×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 50TU7172

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :50TU7172
سری :7
کیفیت صفحه نمایش : 4K
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا :20 وات
تعداد بلندگو : 2 بلندگو
سری پردازنده : 4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 50 اینچ فورکی 4K اسمارت سامسونگ 50TU7172

مشخصات تلویزیون 50 اینچ فورکی 4K اسمارت سامسونگ 50TU7172

مدرن بودن یک تلویزیون را هرگز تصور نمی کردید تلویزیون سامسونگ 50TU7172 مانند بسیاری از مدل های این برند به جدیدترین فناوری مجهز شده است تا بتوانید از آن به سبک لذت ببرید. این مدل دارای اندازه 50 اینچ است که با وضوح 4K طراحی شده است ، مدلی که از کیفیت تماشایی برخوردار است. با کیفیت خارق العاده ، می توانید با کیفیت رنگ خود را در تصویر غرق کنید.

تلویزیون سامسونگ TU7172 مدل دیدنی با فناوری PurColor یکی از درخشان ترین مدل هایی است که در دستان خود خواهید داشت حضور این فناوری باعث شده است تا به تصاویر و رنگ ها جان تازه ای بخشیده شود و هر رنگ از خود عمق بیشتری به جای بگذارد. بنابراین تلویزیون 50TU7172 با وجود انواع فناوری های تصویر که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد تمام راحتی را به شما ارائه می دهد تا بتوانید از کیفیت بینایی مانند تصورات خود لذت ببرید.

در واقع با به روز شدن تکنولوژی و کنسول های بازی و همچنین فیلم های باکیفیت باعث شده است تا کاربران خواه ناخواه برای تماشای تصاویر باکیفیت تر تلویزیون های خود را ارتقا دهند. اگر شما هم به فکر خرید تلویزیون با فناوری های روز دنیا هستید، تلویزیون 2021 میلادی در این دسته تلویزیون ها قرار می گیرند. تلویزیون سامسونگ 55AU9000 از مدل های هوشمند می باشد. این مدل دارای ضخامت بسیار کم است که به همین دلیل لقب AirSlim را به خود اختصاص داده است.

به علاوه ، اگر یک بازیکن حرفه ای هستید ، می توانید بازی خود را با فناوری Game Enhancer ، که صفحه شما را بهینه می کند ، تغییر دهید تا تغییر ورودی به سختی قابل توجه باشد و کنترل دیدنی تری داشته باشید با این فناوری در تلویزیون 2020 سامسونگ بازی خود را سریعتر کنید. ال ای دی فورکی اسمارت سامسونگ با فناوری HDR با کیفیت بالا می تواند روشنایی تلویزیون شما را افزایش دهد.

بنابراین می توانید از طیف چشمگیر رنگ و جزئیات بصری حتی در صحنه های تاریک لذت ببرید HDR که دامنه روشنایی را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد حتی تاریک ترین صحنه ها را به وضوح ببینید. به لطف کنترل از راه دور موجود ال ای دی هوشمند سامسونگ سری 7 قادر خواهید بود به راحتی به تمام مطالب خود دسترسی پیدا کنید. خرید تلویزیون سامسونگ با این امکانات بدون شک از بهترین گزینه برای شما میباشد.

این تلویزیون 4K UHD به لطف پردازنده سامسونگ Crystal Processor 4K که رنگ را مدیریت می کند و با استفاده از الگوریتم های خاص تصاویر بی کیفیت و کم کیفیت را پردازش می کند سپس آن ها را با کیفیت بالاتر انتقال می دهد و بر روی صفحه نمایش نشان می دهد. سیستم صوتی این تلویزیون نیز بسیار قوی و با کیفیت بوده و با داشتن ویژگی دالبی دیجیتال پلاس صدای با کیفیت و چند جهته با توان صوتی 20 وات به فضا منتشر خواهد کرد.

البته در صورتی که می خواهید از صدای بلندتری نیز برخوردار شوید به راحتی می توانید سیستم های صوتی جانبی را به تلویزیون وصل کرده و موسیقی مورد نظر خود را با صدای بلند گوش کنید. قابلیت هوشمند از دیگر ویژگی های TV SMART 4K سامسونگ که آن را بسیار پر کاربرد و محبوب کرده است شما می توانید به وسیله سیستم عامل هوشمند به صورت بی سیم به تلفن همراه خود وصل شده، به تبادل اطلاعات بپردازید و برنامه پخش شده از تلویزیون را روی صفحه نمایش بزرگ 50 اینچ تماشا کنید.

 با راهنمای جهانی تلویزیون سامسونگ 50TU7172 کمتر جستجو کنید و بیشتر لذت ببرید. این قابلیت به شما کمک می کند مطالب مورد علاقه خود را به سرعت و به راحتی پیدا کنید. 

کیفیت تصویر بالا با Crystal Processor 4K در تلویزیون سامسونگ 50TU7172

کیفیت تصویر بالا با Crystal Processor 4K در تلویزیون سامسونگ 50TU7172

تلویزیون سامسونگ TU7172 با ایجاد رنگ هایی بسیار واضح تولید شده است. این مدل دارای اندازه 50 اینچی است که با وضوح فورکی طراحی شده و از کیفیت تماشایی برخوردار می باشد در نتیجه با این کیفیت باورنکردنی می توانید در تصاویر غرق شوید. در تلویزیون سامسونگ 50TU7172 صفحه نمایش کریستالی پشتیبانی می شود با استفاده از این فناوری پیشرفته تلویزیون 50TU7172 با طیف وسیع تری از رنگ خود را در تصویر غوطه ور کنید و شاهد تعداد  بسیار زیادی از رنگ ها در یک قاب تصویر باشید.

شما می توانید رنگ های بسیار زیبا را مشاهده کنید و همه آنچه در طبیعت می بینید را در نمایشگر تلویزیون های سامسونگ مشاهده نمایید. تکنولوژی Micro Dimming قادر است با تجزیه کردن تصویر عمق رنگ ها را به طور باورنکردی بالا ببرد تا بتوان واقعیت را از دل تصویر بیرون بکشد و ان را به مخاطبین خود هدیه دهد. تلویزیون TU7172 برای پاسخ دادن به تمام نیاز های کاربران خود فناوری +HDR 10 را در این تلویزیون به کار برده است.

حضور این فناوری فوق العاده سبب می شود که روشنایی تلویزیون 50 اینچ سری 7 به طور باورنکردنی افزایش یابد. به گونه ای که شما با نگاه کردن به تصاویر خلق شده متوجه کوچکترین برجستگی ها در این تلویزیون خواهید شد. 

سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان 20 وات در تلویزیون سامسونگ 50TU7172 

سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان 20 وات در تلویزیون سامسونگ 50TU7172

تلویزیون 50TU7172 از دو اسپیکر و در واقع سیستم صوتی دو کاناله به وجود آمده است. هر اسپیکر به تنهایی صدایی به قدرت 10 وات  را دارد و در مجموع صدایی به قدرت 20 وات در محیط تولید و پخش می شود. قابلیت دالبی دیجیتال پلاس به کار رفته در تلویزیون سامسونگ 50TU7172 باعث می شود صدا به صورت سه بعدی و در تمام جهت ها از تلویزیون پخش شده و شما آن را با وضوح و کیفیت عالی بشنوید.

از طرف دیگر خروجی اپتیکال این تلویزیون به شما این امکان را می دهد که هر زمان که خواستید سیستم های صوتی جانبی مانند سینمای خانگی را به آن وصل کرده و موسیقی دلخواه خود را با صدای بلند گوش کنید. فناوری بلوتوث Bluetooth هم سیستم صوتی های بی سیم را به همدیگر وصل می کند. قابلیت Multiroom Link امکان اتصال بی سیم اسپیکرهای بلوتوث دار را به ال ای دی 2020 سامسونگ 50TU7172 فراهم می کند.

 فناوری Dialog Enhancement از مشخصات بارز تلویزیون سامسونگ TU7172 به حساب می‌آید که اخبار و گفت و گوها را بدون کم کاستی در اختیار شما قرار می‌دهد. سیستم صوتی دو کاناله می‌تواند تجربه شنیداری بی نظیری را ارائه دهد و صدا را به صورت شفاف و فراگیر پخش نماید.

سیستم عامل و فرمان های صوتی تلویزیون سامسونگ TU7172 

سیستم عامل و فرمان های صوتی تلویزیون سامسونگ TU7172

از جمله امکانات تلویزیون TU7172 می‌توان به سیستم عامل کارای تایزن اشاره کرد کاربر می‌تواند به وای-فای متصل شود و به وب گردی بپردازد. فناوری smart thing تمامی دستگاه های هوشمند خانه شما را به همدیگر وصل می کند و شما به راحتی می توانید آن ها را از طریق ریموت کنترل، کنترل کنید البته ناگفته نماند باید تمامی وسایل دیگر خانه یتان هوشمند باشد و از این برنامه پشتیبانی کنند.

 با دستیار صوتی گوگل می توانید از طریق  صدایتان تلویزیون 50 اینچ 50TU7172 را روشن یا خاموش کنید یا صدای تلویزیون را کم و زیاد کنید و بسیاری از کار های دیگر تنها با صدای شما امکان پذیر است باید صدایتان رسا باشد تا این تکنولوژی سریع به سوال ها و کارهای درخواست شده شما پاسخ دهد. قابلیت های صوتی دیگر در تی وی فورکی 2020 مدل TU7172 مانند amazon alexa و bibxy هم دقیقا همین وظیفه را دارد و درجهت هوشمند ساختن خانه شما خلق شده است. 

سامسونگ TU7172 از AirPlay 2 نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید دستگاه های شرکت Apple را نیز به تلویزیون متصل کنید. و در آخر تکنولوژی حالت Gallery امکان استفاده از تلویزیون را به عنوان یک قاب عکس به ارمغان می‌آورد تا جلوه ای شیک را به تلویزیون سامسونگ 50TU7172 بدهد. 

اگر هنوز هم نتوانسته اید مدل هایی را جهت خرید انتخاب کنید، پیشنهاد به شما تلویزیون سامسونگ 65Q65T میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
50TU7172

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.50W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Blutooth Audio - Dolby Digital Plus - Multiroom Link - DTS Decoder - تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K - فناوری رنگ PurColor - حذف نویز تصویر توسط Digital Clean View - Auto Motion Plus - Film Mode - MR120 - Natural Mode Support - UHD Dimming - تقویت کننده کنتراست ( Contrast Enhancer ) - فناوری Mega Contrast
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Bixby - دستیار صوتی Google Assistant - قابلیت Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
حالت فیلم
دارد
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
نسبت کنتراست
Mega Contrast
امکانات ویژه
ConnectShare - SmartThings App Support - رابط کاربری Smart Hub - فروشگاه محتوا (App Store) - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wi-Fi Direct
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
L-ARC
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست