×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 65TU7172

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :65TU7172
سری :7
کیفیت صفحه نمایش : 4K
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا :20 وات
تعداد بلندگو : 2 بلندگو
سری پردازنده : 4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

 مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی 4K اسمارت سامسونگ 65TU7172

مشخصات تلویزیون 65 اینچ فورکی 4K اسمارت سامسونگ 65TU7172

 کمپانی سامسونگ به منظور گرم کردن بازار تلویزیون، تمامی فناوری های خارق العاده صوتی و تصویری خود را در تلویزیون سامسونگ 65TU7172 جاسازی کرده است. این مدل نامبرده شده در سال 2020 توسط کمپانی خوش نام سامسونگ طراحی و توزیع شد. با وجود تلویزیون سامسونگ TU7172 می‌توانید تصاویر را با کیفیت 4K و رزولوشن 2160×3840 پیکسل دریافت نمایید و کیفیت بالای محتوا درک نمایید.

با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون سامسونگ 50AU9000 اشاره کرد. این مدل زیبا صدا را با وضوح بسیار مناسبی به مخاطب منتقل می کند که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در این تلویزیون استفاده شده است.

رزولوشن 2160×3840 در تلویزیون 65 اینچ سری TU7172 اشاره کرد. این تعداد پیکسل در واقع قادر اند عمق تصاویر را به گونه ای نمایش دهند که شما با دیدن صحنه های این محصول به وجد بیاید. علاوه براین سامسونگ برای ارائه کنتراست خیره کننده در LED 2020 سامسونگ از تکنولوژی PurColor بهره گرفته است. فناوری Mega Contrast و فناوری Contrast Enhancer برای افزایش دادن نسبت کنتراست در تصویر به کار برد می شود.

همچنین وجود کانال صوتی 2.0 در کنار خروجی صدا 20 وات قادر است به تنهای گوش های شما را به چالش باور نکردنی بکشد. یعنی به بیان بهتر، شما در زیر سایه این مشخصات صوتی دیگر لازم به پرداخت هزینه های اضافه برای تهیه وسایل صوتی جانبه ای نخواهید بود. تکنولوژی Dolby Digital Plus با افزودن کانال های صوتی قادر است محیط همه جانبه را برای شما به ارمغان بیاورد به گونه ای که شما با قرار گرفتن در این محیط به حس کامل صحنه دست خواهید یافت. 

سامسونگ از نظر هوشمند بودن در برابر سایر برند های تولید تلویزیون از قافله عقب نمانده است و محصولات سال 2020 خود را به همانند تولیدات گذشته با پیشرفته‌ترین امکانات آغشته کرده است. تلویزیون سامسونگ 65TU7172 نیز از این فناوری‌ها بی نصیب نمانده است و دارای انواع تکنولوژی بروز دنیا می باشد. دسترسی به شبکه های یوتیوب و نتفلیکس در تلویزیون سری جدید سامسونگ سرگرمی لذت بخشی را برای خود و خانواده تان فراهم می کند.

همچنین اتصال به اینترنت به دو روش و همچنین مرورگر وب و فناوری های اشتراگ گذاری صدا و تصویر از تلویزیون به گوشی و بالعکس بدون نیاز به سیم نصف از ویژگی های تلویزیون 2020 سامسونگ می باشد. وجود سیستم عامل تایزن و رابط کاربری هوشمند همراه آن علاوه بر بهتر کردن قدرت اجرایی تلویزیون زمینه‌ی دسترسی سریع به برنامه‌های داخل تلویزیون 65 اینچ را فراهم می‌کند

نمایش محتواهایی با کیفیت 4K در تلویزیون سامسونگ 65TU7172

نمایش محتواهایی با کیفیت 4K در تلویزیون سامسونگ 65TU7172

کیفیت تصویر  انتخاب شده برای تلویزیون سامسونگ TU7172 فورکی 4K است تلویزیون‌های فورکی نسبت به تلویزیون‌های فول اچ دی چهار برابر پیکسل بیشتر دارند. حتی در صفحه نمایش‌های تلویزیون با همان اندازه، کیفیت تصویر تلویزیون 4K به لطف تراکم پیکسل بیشتر، واضح‌تر و روشن‌تر به نظر می‌رسد. این تفاوت به ویژه در تلویزیون‌های صفحه بزرگ مشهود است.

به عنوان مثال، اگر کیفیت یک تلویزیون فول اچ دی با فورکی را مقایسه کنید، متوجه تفاوت در پیکسل‌های تشکیل‌دهنده صفحه خواهید شد. در مورد تلویزیون‌های با وضوح بالا، پیکسل‌ها نسبت به تلویزیون های با وضوح پایین به همان اندازه کوچکتر هستند، بنابراین می‌توانید بدون داشتن محدودیت در فاصله ، از یک تجربه همه جانبه تر لذت ببرید و بدون اینکه متوجه پیکسل‌های جداگانه هنگام مشاهده از نزدیک شوید.

موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K برای ارائه تصاویر طبیعی و بی نظیر خلق شده است که به تصاویر جان دوباره‌ای می‌بخشد. بهینه سازی HDR بر روی نمایشگر تلویزیون سامسونگ 65TU7172 تصاویر را با دقت رنگی بالا و رنگ‌های غنی به نمایش می‌گذارد تا لذتی تکرار نشدنی را هنگام مشاهده تصاویر دریافت نمایید. این تلویزیون با توجه به امکانات بی نظیری که دارد توانسته در لیست بهترین تلویزیون سامسونگ قرار گیرد و مورد تایید بسیاری از کاربران واقع شود.

سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان 20 وات و فناوری Dialog Enhancement در تلویزیون 65tu7172

سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان 20 وات و فناوری Dialog Enhancement در تلویزیون 65tu7172

یکی از اصلی ترین و بارزترین ویِژگی های تلویزیون 65TU7172 داشتن سیستم صوتی بسیار قوی و با کیفیت است. بسیاری از تلویزیون های 65 اینچ توان صوتی 20 واتی دارند پس توان صوتی این تلویزیون هم 20 وات بوده و به شما این امکان را می دهد که سینمای صوتی را به منزل خود ببرید! ویژگی دالبی دیجیتال پلاس در تلویزیون سامسونگ 65TU7172 باعث می شود صدای پخش شده از تلویزیون 2020 سامسونگ در جهت های مختلف و به صورت سه بعدی شنیده شود.

بنابراین از سیستم صوتی 2.0 کاناله تلویزیون 65 اینچ سری 7 می توانید در مهمانی های خود استفاده کرده و موسیقی را با صدای بلند و کیفیت عالی بشنوید. یکی دیگر از ویژگی های جالبی که سیستم صوتی تلویزیون TU7172 از آن استفاده می کند قابلیت MultiRoom Link است، به این صورت که می توان ارتباط صوتی بی سیم بین تلویزیون و دستگاه های صوتی دیگر که سیستم عامل متفاوت دارند برقرار کرد و از وضوح صدا با کیفیت بالا در هر جای منزل نهایت لذت را برد. 

 اما جدا از این خصوصیات، ممکن است به هنگام نگاه کردن به برنامه های مورد علاقه خود به این نکته پی برده باشید که گاهی به خاطر صدا های اطراف قادر به درک کامل مکالمه ها نشده باشید. به این سبب تلویزیون سامسونگ TU7172 بار دیگر برای خواستنی جلوه دادن خود و رفع این مشکل از نوآوری Dialog Enhancement کمک گرفته است. این نوآوری که شامل میلیون های محتوا است قادر است گفتوگو اصلی را از صدا پس زمینه تشخیص دهد و با افزایش دامنه صوتی ان سبب ایجاد گفتوگو های واضح با توان خروجی بالا شود.

سیستم عامل و امکانات فراتر از هوشمند در تلویزیون 2020 سامسونگ TU7172 

سیستم عامل و امکانات فراتر از هوشمند در تلویزیون 2020 سامسونگ TU7172

تلویزیون TU7172 قابلیت اتصال به اینترنت را به دو روش برای کاربرانش فراهم کرده است سیستم عامل پشتیبانی شده در این تلویزیون تایزن است این سیستم عامل کارایی بسیار چشمگیر دارد و شما به راحتی می توانید به تنظیمات تلویزیون دسترسی داشته باشید. پردازنده چهار هسته ای کاری کرده است تا دیگر تاخیری در انجام دادن کار با تلویزیون دیده نشود.

مرورگر وب، دسترسی به شبکه های یوتیوب و نتفلیکس و فناوری wifi direct از ویژگی های تلویزیون سامسونگ 65TU7172 است که تلویزیون را به وسیله ای همه چیز و سرگرمی خوبی برای شما فراهم کرده است. بر روی ریموت کنترل تلویزیون 65TU7172  دکمه ای به نام اسمارت هاب smart hub وجود دارد که با زدن آن می توانید به منوی استارت هاب وارد شوید و یک صفحه پر از کادرهای رنگا و رنگ برایتان ظاهر شود .

هر کدام از این کادرها مربوط به برنامه و اپلیکیشن خاصی هستند که با کلیک روی آنها می توانید برنامه ی مورد نظر را باز کنید.  با برنامه AirPlay 2 می توانید محتواها را از دستگاه های Apple با تلویزیون به اشتراک بگذارید. به راحتی می توانید از طریق Ipad و گوشی آیفون خود فیلم، موسیقی، عکس و موارد دیگر را در تلویزیون سامسونگ خود پخش کنید.

 قابلیت های صوتی دیگر مانند amazon alexa و bibxy هم دقیقا همین وظیفه را دارد و درجهت هوشمند ساختن خانه شما خلق شده است.  افراد با بهره گیری از فناوری الکسا و گوگل اسیستنت Google Assistant می توانند از این پس تنها با استفاده از صدایشان به خواسته های خود برسند.

یکی دیگر از محصولات پرفروش دوزین کالا تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65RU8000 میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65TU7172

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
وزن با پایه : 20.6 کیلوگرموزن بدون پایه : 20.9 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2Ch Speaker System
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
موتور پردازشگر Crystal Processor 4K، شاخص کیفیت کیفیت تصویر PQI (Picture Quality Index) 2000، قابلیت Contrast Enhancer، حالت فیلم Film Mode، فناوری UHD Dimming، کنتراست بالا Mega Contrast، فرمت های HDR10 +; HLG، فناوری HDR، قابلیت Natural Mode Support
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Bixby - دستیار صوتی Google Assistant - قابلیت Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باربک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1448.4x906.2x282.1 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1448.4x829.8x59.5 میلی متر
نسبت کنتراست
Mega Contrast
امکانات ویژه
ConnectShare - SmartThings App Support - رابط کاربری Smart Hub - فروشگاه محتوا (App Store) - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wi-Fi Direct - حالت گالری Gallery
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC220-240V 50 / 60Hz
حسگر روشنایی
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
فرمت های ورودی ویدئو
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
L-ARC
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست