×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 43TU8072

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :43TU8072
سری :8
خروجی صوتی : 20 وات
سری پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت :  2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD
قابلیت HDR : قابلیت +HDR10
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 43 اینچ فورکی 4K اسمارت سامسونگ 43TU8072

مشخصات تلویزیون 43 اینچ فورکی 4K اسمارت سامسونگ 43TU8072

تلویزیون سامسونگ 43TU8072 محصول سال ۲۰۲۰ میلادی است که به تازگی به بازار عرضه شده است. امکانات بسیار خوب و فناوری های پیشرفته این محصول باعث شده است که این مدل یکی از تلویزیون های بسیار خوب برای خرید باشد.تلویزیون سامسونگ TU8072 در سایزهای مختلفی تولید شده است که در این بخش به بررسی سایز 43 اینچ آن میپردازیم. تا شاید خرید تلویزیون سامسونگ را انتخاب کنید.

صفحه نمایش تلویزیون سری 8 سامسونگ مدل TU8072 با 43 اینچ سایز، دارای رزولوشن 4K بوده و تصاویر را با کیفیت 4K پخش می نماید. این صفحه نمایش از نوع Display Crystal می باشد.این تلویزیون از فناوری HDR یا Dynamic High Range Range با فرمت های HDR10 + و HLG پشتیبانی می کند.سامسونگ تراشه 4K Processor Crystal را بر روی این محصول 43 اینچ قرار داده است که این موتور از سری موتورهای قدرتمند سامسونگ است.

با حضورش باعث میشود تا تجربه مشاهده تصاویر بسیار زیبایی را داشته باشید. سیستم عامل تایزن در آن با بالاترین ورژن قرار گرفته است که مرورگر وب و بسیاری از برنامه های کاربردی به صورت Shortcut در آن جای گرفته است. طراحی این تلویزیون به قدری زیباست که چشم هر مخاطبی را مجذوب خود می کند.این تلویزیون دارای تکنولوژی های ALLM و Plus Motion Game میباشد.میدهد.

این تلویزیون دارای دو حالت Mode Gallery و Mode Ambient است که باعث می شوند زمانی که تلویزیون خاموش است و از آن استفاده نمی کنید، ازآن به عنوان یک تابلوی زیبا و یا یک عکس بزرگ و با کیفیت استفاده کنید. تلویزیون سامسونگ TU8072 به دستیار صوتی گوگل (Assistant Google ) الکسا (Alexa ) و بیکسبی (Bixby ) مجهز شده است.

طراحی شیک و دلپذیر تلویزیون سامسونگ 43TU8072

طراحی شیک و دلپذیر تلویزیون سامسونگ 43TU8072

یکی از تلویزیون های منحصربفرد سامسونگ با امکانات عالی که در 2020 از آن رونمایی کرده است، تلویزیون سامسونگ TU8072 است . این تلویزیون از طراحی شیک و بدون عیبی بهره میبرد. این صفحه نمایش از نوع Display Crystal می باشد و به لطف وجود پردازنده ای که کیفیت تصاویر را نیز به 4K ارتقا می دهد،روشنایی تک تک پیکسل ها را بالا برده و رنگ های پخش شده از آنها را نیز غنی تر از قبل می نماید.

تلویزیون سامسونگ 43TU8072 دارای دو پایه است که از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار هستند و صفحه نمایش 43 اینچی را متحمل می شوند. این تلویزیون قابلیت اتصال به دیوار را دارد و می توانید آن را به دیوار متصل کنید و زیبایی دکوراسیون خانه یتان را چند برابر کنید.به علاوه این پایه ها با طراحی قسمت پشتیشان به عنوان محل پنهان کردن کابل های تلویزیون، مانع از اشغال فضا خواهند شد.

کیفیت صدا در تلویزیون 43TU8072

کیفیت صدا در تلویزیون 43TU8072

کیفیت صدا از مهم ترین معیارها برای خرید یک تلویزیون می باشد . تلویزیون 43TU8072 از محصولات شرکت سامسونگ می باشد که در سال 2020 تولید شده است. صدا در تلویزیون TU8072 سامسونگ از یک سیستم دو کاناله پخش می شود که بلندگوهای آن قدرت پخش 20 وات را دارند.این تلویزیون دارای قابلیت Plus Digital Dolby است که امکان ذخیره و انتقال صدای دیجیتالی با کیفیت بالا را فراهم می کند تا بهترین کیفیت صوتی ممکن را در انواع مختلف دستگاه ها ارائه دهد.

تلویزیون سامسونگ 43TU8072 از دستیارهای صوتی گوگل Assistant Googleو Bixby پشتیبانی می کند که به شما کمک می کنند تا بر روی چیزی که بیشترین اهمیت را دارد تمرکز کنید.با استفاده از فرمان سریع از زحمت خود کم کنید. Bixby به محض شنیدن فرمان شروع که از قبل برای آن تنظیم کرده اید، چندین کار را با ترتیب مشخص شده انجام میدهد.

کیفیت تصویر در تلویزیون 2020 سامسونگ 43TU8072 

کیفیت تصویر در تلویزیون 2020 سامسونگ 43TU8072

کیفیت تصویر و وضوح بالا از ویژگی های هر تلویزیون محسوب می گردد و می تواند یکی از ویژگی های اصلی مد نظر کاربران به شمار رود، کیفیت تصویر با میزان رزولوشن رابطه مستقیم دارد ،یعنی این که تا میزان رزولوشن بالا باشد کیفیت تصویر نیز بالا خواهد بود. رزولوشن یا همان دقت تصویر به تعداد پیکسل های به کار رفته در تصویر گفته می شود که قرار گیری تعداد بیشتر پیکسل می تواند تاثیر به سزایی در پخش تصاویر با شفافیت بیشتر داشته باشد.

تلویزیون سامسونگ 43TU8072 از نظر شفافیت و درخشندگی بسیار عالی می باشد و تصاویر را با نهایت کیفیت و وضوح ارائه می دهد که این امر می تواند نشان دهد سامسونگ نیز دقت بالایی در تولید محصولات با کیفیت دارد، که این تلویزیون از کیفیت 4K بهره برده شده است و دارای رزولوشن 2160 *3840 پیکسل می باشد، تصاویر زیبا و با کیفیت فوق العاده را در تلویزیون سامسونگ TU8072 ببینید.

موتور پردازشگر بسیار قدرتمند 4k processor Crystal ,در این تلویزیون 

موتور پردازشگر بسیار قدرتمند 4k processor Crystal ,در این تلویزیون

سامسونگ تراشه ای قدرتمند را در مدل تلویزیون TU8072 خود تعبیر کرده است که یکی از موتور های بسیار با کیفیت می باشد،سامسونگ در سال 2020 فعال تر از همیشه به پردازنده های موجود در تلویزیون های خود تنوع داده است، این پردازنده به صورت کاملا سریع و قدرتمند به پردازش تصاویر می پردازد و آنها را در حد کیفیت تصویر 4K به معرض نمایش قرار میدهد.

همچنین این پردازنده به سرعت پخش برنامه ها کمک زیادی میکند به صورتیکه همراه با آن هر چیزی سریع و با کیفیت بالایی نشان داده میشود. این پردازنده نقشی اساسی در ارائه کیفیت تصویر دارد، شرکت های سازنده تلویزیون سعی کرده اند از بهترین نوع پردازنده در تلویزیون های خود استفاده کنند و یا پردازنده های قبلی را ارتقای کارایی دهند، پردازنده کریستال 4K در میان پردازنده های دیگر جدیدترین است.

این پردازنده کمک می کند تا صدا و تصویر با هماهنگی زیادی ارائه شوند و آن هم نشان از سرعت پردازش داده در این پردازنده است. پردازنده کریستال 4K توانایی بالایی در نمایش انواع طول موج رنگ دارد به همین دلیل محتوای HDR را به صورت فوق العاده ای پردازش می کند و به همین دلیل سامسونگ کیفیت تصویر این تلویزیون را 4K HDR معرفی کرده است.

فناوری Dialog Enhancement 

یکی از تلویزیون های برتر کمپانی سامسونگ که در سال 2020 از آن رونمایی شد، سری تلویزیونهای TU8072 میباشد که با امکانات و قابلیت های بی نظیری به بازار عرضه شده اند, تلویزیون سامسونگ 43TU8072 دارای فناوری Dialog Enhancement می باشد، به کمک این فناوری دیالوگ ها بهبود یافته و از صدای زمینه به وضوح و با جزییات دقیق قابل تشخیص می گردد، فناوری Enhancement Dialog گوش دادن به اخبار یا فیلم برای شما دلنشین تر میشود.

 این فناوری کارش تقویت صدای گفتگوها در این صفحه نمایش است، فناوری Enhancement Dialog از مشخصات بارز تلویزیون 43TU8072 به حساب میآید که اخبار و گفت و گوها را بدون کم کاستی در اختیار شما قرار میدهد.

قابلیت Access Remote 

قابلیت Access Remote

یکی دیگر از قابلیت های 43TU8072 ,فناوری Access Remote است، که این امکان را ایجاد می کند که وسایل ورودی مانند صفحه کلید را به تلویزیون هوشمند خودتان وصل کرده و بتوان راحت تر روی صفحه تایپ کرد. جالبتر آنکه بدون استفاده از کابل HDMI میتوان به کامپیوتر که در اتاق دیگری قرار دارد وصل شد و کارهای متنوعی مثل مرور اینترنت یا بازی را با استفاده از صفحه کلید و موس انجام داد.

از سوی دیگر، Access Remote می تواند دسترسی کاربران به "فضاهای ابری" را در تلویزیون هوشمند سامسونگ 43TU8072 ممکن ساخته و کاربران به سادگی به فایل ها و اسناد خود که بر روی فضای ابری ذخیره شده است، دسترسی یابند. ویژگی Access Remote سامسونگ امکاناتی بیشتر از یک صفحه نمایش جانبی بزرگ را در تلویزیون هوشمند TU8072 در اختیار کاربران قرار می دهد.

فناوری AirPlay 2 در تلویزیون TU8072

فناوری AirPlay 2 در تلویزیون TU8072

تلویزیون هوشمند سامسونگ TU8072 از سرویس 2 AirPlay پشتیبانی میکند. 2 AirPlay یکی از سرویس های شرکت Apple است. این سرویس محتوای دستگاه های شرکت اپل را روی صفحه نمایش 43 اینچ تلویزیون کریستالی سامسونگ TU8072 به اشتراک میگذارد. که میتوان عکس، فیلم و حتی موسیقی مورد علاقه خود را از دستگاه هایی مانند iPhone، iPad و Mac روی تلویزیون 2020 سامسونگ 43TU8072 منتقل کرد و از تماشای آنها روی صفحه نمایش بزرگ و 43 اینچ تلویزیون لذت ببرید.

جمع بندی تلویزیون 43 اینچ سامسونگ TU8072

جمع بندی تلویزیون 43 اینچ سامسونگ TU8072

تلویزیونی کاملا عالی و بیعیب و نقص همراه با یک سری امکانات عالی همگی از مشخصات این تلویزیون میباشند و درست مطابق با ملاک های بسیاری از مشتریان عزیز طراحی و تولید شده است. بدون شک مشتریان مشکل پسند همیشه به دنبال تلویزیون های عالی هستند در نتیجه این سامسونگ به راحتی میتواند همان چیزی باشد که به دنبال آن میگردند.

بدون شک این تلویزیون یکی از بهترین تلویزیون های 2020 سامسونگ میباشد. یکی از قابلیت های جدید و مهمی که در تلویزیون های سامسونگ با آن رو به رو هستیم، وجود Ambient میباشد. شما می توانید با خرید این مدل تلویزیون کاربردی و جذاب، به کیفیت تصویر بی نظیر، صدای رسا و امکانات پیشرفته بدون صرف هزینه های زیاد دسترسی پیدا کنید. شاید اگر نیاز به معرفی یک محصول از بین برند سامسونگ باشد میتوان تلویزیون سامسونگ 43TU8072 را انتخاب کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43TU8072

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
14.2
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
145 وات
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K UHD
تکنولوژی سه بعدی
ندارد
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
2160×3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20W
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant, Bixby و Alexa
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
سری 8
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
ضبط صدا
ندارد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
تعداد ورودی Component
ندارد
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
123.0×78.3×25.0
ابعاد بسته (سانتی متر)
138.6×84.3×15.8
پورت RS-232C
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
ندارد
HLG
دارد
Dolby Vision
ندارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست