×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 55TU7172

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:

مدل :55TU7172
سری :7
کیفیت صفحه نمایش : 4K
نوع صفحه نمایش : LED
توان خروجی صدا :20 وات
تعداد بلندگو : 2 بلندگو
سری پردازنده : 4 هسته ای
سال ساخت : 2020 میلادی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی 4K اسمارت سامسونگ 55TU7172

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی 4K اسمارت سامسونگ 55TU7172

تلویزیون سامسونگ 55TU7172 دارای کیفیت تصویر فورکی 4K است که می‌توانید با بودجه مناسب در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا به خرید آن اقدام نمایید. این محصول به پنل VA مجهز شده است که از نسبت کنتراست عالی و سیاهی برجسته بهره می‌برد. با وجود این قابلیت‌ها به کاربر امکان مشاهده رنگ‌های سیاه عمیق داده می‌شود. تلویزیون سامسونگ TU7172  برای سالن های متوسط و بزرگ مناسب می باشد.

در واقع با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون سامسونگ 50AU9000 اشاره کرد. این مدل زیبا صدا را با وضوح بسیار مناسبی به مخاطب منتقل می کند که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در این تلویزیون استفاده شده است.

همچنین TV اسمارت سری 7 می تواند گزینه بسیار مناسبی برای منزل شما باشد و توجه خانم‌های خوش سلیقه را به سمت خود جذب نماید. این محصول به بدنه باریک و ظریفی مجهز شده است که می‌تواند ظاهر شیک و باشکوهی را به منزل شما عطا کند پس با خرید این تلویزیون محصولی شیک و اسمارت را به خانه خود هدیه دهید. موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K و سرعت رفرش تصویر 120 هرتز از مشخصات بارز تصویر ال ای دی 2020 سامسونگ TU7172 به شمار می‌آید که می‌تواند تصاویر را با کیفیت خیره کننده و بدون لرزش نمایان سازد.

با وجود این تازه سازی تصویر صحنه‌های سریع محتوا مهار می‌شود و به کاربر کمک می‌کند که تصاویر را بدون لرزش و تاری مشاهده نماید. TV SMART 2020 هر نوع تصویر و فیلم و محتوایی را با کیفیت فورکی 4K به نمایش می گذارد در کنار کیفیت تصویر فورکی ویژگی قابلیت ارتقا کیفیت تصویر فورکی موجود می باشد این فناوری به این منظور طراحی شده است تا تصاویری که کم کیفیت و بی کیفیت هستند با الگوریتم های خاص پردازش شود.

سپس با کیفیت بالاتری به تلویزیون TU7172 منتقل شود پس کیفیت بالای محتوا را با کیفیت تصویر فورکی 4K می توانید درک نمایید. فناوریContrast Enhancer محتوا را با کیفیت تصویر دلپذیر و کنتراست بالا نمایش می‌دهد تا محتوا را به صورت طبیعی تر دریافت نمایید.  از کیفیت تصویر تصویر که بگذریم به بخش صوت و صدا می رسیم همان طور که در بخش توضیحات و مشخصات فنی درج شده است ال ای دی سامسونگ دارای سیستم صوتی 2.0 کاناله به توان 20 وات است این میزان صدا متناسب با ابعاد 55 اینچ است پس نیازی به خرید دستگاه های صوتی جداگانه نمی باشد.

به واسطه‌ی فناوری Dialog Enhancement در تلویزیون سامسونگ 55TU7172، دیالوگ و گفت و گو محتوا را به صورت شفاف و فراگیر دریافت می‌کنید و به طور واضح می‌توانید مفهوم کلمات را درک نمایید. این تلویزیون محصولی بسیار هوشمند است که قابلیت اتصال به اینترنت را به دو روش دارد همچنین فرمان های صوتی نظیر دستیار صوتی Google Assistant و Bixby امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می‎دهد تا به راحتی بتوانید نیازهای خود را برآورده سازید.

وجود پورت‌های متنوع نیز می‌تواند امکان اتصالات متنوع را برای شما فراهم سازد. 2 پورت HDMI، یک پورت USB، پورت LAN، پورت OPTICAL، ورودی RF از پورت های این تلویزیون می باشند.

کیفیت تصویر بی عیب و نقص  4K و موتور پیشرفته Crystal Processor 4K در تلویزیون 55TU7172

کیفیت تصویر بی عیب و نقص 4K و موتور پیشرفته Crystal Processor 4K در تلویزیون 55TU7172

تلویزیون سامسونگ TU7172 توانایی نمایش دادن تصاویر واقعی و رنگ های شگفت انگیز را دارد. کیفیت تصویر فورکی 4k از ویژگی های این تلویزیون است که محتوا و تصاویر کاملا زنده و واقعی یا سطح بالایی را تجربه خواهید کرد. در کیفیت تصویر فورکی حدود 8.2 میلیون پیکسل قرار داده شده است همه ی این پیکسل ها در نمایش دادن تصویری طبیعی همکاری می کنند. 

همانطور که می‌دانید یکی از قسمت‌های مهم تلویزیون موتور پردازشگر آن می‌باشد چون تصاویر کم کیفیت و بی کیفیت را پردازش می کند برای همین تمام کمپانی‌ها سعی می‌کنند تا بهترین تراشه را بر روی محصول نصب نمایند تا بهترین لحظات را برای شما ایجاد کنند. تلویزیون 55TU7172 دارای موتور قدرتمند Crystal Processor 4K بهره می‌برد این موتور پردازشگر با استفاده از الگوریتم های خاص صحنه هایی با کنتراست بالا و بدون عیب و نقص ارائه می دهد.

فناوری HDR با افزایش دادن محدوده ی دینامیکی تصویر نسبت کنتراست و طیف رنگی تصاویر این تلویزیون را افزایش می دهد و در نتیجه حتی ریزترین جزئیات و سایه ها را نمایان می سازد از فرمت های تصویر HDR می توان به HDR 10 و HLG اشاره نمود که یکی از پیشرفته ترین فرمت های تصویر محسوب می شوند این فرمت ها نقس بسزایی در زیاد کردن سطح کنتراست و نمایش طیف وسیع از رنگ ها را دارد همچنین با رنگ های جذاب و زیبا در تلویزیون سامسونگ 55TU7172 به همراه جزئیات ریز را در اختیار شما قرار خواهد داد.

توانایی تلویزیون سامسونگ 55TU7172 در بخش صدا چگونه است؟

توانایی تلویزیون سامسونگ 55TU7172 در بخش صدا چگونه است؟

شرکت معتبر سامسونگ برای تلویزیون 55TU7172 سیستم صوتی بالارده با فناوری های بروز دنیا مجهز ساخته است سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان 20 وات در تلویزیون اسمارت سامسونگ 55 اینچ سری 7 پشتیبانی می شود. از جمله فناوری های صوتی تلویزیون سامسونگ 55TU7172 می توان غول صدا Dolby Digital Plus را نام برد. این فناوری باورنکردنی قادر است صدا را به گونه ای تجزیه و تحلیل نماید که سبب ایجاد محیط سه بعدی شود.

به عبارت ساده تر، شما با قرار گرفتن در این محیط صوتی احساس حضور در سینما های سه بعدی به شما دست خواهد داد. اما جدا از این خصوصیات، ممکن است به هنگام نگاه کردن به برنامه های مورد علاقه خود به این معذل پی برده باشید که گاهی به خاطر صدا های اطراف قادر به درک کامل مکالمه ها نشده باشید. به این سبب تلویزیون 2020 سامسونگ 55TU7172 بار دیگر برای خواستنی جلوه دادن خود و رفع این مشکل از نوآوری Dialog Enhancement  کمک گرفته است.

این نوآوری که شامل میلیون های محتوا است قادر است گفتوگو اصلی را از صدا پس زمینه تشخیص دهد و با افزایش دامنه صوتی ان سبب ایجاد گفتوگو های واضح با توان خروجی بالا شود. با پشتیبانی از فناوری Multiroom Link هم می‌توانید سیستم صوتی واحد و یکپارچه را در اختیار داشته باشید و از صدایی واضح و دقیق در تمام فضای منزل بهره‌مند شوید. 

امکانات هوشمند در تلویزیون سامسونگ TU7172 به علاوه فناوری Bixby 

امکانات هوشمند در تلویزیون سامسونگ TU7172 به علاوه فناوری Bixby

این روزها اغلب تلویزیون ها از جمله تلویزیون TU7172 دارای سیستم عامل هوشمند هستند. این سیستم عامل هوشمند کارای دستگاه را تا حد بسیار زیادی ارتقا می دهد. به واسطه آن شما می توانید به راحتی وارد دنیای اینترنت و صفحات مجازی شده و عکس و فیلم های خود را در صفحات مجازی خود آپلود کنید. می توانید وارد صفحاتی مانند آپارات شده برنامه مورد علاقه خود را آنلاین ببینید یا آن را ضبط کنید.

می توانید نرم افزارها و برنامه های مختلف موجود در اینترنت را دانلود و روی تلویزیون 55 اینچ نصب کنید. اما در اخر یکی از جذابیت های تلویزیون سامسونگ 55TU7172 به دستیار هوشمند Alexa بر میگردد. بر طبق ادعای سامسونگ این هوش مصنوعی به تنهایی قادر است زندگی مدرن را به خانه های شما هدیه دهد. افراد با بهره گیری از هوش مصنوعی الکسا می تواند از این پس تنها با استفاده از صدایشان به خواسته های خود برسند.

این هوش مصنوعی نیز با فکر کردن و انجام محاسبات دقیق می تواند در کوتاه ترین زمان به دستورات مخاطبینش عکس العمل نشان دهددستیار صوتی هوشمند تلویزیون سامسونگ Bixby TU7172  این امکان را برای کاربران ایجاد می کند که آن ها بتوانند به راحتی سیستم های خودشان را مانند تلفن همراه هوشمند، تبلت، لپتاپ و حتی تلویزیون های هوشمند خود را کنترل کنند. استفاده از این فناوری بسیار راحت است و کافی است که کاربران خواسته خودشان را به زبان بیاورند و فورا آن خواسته در دسترس خواهد بود.

در انتها بعنوان یکی از پیشنهادات خرید میتوان تلویزیون سامسونگ 75Q65T را به شما معرفی کرد.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55TU7172

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
نوع صفحه نمایش
تخت
سرعت رفرش تصویر/ MCI
120 هرتز
توان مصرف برق
مصرف برق آماده به کار کمتر از 0.50W
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K ULTRA HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Blutooth Audio - Dolby Digital Plus - Multiroom Link - DTS Decoder - تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 عدد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K - فناوری رنگ PurColor - حذف نویز تصویر توسط Digital Clean View - Auto Motion Plus - Film Mode - MR120 - Natural Mode Support - UHD Dimming - تقویت کننده کنتراست ( Contrast Enhancer ) - فناوری Mega Contrast
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Bixby - دستیار صوتی Google Assistant - قابلیت Alexa
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
اپتیکال
دارد
Micro Dimming
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
بلوتوث
دارد
HEVC Codec
دارد
رنگ
مشکی
حالت فیلم
دارد
حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
نسبت کنتراست
Mega Contrast
امکانات ویژه
ConnectShare - SmartThings App Support - رابط کاربری Smart Hub - فروشگاه محتوا (App Store) - قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wi-Fi Direct
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
L-ARC
دارد
HDR10
دارد
HLG
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
86,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
67,900,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست