×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 58TU7172

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :58TU7172
سری :7
کیفیت صفحه نمایش : 4K
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا :20 وات
تعداد بلندگو : 2 بلندگو
سری پردازنده : 4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 58 اینچ فورکی 4K اسمارت سامسونگ 58TU7172

مشخصات تلویزیون 58 اینچ فورکی 4K اسمارت سامسونگ 58TU7172

اگر شما نگاهی به امکانات تلویزیون سامسونگ 58TU7172  بیندازید متوجه این مساله خواهید شد که سامسونگ تمامی فناوری های صوتی و تصویر و سیستم عامل رده بالا 2020 خود را جای سازی کرده است. این تلویزیون با سبک جدید و دلربای طراحی شده است که در هر نگاه اول با وجود خاموش بودنش هر مخاطبی را به سمت خود می کشاند همچنین رنگ تلویزیون سامسونگ TU7172 مشکی است قابلیت هماهنگ شدن با هر نوع دکوراسیونی دارد.

در واقع با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون سامسونگ 50AU9000 اشاره کرد. این مدل زیبا صدا را با وضوح بسیار مناسبی به مخاطب منتقل می کند که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در این تلویزیون استفاده شده است.

سایز 58 اینچ تلویزیون 58TU7172 برای سالن های متوسط و نسبتا بزرگ تولید شده است. تی وی smart سامسونگ در دسته تولیدات 4K قرار دارد و این امر موجب می‌شود تا بیشتر نظرها را متوجه خود کند زیرا این کیفیت تصویر در این روزها بیشترین طرفداران را دارد. با کیفیت 4K در عمق لحظات قرار بگیرید و خود را بخشی از وقایع احساس نمایید همچنین هر نوع محتوایی که از تلویزیون پخش می شود به صورت طبیعی و زنده را در این تلویزیون تماشا کنید.

صفحه نمایش کریستالی Crtstal Display در ال ای دی فورکی 58 اینچ سری TU7172 برای پردازش هر چه بهتر، نمایش جزئیات در صحنه های تیره و روشن و ایجاد رنگ هایی بسیار واضح تر تولید شده است تلویزیون های سری TU7172 با داشتن این ویژگی غوغا به پاکرده اند. همچنین فناوری pur color از میلیونها میلیون رنگ پشتیبانی میکند و تصاویری با رنگهای طبیعی پدید می آورد.

سامسونگ برای اینکه کاربران همراه با مشاهده تصاویر جذاب و دیدنی صدای آن‌ها را نیز با وضوح کامل و به نحوی دقیق دریافت نمایند تلویزیون SAMSUNG را به فناوری‌های کارآمد در بخش صدا مجهز کرده است. تی وی اسمارت و فورکی سامسونگ مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله می‌باشد که با انتشار صدای 10 واتی از هر کدام از این کانال‌ها حجم صدای خروجی تلویزیون به 20 وات می‌رسد.

از این طریق صدایی نسبتا واضح و بالایی را خواهید شنید. قابلیت Dialog Enhancement باعث می شوند که صدای گفتگوهایی که از تلویزیون سامسونگ سری 7 پخش می شود دارای وضوح بیشتری شوند و به تقویت صدا کمک می کند تا هر چه واضح تر  بتوانید مکالمه ی بین افراد را گوش دهید. بنابراین با استفاده از این فناوری شما به راحتی صدای مکالمات را از دیگر صداهای موجود تشخیص خواهید داد و از گوش دادن به فیلم ها نهایت لذت را خواهید برد. 

تلویزیون سامسونگ 58TU7172 مجهز به سیستم عامل تایزن است که در کنار پردازنده چهار هسته ای کارکردن آسان و سریعی را به شما خواهد داد همچنین این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت را به دو روش برای شما امکان کرده است تا لذت و سرگرمی بیشتری برای شما و خانوادتان فراهم شود. فناوری الکسا و گوگل اسیستنت که به عنوان فرمان های صوتی تی وی اسمارت این تلویزیون شناخته می شوند باعث می‌شود تا کاربران بتواند استفاده سهل و آسانی را از تلویزیون داشته باشند همچنین با این تکنولوژی می توانید کانال‌ها را تغییر دهید، حجم صدا را کنترل نماید و موارد دیگر را نیز تنظیم نمایید.

موتور پیشرفته Crystal Processor 4K در تلویزیون سامسونگ 58TU7172

موتور پیشرفته Crystal Processor 4K در تلویزیون سامسونگ 58TU7172

موتور پردازشگر تصویر به عنوان قلب تلویزیون شناخته می شود و سامسونگ برای هر مدلی موتور پردازشگری را با نام خاص و ویژگی های خاص تولید می کند، تلویزیون سامسونگ TU7172 از وجود تراشه قدرتمند Crystal Processor 4K بهره می‌برد. این تراشه با حضورش صحنه‌ها را با خلوص هر چه تمام‌تر و رنگ‌های جذاب‌تر پخش خواهد کرد.

موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K در تلویزیون سامسونگ 58TU7172 برای ارائه تصاویر طبیعی و بی نظیر خلق شده است که به تصاویر جان دوباره‌ای می‌بخشد موتور پردازشگر Crystal Processor 4K صحنه‌ها را تقویت می‌کند بدین وسیله صحنه‌ها طبیعی‌تر و واقعی‌تر جلوه داده می‌شوند. به بیان مختصر، فناوری  Crystal Processor 4K با استفاده از الگوریتم های پیچیده که دارد می تواند علاوه بر افزایش کیفیت نمایش تصویر نیز باعث بهبود صدا و حرکت اجسام در تلویزیون 58TU7172 شود.

یعنی در یک کلام می توان گفت شما با وجود همچین تکنولوژی قادر خواهید بود به طور اتوماتیک صدا را شفاف و تصاویر زیبا تر ملاحظه خواهید کرد.

نمایش تصاویری با رنگ‌های جذاب و متنوع در تلویزیون 58TU7172 

نمایش تصاویری با رنگ‌های جذاب و متنوع در تلویزیون 58TU7172

تلویزیون 58TU7172 مجهز به دقت تصویر فورکی و اسکن تصویر 120 هرتز شده است تا شاهد تصاویر با وضوح مناسب و بدون هر گونه تاری باشید. سامسونگ در تلویزیون  سامسونگ 58TU7172 خود از فناوری بسیار پیشرفته ی Crystal Processor 4K بهره گرفته است، این پردازنده ی هوشمند خصوصیاتی از تصویر مانند رنگ و نسبت کنتراست را بهینه می کند تا کیفیت تصویر دو چندان شود.

فناوری دیگری که بر کنتراست اثر می گذارد UHD Dimming است، این فناوری با تقسیم صفحه به بلوک های کوچک و پردازش آن ها جزئیات دقیق تری ارائه می دهد. در کل در تلویزیون TU7172 به لطف فناوری هایی نظیر HDR، نسبت کنتراست عالی و روشنایی مناسبی دارد. اگر از زاویه مناسب به نسبت تلویزیون 2020 سامسونگ بنشینید، قطعا با طیف گسترده ای از رنگ های غنی و طبیعی رو به رو خواهید شد.

این رنگ ها به دلیل استفاده از فناوری PurColor در این صفحه نمایش به تصویر کشیده می شوند. علاوه بر این تلویزیون سامسونگ 58TU7172 فناوری Contrast Enhancer را هم برای تقویت کنتراست بین پس زمینه و پیش زمینه به کار گرفته تا این دو قسمت را در تصویر از هم جدا کند و تصاویر شفاف تر دیده شود.

سیستم عامل و ویژگی های بالارده تلویزیون 2020 سامسونگ TU7172

سیستم عامل و ویژگی های بالارده تلویزیون 2020 سامسونگ TU7172

تلویزیون TU7172 دارای یک سیستم عامل هوشمند (تایزن) و یک پردازنده قوی 4 هسته ای است. این ویژگی ها سرعت و دقت عملکرد سیستم را بسیار بالا برده و به شما امکان اتصال به اینترنت از دو طریق وای فای و پورت LAN را می دهد. همچنین می توانید به صورت بی سیم به تلفن همراه خود وصل شده به تبادل اطلاعات بپردازید، تلویزیون را از راه دور کنترل کنید و یا برنامه های تلویزیون را از صفحه گوشی خود ببینید.

با فناوری Connect Share نیز می‌توانید تلویزیون سامسونگ 58TU7172 خود را به مرکز بازی‌ها و سرگرمی‌ها تبدیل نمایید و لحظات شاد و مفرحی را با دوستان و عزیزان خود سپری نمایید. فناوری AirPlay 2 محتوای دستگاه های Apple را بر روی صفحه نمایش بزرگ پخش و یا به اشتراک می گذارد به آسانی فیلم ها ، موسیقی ، عکس و موارد دیگر را از iPhone ، iPad و Mac خود در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون 58 اینچ خود پخش کنید و بیشترین لذت را کیفیت محتوای مورد علاقه خود بر روی یک صفحه نمایش بزرگ ببرید. 

دستیار صوتی Google Assistant و Bixby امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می‎دهد تا به راحتی بتوانید نیازهای خود را برآورده سازید تنها با صدای خود از تلویزیون سامسونگ TU7172 درخواست کنید یا سوال بپرسید تا سریع به تمامی سوال های شما در هر زمینه ای پاسخ داده شود. پس از بررسی های نهایی و پیشنهادات فراوان بهترین مدلی که میتوان جهت خرید پیشنهاد کرد تلویزیون کیولد سامسونگ 50Q60T میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
58TU7172

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
58 اینچ
اقلام همراه
پایه نگهدارنده - کابل برق - دفترچه راهنما - کنترل
وزن
وزن با پایه : 15.4 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 15.2 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 21.3 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2Ch Speaker System
توان خروجی صدا
20 وات
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 پورت
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
موتور پردازشگر Crystal Processor 4K، شاخص کیفیت کیفیت تصویر PQI (Picture Quality Index) 2000، قابلیت Contrast Enhancer، حالت فیلم Film Mode، فناوری UHD Dimming، کنتراست بالا Mega Contrast، فرمت های HDR10 +; HLG، فناوری HDR، قابلیت Natural Mode Support
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Bixby - دستیار صوتی Google Assistant - قابلیت Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
TM1240A
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
BT4.2
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 1290x823.9x250.2 میلی متر - ابعاد بدون پایه : 1290x748.2x59.5 میلی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
1448x875x172 میلی متر
نسبت کنتراست
Mega Contrast
امکانات ویژه
ConnectShare - SmartThings App Support - رابط کاربری Smart Hub - فروشگاه محتوا (App Store) - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wi-Fi Direct - حالت گالری Gallery
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
منبع تغذیه
AC220-240V 50 / 60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
L-ARC
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست