×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 55TU8072

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :55TU8072
سری :8
خروجی صوتی : 20 وات
سری پردازنده :4 هسته ای
سال ساخت :  2020 میلادی
کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD
قابلیت HDR : قابلیت +HDR10
سیستم های صوتی :Dolby Digital Plus

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی 4K اسمارت سامسونگ 55TU8072

مشخصات تلویزیون 55 اینچ فورکی 4K اسمارت سامسونگ 55TU8072

تلویزیون سامسونگ TU8072 ساخت شرکت SAMSUNG می باشد که در سال 2020 تولید و روانه بازار شد. این تلویزیون از اخرین فناوری های سیستم تصویر و صدا به علاوه رابطه کاربری هوشمند بهره مند است.. این تلویزیون میتواند بهترین همراه زمان استراحت و فراغت شما باشد.

اسمارت به عنوان یکی از مهمترین بخشهای تلویزیون سامسونگ عرضه شده که از برجسته تری ویژگی ها میتوان به سیستم عامل تایزن، مرورگر وب، سازگار با دستگاه های اپل، قابلیت اتصال به موبایل و جستجوی صوتی اشاره کرد. بخش هم چنین دارای کیفیت تصویر 4K می باشد که تصاویری شفاف را نمایان میکندو جدیدترین فناوری ها را برای خلق تصاویری زیبا و با کیفیت به کار برده است.

تلویزیون سامسونگ 55TU8072 از پردازنده 4K Processor Crystal برای پردازش تصاویر استفاده کرده است. این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله با توان صوتی 20 وات است. سامسونگ کیفیت صدای این تلویزیون را به کمک تکنولوژی Plus Digital Dolby بهبود بخشیده است. این محصول دارای قابلیت Mirroring Sound است و شما می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را از طریق بلوتوث روی تلویزیون پخش نمایید.

با پیشرفت تکنولوژی و به کار گیری فناوری های جدید در سیستم های صوتی و تصویری، احتمالا خرید یک تلویزیون هوشمند که قیمت مناسبی داشته باشد میتواند طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود بکشاند. این مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده است. تلویزیون سامسونگ 58AU7100 یکی از بهترین مدل های سونی در بازار میباشد.

طراحی شیک و مدرن تلویزیون سامسونگ TU8072

طراحی شیک و مدرن تلویزیون سامسونگ TU8072

کمپانی سامسونگ دقت زیادی در ساخت محصولات خود نموده است، و آنها را با طراحی شیک و مدرنی روانه بازار کرده است. تلویزیون سامسونگ 55TU8072 از ساخته های شرکت سامسونگ می باشد که در سال ۲۰۲۰ تولید شده است رنگ این مدل تلویزیون مشکی است که ب راحتی با دکوراسیون خانه های شما هماهنگ شده است.این مدل تلویزیون در سایرهای مختلفی تولیده شده است و برای محیط های کوچک و بزرگ مناسب است.

این تلویزیون دارای دو پایه می باشد که پایه های آن در دو طرف تلویزیون قرار گرفته اند و با استحکام زیادی که دارند ب تنهایی وزن تلویزیون را متحمل می شوند. هم چنین این تلویزیون قابلیت اتصال به دیوار را داراست که با استفاده از براکت های گوناگون می توانید آن را ب دیوار متصل کنید و از فصای بیشتری برخوردار باشید.در کل می توان گفت تلویزیون سامسونگ TU8072 از نظر طراحی هیچ گونه کم و کسری ندارد.

طراحی ظاهری این مدل از تلویزیون به قدری آراسته و شیک است که شما اگر آن را برای هر دکور و دیزاینی در نظر بگیرید مرتب و منحصر به فرد جلوه میدهد و حس بسیار خوشایندی را به شما منتقل میکند.

کیفیت فوق العاده تصویر تلویزیون TU8072

کیفیت فوق العاده تصویر تلویزیون TU8072

تلویزیون TU8072 با به قابلیت 4K Ultra HD و رزولوشن بالای 3840×2160 مجهز شده است که با کارایی بالا تصاویر را با ریزترین جزئیات به نمایش می گذارد هم چنین قابلیت Dimming UHD صفحه ی نمایشگر 55 اینچ تلویزیون سامسونگ TU8072 با تنظیم نور باعث می شود تا کاربران تمام جزئیات ریز و درشت تصاویر را با کیفیت بالا و به صورت واضح و واقع بینانه تماشا کنند. با استفاده از این قابلیت رنگهای مشکی و سفید به صورت غنی بهینه سازی میشوند.

این صفحه به خاطر وجود پردازنده ی 4 هسته ای که دارد، کیفیت تصاویر را ارتقا داده و روشنایی تک تک پیکسل ها را بالا برده و رنگ های پخش شده از آنها را نیز پررنگ تر از قبل می کند. .

صدا در تلویزیون 2020 سامسونگ TU8072

صدا در تلویزیون 2020 سامسونگ TU8072

تلویزیون 55TU8072 دارای سیستم صوتی دو کاناله است ، یعنی در آن از 2 عدد اسپیکر استفاده شده است. هر کدام از اسپیکر ها 10 وات خروجی صدا را دارند که صدایی 20 واتی را ارائه می دهند. اسپیکر های این تلویزیون در گوشه ها و در زیر صفحه نمایش قرار گرفته اند، تلویزیون 2020 سامسونگ 55TU8072 دارای ویژگی دالبی Dolby است که کیفیت صدا را دو چندان کرده است.

قابلیت link Multiroom در ان جذابیت خاصی به کاربری آن بخشیده است. و با استفاده از قابلیت Dialog Enhancement در تلویزیون سامسونگ TU8072 صدا و تصویر را به صورت هماهنگ پخش می کند، کارایی این قابلیت هنگام دیدن فیلم یا شنیدن اخبار بسیار مهم است. این تلویزیون دارای قابلیت Headset Nluetooth Support است که می توان از طریق هدست های بیسیم از صدای آن استفاده کرد.

موتور پردازشگر Crystal Processor 4k

موتور پردازشگر Crystal Processor 4k

یکی از قابلیت های جذاب و منحصر به فردی که تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55TU8072 است، این موتور پردازشگر تصویر با کارایی و عملکرد بالای خود تصاویر را طی چند مرحله مورد پردازش قرار میدهد تا آنها را تقویت کند و با کیفیت و وضوح بالاتری به نمایش بگذارد. پردازش کردن تصاویر سبب میشود آن محتواهای تصویری که از کیفیت پایینی برخوردار هستند نیز تقویت شوند و با کیفیت 4K برای شما به نمایش دربیایند.

این پردازنده جدید می باشد و در سال 2020 وارد بازار شده است. در این پردازنده سرعت پردازش به قدری بالا است که در آن رنگ ها و یا تصویر خیلی سریع پردازش شده و پشت سرهم بدون تاخیر نمایش داده می شوند به همین دلیل سامسونگ آن را 4K Crystal نامگذاری کرده است. عملکرد آن به گونه ای است که در آن رنگ ها روشن و شفاف ارائه می شود و تصویر و صدا با هم همگام می شوند و حسی واقعیت گرا و زنده را در بیننده ایجاد می کند.

این پردازنده 4 هسته ای است، بنابراین دلیلی وجود ندارد که نویز و بلور در تصاویر این تلویزیون باشد. در واقع موتور پردازشگر تصویر 4K Processor Crystal سبب تقویت پیکسل ها و افزایش رزولوشن محتواهای تصویری مورد علاقه ی بینندگان می شود، در تلویزیون سامسونگ TU8072 میشود، تا با کیفیت و وضوح خیره کننده ان را نگاه کنید. تصاویری که توسط این موتور پردازشگر تقویت میشوند خیلی طبیعی و زنده هستند.

تکنولوژی Adaptive Sound Control 

از فناوری های شگفت انگیزی که تلویزیون TU8072 به آن مجهز شده است تکنولوژی Control Sound Adaptive است. این قابلیت با توجه به شرایط محیطی و همچنین محتوایی که بر روی صفحه ی نمایشگر 55 اینچی تلویزیون در حال پخش است صدا را به صورت خودکار تنظیم میکند. در واقع قابلیت Control Sound Adaptive شرایطی را برای شما مهیا میکند تا در مواقع استراحت و تماشای فیلم، غرق در فضای واقعی محتوای در حال پخش باشید.

دستیار صوتی BIXBY در تلویزیون هوشمند سامسونگ 55TU8072

دستیار صوتی BIXBY در تلویزیون هوشمند سامسونگ 55TU8072

دستیار صوتی بیکسبی در تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل TU8072 دستیار صوتی هوشمند Bixby یکی از فناوری های جدیدی می باشد که در تلویزیون های هوشمند سامسونگ امکانات و قابلیت های گسترده ای را برای کاربران فراهم کرده است. دستیار صوتی هوشمند Bixby سامسونگ این امکان را برای کاربران ایجاد می کند که آن ها بتوانند به راحتی از طریق تلویزیون های هوشمند خود ان را کنترل کنند.

استفاده از این فناوری بسیار راحت است و کافی است که کاربران خواسته خودشان را به زبان بیاورند و فورا آن خواسته در دسترس خواهد بود. کنترل صدا در تلویزیون سامسونگ را تنظیم کنند که کار بسیار آسانی می باشد. فناوری بیکسبی Bixby مانند دستیار شخصی شماست که تمام امورات شما را به سرعت فراهم می کند. با وجود دستیار صوتی بیکسبی شما میتوان از طریق ای ای دی 4K سامسونگ مدل 55TU8072 به راحتی قرار های ملاقات خود را تنظیم کرد.

میز شام رزرو کرد، برای مسافرت بلیط هواپیما یا قطار گرفت و از کلی کارهای جذاب و هیجان انگیز دیگر برخوردار شد.

قابلیت UHD Dimming در تلویزیون 55TU8072

قابلیت UHD Dimming در تلویزیون 55TU8072

قابلیت Dimming UHD صفحه ی نمایشگر 55 اینچ تلویزیون سامسونگ مدل TU8072 را به بلوک های ریزی تقسیم میکند سپس با تنظیم نور برای هر کدام سبب میشود تا کاربران تمام جزئیات ریز و درشت تصاویر را با کیفیت بالا و به صورت واضح و واقع بینانه تماشا کنند. نور موضعی با کنتراست قوی خود دارای قابلیت کنترل نور نقطه ای است که با تنظیم روشنایی روی صفحه LED توانایی دیدن صحنه هایی تاریک با نور کم و صنحه های روشن با نور زیاد را امکان پذیر می کند.

با افزایش تعداد نقاط قابل کنترل نور در صفحه تصاویر کاملا زنده و مطلوبی را خلق می شود و هم چنین با استفاده از کنتراست بالا می توان به راحتی صحنه های دو بعدی را به صورت سه بعدی ببینیم. با استفاده از این قابلیت رنگ های مشکی و سفید به صورت غنی بهینه سازی میشوند.

جمع بندی تلویزیون سامسونگ 55TU8072

جمع بندی تلویزیون سامسونگ 55TU8072

تلویزین 55TU8072 همه ی ما می دانیم که تلویزیون جزء محدود وسایلی است که زود به زود تعویض نمی کنیم؛ پس باید یک تلویزیون شیک، مدرن و چشمگیر که دارای قابلیت ها و امکانات فراوانی است را انتخاب کنیم. تلویزیون سامسونگ 55TU8072 از تلویزیون های تولید شده شرکت سامسونگ می باشداین تلویزیون در سال 2020 تولید وبه بازار عرضه شده است، از طراحی شیک و خاصی برخوردار است که توجه بسیاری از کابران را به خود جلب کرده است.

این تلویزیون با قابلیت ها و ویژگی های خاصی که دارد گزینه بسیار مناسبی می باشد علاوه بر اینکه از کیفیت تصویر عالی برخوردار می باشد با توان صوتی 20واتی صدای خروجی بسیار دل نشینی را ارائه می دهد. با توجه به سایز مناسبی که دارد ب رای هر منزلی، کوچک یا بزرگ، مناسب است. این تلویزیون با امکاناتی که در اختیار دارد می تواند خدمات عالی را به شما ارائه دهدو تجربیات مختلفی را با آن به دست آورید. پیشنهاد ما از بین محصولات سامسونگ، تلویزیون سامسونگ 43TU7170 میباشد، یکی از مدلهایی که میتوان  به عنوان گزینه های خرید در نظر گرفت.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55TU8072

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
وزن
14.2
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
139 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
توان مصرف برق
145 وات
رزولوشن فیلم
4K
کیفیت صفحه نمایش
4K UHD
تکنولوژی سه بعدی
ندارد
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
2160×3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20W
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
ندارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
Google Assistant, Bixby و Alexa
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
سال ساخت
2020 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
سری 8
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2 بلندگو
ضبط صدا
ندارد
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
تعداد ورودی Component
ندارد
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
رنگ
مشکی
تنظیمات حالت صدا
6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
123.0×78.3×25.0
ابعاد بسته (سانتی متر)
138.6×84.3×15.8
پورت RS-232C
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره
کشور منتاژ کننده
مصر
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد
کنترل جادویی
ندارد
HLG
دارد
Dolby Vision
ندارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
63,300,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...

فهرست