×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 65TU7072

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65TU7072
سیستم عامل : تایزن
توان صدا :20 وات
 سری پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K Ultra HD
رزولوشن تصویر :3840*2160 پیکسل
پورت ها : 2 عدد HDMI و 1 عدد USB

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 65TU7072

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 65TU7072

تلویزیون سامسونگ 65TU7072 بیشتر فضای جلوی خود را به نمایشگر اختصاص داده است یعنی فریم‌های خیلی باریکی در اطراف صفحه نمایش وجود دارند که این قضیه باعث می‌شود تا کاربران محتواهایی وسیع‌تر و کامل‌تری را دریافت نمایند و بدون هیچ حواس پرتی تمرکز کامل را بر روی تصاویر در حال پخش داشته باشند. نمایشگر Crystal تلویزیون سامسونگ TU7072، دارای پس زمینه LED است که اوج روشنایی بسیار بالایی برای تلویزیون فراهم می‌کند.

در کنار آن، به کار گیری یک پنل نمایشگر VA موجب شده تا کنتراست عمیقی به تصاویر داده شود. تلویزیون اسمارت 2020 سامسونگ با پشتیبانی از فناوری HDR10+، می‌تواند اوج روشنایی بسیار بالایی داشته باشد و بدین ترتیب، حتی در فضاهای روشن و در معرض تابش مستقیم، می‌درخشد و همان کیفیت واقعی را عرضه می‌کند. بنابراین شما از تصاویری با جزئیات بالا، غنی از رنگ و زنده لذت خواهید برد.

اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و هنوز موفق به انتخاب مدل و برند خود نشدید باید این نکته توجه کنید که محصول انتخابی شما مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا باشد. این تکنولوژی ها معمولا در اکثر تلویزیون 2021 میلادی به کار رفته است. تلویزیون سامسونگ 55AU9000 از جمله تلویزیون های هوشمندی می باشد که در بین خریداران دارای محبوبیت زیاد می باشد. این تلویزیون از کیفیت صدای بسیار فوق‌العاده ای نیز برخوردار می باشد که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده کرده است. این تلویزیون همچنین مجهز به جستجو گر صوتی می باشد.

تلویزیون 4K سامسونگ TU7072 از پردازنده قدرتمند تصویر Crystal Processor 4K برخوردار است این موتور پردازشگر با استفاده از الگوریتم های خاص تصاویر را پردازش می کند سپس آن ها را با کیفیت بالاتر به تلویزیون انتقال می دهد پس در ال ای دی فورکی اسمارت 2020 سامسونگ با موتو رپردازشگر Crystal Processor 4K و کیفیت فورکی و علاوه بر آن انواع ویژگی های تصویر هیچ کم و کسری در تصویر و بی کیفیت بودن در تصاویر دیده نمی شود.

صدا در تلویزیون فورکی اسمارت سری 7 سامسونگ از طریق سیستم صوتی دو کاناله به توان 20 وات به گوش می رسد. فناوری های صوتی نظیر دالبی دیجیتال پلاس و قابلیت Multiroom در تولید صدای همه جانبه و فراگیر نقش اساسی را دارند و صدا را با کیفیت بالاتر و بهتر به وسیله این فناوری های صوتی پخش می شود. پشتیبانی از فناوری Adaptive Sound در تلویزیون سامسونگ 65TU7072 سبب میشود صدای تلویزیون با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم شود.

در تی وی فورکی هوشمند سامسونگ از سیستم عامل تایزن استفاده شده است که به شما این امکان را میدهد تا مانند یک گوشی هوشمند از تلویزیون استفاده کرده و در آن به وب گردی بپردازید همچنین میتوانید اپلیکیشن هایی را روی آن نصب کنید و بر روی آن به تماشای فیلم و سریال اینترنتی بپردازید. قابلیت انتقال تصویر موبایل به تلویزیون، امکان کنترل تمامی دستگاه‌های دیجیتال متصل به  ال ای دی فورکی تنها با ریموت کنترل سامسونگ و ده‌ها امکان دیگر، همگی جمع شده‌اند تا روزمرگی‌های شما را جذاب‌تر از همیشه گردانند.

اگر با این سطح امکاناتی که محصولات سامسونگ دارد نگاهی به قیمت تلویزیون سامسونگ نیز بیندازیم، شاید به این نتیجه برسیم که قیمت این محصولات در مقابل کیفیت آنها مناسب بنظر میرسد.

نمایش تصاویری با رنگ‌های جذاب و متنوع با تکنولوژی PurColour در تلویزیون 65TU7072

نمایش تصاویری با رنگ‌های جذاب و متنوع با تکنولوژی PurColour در تلویزیون 65TU7072

تلویزیون سامسونگ TU7072 فناوری خاصی را در حوزه رنگ‌پردازی برای تلویزیون فورکی 65 اینچ سری 7 باریک خود طراحی کرد که PurColour نام دارد. این فناوری طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها و پرده‌های رنگ را به تصویر می‌کشد که کاملاً نزدیک به زندگی واقعی است، و شما را به مقصود طبیعت نزدیک‌تر می‌کند. با وجود 8 میلیون پیکسلی که روی نمایشگر تلویزیون سامسونگ 65TU7072 ظاهر می‌شوند یعنی چهار برابر نمایشگر Full HD برای ایجاد تصاویر دقیق نیاز به نقاط تعدیل رنگ بیشتری دارید.

تلویزیون‌های فورکی قبلی حدود 27 نقطه تعدیل رنگ دارند، ولی فناوری PurColour این نقاط را به طور شگفت‌انگیزی تا 7 برابر افزایش می‌دهد. بدین ترتیب، رنگ‌ها و پرده‌هایی بوجود می‌آید که بسیار پررنگ‌تر و خالص‌تر هستند. فناوری UHD Dimming در ال ای دی 4K smart سامسونگ باعث ایجاد کنتراست، رنگ و تیزی بهینه تصویر می‌شود تا کیفیت تصویری واقعی حاصل گردد.

با قابلیت تقویت کننده کنتراست Contrast Enhancer تلویزیون 2020 سامسونگ 65tu7072 تصاویر تخت جان می‌گیرند و میزان ارتقای کنتراست را هوشمندانه با مقادیر مختلف روی نواحی و اشیاء مختلف تصویر اعمال می‌کند با این تکنولوژی این واقعی‌ترین تجربه بصری ممکن بر روی یک تلویزیون صفحه تخت است. قابلیت HDR10+ نسخه ی پیشرفته HDR است که طیف گسترده ای از روشنایی و کنتراست را ارائه می دهد این قابلیت با خلق تصاویری خیره کننده موجب می شود تا با تلویزیون tu7072 مشاهده ای نفس گیر از تماشای تصاویر جذاب را داشته باشید.

سیستم صوتی عالی و رضایت بخش با توان 20 وات در تلویزیون سامسونگ  65TU7072

سیستم صوتی عالی و رضایت بخش با توان 20 وات در تلویزیون سامسونگ 65TU7072

تلویزیون 65TU7072 دارای دو بلندگو با قدرت صوت هر کدام 10 وات و 20 وات توان صوتی است که باعث می شود بتوانید حتی در محیط های بزرگ نیز با کیفیت و وضوح بالا صدای آن را بشنوید. همچنین تلویزیون سامسونگ 65TU7072 با بهره گیری از فناوری اپتیکال به شما این امکان را می دهد که در مهمانی ها یا جشن تولدهای خود بلندگوهای جداگانه و سیستم های سینمای خانگی را به آن وصل کرده و موسیقی و آهنگ ها را با صدای بلند و کیفیت عالی گوش کنید.

از طرف دیگر فناوری پیشرفته صوتی دالبی دیجیتال پلاس به کار رفته در این دستگاه باعث می شود صدای پخش شده از این تلویزیون همه جانبه و فراگیر بوده و وضوح و کیفیت آن با افزایش صدا و فاصله کاهش پیدا نکند. سیستم صوتی TV SMART 4K مدل TU7072  از قابلیت Clear Voice بهره می برد که کاهنده ی نویز صدا می باشد و صدا را با کیفیت بالایی به صورت فراگیر در محیط پخش می کند. 

فناوی تقویت کننده دیالوگ Dialog Enhancementصدای فیلم و موسیقی و حتی صدای دیالوگ را با کیفیت بالاتری در محیط پخش می کند.

با سیستم عامل TIZEN و فرمان های صوتی تلویزیون سامسونگ TU7072 را کنترل کنید. 

با سیستم عامل TIZEN و فرمان های صوتی تلویزیون سامسونگ TU7072 را کنترل کنید.

تلویزیون TU7072 دارای سیستم عامل TIZEN است که از امکانات پیشرفته ای برخوردار است. با بهره گیری از این سیستم عامل می توانید به امکانات فراتری از تلویزیون دسترسی داشته باشید و روی تلویزیون 65TU7072 خود منویی از برنامه های مورد علاقه تان را درست نمایید تا در هر زمان به ان ها دسترسی یابید. اگر از آن دسته از مخاطبین هستید که بسیار به بازی و سرگرمی علاقه مند هستید این تلویزیون سامسونگ میتواند گزینه عالی برای این تفریح شما باشد.

زیرا میتواند بدون هیچ کندی و تاخیر در بازی به تفریح خود بپردازید و از آن لذت ببرید. تلویزیون سامسونگ TU7072 با پشتیبانی از ویژگی TapView امکان انتقال تصاویر را از تلفن همراه به تلویزیون فراهم میکند یعنی هر نوع محتوایی روی گوشی شما بدون نیاز به سیم به صفحه نمایش بزرگ 65 اینچ منتقل می نماید. شرکت سامسونگ برای دسترسی سریع و آسان به تلویزیون و سایر محصولات هوشمند خود قابلیت های Google Assistant و Amazon Alexa را قرار داده است تا مخاطب بتواند با این قابلیت های هوشمند به محتوای تلویزیون خود و یا سایر دستگاه ها دسترسی پیدا کند.

به بیان ساده تر با این امکان شما میتوانید از طریق صوت تلویزیون سامسونگ 65TU7072 خود را خاموش ، روشن و یا به برنامه ها و محتوای آن به راحتی و سریع دست پیدا کنید. 

علاوه براین محصول که در مورد آن بصورت کامل توضیح داده شد، میتوان تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55RU8000 را نیز از سری محصولات رده بالا دانست.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65TU7072

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
وزن با پایه : 20.9 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 20.6 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 28.6 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.50W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Blutooth Audio - Dolby Digital Plus - Multiroom Link - DTS Decoder - تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K - فناوری رنگ PurColor - حذف نویز تصویر توسط Digital Clean View - Auto Motion Plus - Film Mode - MR120 - Natural Mode - UHD Dimming - تقویت کننده کنتراست ( Contrast Enhancer ) - فناوری Mega Contrast
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Bixby - دستیار صوتی Google Assistant - قابلیت Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1448.4x906.2x282.1 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1572X873X60 میلی متر - ابعاد بسته بندی : 1606x963x184 میلی متر
نسبت کنتراست
Mega Contrast
امکانات ویژه
ConnectShare - SmartThings App Support - رابط کاربری Smart Hub - فروشگاه محتوا (App Store) - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wi-Fi Direct
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC220-240V 50 / 60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
L-ARC
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...

فهرست