تصویر در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل 75RU7170 بسیار با کیفیت و عالی میباشد.

کیفیت صدا در تلویزیون 2020 سامسونگ 55TU7000

کیفیت صدا در تلویزیون 2020 سامسونگ 55TU7000

تلویزیون سامسونگ TU7000 علاوه بر مجهز بودن به کیفیت تصویر خوب، از کیفیت صدای عالی نیز بهره مند است. در تلویزیون 2020 سامسونگ با وجود امکانات و فناوری های همچون Sync Sound LG و Audio Simultaneous Output صدایی رسا و واضح پخش خواهد شد. سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله است با توان خروجی 20 وات صدای فوق العاده و فراگیر را پخش می کند.

اگر صدای پخش شده برای محیط مورد نظر شما کافی نبود می توانید تلویزیون را از طریق بلوتوث به ساندبار یا سینماخانگی وصل کنید. هم چنین با دارا بودن فناوریهای از قبیل : Surround Bluetooth Ready تلویزیون قادر است همزمان به دو دستگاه وصل شود. با قابلیت Surround Ultra صدایی بلند و یکنواخت در فضا پخش می شود. همچنی می توان با بهره مندی تلویزیون از قابلیت III Voice Clear می توان صدایی فراگیر و شفاف و بدون نویز را شنید.

در ضمن قابلیت Sound AI صدا را با توجه به محیط و محتوای پخش شده تنظیم می کند و کیفیت صدا را افزایش می دهد . شما با تلویزیون سامسونگ 55TU7000 نهایت هیجان را خواهید داشت.

موتور پردازشگر 4K Crystal Processor در تلویزیون 55TU7000

موتور پردازشگر 4K Crystal Processor در تلویزیون 55TU7000

یکی از مهم ترین قسمت های تلویزیون موتور پردازشگر ان است چون نقش مهمی در پردازش تصویر دارد، تلویزیون 55TU7000 با موتور قدرتمندش باعث می شود تا تصویری جالب با رنگ های جذاب پخش کند. از وظایف این موتور پردازش دقیق صحنه ها در چند مرحله است تا بهترین کیفیت را برای مخاطبین ایجاد کند، موتور 4K Processor Crystal صحنه ها را تقویت می کند تا صحنه ها واقعی تر و طبیعی تر نشان دهد و تصویری کاملا شفاف و روان در اختیار مخاطبین می گذارد.

این پردازنده باعث ارتقای تصاویر میشود و به بهترین شیوه عمل می کند، این پردازنده بسیار سریع هر آنچه را که تماشا می کنید به 4K بسیار با کیفیتی تبدیل می کند، این موتور برای بالا بردن سطح کیفیت تصاویر و افزایش میزان نور پردازی آن ها، افزایش سطح کیفیت و درخشش رنگ ها بکار رفته است. موتور کریستال 4K باعث از بین رفتن ناخالصی ها و نویزهای داخل تصاویر میشود، به این دلیل صحنه ها با خلوص کامل و بدون هیچ بریدگی و ناخالصی و به صورت پیوسته و روان و روشن و شفاف ارائه می شود.

سیستم عامل تایزن در تلویزیون هوشمند TU7000

سیستم عامل تایزن در تلویزیون هوشمند TU7000

تلویزیون TU7000 سایز 55 اینچ دارای سیستم عامل تایزن نسخه 5.5 است. سامسونگ یکی از بزرگ ترین فروشندگان تلویزیون در سرتاسر جهان است و بسیاری از آنها مبتنی بر سیستم عامل تایزن هستند، این سیستم عامل به کاربران اجازه میدهد به سرویس های استریمینگ معروف دسترسی داشته باشند و مدلهای جدید هم میتوانند از اپل تیوی بهره ببرند.

تقریبا تمام مدلهای جدید تلویزیون های هوشمند سامسونگ از این سیستم عامل استفاده میکنند. تایزن یک سیستم عامل اختصاصی توسعه یافته توسط سامسونگ است،سیستم عامل تایزن برای دوربین های عکاسی، انعطاف پذیری گسترده آن را به خوبی نشان میدهد, این سیستم عامل روز به روز در حال تکامل است و امکانات کاربردی زیادی به آن اضافه شده و خواهد شد. بدون شک از کارایی و امکانات تلویزیون های اسمارت سامسونگ راضی خواهید بود.

فناوری Digital Clean View در تلویزیون اسمارت 55TU7000

این فناوری یکی از تکنولوژی هایی است که سامسونگ از طریق آن توانسته کیفیت تصاویر را تا حد زیادی بهبود ببخشد، View Clean Digital نام دارد این فناوری نویزهای موجود در تصاویر را شناسایی نموده و آنها را از بین خواهد برد. نتیجه این کار نمایش دادن تصاویر به رنگ و لعاب طبیعی تر میباشد. این ویژگی به نمایش صحنه ها به صورت شفاف و روان کمک خواهد کرد تا تصاویر با عالی ترین وضوح به نمایش درآیند.

فناوری pur Color 

فناوری pur Color

تلویزیون سامسونگ 55TU7000 با وجود فناوری PurColor رنگ را در تصویر گسترش می دهد و آن را زیاد می کند همین افزایش رنگ باعث می شود که محتوا با کیفیتی بسیار بهتر به نمایش در آید. PurColor فناوری است که کیفیت تولید رنگ در صفحه تلویزیون را بسیار افزایش می دهد درنتیجه تصویری با کیفیت برای کاربران به نمایش در آورده می شود.

همچنین فناوری PurColor مهمترین پارامترهای رنگ را بهینه میکند و کنتراست تصاویر را بهبود میبخشد. با فناوری PurColo در تلویزیون سامسونگ TU7000 زمانی که محتوا تصویر رزولوشن پایین تری نسبت به تلویزیون های 4K دارد باعث پر شدن پیکسل هایی می شود و در نتیجه تصاویر پویا و زنده ای از طیف گسترده تمامی رنگها را شاهد خواهیم بود.

جمع بندی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ TU7000

جمع بندی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ TU7000

در نهایت تلویزیون TU7000 یک تلویزیون با سایز 55 اینج است که تصاویر فوق العاده شفاف و فراگیر را ارائه می دهد. سیستم صوتی این تلویزیون سرجمع قدرتی ۲۰ واتی داشته و این سیستم صوتی سامسونگ برعکس آنچه قبلا از سامسونگ شاهد بودیم معمولی نبوده و عملکرد بسیار خوب و رضایت بخشی دارد. این تلویزیون با ویژگی و فناوری های بروزی که دارد می تواند ، یک همراه عالی برای اوقات فراغت شما باشد.

با مجهز بودن به فناوری تایزن میتوانید به سادگی محتوای مورد علاقه خود را به دست آورید. همچنین دارای امکانات هوشمند، اتصالات گسترده و ویژگی های کیفیت تصویر فوق العاده است. اگر به مدرن بودن اهمیت می دهید تلویزیون سامسونگ 55TU7000 یک مدل همه جانبه است و با توجه به امکانات بی نظیر، ارزش خرید دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55TU7000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
وزن با پایه : 14.19 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 13.87 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 19.5 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.5W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Blutooth Audio - Dolby Digital Plus - Multiroom Link - DTS Decoder - تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K - فناوری رنگ PurColor - حذف نویز تصویر توسط Digital Clean View - Auto Motion Plus - Film Mode - MR120 - Natural Mode Support - UHD Dimming - تقویت کننده کنتراست ( Contrast Enhancer ) - فناوری Mega Contrast
تایمر خاموش
دارد
فرمان صوتی
Bixby - دستیار صوتی Google Assistant - قابلیت Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1229X777X157 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1229X706X61 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی : 1386X843X172 میلی متر
نسبت کنتراست
Mega Contrast
امکانات ویژه
ConnectShare - SmartThings App Support - رابط کاربری Smart Hub - فروشگاه محتوا (App Store) - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wi-Fi Direct
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
شناسه کالا
2900039000331

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست