×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 43TU7072

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :43TU7072
سری :7
نوع صفحه نمایش : LED
سیستم عامل : تایزن
توان صدا : 20 وات
سال ساخت : 2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K Ultra HD
قابلیت ها : دارای HDR 10
سیستم های صوتی : Dolby Digital Plus 

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 43 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 43TU7072

مشخصات تلویزیون 43 اینچ فورکی اسمارت سامسونگ 43TU7072

یکی از مدل های خوش ساخت و پرچمدار شرکت سامسونگ که در سال 2020 روانه ی بازار شده ، تلویزیون سامسونگ 43TU7072 می باشد. در ساخت این تلویزیون 43 اینچ از صفحه نمایش تخت با تکنولوژی LED استفاده شده است ال ای دی هیچ تفاوتی با ال سی دی ندارند اما به لطف این تکنولوژی تلویزیون باریک تر و تصاویر با رنگ هایی با کنتراست بالا بر روی تلویزیون سامسونگ TU7072 نمایش داده می شود.

در این تلویزیون از کیفیت تصویر فورکی استفاده شده است و تصاویر از رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل برخوردار خواهند بود، این مقدار وضوح واقعی فورکی 4K را به ارمغان می‌آورد، این بدین معنی‌ خواهد بود که میزان پیکسل‌های به نمایش گذاشته شده تصویر 4 برابر یک تلویزیون Full HD خواهد بود، به هر حال با این توصیف لذت تماشا خیلی بیشتر از قبل خواهد بود، حالا دیگر قادر خواهید بود ریزترین جزئیات هر صحنه را مشاهده کنید.

در واقع داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. تلویزیون سامسونگ 43AU9000 یکی از این مدل ها می باشد.در ساخت صفحه نمایش این مدل از فناوری کریستال استفاده شده که این فناوری سبب می گردد تا درخشندگی تصاویر ارائه شده به کاربر تا حد بسیار زیادی ارتقا داده شود و تصاویر جذاب تری در خروجی نمایش داده شود.

البته کمپانی سامسونگ برای افزایش کیفیت تصویر تلویزیون 2020 خود تنها به تکنولوژی ال ای دی LED و کیفیت تصویر فورکی 4K بسنده نکرده و تلویزیون 43 اینچی خود را به فناوری هایی نظیر، اسکن تصویر 2000 PQI، رزولوشن 4K، پردازنده تصویر Crystal Processor 4K، فناوری UHD Dimming، قابلیت Mega Contrast، حالت فیلم Movie mode، فناوری HDR و فرمت های جدید HLG و HDR 10+ و ... مجهز ساخته است. 

فناوری HDR دامنه روشنایی این تلویزیون را افزایش می‌دهد بنابراین قادر خواهید بود طیف گسترده‌ای از رنگ و جزئیات را حتی در صحنه‌های تاریک مشاهده کنید. با توجه به اینکه ال ای دی 43 اینچ سری 7 از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند حتی در تاریک‌ترین و روشن‌ترین صحنه‌ها نیز جزئیات به وضوح نشان داده خواهد شد. البته این تمام ماجرا نیست ال ای دی تخت 2020 سامسونگ دارای سیستم صوتی دو کاناله است که توان صوتی آن 20 وات است و برای ابعاد 43 اینچی هم مناسب است.

فناوری Dolby Digital Plus یکی از قابلیت‌های خیلی جالب این سیستم صوتی است، به این ترتیب که صدایی که از بلندگوهای تلویزیون پخش می‌گردد کاملا فراگیر است و در تمام محیط منتشر خواهد شد، این فناوری احساس خیلی خوشایندی را به شما القا خواهد کرد. فناوری Dialog Enhancement یکی دیگر از ویژگی های صوتی این تلویزیون فورکی اسمارت سامسونگ  می باشد.

 از دیگر قابلیت های مهم این ال ای دی سامسونگ که موجب شده در رده ی بهترین تلویزیون های سامسونگ قرار گیرد، قابلیت هوشمند و فرمان صوتی Bixby می باشد. این فناوری به شما کمک می کند از طریق صدا با تلویزیون تعامل برقرار کنید و تجربه ی بی نظیری موقع کنترل تلویزیون داشته باشید. سامسونگ با اضافه کردن سیستم عامل بسیار پرقدرت تایزن تلویزیون سامسونگ 43TU7072 را هوشمند ساخته و به قابلیت اسمارت مجهز نموده است.

این امکان را برای شما فراهم ساخته که تلویزیون را از طریق WIFI یا کابل LAN به اینترنت متصل کنید و به گشت و گذار در صفحات اینترنت بپردازید و به تماشای ویدیوهای مورد علاقه خود نیز بپردازید و یا در جهت های زیادی از ان استفاده کنید ، از جمله اتصال موبایل به تلویزیون که به شما امکان میدهد که فایل های خود را جهت پخش و نمایش در صفحه نمایش بزرگ به تلویزیون 43 اینچ منتقل کنید.

نمایش تصاویری با رنگ‌های جذاب و متنوع در تلویزیون سامسونگ 43TU7072

نمایش تصاویری با رنگ‌های جذاب و متنوع در تلویزیون سامسونگ 43TU7072

در این چند سال اخیر تلویزیون‌ها از همه لحاظ پیشرفت چشمگیری را داشته‌اند و این روزها می‌توانید نهایت استفاده را از تلویزیون‌ها ببرید. یکی از محصولات جدید شرکت سامسونگ که با فناوری های بالا وارد بازار شده است تلویزیون سامسونگ TU7072 است. این تلویزیون اسمارت دارای کیفیت 4K می‌باشد که این قضیه باعث می‌شود تا صحنه‌ها با تعداد 8 میلیون پیکسل به نمایش گذاشته شوند بدین وسیله بینندگان می‌توانند ریز به ریز جزئیات تصاویر را دریافت کنند.

همچنین محتواها طبیعی‌تر و زنده‌تر ارائه داده می‌شوند. تلویزیون 43 اینچ TU7072 دارای تکنولوژی HDR است و از فرمت های HDR10+ و HLG پشتیبانی می کند. سامسونگ در تلویزیون tu7072 جدید خود از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K استفاده نموده است و تصاویر بسیار با کیفیتی را تولید می کند. به طور کلی تلویزیون های 4K کیفیت تصویر 4 برابر بهتری نسبت به تلویزیون های Full HD ارائه می دهند و ارزش خرید بیشتری دارند.

فناوری UHD Dimming همه ی پیکسل های روی صفحه نمایش را با تنظیمات دقیق و کنتراست های بالا تشکیل می دهد تا تصاویر دقیق و رنگ ها دقیق تر باشند. تلویزیون سامسونگ 43TU7072 قابلیت Mega Contrast را نیز در خود گنجانده است و از این طریق تصاویر با سطح بالایی از کنتراست و به نحوی واقع‌بینانه در اختیار کاربران گذاشته می‌شود.

صدایی شفاف و واضح در تلویزیون 43TU7072

صدایی شفاف و واضح در تلویزیون 43TU7072

صدا در تلویزیون 43TU7072 از طریق سیستم صوتی دو کاناله و با توان 20 وات پخش خواهد شد که با توجه به اندازه صفحه نمایش بسیار مناسب است اما برای دوست داران صدای بلند یک خروجی صدای دیجیتال از نوع optical قرار گرفته است تا با وصل کردن سند بار ها صدا با توان بالاتری در محیط پخش شود. قابلیت تقویت کننده دیالوگ Dialog Enhancement از ویژگی های سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 43TU7072 است.

این فناوری هر گفتگو را در صحنه تقویت می‌کند، بنابراین مکالمات افراد به حد کافی واضح است و حتی اگر شما به کار دیگری مشغول باشید و یا اینکه سر و صدا در محیط زیاد باشد، گفتگوی افراد را درک خواهید کرد و یک مصاحبه‌ی جذاب را از دست نخواهید داد. برنامه مالتی روم Multiroom link به سادگی به موسیقی می توانید دسترسی داشته باشید ویژگی های این برنامه عبارتند از پیمایش با صفحه گردان لمسی برای انتخاب آسان آهنگ، پخش مستقیم از صفحه اصلی در زمان اجرا، و تعویض سریع منوها است.

فناوری دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus تمامی کانال های صدا را تجزیه و تحلیل می کند و سپس صدایی دقیق و شفاف تولید می کند. تلویزیون سامسونگ 55TU8507 با صدایی شفاف و سیستم صوتی حرفه ای میتواند یک گزینه مناسب و عالی جهت خرید باشد.

پلتفرمی جدید از تلویزیون TU7072 توسط سیستم عامل تایزن و فناوری‌های پیشرفته !

پلتفرمی جدید از تلویزیون TU7072 توسط سیستم عامل تایزن و فناوری‌های پیشرفته !

وجود سیستم عامل تایزن و رابط کاربری هوشمند همراه آن علاوه بر بهتر کردن قدرت اجرایی تلویزیون زمینه‌ی دسترسی سریع به برنامه‌های داخل تلویزیون را فراهم می‌کند همان طور که می دانید تلویزیون TU7072 دارای سیستم عامل تایزن است و دسترسی آسان را به تنظیمات تلویزیون را به شما می دهد. تلویزیون 43 اینچ با پشتیبانی از اپلیکیشن SmartThings این امکان را فراهم میکند تا از طریق تلفن همراه هوشمند به تنظیمات و مدیریت تلویزیون و سایز لوازم هوشمند خانه بپردازید.

با استفاده از سازگاری تلویزیون سامسونگ 43TU7072، از Alexa بخواهید تا تلویزیون شما را روشن کند، کانال‌ها را تغییر دهد، صدا را کنترل کند و موارد دیگری از این دست انجام دهد. با استفاده فناوری از AirPlay 2، شما می‌توانید محتوا را از دستگاه‌های Apple روی صفحه بزرگ پخش کنید یا به اشتراک بگذارید. بدون هیچ زحمتی ویدیوها، موسیقی، تصاویر و موارد بیشتر را از iPad ،iPhone و Mac روی تلویزیون 43 اینچ TU7072 خود پخش کنید.

 با اتصال تلویزیون سامسونگ TU7072 به اینترنت از طریق کابل LAN با وای فای میتوانید از امکانات هوشمند مختلفی که این تلویزیون در اختیار شما قرار میده بهره مند شوید. تلویزیون 43TU7072 به گیرنده دیجیتال داخلی مجهز شده است و شما شبکه های محلی را بدون برفک و نویز تماشا خواهید کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43TU7072

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
وزن با پایه : 8.3 کیلوگرموزن بدون پایه : 8.1 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.50W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Blutooth Audio - Dolby Digital Plus - Multiroom Link - DTS Decoder - تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1عدد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K - فناوری رنگ PurColor - حذف نویز تصویر توسط Digital Clean View - Auto Motion Plus - Film Mode - MR120 - Natural Mode Support - UHD Dimming - تقویت کننده کنتراست ( Contrast Enhancer ) - فناوری Mega Contrast
تایمر خاموش
دارد
فرمان صوتی
Bixby - دستیار صوتی Google Assistant - قابلیت Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
حالت فیلم
دارد
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 963x627.3x192.5 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 963x558.4x59.2 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1081 x 670 x 143
نسبت کنتراست
Mega Contrast
امکانات ویژه
ConnectShare - SmartThings App Support - رابط کاربری Smart Hub - فروشگاه محتوا (App Store) - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wi-Fi Direct
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC220-240V 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست