×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 50TU7072

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :50TU7072
نوع صفحه نمایش  LED
سیستم عامل : تایزن
توان خروجی صدا : 20 وات
سری پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K Ultra HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل
پورت ها : 2 عدد HDMI و 1 عدد USB

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 50 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 50TU7072

مشخصات تلویزیون 50 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 50TU7072

تلویزیون سامسونگ 50TU7072 یکی از جدید ترین تلویزیون های سامسونگ سری 7 است این تلویزیون به واسطه داشتن قیمت مناسب با فناوری های متعدد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سایز 50 اینچ این تی وی اسمارت برای سالن های متوسط طراحی شده است البته ناگفته نماند این تلویزیون به دیوار هم وصل می شود و شما می توانید از فضای مانده شده در سالنتان نهایت استفاده را ببرید. 

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. تلویزیون سامسونگ 55AU9000 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد. این تلویزیون از کیفیت صدای بسیار فوق‌العاده ای نیز برخوردار می باشد که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده کرده است. این تلویزیون همچنین مجهز به جستجو گر صوتی می باشد.

اگر شما تلویزیون خانگی خود را به 4K ارتقا داده باشید از تفاوت بین محتوای 4K با Full HD شگفت زده شده اید خوشبختانه تلویزیون سامسونگ TU7072 دارای کیفیت تصویر فورکی 4K است با تلویزیون فورکی شما یک وضوح کلی از 2160 پیکسل افقی و 3840 پیکسل به صورت عمودی دریافت خواهید کرد. به دلیل پیکسل های بیشتر، کیفیت تصویر بهتر می باشد چون جزئیات ظریف تری را نمایش می دهد.

فناوری PurColor هم با تولید رنگهای طبیعی در طیف گسترده تصاویر را به صورت واقعی نمایش خواهد داد. فناوری Digital Clean View در این تلویزیون برای از بین بردن نویز تصاویر استفاده شده است و با از بین بردن نویز، در نهایت صحنه هایی شفاف را مشاهده خواهید کرد. موتور پردازشگر Crystal Processor 4K با فناوری ارتقا کیفیت تصویر تصاویر کم کیفیت و بی کیفیت را با استفاده از الگوریتم های خاص پردازش می کند سپس آن ها را با کیفیت بالا به تلویزیون انتقال می دهد.

کیفیت صدای این تلویزیون نیز خوب است و دارای سیستم صوتی 2.0 کاناله می باشد و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند و صدای بسیار با کیفیتی ارائه می دهند. این تلویزیون با کمک تکنولوژی Dolby Digital Plus صدای فراگیر و با کیفیتی تولید می کند. به این ترتیب علاوه بر کیفیت تصویر عالی، کیفیت صدای بسیاری خوبی نیز در اختیار شما قرار می گیرد تا از تماشای تلویزیون نهایت لذت را ببرید.

این تلویزیون سامسونگ دارای سیستم عامل تایزن است این سیستم عامل از سرعت بالایی جهت پردازش اطلاعات برخوردار است و این سبب می شود بهره وری و عملکرد تلویزیون بالا رود. کارایی بالای سیستم عامل تایزن سبب می شود شاهد سبکی جدید از کارایی تلویزیون باشید و محصول اسمارتی که در اختیار خواهید داشت پا فراتر از حد تلویزیون خواهد گذاشت.

پشتیبانی از برنامه SmartThings، اشتراک گذاری صدا و تصویر از طریق Mirroring، مرورگر اینترنت و دسترسی به شبکه های یوتیوب و سازگار با برنامه Amazon Alexa از امکانات ویژه و هوشمند این تلویزیون هستند. دستیار صوتی گوگل Google Assistant و دستیار صوتی Amazon Alexa طراحی شده در تلویزیون سامسونگ 2020 مدل 50TU7072 به راحتی فرامین صوتی شما را مانند انجام بعضی از کارها نظیر تغییر کانال‌ها، کنترل حجم صدا و … را به شما می‌دهد، بدون اینکه به ریموت کنترل نیاز باشد. 

AirPlay 2 یکی دیگر از ویژگی های تلویزیون سامسونگ 50TU7072 می باشد که تمامی دستگاه های شرکت اپل را بدون سیم می توانید به تلویزیون منتقل می نمایید. گیرنده ی دیجیتال DVB-T2 تمامی کانال های صدا و سیما را بدون برفک در صفحه نمایش 50 اینچی به نمایش خواهد آورد.

کیفیت تصویر کریستالی 4K و ویژگی های تصویر ال ای تلویزیون سامسونگ 50TU7072

کیفیت تصویر کریستالی 4K و ویژگی های تصویر ال ای تلویزیون سامسونگ 50TU7072

 رزولوشن 2160×3840 پیکسل در دنیای تلویزیون نشان از کیفیت تصویر فورکی است. رزولوشن عاملی برای تشخیص کیفیت تصویر می باشد. این رزولوشن از وجود 8 میلیون پیکسل  در نمایشگر تلویزیون سامسونگ TU7072 خبر می دهد. کیفیت تصویر فورکی باعث شده است تا هر کاربری از دیدن محتویات و تصاویر لذت ببرد. موتور پردازشگر Crystal Processor 4K  طبق ادعای شرکت سامسونگ و آنچه کارشناسان ارائه داده اند سرعت فوق العاده ای دارد.

از طرفی در این پردازنده داده های صوت و تصویر به صورت همزمان و بدون ایجاد خلاء زمانی پردازش می شوند. فناوری HDR در تلویزیون سامسونگ 50TU7072 طیف رنگی گسترده ای را ایجاد خواهد کرد، این سبب می شود هر نقطه از تصویر با رنگ واقعی خود ایجاد شود. تولید تصاویر واقعی و زنده با تنوع رنگی بالا از اثرات این فناوری می باشد. ایجاد تضاد رنگی مناسب در بین اجزای تصویر این امکان را ایجاد می کند تا تمامی اجزای تصویر را با جزئیات کامل مشاهده نمایید.

سامسونگ چند سالی است که فناوری Digital Clean View را به تلویزیون هایش اصافه می کند و ال ای دی 2020 سامسونگ هم از این تکنولوژی پشتیبانی می کند این فناوری نویزهای موجود در تصاویر را شناسایی نموده و آنها را از بین خواهد برد. نتیجه این کار نمایش دادن تصاویر به رنگ و لعاب طبیعی‌تر می‌باشد. قابلیت UHD Dimming که به تقویت کنتراست معروف بوده تصاویر را به چند بخش تقسیم کرده و سطح دقیق کنتراست هر کدام را محاسبه می کند.

به این معنی که با افزایش نور در نقاط روشن تصویر و کاهش نور در نقاط تیره موجب عمق بخشی به تصاویر شده و بر شفافیت آن می افزاید. فناوری Mega Contrast و pur color نقس زیادی در ارتقا کنتراست در تلویزیون TU7072 دارند این دو تکنولوژی رنگ های شاداب و جذاب تولید می کنند و هر رنگ از خود عمق زیادی به جای می گذارد به زبان ساده تر هر رنگ پر رنگ تر نمایش داده می شود. نرخ حرکت تصویر 120 هرتز باعث شده است که شما سریع ترین حرکات را از دست ندهید به عنوان مثال در مسابقات ورزشی و فیلم های اکشن.

سیستم صوتی قدرتمند و فراگیر در تلویزیون فورکی اسمارت 50TU7072

سیستم صوتی قدرتمند و فراگیر در تلویزیون فورکی اسمارت 50TU7072

سیستم صوتی تلویزیون 50TU7072 متشکل از دو بلندگو بوده که در مجموع توان خروجی صدای تلویزیون را به 20 وات می رسانند توان 20 وات می تواند برای سالن های متوسط بسیار متناسب باشد. ویژگی عالی صدا در تلویزیون سامسونگ 50TU7072 فناوری Multiroom Link می باشد این فناوری نیز صدا را به صورت یکسان و یکنواخت در تمام نقاط سالن پخش می کند و شما در هر قسمت از سالن که باشید صدا را با یک کیفیت و وضوح می شنوید.

با وجود فناوری Multiroom Link در کنار فناوری های دالبی صدایی باکیفیت بالا ، وضوح و شفافیت عالی و بدون نویز در سالن شما پخش خواهد شد. در تلویزیون سامسونگ TU7072 از فناوری Dolby Digital Plus استفاده شده ، با پشتیبانی از فناوری های دالبی صدایی فراگیر و همه جانبه در سطح اتاق پخش می شود و همواره صداها با وضوح و کیفیت بسیار بالا در سطح اتاق پخش می شوند.

در کل سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ TU7072 صدایی با کیفیت بسیار بالا و عالی را در سالن طنین انداز می کند و به مخاطب حس حضور در دل صحنه ها را می دهد. کنترل تطبیقی صدا  Adaptive Sound Control از دیگر ویژگی های تلویزیون هوشمند سامسونگ 50TU7072 محتوا را در لحظه تجزیه و تحلیل می‌کند این فناوری هر وقت تشخیص دهد که شما به دیالوگ گوش می‌کنید، با تنظیم خودکار این امکان را برای شما فراهم می‌کند که دیالوگی بسیار شفاف بشنوید یا زمانی که هیجانی را در صدا تشخیص دهد، برای افزایش تأثیر صدا، صدای بم را افزایش می‌دهد.

معرفی فرمان های صوتی تلویزیون سامسونگ TU7072

معرفی فرمان های صوتی تلویزیون سامسونگ TU7072

قرار دادن امکانات پیشرفته موجب شد تا تلویزیون ها یک گام به جلو هدایت شده و نقشی کاربردی تر بگیرند. برای مثال قرار دادن سیستم عامل در تلویزیون TU7072 موجب دسترسی به دنیای اینترنت و برقراری ارتباط با دنیای اطراف شد. سامسونگ برای تمامی تلویزیون های جدید خود از فرمان های صوتی پیشرفته استفاده کرده است و در تلویزیون سامسونگ  50TU7072 هم انواع فرمان های صوتی وجود دارد که با وجود این فناوری ها هم باز هم قیمت ال ای دی فورکی اسمارت 2020 سامسونگ در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا بسیار مناسب است پس با خرید این تلویزیون 50 اینچ سری 7 محصولی هوشمند را با خانه خود هدیه دهید.

دستیار صوتی گوگل به شما این امکان را می‌دهد از طریق صدای خود بتوانید تلویزیون  50TU7072 و دیگر وسایل هوشمند منزل را از طریق صدای خود کنترل نمایید جدا از این دستیار صوتی GooGle assistant قابلیت درک زبان بشر را دارد و با گوشی دادن به خواسته هایتان سریعا به آن ها پاسخ درست را می دهد.

فناوری صوتی  Amaon Alexa به کابران این امکان را خواهد داد که تنها از طریق صحبت کردن تلویزیون  50 اینچ 50TU7072 خود را کنترل نمایند با فناوری الکسا امکاناتی نظیر تنظیم صدای تلویزیون، عوض کردن کانال‌های تلویزیونی، پخش موسیقی، اطلاع از آب و هوا، پاسخ به سوالات کاربر، دسترسی به محتواهای مختلف و ... فراهم است.

با انتخاب تلویزیون کیولد سامسونگ 43Q60T بعنوان یک محصول با کیفیت، تجربه تماشای لذت بخش برنامه های تلویزیونی را از دست ندهید.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50TU7072

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
11.6 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.50W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Blutooth Audio - Dolby Digital Plus - Multiroom Link - DTS Decoder - تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
LED
توضیحات صفحه نمایش
دارد
موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K - فناوری رنگ PurColor - حذف نویز تصویر توسط Digital Clean View - Auto Motion Plus - Film Mode - MR120 - Natural Mode Support - UHD Dimming - تقویت کننده کنتراست ( Contrast Enhancer ) - فناوری Mega Contrast
فرمان صوتی
Bixby - دستیار صوتی Google Assistant - قابلیت Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
TM1240A
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم ECO
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1115.8x718.6x250.2 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1115.8x643.7x59.5 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1264x780x150 میلی متر
نسبت کنتراست
Mega Contrast
امکانات ویژه
ConnectShare - SmartThings App Support - رابط کاربری Smart Hub - فروشگاه محتوا (App Store) - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wi-Fi Direct
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC220-240V 50 / 60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست